178.000quote:Op donderdag 30 december 2004 15:28 schreef nicomart het volgende:
met een vol huis als het goed is zo'n 178.000 piekemannetjesdus das wel fijn voor de beker die er weer aan zit te komen
quote:Op donderdag 30 december 2004 15:29 schreef qyn het volgende:
2 nieuwe leden in de Fok!Federatie
avw1982 met BovenHardinxveld (208273) en
Wedema met fc wedema (148623)
Spamt erop los
Afgelopen seizoen tot ronde 2 geraakt..in de eerste ronde een VI er eruit geknikkerd...quote:Op donderdag 30 december 2004 15:29 schreef komrad het volgende:
Ja,maar dat zit er voor mij niet in, ik ben waarschijnlijk na 1 rondje al weer veroordeeld tot het spelen van friendlies
quote:Op donderdag 30 december 2004 14:02 schreef komrad het volgende:
Ik ben gvd geen duitser, ga hier niet een beetje duits lopen spreken.
ik werd in de 4e ronde uitgeschakeld.. had de eerste wedstrijd uit gespeeld met maar weinig publiek maar daarna wel 3 keer een volle tent.. dat was echt een goudmijntje.. echt heerlijk!!quote:Op donderdag 30 december 2004 17:28 schreef avw1982 het volgende:
Vorig jaar kwam ik tot de derde ronde van de beker. Zeer gunstig voor de economie van je club.
lees ik daar seizoensbonus?quote:Op donderdag 30 december 2004 16:56 schreef JJHelder het volgende:
hm, kzit een beetje in de financiele problemen, heb me mee laten slepen vandaag door nu al mijn stadion uit te breiden met ruim 10.000 plaatsen naar 22000 ongeveer, kost me 220.000 euro, maar dan heb ik wel een divisie VII en mss (optimistische bui) VI waardig stadion.
Maar nu dus bijna 4 ton in de min, daarom probeer ik 2 trainees te verkopen, voor respectievelijk een ton en 3 ton(ik reken hierbij op meer, 17 jarige uitstekend vleugelspel namelijk) om weer uit de schulden te komen. Voordeel is dat ik volgende week zondag nog een keer thuis speel in mijn nieuwe stadion en nog seizoensbonus krijg, dus ik zal er wel uitkomen, maar even hectische weken.
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een winger of wingdef, kijk ff bij me team (FC The Warriors (509249),
(ik hoop dat deze kleine transferad mag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |