Helemaal correct.quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:10 schreef wimstradamus het volgende:
nee. volgens mij geld dit alleen voor nieuwe klanten, dus er zullen voor bestaande klanten geen wijzigingen komen. je heb immers een contract afgesloten en daar moet Orange zich ook aan houden.
Nee, daarin wordt je niet genaaid, want die sms-voorraad betaal je uit je abbo. Zeg maar als volgt: abbo is 32,50, ik neem een sms voorraad van 300 smsjes (=18 euro), dan hou ik dus 14,50 in de maand over. En btw, als je over de sms-voorraad heenkomt, betaal je voor de rest van de smsjes gewoon hetzelfde bedragquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:34 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
maar je kan dan dus niet meer EN bellen EN sms-en uit dezelfde bundel? Je wordt dus eigenlijk genaaid. (als nieuwe klant zijnde dan)
quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:39 schreef stijgende_ster het volgende:
Nee, want zoals je weet, kan je maandelijks gewoon over je belbundel heengaan. (overkomt mij al te vaakquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:47 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
je hebt je abo niet verlendquote:Op woensdag 12 januari 2005 16:17 schreef stijgende_ster het volgende:
Das idd wel jammer. Maar nog iets anders wat ik me afvraag: Ik heb nu mn abbo verlengt (of eik heb ik een nieuw abbo bij Orange), dan mag ik toch ook een nieuwe mobiel uitkiezen??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |