die wil ik ook zo graag, alleen bij wat voor abo heb jij die gekregen? want mijn budget is niet zo groot...quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:05 schreef QOnline het volgende:
Ik heb deze overwogen, ja. Ben uiteindelijk toch gegaan voor de SonyEriccson S700i
Plaatje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Orange 30 euro. Kwam van Vodafone 300 af, dus het is een lekker stapje terugquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:30 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
die wil ik ook zo graag, alleen bij wat voor abo heb jij die gekregen? want mijn budget is niet zo groot...![]()
Samsung kwalitatief het bestequote:Op woensdag 15 december 2004 03:03 schreef Cool_Runner het volgende:
D500 vind ik echt dé telefoon van het moment. Ik ben zowieso een Samsung Fan. Samsung vind ik kwalitatief toch echt de beste, zeker onder de beeldschermpjes die verschrikkelijk scherp en mooi zijn.
Motorola zou ik niet doen. Amerikaanse troep. Onhandige en akelig trage menu's en vaak te groot uitgevallen naar mijn mening.
een dikke stap van wel ¤7.50 poe poequote:Op dinsdag 14 december 2004 21:09 schreef QOnline het volgende:
[..]
Orange 30 euro. Kwam van Vodafone 300 af, dus het is een lekker stapje terug. De S700i kostte hierbij overigens 35 euro. De D500 van Samsung was 5 euro.
Kan idd niet.quote:Op woensdag 15 december 2004 23:23 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
enige nadeel aan deze telefoon is dat er geen externe geheugenkaartjes in gepropt kunnen worden, wel?
Morgenochtend plaats ik er eentje !quote:Op woensdag 15 december 2004 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan iemand ff een foto posten met de D500 gemaakt? Een 1,3 Mp camera is verdeurie niet niks
stap terug? denk het niet... want als je van voda 300 komt en je vroeger 300 minuten echt opmaakte dan ga je echt niet genoeg hebben aan de orange 30. Als je 300 minuten met je orange belt ben je rond de 60 euro kwijt. (22 ct per minuut plus starttarief van 5 cent voor elk gesprek)quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:09 schreef QOnline het volgende:
[..]
Orange 30 euro. Kwam van Vodafone 300 af, dus het is een lekker stapje terug. De S700i kostte hierbij overigens 35 euro. De D500 van Samsung was 5 euro.
Vooralsnog geen problemen.quote:Op donderdag 16 december 2004 01:48 schreef spooky1234 het volgende:
en over d500 gesproken: super mooi geluid, voelt lekker licht aan en stuk steviger en degelijker dan e800 en e810. Jammer alleen dat geheugen niet uitbreidbaar is ivm met schitterend geluid dat uit de speaker komt. Weet niet hoe goed de bluetooth is, kan kinderziektes hebben omdat het eerste is van samsung.
Je geeft je mening over Motorola, en daarna zeg je dat je eigenlijk niet mag oordelen omdat je de nieuwe generatie nog niet helemaal kent..quote:Op donderdag 16 december 2004 13:40 schreef Darkwolf het volgende:
Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Motorola is een zware afrader, hoewel ik niet kan oordelen over de huidige nieuwe generatie want daar hoor ik steeds betere verhalen over.
Sony Ericsson heeft nog veel te leren naar mijn idee, en vooral betreft menu interface en algemene snelheid.
Ik ben gewoon die-hard Symbian fan, kan er niks aan doen!
sterk punt. als dat zo is, wordt de D500 een stuk minder aantrekkelijk voor mequote:Op donderdag 16 december 2004 13:55 schreef ivetje het volgende:
samsung heeft de achterlijke gewoonte om de ringtones niet te koppelen aan het trillenHeb zelf een t100 en die heeft welgeteld 2 hele ringtones waarbij de telefoon ook gaat trillen, bij alle andere 48 gaat ie dus niet trillen. Vriendin van me heeft hetzelfde bij de e700 en als ik de reacties op internet lees, heeft de d500 het dus ook weer niet. Wat heb je aan een telefoon die niet kan rinkelen en trillen tegelijk
heb het pas op een site gelezen, zal die ff opzoeken en linken hierquote:Op donderdag 16 december 2004 14:08 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
sterk punt. als dat zo is, wordt de D500 een stuk minder aantrekkelijk voor me![]()
ennuh die nokia 6630 is mij te klein. heb nu T630 (SE) en zelfs deze is me te klein en dus wil ik een 'verlengbaar' model telefoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |