als jr donderdag hem, er op zet, verkoip je hem op zondag.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:06 schreef engessa het volgende:
Hmm... als ik een speler donderdag op de transferlijst zet word ie zondag toch verkocht? Ik denk er eigenlijk nooit zo over na maar als het goed is kun je de meeste centjes verdienen met een verkoop op zondag dus nu moet dat maar. Of moet ik hem dan vrijdags te koop zetten?
Het gaat trouwens om een redelijk vleugel/formidabel verdedigen die toen ie uitstekend was 4 sterren gehaald heeft. Zal ie, nu hij formidabel is nog een halve ster meer halen?
Klopt.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:34 schreef St.Germain het volgende:
ahh ok avw bedankt. Dus ik moet enkel letten op de ervaring en de leiderschap?
je zondagavond-stapavond met teveel drank Hivesquote:Op maandag 3 januari 2005 05:46 schreef The_Hives het volgende:
Voor het eerst in mijn hattr5ick carriiere sta i kop de eerste plaats.
Numme 1 heeft verlrren van nummer 3 en ik heb gewonen van nummer XXX . Sta nyu eerste met 1 punt voorspromg. Laatste wedstrijd van het seizoen moet ik tegen numme r 2. Wordt dus nog spannende
valt het op?quote:Op maandag 3 januari 2005 12:40 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je zondagavond-stapavond met teveel drank Hives![]()
Sjeeeeeeeezus, als je zo je HTML-code schrijft begrijp ik wel dat je er niet uit komtquote:Op maandag 3 januari 2005 12:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
valt het op?![]()
nu ik het nalees --> echt erg![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 13:36 schreef Robar het volgende:
[..]
Sjeeeeeeeezus, als je zo je HTML-code schrijft begrijp ik wel dat je er niet uit komt![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|