quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:37 schreef WooZ het volgende:
Ten eerste, welke provider heb je? Want wie zegt dat jij niet kan wappen?
Ten tweede, als het écht niet lukt, koop je voor iets van 12,50 euro een datakabel en probleem opgelost
Punt 3, als je daar allemaal geen zin in hebt, laat je iemand anders die ringtone downloaden en via MMS naar jou toe sturen
ik was in de war met de 3200
het gaat toch om een 2300 ipv 3200?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:16 schreef Drommelsch85 het volgende:
Wil je niks betalen voor je ringtones dan had je beter een ander model kunnen nemen met irda of bluetooth.. datakabels zijn echt belachelijk duur, voor een irda of bluetooth dongle betaal je nog minder.
De Nokia 3200 heeft btw infrarood, mn review over dit toestel is te lezen op nieuwemobiel.nl
Ik ben niet zo slim me comps hoe sla ik de ringtone op dan? Via eigenschappen ofzo?????????quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:05 schreef SubSun het volgende:
als het goed is zit er ook software bij je datakabel. Je kunt de ringtone opslaan op je pc en dan overzetten met je datakabel
omg, zijn we hier dan soms veredelde babysitters? Het is wel ERG makkelijk om hier te gaan vragen zonder eerst zelf op onderzoek te gaan. Je krijgt de software (EasyGPRS) er meestal bij. Hiermee kun je dus ringtones en fotos naar je telefoon overzetten hoor.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:10 schreef Right_On het volgende:
[..]
Ik ben niet zo slim me comps hoe sla ik de ringtone op dan? Via eigenschappen ofzo?????????
I know, maar aangezien je wbt communicatiemogelijkheden vab de 2300 wel erg snel bent uitgepraat, hij heeft zowat niksquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:00 schreef SubSun het volgende:
[..]
het gaat toch om een 2300 ipv 3200?
Download EasyStudio, zorg dat je de hele shit verbonden hebt, start easystudio, etc etc, rest wijst zich vanzelf.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:01 schreef Right_On het volgende:
KAN IEMAND MIJ HELPEN!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb een Samsung S300 met datakabel. Ik heb net als de topicstarter ook geen wap, hoe kan ik met mijn datakabel toch polyfone ringtones downloaden??????????????????????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |