Als iemand die graag boeken leest, kan ik melden dat ik eBooks veel prettiger vind dan een boek in dooie-boom formaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:51 schreef Avani het volgende:
Mij lijkt het helemaal niks. Mensen die graag boeken lezen, willen volgens mij sowieso een boek in hun handen hebben.
Gewoonte is niet het grootste struikelblok, vermoed ik. Ik ben ook een mens die graag boeken leest, maar sta ook open voor een alternatieve variant die meer mogelijkheden biedt (zoals de PDA-readers momenteel al bieden in de vorm van makkelijk raadpleegbare woordenboeken, highlighting, bookmarks en het maken van snelle notities).quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:51 schreef Avani het volgende:
Mij lijkt het helemaal niks. Mensen die graag boeken lezen, willen volgens mij sowieso een boek in hun handen hebben.
Dit zijn inderdaad ook belangrijke voordelen die electronische boeken bieden t.o.v. papieren boeken.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:06 schreef Aaargh! het volgende:
Voordelen van electronisch lezenGeen omgevingslicht nodig, dit is een zeer groot voordeel als je, zoals ik, graag 's avonds voor 't slapen nog ff een boek leest, met een lamp naast je bed lig je vaak in je eigen schaduw, en met een beetje een dik boek je moet continue omdraaien als je een pagina omslaat, dit heb je niet met een eBook Het is makkelijk veel boeken mee te nemen, ik steek zo een paar honderd boeken in m'n binnenzak geen gedoe met pagina's omdraaien, je kan het boek met 1 hand vasthouden en tegelijkertijd het scrollwieltje bedienen geen zwarte tekst op wit papier (veel te hoog contrast) , kleur is zelf in te stellen, ik lees altijd zwarte text op een gele achtergrond, wat lekker rustig voor de ogen is.
Klopt. Dat is inderdaad ook wat bij mij voor ambivalente gevoelens zorgt.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:23 schreef Avani het volgende:
Toch heeft het wat om een hele boekenkast vol te hebben staan met boeken. Ik vind het altijd erg mooiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tja, maar daar moet je dan wel de ruimte voor hebben, stel dat je 1000 boeken op je computer hebt staan, waar laat je dat allemaal als je die op papier hebt ?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:23 schreef Avani het volgende:
Toch heeft het wat om een hele boekenkast vol te hebben staan met boeken. Ik vind het altijd erg mooiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop