Niet echt veel, ik heb nog 6 punten nodig om zeker te zijn van het kampioenschap. Verder heb ik een aantal trainees die wel eens binnenkort moeten gaan poppen. En ik kan het geld wel gebruiken omdat ik 134k rood sta. Wel nog een thuiswedstrijd te gaan zondag.quote:Op donderdag 30 december 2004 14:04 schreef Robar het volgende:
[..]
Komrad!
Nog wat leuke meldingen omtrent je club te melden?
Ik sta op het punt een 17-jarie trainee te kopen!
Ook meteen afschaffen, of wordt limboduits ook getolereerd?quote:Op donderdag 30 december 2004 14:10 schreef sir_dalord het volgende:
warum dürfen wir kein Deutsch sprechen? Wir lassen superweber auf der Begegnung doch auch seinen Dialekt reden?
Ameisen sind nicht gross genau zum bumsenquote:Op donderdag 30 december 2004 14:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Ach du bist einen Ameisenbumser!(
zoek dat maar eens op
)
weet zelf niet eens of het klopt
2000 te bestedenquote:Op donderdag 30 december 2004 13:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Enige probleem is zijn leeftijd. Als hij geblesseerd raakt, raakt hij moeilijk weer fit. Maarja als het een beetje goed gaat, heb je na volgens seizoen genoeg geld om een andere spits te kopen. Dus het is net wat voor risico je wilt lopen.
Hoeveel geld heb je te besteden over voor een spits?
dus die spelers waren nog niet van jou?quote:Op donderdag 30 december 2004 14:23 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
2000 te besteden
en wel wat meer voor over, maar dat gaat niet
jawel jawel, ik wou jullie laten kiezen welke ik in de spitspositie moet zettenquote:Op donderdag 30 december 2004 14:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dus die spelers waren nog niet van jou?
dan zou ik in dit geval met het programma mee gaanquote:Op donderdag 30 december 2004 14:46 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
jawel jawel, ik wou jullie laten kiezen welke ik in de spitspositie moet zetten
ik kom er niet uit
ik neem aan dat ze gespeeld hebben deze week. Dus dan zal de vorm nog wel veranderen..quote:Op donderdag 30 december 2004 14:46 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
jawel jawel, ik wou jullie laten kiezen welke ik in de spitspositie moet zetten
ik kom er niet uit
quote:Op donderdag 30 december 2004 14:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan zou ik in dit geval met het programma mee gaan. Die kan een betere afweging maken tussen vorm en stats.
dat woord moest je zeker ook even opzoeken/vertalenquote:Op donderdag 30 december 2004 14:55 schreef sir_dalord het volgende:
bagatelliseer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |