quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:De thuisploeg won de wedstrijd door een walk-over, omdat de bezoekers niet in staat bleken minimaal 9 man op te stellen. Het publiek zag er ondanks deze overwinning teleurgesteld uit. De eindstand was 5 - 0.
2x lezen helptquote:Op woensdag 29 december 2004 18:38 schreef Helmunt het volgende:
[..]
krijgen mijn spelers wel training nu?
Ik ben de thuisploeg dus, wel met 11 man op het veld.
Ik weet hetquote:Op woensdag 29 december 2004 18:43 schreef One_conundrum het volgende:
One_conundrum met K.F.C. Minnertsga (145125)
voor jou geldt hetzelfde.quote:Op woensdag 29 december 2004 18:57 schreef JJHelder het volgende:
JJHelder met FC The Warriors(509249)
ik train vleugelspel (als enige geloof ik zo'n beetje)
heb je dat meteen kunnen regelen?quote:Op woensdag 29 december 2004 19:24 schreef komrad het volgende:
Ik heb met 1-2 van de fin (III) verloren In de hele 2e helft 1 event, mijn tegenstander kreeg geel. Is dat ook een record??
VOlgende week speel ik uit tegen een noorse IV'er, waar ik ook al eens tegen gespeeld heb. Eens kijken wat dat oplevert.
The teams went for a half-time break at 1 - 4. Vitussa held the ball, with a clear 82 percent possession rate.quote:Op woensdag 29 december 2004 19:24 schreef komrad het volgende:
Ik heb met 1-2 van de fin (III) verloren In de hele 2e helft 1 event, mijn tegenstander kreeg geel. Is dat ook een record??
Nee maar even gemaild en het was goed. Dus morgen uitdagen en dan is het goedquote:Op woensdag 29 december 2004 19:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
heb je dat meteen kunnen regelen?
quote:Op woensdag 29 december 2004 18:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik weet het. Volgende week update ik hem, dan sta je erbij. heb nog geen tijd gehad, ook voor de rest niet
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 00:10 schreef -Raffie- het volgende:
tevens weer een lekker biertje gedrokenhet leven is zo mooi
En tvp.quote:1-0 Ion Niculae (9)
2-0 Vlad Mihut (28)
2-1 Martin Pau (30)
2-2 Jaimy Kampstra (75)
2-3 Cor Grimmelikhuijsen (110)
Ik speelde dus uit.
Viel mee toch, je ging al snel aan de colaquote:Op donderdag 30 december 2004 00:10 schreef -Raffie- het volgende:
7-0 gewonnen:D tevens weer een lekker biertje gedroken
het leven is zo mooi
Enige probleem is zijn leeftijd. Als hij geblesseerd raakt, raakt hij moeilijk weer fit. Maarja als het een beetje goed gaat, heb je na volgens seizoen genoeg geld om een andere spits te kopen. Dus het is net wat voor risico je wilt lopen.quote:Op donderdag 30 december 2004 02:17 schreef ASSpirine het volgende:
kunnen jullie even helpen mijn spitsen te kiezen?
bij HAM geven ze een betere waardering dan degene die ik nu gebruik
-------------------------------------------------------------
Steijn Monshouwer (47455684) 1
29 jaar, zwak in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel trainen
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een rampzalig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 100
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: rampzalig
Scoren: redelijk Spelhervatting: goed
-------------------------------------------------------------------
volgens HAM zijn willibrord machielse, Meine coolen en Haaije merelle de beste
de eerste twee hebben maar zwak scoren
terwijl er nog 2 andere redelijk scoren hebben
help me hier even mee, thanks
naar mijn bescheiden mening heeft ie ze al gekocht, herr Hivesquote:Op donderdag 30 december 2004 13:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Enige probleem is zijn leeftijd. Als hij geblesseerd raakt, raakt hij moeilijk weer fit. Maarja als het een beetje goed gaat, heb je na volgens seizoen genoeg geld om een andere spits te kopen. Dus het is net wat voor risico je wilt lopen.
Hoeveel geld heb je te besteden over voor een spits?
je hebt alles gehaaldquote:Op donderdag 30 december 2004 08:24 schreef R_B het volgende:
Doelstelling vorig seizoen
- Goede aanvaller kopen --> Gedaan
- Stadion uitbreiden--> Gedaan (nu voor de 2e keer dit seizoen)
- Goede verdediger kopen --> Gedaan
- Bij de top 4 meedraaien --> gedaan (wordt zelfs kampioen)
Doelstellingen nieuw seizoen:
** Aan de hand van in wat voor soort league ik kom hangt het natuurlijk af of ik bovenin of onderin meedraai...ik ga zelf alleen eerst voor handhaving...
** paar goeie spelers verkopen
** paar hele goeie trainnees in huis halen
** Team eigenlijk nog meer versterken
Jullie al doelstellingen gesteld?
ach so, bin ich es nicht gut an t observeren? Was bin ich ein dumpfköpf.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:26 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
naar mijn bescheiden mening heeft ie ze al gekocht, herr Hives
Ik glaube es schon. Aber kann der Assperinie uns vielleicht mit mehr Auskunft erfreuen?quote:Op donderdag 30 december 2004 13:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach so, bin ich es nicht gut an t observeren? Was bin ich ein dumpfköpf.
Was ist das fräge jetzt? Welches spieler ins manschaft must?
naturlich, ich kan nur mal das Äußerung auf internet suchenquote:Op donderdag 30 december 2004 13:43 schreef The_Hives het volgende:
Verdam nu mal, deine Deutsch ist sehr gut!!!!
Aber Her_dalord.....quote:Op donderdag 30 december 2004 13:48 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
naturlich, ich kan nur mal das Äußerung auf internet suchen
quote:Op donderdag 30 december 2004 14:02 schreef komrad het volgende:
Ik ben gvd geen duitser, ga hier niet een beetje duits lopen spreken.
mIRC sagt: Herr_daHerrquote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 14:04 schreef R_B het volgende:
Aber die deutsche leute in dein team mussen die geschaftsfuhrer doch verstanden?
Niet echt veel, ik heb nog 6 punten nodig om zeker te zijn van het kampioenschap. Verder heb ik een aantal trainees die wel eens binnenkort moeten gaan poppen. En ik kan het geld wel gebruiken omdat ik 134k rood sta. Wel nog een thuiswedstrijd te gaan zondag.quote:Op donderdag 30 december 2004 14:04 schreef Robar het volgende:
[..]
Komrad!
Nog wat leuke meldingen omtrent je club te melden?
Ik sta op het punt een 17-jarie trainee te kopen!
Ook meteen afschaffen, of wordt limboduits ook getolereerd?quote:Op donderdag 30 december 2004 14:10 schreef sir_dalord het volgende:
warum dürfen wir kein Deutsch sprechen? Wir lassen superweber auf der Begegnung doch auch seinen Dialekt reden?
Ameisen sind nicht gross genau zum bumsenquote:Op donderdag 30 december 2004 14:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Ach du bist einen Ameisenbumser!(
zoek dat maar eens op
)
weet zelf niet eens of het klopt
2000 te bestedenquote:Op donderdag 30 december 2004 13:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Enige probleem is zijn leeftijd. Als hij geblesseerd raakt, raakt hij moeilijk weer fit. Maarja als het een beetje goed gaat, heb je na volgens seizoen genoeg geld om een andere spits te kopen. Dus het is net wat voor risico je wilt lopen.
Hoeveel geld heb je te besteden over voor een spits?
dus die spelers waren nog niet van jou?quote:Op donderdag 30 december 2004 14:23 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
2000 te besteden
en wel wat meer voor over, maar dat gaat niet
jawel jawel, ik wou jullie laten kiezen welke ik in de spitspositie moet zettenquote:Op donderdag 30 december 2004 14:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dus die spelers waren nog niet van jou?
dan zou ik in dit geval met het programma mee gaanquote:Op donderdag 30 december 2004 14:46 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
jawel jawel, ik wou jullie laten kiezen welke ik in de spitspositie moet zetten
ik kom er niet uit
ik neem aan dat ze gespeeld hebben deze week. Dus dan zal de vorm nog wel veranderen..quote:Op donderdag 30 december 2004 14:46 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
jawel jawel, ik wou jullie laten kiezen welke ik in de spitspositie moet zetten
ik kom er niet uit
quote:Op donderdag 30 december 2004 14:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan zou ik in dit geval met het programma mee gaan. Die kan een betere afweging maken tussen vorm en stats.
dat woord moest je zeker ook even opzoeken/vertalenquote:Op donderdag 30 december 2004 14:55 schreef sir_dalord het volgende:
bagatelliseer
178.000quote:Op donderdag 30 december 2004 15:28 schreef nicomart het volgende:
met een vol huis als het goed is zo'n 178.000 piekemannetjesdus das wel fijn voor de beker die er weer aan zit te komen
quote:Op donderdag 30 december 2004 15:29 schreef qyn het volgende:
2 nieuwe leden in de Fok!Federatie
avw1982 met BovenHardinxveld (208273) en
Wedema met fc wedema (148623)
Spamt erop los
Afgelopen seizoen tot ronde 2 geraakt..in de eerste ronde een VI er eruit geknikkerd...quote:Op donderdag 30 december 2004 15:29 schreef komrad het volgende:
Ja,maar dat zit er voor mij niet in, ik ben waarschijnlijk na 1 rondje al weer veroordeeld tot het spelen van friendlies
quote:Op donderdag 30 december 2004 14:02 schreef komrad het volgende:
Ik ben gvd geen duitser, ga hier niet een beetje duits lopen spreken.
ik werd in de 4e ronde uitgeschakeld.. had de eerste wedstrijd uit gespeeld met maar weinig publiek maar daarna wel 3 keer een volle tent.. dat was echt een goudmijntje.. echt heerlijk!!quote:Op donderdag 30 december 2004 17:28 schreef avw1982 het volgende:
Vorig jaar kwam ik tot de derde ronde van de beker. Zeer gunstig voor de economie van je club.
lees ik daar seizoensbonus?quote:Op donderdag 30 december 2004 16:56 schreef JJHelder het volgende:
hm, kzit een beetje in de financiele problemen, heb me mee laten slepen vandaag door nu al mijn stadion uit te breiden met ruim 10.000 plaatsen naar 22000 ongeveer, kost me 220.000 euro, maar dan heb ik wel een divisie VII en mss (optimistische bui) VI waardig stadion.
Maar nu dus bijna 4 ton in de min, daarom probeer ik 2 trainees te verkopen, voor respectievelijk een ton en 3 ton(ik reken hierbij op meer, 17 jarige uitstekend vleugelspel namelijk) om weer uit de schulden te komen. Voordeel is dat ik volgende week zondag nog een keer thuis speel in mijn nieuwe stadion en nog seizoensbonus krijg, dus ik zal er wel uitkomen, maar even hectische weken.
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een winger of wingdef, kijk ff bij me team (FC The Warriors (509249),
(ik hoop dat deze kleine transferad mag)
ik ben weer present hoor, bij de volgende cupquote:Op donderdag 30 december 2004 21:06 schreef REFUSED het volgende:
en dat hoerige KSC Grubbenvorst dat eerst even 2x van mij wint en vervolgens zijn team op walkover instelthij moest uit de federatie gekicked worden!
maar dat gelijke spel uit bij pekel (2-2, geheel onterecht overigens gezien de ratings) heeft me de das omgedaan voor plaats 4. en dat ik thuis niet win van Lortnoc was dit keer ook geheel onterecht
maar een geslaagd experiment voor menigeen, maar menigeen vond er ook geen zak aan. niet echt voor herhaling vatbaar dus...
VK houdt niet van grolschquote:Op donderdag 30 december 2004 21:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
* Verbal_Kint houdt niet echt van Grolsch, maar merkt het verschil na een paar biertjes niet meer
Grolsch is ook geen bier.quote:Op donderdag 30 december 2004 23:22 schreef komrad het volgende:
[..]
VK houdt niet van grolsch
Nep bierdrinker![]()
Veel plezier op de meet allemaal. Ik ben mss wel op de Mirc
Als zn vorm stijgt, krijgt zn TSI ook een enorme boost. Daar moet je je niet al te blind op staren.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:25 schreef komrad het volgende:
Deze chef heeft wat weinig bijstats, ik hoef niet perse te verkopen, het kan zeg ik al. Ligt er ook een beetje aan wat ik er voor kan krijgen. Hij is ook nog eens zwak in vorm en heeft een TSI om te janken wat ook niet echt helpt. Maar idd hij kan waardevol worden, hoewel zijn bijstats niet echt helpen als ik hem doortrain. Def trainers, wat te doen?
Moet lukken lijkt me....quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:16 schreef ASSpirine het volgende:
25 uitdagingen verstuurd naar het buitenland, minstens divise V
moet toch lukken om ergens bij hen thuis te spelen
dat wordt dan wel geld innen
koop die gast van mij gegarandeerd wistn!quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:24 schreef The_Hives het volgende:
een goed pm verkocht voor 85k
Maar goed dat ik er 'maar' 38k voor betaald had. Ondertussen al een keer of 6/8 op de TL gestaan
Kerel. 't Is 2.17 na oudejaarsavond. Dan moet je nooit Hattrick!en.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:17 schreef ASSpirine het volgende:
kheb geld verdient met daytraden
2 trainees gekocht met redelijk positiespel
gekocht voor 2000 en 3000
heb er resp 2431 en 4050 aan verdient
ach, het is een begin hé
de big bucks moeten nog komen
ach, oud&nieuwquote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:18 schreef pekel het volgende:
[..]
Kerel. 't Is 2.17 na oudejaarsavond. Dan moet je nooit Hattrick!en.
Gouden regel.
Ben aan het downloadenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:49 schreef Johan-Derksen het volgende:
Juist, en gebruik dan zeker het irc script dat gister is uitgekomen...
Deze week zal ik er een studie van makenquote:Op vrijdag 31 december 2004 21:42 schreef Johan-Derksen het volgende:
Das mooi, heb je ook verbeterpunten?
en ik train scoren maar daar houd ik mee op want ik kan godverdomme mijn 17-jarige uistekend scoren niet eens voor 750k kwijt! en mijn uitstekend 18 jarig. staat nu voor 400k op de lijst maar die raak ik denk ik ook niet kwijt.........quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:52 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Deze week zal ik er een studie van makennet als van de op
![]()
Verder de beste wensen iedereen, en tot op de meet
(niet woensdag
)
dan is er toch al iets zeker?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:48 schreef ASSpirine het volgende:
van mij is nog niks zeker
promotie, degradatie...
kampioen word ik al niet
Lijkt me erg cool, promoveren naar een lagere divisiequote:Op zondag 2 januari 2005 00:14 schreef R_B het volgende:
Team RoBu van VII naar VIII (zeker van promotie)
Jammer dat hij niet meer passen heeft, maar ach.. het het slechter gekundquote:Igor Willemsen (50619412)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 600
Loon: 669 ¤/week
Eigenaar: MadKow
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Ook nog een verdediger... Hij is wel laag excellent en 18 jaar... maar goed... Wel excellentquote:Sirius Hellemans (50644692)
18 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is temperamental and upright.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Speciality: Technical
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 970
Wage: 763 ¤/week
Owner: Zandpol Trappers
Warnings: 0
Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: weak
Winger: wretched Defending: excellent
Scoring: weak Set Pieces: passable
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
[afbeelding]
Kanshebbers op kampioenschap maar zeker van promotie
pekel (VII-->VI)
TimmyAsd (VII-->VI)
Komrad (IX-->VIII)
Joralf (IX-->VIII)
DeHovenier (IX-->VIII)
Team RoBu (VII-->VI)
quote:Op zondag 2 januari 2005 10:11 schreef SuperWeber het volgende:Whoei mijn eerste excellent YP
[..]
Ook nog een verdediger... Hij is wel laag excellent en 18 jaar... maar goed... Wel excellent
mên ik ga douchen en dan werken.quote:Op zondag 2 januari 2005 10:32 schreef SuperWeber het volgende:
Gaat 1 van jullie waailappen nog op IRC of hoe zit dat...
Ik voel me eenzaam met al die slaapkoppen daar
quote:
ja, ik snap het zelf ook nietquote:
Dit kan gebeuren maar is niet altijd. Hangt van een paar factoren af alleen welke weet ik niet.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:01 schreef R_B het volgende:
Ik ben weer aan het spammen...maar moet het ff kwijt...
Klopt het als je wat spelers verkoopt/koopt dat dan de ervaring met systemen om laag gaat?
3-5-2: staat nu op goed --> stond altijd op uitstekend..
hoi hoi ook voor mij een uitstekende pull.. jammergenoeg is tie al 19 en heeft tie redelijk verdedigen als bijstat... maar ja toch ben ik er enigzins wel blij mee.. ik kan m op zich wel houden maar heb m voor 220.000 op de lijst gezet.. raak ik m kwijt denken jullie?quote:Emile Gustings (50667503) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 1 220
Loon: 797 ¤/week
Eigenaar: insane ones
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
misschien kan hij hier nog van pas komenquote:Op zondag 2 januari 2005 14:27 schreef Robar het volgende:YP.....................
Met een hockeystick het voetbalveld oplopen
![]()
[afbeelding] Ga het maar bij Bloemendaal proberen
Daar wordt een mens vrolijk vanquote:Op zondag 2 januari 2005 16:32 schreef GotenSSJ het volgende:
TSI = 1 030 , 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: matig
Mijn pull
Dat dacht ik ook tot ik 61k voor zo'n speler kreeg na een paar keer listenquote:
als jr donderdag hem, er op zet, verkoip je hem op zondag.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:06 schreef engessa het volgende:
Hmm... als ik een speler donderdag op de transferlijst zet word ie zondag toch verkocht? Ik denk er eigenlijk nooit zo over na maar als het goed is kun je de meeste centjes verdienen met een verkoop op zondag dus nu moet dat maar. Of moet ik hem dan vrijdags te koop zetten?
Het gaat trouwens om een redelijk vleugel/formidabel verdedigen die toen ie uitstekend was 4 sterren gehaald heeft. Zal ie, nu hij formidabel is nog een halve ster meer halen?
Klopt.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:34 schreef St.Germain het volgende:
ahh ok avw bedankt. Dus ik moet enkel letten op de ervaring en de leiderschap?
je zondagavond-stapavond met teveel drank Hivesquote:Op maandag 3 januari 2005 05:46 schreef The_Hives het volgende:
Voor het eerst in mijn hattr5ick carriiere sta i kop de eerste plaats.
Numme 1 heeft verlrren van nummer 3 en ik heb gewonen van nummer XXX . Sta nyu eerste met 1 punt voorspromg. Laatste wedstrijd van het seizoen moet ik tegen numme r 2. Wordt dus nog spannende
valt het op?quote:Op maandag 3 januari 2005 12:40 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je zondagavond-stapavond met teveel drank Hives![]()
Sjeeeeeeeezus, als je zo je HTML-code schrijft begrijp ik wel dat je er niet uit komtquote:Op maandag 3 januari 2005 12:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
valt het op?![]()
nu ik het nalees --> echt erg![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 13:36 schreef Robar het volgende:
[..]
Sjeeeeeeeezus, als je zo je HTML-code schrijft begrijp ik wel dat je er niet uit komt![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[afbeelding]
Don't take it too personalquote:Op maandag 3 januari 2005 13:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
okay okay, open jij het nieuw topic dan maar, als ik toch zo uitgelachen word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |