abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24568231
Hallo mensen
Ik heb al weer een tijdje geleden mn Windows XP opnieuw geinstalleerd maar nu wilt mijn pc niet meer in slaaptstand komen
Als ik van Start ==> Uitschakelen ==> Shift ==> slaapstand doet dan zegt ie slaapstand word voorbereid en dan loopt ie helemaal vast.
Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

Bvd
pi_24568701
start > afsluiten > afsluiten
en hij loopt niet meer vast
geen ondertitel mogelijk I.V.M. technische storing.
pi_24569037
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 20:06 schreef dutchtubby het volgende:
start > afsluiten > afsluiten
en hij loopt niet meer vast
ik wil um in slaapstand hebben
pi_24569180
Hij is gewoon nog niet moe.
pi_24571805
Zeg krijg ik nog een goeie/normale reactie
  zaterdag 15 januari 2005 @ 01:23:48 #6
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_24574453
tja, wat moet je met de slaapstand?
Je gebruikt je pc toch niet op dat moment en een echte stroombesparing is het niet.
Dus als je hem lange tijd niet gebruikt kan je hem net zo goed uitzetten en als je maar een paar minuten weg ben kan je hem net zo goed aanlaten.

ik heb ook wel een paar keer meegemaakt dat een pc naar zn grootje ging door de slaapstand. Vooral als de harde schijf wat minder wordt, dan kan het gebeuren dat de kopie van het geheugen op een bad cluster terecht en dat er dus zo een deel van de informatie verloren gaat.
Bij het uit de slaapstand komen wordt dat de data weer verkeerd ingelezen met alle gevolgen van dien.
So we just called him Fred
pi_24583439
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 01:23 schreef FredvZ het volgende:
tja, wat moet je met de slaapstand?
Je gebruikt je pc toch niet op dat moment en een echte stroombesparing is het niet.
Dus als je hem lange tijd niet gebruikt kan je hem net zo goed uitzetten en als je maar een paar minuten weg ben kan je hem net zo goed aanlaten.

ik heb ook wel een paar keer meegemaakt dat een pc naar zn grootje ging door de slaapstand. Vooral als de harde schijf wat minder wordt, dan kan het gebeuren dat de kopie van het geheugen op een bad cluster terecht en dat er dus zo een deel van de informatie verloren gaat.
Bij het uit de slaapstand komen wordt dat de data weer verkeerd ingelezen met alle gevolgen van dien.
Ik hoef helemaal geen uitleg van jou over wat goed is en wat niet
Ik wil weten waarom slaapstand het niet doet
pi_24585027
Niemand?
pi_24783594
Nog steeds niemand?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')