abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24531758
Orange introduceert vanaf 3 januari 2005 nieuwe Orange Free Bundels en SMS Voorraad!!!

Wat betekent dit:

De huidige tariefplannen kunnen per 3 januari 2005 niet meer worden aangesloten. De klant kan ook kiezen voor een Sim-Only abonnement

Ook de netwerkactie van Orange is gewijzigd en heeft vooral betrekking op de sms-voorraad.

De klant kiest vanaf 3 januari 2005 niet meer voor een Orange Free 20, 30 of 60 maar voor de volgende bundels:

Orange Free €12,50
Orange Free €22,50
Orange Free €32,50
Orange Free €42,50
Orange Free €62,50
Orange Free €82,50

Hierbij kan jou klant kiezen voor een sms-voorraad: SMS 60, SMS 150 en SMS 300.

Tevens kan de klant kiezen voor een Sim-Only abonnement, deze zijn in de volgende abonnementen te verkrijgen:

Orange Free Sim Only €22,50 en een Orange Free Sim Only €32,50.

De voordelen van deze bundels zijn:

- alle kosten voor het gebruik van de telefoon worden uit de bundel betaald
- binnen en buiten de bundel gelden dezelfde voordelige tarieven
- de bundels blijven onbeperkt geldig
- de sms bundels worden ook uit de belbundels betaald
- ook de overgebleven sms voorraad blijft geldig
- automatische melding per sms zodra de bundel op is.

Er is geen wijziging in de Business abonnementen.

Mijn vraag :

Is dit nu een reden tot opzegging ?

Ik ben absoluut niet tevreden met orange helaas zit ik nog
minimaal 1jr hieraan vast. Ik zou dus graag willen weten of
dit een reden is om van mijn abb. af te komen.
  woensdag 12 januari 2005 @ 14:08:36 #2
74126 Frank79
Life is good!
pi_24531823
tvp
  woensdag 12 januari 2005 @ 14:10:36 #3
85202 wimstradamus
B.I.B.L.E. (Basic Instruction
pi_24531846
nee. volgens mij geld dit alleen voor nieuwe klanten, dus er zullen voor bestaande klanten geen wijzigingen komen. je heb immers een contract afgesloten en daar moet Orange zich ook aan houden.
  woensdag 12 januari 2005 @ 14:15:07 #4
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_24531918
Ik had zelf Orange Free € 30 en heb dat nu veranderd in Free €32,50. Omdat ik zelf wel tevreden ben over Orange, op de sms-prijzen na, maar daar komt nu dus verandering in. Nu zit ik er echter wel een jaar langer aan vast.
Opzeggen kan volgens mij niet, je kan wel je oude abbo houden. Of er natuurlijk een sim. van een andere provider ingooien
Ik had zelf ook nog een vraagje: ik heb nu via die hulplijn mn abbo omgezet en daarbij ook een sms voorraad genomen, van dat omzetten heb ik een sms-bericht gehad, maar van die voorraad nog niet, die moet ik toch wel krijgen zodra die voorraad ingaat?
Heb het op 4 januari laten omzetten.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_24532294
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 14:10 schreef wimstradamus het volgende:
nee. volgens mij geld dit alleen voor nieuwe klanten, dus er zullen voor bestaande klanten geen wijzigingen komen. je heb immers een contract afgesloten en daar moet Orange zich ook aan houden.
Helemaal correct.
pi_24532711
maar je kan dan dus niet meer EN bellen EN sms-en uit dezelfde bundel? Je wordt dus eigenlijk genaaid. (als nieuwe klant zijnde dan)
I got soul, but I'm not a soldier
  woensdag 12 januari 2005 @ 15:38:09 #7
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_24532750
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 15:34 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
maar je kan dan dus niet meer EN bellen EN sms-en uit dezelfde bundel? Je wordt dus eigenlijk genaaid. (als nieuwe klant zijnde dan)
Nee, daarin wordt je niet genaaid, want die sms-voorraad betaal je uit je abbo. Zeg maar als volgt: abbo is 32,50, ik neem een sms voorraad van 300 smsjes (=18 euro), dan hou ik dus 14,50 in de maand over. En btw, als je over de sms-voorraad heenkomt, betaal je voor de rest van de smsjes gewoon hetzelfde bedrag

Er staan hele verhalen over in de FAQ van Orange, moet je denk wel eerst inloggen.

damn, ik lijk wel een reclameblok

[ Bericht 0% gewijzigd door stijgende_ster op 12-01-2005 15:43:28 ]
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  woensdag 12 januari 2005 @ 15:39:27 #8
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_24532757

[ Bericht 100% gewijzigd door stijgende_ster op 12-01-2005 15:41:14 (Edit: dubbel) ]
pi_24532761
kan je nou wqel of niet gewoon blijven bellen en smsen uit 1 bundel
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_24532861
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 15:39 schreef stijgende_ster het volgende:

Betekent dat je dan voor nog maar €4,50 kan bellen per maand, het huidige stelsel is toch veel gunstiger. Een beetje de wet van de communicerende vaten, wat je niet belt kan je sms-en en andersom. Nu zit je nog vast aan een capaciteit, die beperkend werkt of die je juist niet opkrijgt, waardoor je belkosten stijden. Ik zie nu echt geen voordelen meer in Orange die ik anderhalf jaar geleden zag, toen ik mijn abbonoment afsloot. Als ik over een half jaar weer moet kiezen, zal ik dit dan denk ik niet meer voor ORange doen.
I got soul, but I'm not a soldier
  woensdag 12 januari 2005 @ 15:51:57 #11
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_24532917
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 15:47 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Nee, want zoals je weet, kan je maandelijks gewoon over je belbundel heengaan. (overkomt mij al te vaak ) En aangezien ik veel sms, is het voor mij voordeliger om veel smsjes te "kopen". Overigens, ik heb 300 smsjes per maand (als ik daar tenminste nog ns een keer bevestiging van krijg!! ) en dan betaal ik dus per smsje 6 cent. Wilde eerst ook overstappen op Telfort ofzo, maar dat hoeft nu niet meer
  woensdag 12 januari 2005 @ 16:14:02 #12
3185 Adelante
To let it go now
pi_24533190
ik vind het wel makkelijk dat ook de sms-bundel uit je bundel gaat wat dan wel weer jammer is, is dat de tarieven van bellen naar vast/orange verhoogt zijn en gelijkgetrokken met bellen naar overig mobiel...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 12 januari 2005 @ 16:17:31 #13
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_24533235
Das idd wel jammer. Maar nog iets anders wat ik me afvraag: Ik heb nu mn abbo verlengt (of eik heb ik een nieuw abbo bij Orange), dan mag ik toch ook een nieuwe mobiel uitkiezen??
  woensdag 12 januari 2005 @ 23:39:31 #14
3185 Adelante
To let it go now
pi_24538032
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 16:17 schreef stijgende_ster het volgende:
Das idd wel jammer. Maar nog iets anders wat ik me afvraag: Ik heb nu mn abbo verlengt (of eik heb ik een nieuw abbo bij Orange), dan mag ik toch ook een nieuwe mobiel uitkiezen??
je hebt je abo niet verlend
je bent overgestapt om van de nieuwe tarieven te profiteren en daarbij
naait Orange je meteen maximaal een jaar extra contract erbij
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_24538875
Ik heb als Orange klant maar even gekeken op de site, aangezien mijn abo in juni afloopt en ik op tijd wil weten welk abootje ik straks wil.

Ik heb er nu 1 van € 20,- Dit zal dan straks € 22,50 gaan worden. No problem.

Bundel zal denk ik 60 smsjes zijn. Als bestaande klant kan ik dit nog even goed bekijken door mijn rekeningen er bij te pakken, en eens te bekijken hoeveel ik per maand nou kwijt was aan smsjes. Stel nou dat het toch een stuk meer dan € 6,- blijkt te zijn zou ik over kunnen stappen naar de 150 bundel. Mijn tip voor bestaande klanten is dan ook om even goed te bekijken wat je uitgaf aan bellen, en hoeveel aan sms. Aan de hand van die verhoudingen zie je vanzelf of je veel of weinig korting op je smsjes wil.
Ik zet liever te laag in dan te hoog. Zelfs met die 60 bundel is het al goedkoper dan het voorheen was.

ps. even goed letten op onderstaande.

Kan ik mijn Sms Voorraad op ieder moment aan en uitzetten?
Aanzetten kan altijd, uitzetten niet altijd. Je hebt een Sms Voorraad in principe voor minimaal 12 maanden. Binnen die 12 maanden kan je de voorraad dus niet uitzetten. Je kunt wel altijd van Sms Voorraad veranderen. Je kunt 1 keer in de 6 maanden een kleinere Sms Voorraad kiezen en je kunt altijd een grotere Sms Voorraad kiezen. Bel daarvoor met de Orange Klantenservice (1200 vanaf mobiel) en wij regelen het voor je.

Wil je na die 12 maanden je Sms Voorraad uitzetten, bel dan even naar de Orange Klantenservice (1200 vanaf mobiel) dan zetten we de Sms Voorraad per direct stop. Neem je geen contact op met Orange dan loopt je Sms Voorraad gewoon door en blijf je dus voordelig sms'en.
pi_24552513
ik heb net mn bundel om laten zetten.
free 42,50, en een bundel erin van 60 smsjes.
ik sms nu sowieso 12 cent per sms goedkoper, dat hadden ze wel eerder kunnen bedenken.
het zou 2 of 3 dagen duren, maar ik kreeg na 5 minuten al een bevestigings sms

ben benieuwd of ik er op vooruitga
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_24556061
ik heb gisteravond nieuw contract door gemaild naar www.gsmtrack.nl . Heb nu een orange 40 abonnement en stap ove rop orange 32.50 abonnement met 60sms bundel. Tevens doordat ik graag een nieuwe telefoon wilde hebben. de samsung D500 wordt morgen al thuis bezorgt Echter het duurt nog 3 maanden voordat het orange 32.50 abonemment in werking gaat doordat wanneer je terug gaat in abonnementskosten, je wel die 3 maanden opzechtermijn hebt,
  Redactie Games vrijdag 14 januari 2005 @ 01:58:18 #18
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_24556411
Waarom houden ze het gewoon nou niet op 1 belbundel. En niet met die extra SMS-bundel. Onhandig gedoe ook
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zaterdag 15 januari 2005 @ 00:30:32 #19
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_24573514
Nou, hehe, eindelijk de brief van Orange dat mn nieuwe abbo (of iig tariefwijziging) is ingegaan en de sms voorraad nog niet. Echter, ik sms vanaf nu wel voor de voordelige prijs (6 cent per sms). K*t, geen nieuwe mob dus? Ik dacht: ik sluit een nieuwe overeenkomst af met Orange, maar dit is dus niet het geval?
Enne, het gebeurt in feite wel uit 1 bundel, maar een deel van die bundel wordt voor smsen gereserveerd. (wat hier overigens handig aan is, is mij ook een raadsel)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')