donequote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:39 schreef DjDev het volgende:
foutje in TT
PC gaat niet in slaapstand
een a teveel
Zou je dat ff kunnen fixen?
bron? link?quote:Op maandag 17 januari 2005 13:48 schreef TC03 het volgende:
Zeg modjes, horen topics over mobiele telefoon's niet thuis in GAD?
quote:
Hij staat in de FAQ, dat een centraal topic niet vaak gebruikt wordt is jammer, maar geen reden voor een stickyquote:Op maandag 17 januari 2005 15:34 schreef whoops het volgende:
Ik kom steeds topics tegen met dezelfde linuxgerelateerde vragen, zoals welke distributie moet ik kiezen, etcetera... Nu is er een topic Het Grote Unix-Guru's helpen Unix-Newbies [deel 4] , is het niet slim om dat topic sticky te maken en daar dan alle linuxgerelateerde dingen te bespreken? Mensen weten niet dat het topic er is, vandaar dat het nauwelijks gebruikt wordt en mensen een eigen topic openen...
Het is maar een ideetje...
Hij staat anders niet in de FAQ die ik hier zie staan... Maar opzich begrijpelijk dat hij niet sticky wordt, veel mensen lezen toch niet een heel topic door om hun antwoord te krijgen...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:27 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hij staat in de FAQ, dat een centraal topic niet vaak gebruikt wordt is jammer, maar geen reden voor een sticky
en als je 1 centraal topic sticky maakt, moet je de andere centrale topics ook sticky maken ?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:18 schreef whoops het volgende:
[..]
Hij staat anders niet in de FAQ die ik hier zie staan... Maar opzich begrijpelijk dat hij niet sticky wordt, veel mensen lezen toch niet een heel topic door om hun antwoord te krijgen...
Goeie oplossing (+beloftequote:Op zaterdag 22 januari 2005 09:35 schreef Slarioux het volgende:
Wat dacht je van deze nieuwe centrale topiclijst:
[DIG] De Frequently Asked Questions.
En de belofte dat elke mod daar mensen heen gaat schoppen?
Ik wil geen ruzie met mijn ONZ collega's als ik dit over de schutting ga gooien.quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:13 schreef HTT-Thalan het volgende:
Lucille! Ik eis op zijn minst een slinger naar het juiste subforum!
Probleem met helpdesk.
Doe toch maar, ik neem alle verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:17 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik wil geen ruzie met mijn ONZ collega's als ik dit over de schutting ga gooien.
Ik hou ze graag te vriend.
Omdat je een oeroud topic kickt en geen reet toevoegt.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:01 schreef Meki het volgende:
zeg waarom is dat een klotekick ??
weer terug van vakantie lucille?? (of heb ik wat gemist, ben niet zo actief geweest..)quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:17 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik wil geen ruzie met mijn ONZ collega's als ik dit over de schutting ga gooien.
Ik hou ze graag te vriend.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:10 schreef Troel het volgende:
ja hallo?
Ik wilde nog even zeggen dat ik al een hele tijd niet meer gezegd heb dat ik vind dat jullie het heel goed doen, maar dat ik dat wel nog steeds zo vind!Lucille, Slar en QG
Ja, al 2 wekenquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
weer terug van vakantie lucille?? (of heb ik wat gemist, ben niet zo actief geweest..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |