Kom er gezellig bij zitten!quote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG.
deze OP: http://fok.internix.be/OP/DIGslowchat.txtquote:[Slowchat deeltje 47] {naamloos document}
[Slowchat deeltje 46] bijna bijna...
[Slowchat deeltje 45] BC is cute
[Slowchat deeltje 44] 12+
[Slowchat deeltje 43]
[Slowchat deeltje 42] Vuurwerk vuurwerk!
[Slowchat deeltje 41] De grote verhuizing!
[Slowchat deeltje 40] Lekker eten!
[Slowchat deeltje 39] Lunch! Eetsmakelijk iedereen!
[Slowchat deeltje 38] Broodje Bal!
[Slowchat deeltje 37] Onderweg naar kerst
[Slowchat deeltje 36] Kom ook naar de meet
[Slowchat deeltje 35] Da's andere koffie!
[Slowchat deeltje 34] komt dat zien, komt dat zien :D
[Slowchat deeltje 33] BlueCurl, devzero, godlike02, marty26
[Slowchat deeltje 32] Troel! Renesite! Jump! Sherman! QG!
[Slowchat deeltje 31]
[Slowchat deeltje 30] powered by nerds
[Slowchat deeltje 29] Renesite is liev O+
[Slowchat deeltje 28] Koekie d'r bij?
[Slowchat deeltje 27] Bom en aanslagvrije zone
[Slowchat deeltje 26]
[Slowchat deeltje 25]
[Slowchat deeltje 24]
[Slowchat deeltje 23]
[Slowchat deeltje 21]
[Slowchat deeltje 22]
[Slowchat deeltje 20]
[Slowchat deeltje 19]
[Slowchat deeltje 18] Terug in de tijd met... ja, met wie ?
[Slowchat deeltje 17] Terug in de tijd met Marty26
[Slowchat deeltje 16] Over 4 daagjes is Slarioux jarig
[Slowchat deeltje 15] Marty26 wordt oud >:)
[Slowchat deeltje 14] Wens jump succes met computertechniek
[Slowchat deeltje 13] Er is er 1 jarig, hoera!
[Slowchat deeltje 12] nog 7 daagjes :)
[Slowchat deeltje 11] wat een saaie topictitel
[Slowchat deeltje 10] Slarioux, wat een schattige avatar...
[Slowchat deeltje 9] deeltje 9 al
[Slowchat deeltje 8] Het word steeds drukker op #DIG!!!
[Slowchat deeltje 7] Slarioux goes VI
[Slowchat deeltje 6] Marty26, nerd in de ontkenningsfase
[Slowchat deeltje 5] Marty is zijn computer kwijt. Zoek mee!
[Slowchat deeltje 4] (bijna) weekend!!!!
[Slowchat deeltje 3] Nu ook op IRC
[Slowchat deeltje 2] Notorious_Roy is een Games nerd!
[Slowchat deeltje 1] QuietGuy schaamt zich :@
quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:51 schreef mschol het volgende:
slechte OP
lekker laten staan, vult de OP tenminstequote:Op vrijdag 24 december 2004 00:52 schreef devzero het volgende:
[..]ik heb alleen de eerste tig topics eruit gelaten.
slaap zequote:Op vrijdag 24 december 2004 00:54 schreef mschol het volgende:
ik ga maffen..
ik zal morgen op pad moeten voor kerst kadootjes
ook slaapzequote:Op vrijdag 24 december 2004 00:54 schreef devzero het volgende:
tevreden
En nu ga ik slapen, van dat spammen wordt je maar wat moe
whhahaha ik sta boven devviequote:Op vrijdag 24 december 2004 09:45 schreef devzero het volgende:
Spelletjes, doorwerken zullen jullie
Godt was gisteren weer lekker bezig zo te zien.
[..]
duhh...quote:Op vrijdag 24 december 2004 06:56 schreef SHERMAN het volgende:
tsss als ik er niet ben dan gaan jullie wel posten he
tssss...quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:41 schreef VeerMans het volgende:
mogge dev
hier zit iedereen spelletjes te spelen
Maar dat komt pas in de lijstjes van vandaagquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:09 schreef mschol het volgende:
[..]
whhahaha ik sta boven devvie
en hij was dyuidelijk druk bezig...
nah denk het niet zit zijn vlagen van mijquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zit er weer goed in, ben je van plan dit topic voor de lunch vol te krijgen?
bummer...quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar dat komt pas in de lijstjes van vandaag
Die van tijn staat nu toch ook in de lijst met FAQs?quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:41 schreef mschol het volgende:
deze vond ik tussen mijn bookmarks:
Wat te doen als je internetverbinding eruit ligt
naar aanleiding van:
Terugvindposts en bookmarks
gezien idd hij nog niet helemaal wakker, hij is aan het slaapfokkenquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:47 schreef devzero het volgende:
Kijk Godlike is ook net wakker geworden[Slowchat deeltje 48] SC trekt dwars door kerst heen
geen ideequote:Op vrijdag 24 december 2004 10:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Die van tijn staat nu toch ook in de lijst met FAQs?
dan kom thet topic in je MyAT te staan...quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:58 schreef VeerMans het volgende:
wie gaat mij eindelijk het nut van tvp's uitleggen? jij jump?
Daar heb je toch bookmarks voorquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:59 schreef devzero het volgende:
terug vind post. zodat het topic in je MyAT lijst komt
Mjah eigenlijk wel. Ik weet niet of topics in je bookmarks ook in je myat zitten, vroeger niet, misschien nu wel.quote:
bookmarks zijn niet handig punt uit...quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Mjah eigenlijk wel. Ik weet niet of topics in je bookmarks ook in je myat zitten, vroeger niet, misschien nu wel.
dan moet ik me eerst aankleden en ontbijten..quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:04 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Ga jij nou maar dvd's branden...![]()
Euh? Is dat tegenwoordig noodzakelijk om een DVDtje te fikken?quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dan moet ik me eerst aankleden en ontbijten..![]()
yup...quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:07 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Euh? Is dat tegenwoordig noodzakelijk om een DVDtje te fikken?
morghe Troelquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:07 schreef Troel het volgende:
Pfff ik ben gelukkig al wat minder gaar.
gisteren uitgeweest?quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:07 schreef Troel het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:02 schreef SolidArt het volgende:
Beste wensen he, in dig hoort natuurlijk ook een digi-xmas-card
Te lang onder de gril hoogtezon gelegen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:07 schreef Troel het volgende:
Dat is idd ongeveer het enige wat ik met javascript kanquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:11 schreef SolidArt het volgende:
Haha, ook een Hello World appje gemaakt
Neuh, ik ga nooit uit.quote:
Als ik bruin wil worden ga ik wel naar het buitenland, anders moet ik meteen twee van die bruiners huren of maar de halft van mijn lijf bruin laten wordenquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Te lang onder de gril hoogtezon gelegen?
evil....quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is idd ongeveer het enige wat ik met javascript kan
ze zijn er ook in grotere maten hoorquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Als ik bruin wil worden ga ik wel naar het buitenland, anders moet ik meteen twee van die bruiners huren of maar de halft van mijn lijf bruin laten worden
scripten???quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, wat moet ik nou met javascript
uhuh ik ookquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is idd ongeveer het enige wat ik met javascript kan
Net zo min als jij yacc zal gebruiken heb ik geen behoefte aan javascript. Kleine dingen "jat" ik wel en zoveel paginaas maak ik toch nietquote:
ASPquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhuh ik ookw00t. javascriptjes zijn er om te jatten
ASP is er om lekekr zelf mee bezig te zijn
watte???quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Net zo min als jij yacc zal gebruiken heb ik geen behoefte aan javascript. Kleine dingen "jat" ik wel en zoveel paginaas maak ik toch niet
Yet Another Compiler Compiler, een parser generator. Onder linux wordt de gnu variant bison gebruikt. FreeBSD heeft wel nog gewoon yacc.quote:
Smakelijk gewenst aan een iederquote:EEND MET WHISKY
* Bereidingswijze: Eend met whisky
* Koop een eend van ongeveer 1,5 a 2 kg.
* Twee grote flessen Schotse whisky
* Spekreepjes en een fles olijfolie
* zout en peper
De eend larderen en de binnenkant inwrijven met peper en zout.
De oven 10 minuten voorverwarmen op 180 graden.
Een longdrinkglas voor de helft vullen met whisky.
De whisky opdrinken tijdens het voorverwarmen van de oven.
De eend op een vuurvaste schotel leggen en een tweede glas whisky inschenken.
Het tweede glas whisky opdrinken en de eend in de oven zetten.
Na 20 minuten de oven op 200 graden zetten en 2 graven vubben met whisky.
De glaven opdrinken en de schelven van het eerste glay oprapen.
Nog een halve glav insjenken en opdlinke.
Na een halve uur de oven opedoen om de eend te sjekkn.
Blandwondesjalf in de badkarnel ganaale en op de bovenkant van de linke and doe.
Nog twee glaven whiskey insjenke.
De ove opedoen nadat et eerste glav leeg is en de sjotel vastpakke.
De blandwondesalf op de binnekant van de regte hand doen.
Deend oprape.
Deend nog is oprapa en met handdoek de bwandwondesalt van deend vegen..
De hande ontvette met visky en de dube zalv veer oprape.
Ut kapotte glazz opvege en deend terug in de hove doen.
De heend oprape en dove eers opedoen.
De tweede fjes biski opedoen en ovejeindzette.
Opstjaan van de floer en et vet spek ondre kas vege.
Nogis opstjaan van de floer en tochma blijve zit te.
De vjes op de gjond zette-
Uide vjes djinke wande glave sjijn ob of kabot.
Denove afsjette, de oge sljuite en omvalle.
dierenbeulenquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:37 schreef wimmel_1 het volgende:
Voor de persoontje's die nog niet echt weten wat ze de komende dagen willen/kunnen gaan eten hier alvast een zéér smakelijk recept.
[..]
Smakelijk gewenst aan een ieder
![]()
![]()
![]()
![]()
i know...quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:58 schreef Godlike02 het volgende:
Ik had deeltje 48 geopend![]()
Bestond ie al![]()
Al een uur of 9 toen jij een poging waagde. Maar jouw deel wordt straks wel het 51ste deel (49ste in deze reeks)!quote:
Ik had best hoge dag post gisterquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:01 schreef mschol het volgende:
[..]
i know...
dev en ik waren gister/vannacht gezellig bezig..
quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:01 schreef mschol het volgende:
dev en ik waren gister/vannacht gezellig bezig..
Alleen ff titel aanpassenquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Al een uur of 9 toen jij een poging waagde. Maar jouw deel wordt straks wel het 51ste deel (49ste in deze reeks)!
6de met 138quote:
Dat zeg je iedere dag en toch eindig je telkens in de top 10quote:Gaat vandaag zeker niet lukken
je kan beter een gil geven als fok snel isquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:51 schreef mschol het volgende:
damn fok is weer eens traaag..
Wimmel snapt hetquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:49 schreef wimmel_1 het volgende:
Voor Saban.... Recept mag ook met lamsvlees
De snelheid van FoK! en het uitgaan van de scholen heeft een directe relatie met elkaar.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je kan beter een gil geven als fok snel isdan hebben die posts nog nut
ik d8 dat iedereen op fok altijd stagiaires warenquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:07 schreef devzero het volgende:
[..]
De snelheid van FoK! en het uitgaan van de scholen heeft een directe relatie met elkaar.
Waar vindt ik zoietsquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:09 schreef BlueCurl het volgende:
ik sta al een paar dagen niet in de dagposts lijstkomt wel weer maar nu ff wat anders aan me koppie!
je bent verliefd?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:09 schreef BlueCurl het volgende:
nu ff wat anders aan me koppie!
jaa we gaan hard met de scquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Al een uur of 9 toen jij een poging waagde. Maar jouw deel wordt straks wel het 51ste deel (49ste in deze reeks)!
whehehequote:Op vrijdag 24 december 2004 13:05 schreef devzero het volgende:
Dat zeg je iedere dag en toch eindig je telkens in de top 10
maar dan moet ik altijd stil blijvwen daar heb ik geen zin in...quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je kan beter een gil geven als fok snel isdan hebben die posts nog nut
niet altijd kennelijkquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:11 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik d8 dat iedereen op fok altijd stagiaires warenhehe
hoi sherman...quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:19 schreef SHERMAN het volgende:
hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi![]()
Als je niet had gepost waren het er 5 geweestquote:
volgens mij bekent hier iemand schuld...quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je niet had gepost waren het er 5 geweest
Het zou verboden moeten worden om meer dan 3 posts achter elkaar te doen. Anders heb je alleen maar van die maloten die 's nachts een heel topic volspammen
moet je even naar stuart gaan kijken in het topic over wat luister je nuquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden om meer dan 3 posts achter elkaar te doen. Anders heb je alleen maar van die maloten die 's nachts een heel topic volspammen
ja zo welquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:26 schreef mschol het volgende:
volgens mij red ik de dagposts van vandaag wel...
7quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:26 schreef devzero het volgende:
[..]
En als slar je helpt wel 300 achterelkaarquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:27 schreef Godlike02 het volgende:
Ik kan er ook 4 op een rij doen!
quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:35 schreef SolidArt het volgende:
is dit onzin chat of zo.
Ja. Alle serieuze posts worden door Slar of QG gedelete.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:35 schreef SolidArt het volgende:
is dit onzin chat of zo.
Wie ben jijquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:35 schreef SolidArt het volgende:
is dit onzin chat of zo.
hehe dan lukt het je niet om in de dagposts te komen zekerquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan moet ik altijd stil blijvwen daar heb ik geen zin in...
hoe raad je het...quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe dan lukt het je niet om in de dagposts te komen zeker
Slijmerdquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet zo onvriendelijk tegen nieuwe mensen hier![]()
Haiquote:
Het was nog vriendelijkquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:00 schreef devzero het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:03 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Het was nog vriendelijk
Wie ben jijdan is het niet meer aardig
quote:Beste xxx, ik heb nog niet het genoegen gehad met u kennis te maken. Ik stel voor dat u zich introduceert aan de vast slowchat bezoekers waarna wij u verwelkomen in ons midden door het heffen van een glasje cognac.
haha en als tie nou niet een nerd isquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Beste SolidArt, ik heb nog niet het genoegen gehad met u kennis te maken. Ik stel voor dat u zich introduceert aan de vast slowchat bezoekers waarna wij u verwelkomen in ons midden door het heffen van een glasje cognac.quote:
Dat zit wel goedquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha en als tie nou niet een nerd is?
Is voor het klootjes volk zoals ik niet te betalenquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:28 schreef wimmel_1 het volgende:
* wimmel_1 heeft liever een Remy ..... Louis XIII
Voor mij ook niet te betalen... maar een relatiegeschenk sla je natuurlijk nóóit afquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Is voor het klootjes volk zoals ik niet te betalenOverigens vind ik brandy uit de volgende streek ook wel lekker
[afbeelding]
hehe ik heb zojuist een fles wijn gekregen hieroquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:25 schreef devzero het volgende:
[..]
* devzero pakt alvast een fles
[afbeelding]
In Amerika zou je hem niet eens mogen opdrinkenquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:34 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe ik heb zojuist een fles wijn gekregen hiero( zat in mijn kerstpaket) dussuhm ik drink wel een glaasje mee!
pfff in amerika mag ik zoiezo nog geen alcohol : ben nog maar 20quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:45 schreef devzero het volgende:
[..]
In Amerika zou je hem niet eens mogen opdrinken
in amerika had je al de laatste episodes van CSI op tv gezien, mmoet je geen 2 jaar wachtenquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:54 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
pfff in amerika mag ik zoiezo nog geen alcohol : ben nog maar 20
een schrale troostquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:55 schreef Jump het volgende:
[..]
in amerika had je al de laatste episodes van CSI op tv gezien, mmoet je geen 2 jaar wachten(tenzij je ze download
)
uhuh amerika is tof behalve het hele rechtsysteem en de wetten die dat creeren.. en sommige buracratische mensen die teveel geld hebben! maar goed die hebben de american dreamquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:55 schreef Jump het volgende:
[..]
in amerika had je al de laatste episodes van CSI op tv gezien, mmoet je geen 2 jaar wachten(tenzij je ze download
)
Zolang het niet op de koran of de bijbel is gebaseerd vind ik het primaquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:58 schreef BlueCurl het volgende:
uhuh amerika is tof behalve het hele rechtsysteem en de wetten die dat creeren..
nou ik denk niet dat het verstandig is om in amerika de softdrugs te legaliseren hoorquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:57 schreef wimmel_1 het volgende:
Niet voor niks dat die schooljeugd daar tijdens de voorjaars / zomer vakantie altijd in Cancun Mexico te vinden is...
Met al die vage wetten daar veroorzaken alleen maar méér problemen...
ben er weerquote:
Ach, in Frankrijk zijn softdrugs ook illegaal en ik heb daar (in het half jaar dat ik er woonde) nog nooit zoveel mensen zien blowen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:01 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nou ik denk niet dat het verstandig is om in amerika de softdrugs te legaliseren hoor
Dat mogen ze hier ook afschaffen van mij....quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:01 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nou ik denk niet dat het verstandig is om in amerika de softdrugs te legaliseren hoor
uhm alles is daar toch op de bijbel gecreerd? je zweert toch ook af bij god enzo???quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang het niet op de koran of de bijbel is gebaseerd vind ik het prima
Da's ook openlijk VRAGEN om problemen ...... Wat een loser ..quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:04 schreef devzero het volgende:
De "oude" garde (godt, wimmel en ik) moeten overigens wel oppassen hier: http://www.nu.nl/news.jsp?n=459936&c=50
En rijden kun zequote:Op vrijdag 24 december 2004 15:03 schreef wimmel_1 het volgende:
Maar kinderen met 16 jaar laten autorijden, terwijl een scooter al veel te snel is
Niet een tv maar een glock wordt het 1ste wat ik straks koopquote:Vuurwapens gewoon openlijk verkopen
een 9 jarige die dat doetquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:04 schreef devzero het volgende:
De "oude" garde (godt, wimmel en ik) moeten overigens wel oppassen hier: http://www.nu.nl/news.jsp?n=459936&c=50
quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet een tv maar een glock wordt het 1ste wat ik straks koop![]()
Nou ... ik voel wel nattigheidquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:06 schreef wimmel_1 het volgende:
Da's ook openlijk VRAGEN om problemen ...... Wat een loser ..![]()
quote:Jonge meisjes werden op internet opgeroepen uitdagende foto's naar hem toe te mailen, waarmee ze kans maakten op een prijs.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:09 schreef devzero het volgende:
Als jij nou een aantal badpak fotoos maakt, dan zorg ik voor een naam topic in Babes & Hunks: FOK! de celebs
ik ben benieuwd wat er met mij gebeurd als ik een 9 jarig jongetje verleid etc via msn en de webcam erbijquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:04 schreef devzero het volgende:
Zweren bij god is niet dat de wetten op de bijbel zijn gebaseerd. Kamerleden hier moesten ook heel lang nog op de bijbel zweren bij inauguratie, maar de staten generaal heeft ook niets met een kerkdienst van doenquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhm alles is daar toch op de bijbel gecreerd? je zweert toch ook af bij god enzo???
Dan wordt dat als natuurlijke nieuwsgierigheid van die jongen uitgelegd. Alleen mannen krijgen het etiket pervers op geplaktquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat er met mij gebeurd als ik een 9 jarig jongetje verleid etc via msn en de webcam erbij![]()
ieeeeeeelquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga nou niet beweren dat je Rene geen lekkere hunk vindt
Lijkt me leukquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit topic ook. Vanavond kan slar jouw deeltje 48 weer openen
Stelletje homo's hierquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Das wel de enigste verstandige beslissing!
Je maakt dev weer pissigquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja bah!
Ver weg van blijven
Daarom gingen we ook niet naar de meet!![]()
Die kerel is structureel sjagoquote:
En jou zeker weer tegen komen terwijl je om een euro vraagtquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:00 schreef Godlike02 het volgende:
Die rel nicht gaat maar lekker in amsterdam stappen
Daar zit Renequote:Op vrijdag 24 december 2004 16:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga ook maar in het whatpulse topic slowchatten![]()
en elke dag 100 man die een euro geeftquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:02 schreef devzero het volgende:
[..]
En jou zeker weer tegen komen terwijl je om een euro vraagt
Ik vond je rollator er al zo nieuw uitzienquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
en elke dag 100 man die een euro geeft![]()
Jammerquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet in dit topic gepost
Met rols royce beeldjequote:Op vrijdag 24 december 2004 16:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond je rollator er al zo nieuw uitzien
quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met rols royce beeldje
Kinky he!!
Was je ook al opgevallen hoe weinig zwaai posts er waren?quote:
* SHERMAN msn aan gooit...quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Was je ook al opgevallen hoe weinig zwaai posts er waren?
Maar Rene is een beetje boos op Godt en chat daarom alleen nog maar op irc.
quote:René - vakantie | Kut ares! zegt:
Boos op Godt?
René - vakantie | Kut ares! zegt:
eerder Devzero![]()
msn logs postenquote:
quote:
quote:René - vakantie | Kut ares! zegt:
hij weet alles beter, zoals...
een volwassen
dat irriteert
![]()
Je bent een irriterende volwassenenquote:
ik weet ook alles beterquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:26 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Je bent een irriterende volwassenen
Zoals wat?quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:25 schreef Renesite het volgende:
hij weet alles beter, zoals...
ik vergeef het jequote:
Ik heb nog nooit een echte rel hier in sc gezien, dus maak je niet druk. En ik weet het beterquote:
Je bent een volwassenequote:Op vrijdag 24 december 2004 16:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een echte rel hier in sc gezien, dus maak je niet druk. En ik weet het beter![]()
heb niks tegen een rel, alleen niet hierquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een echte rel hier in sc gezien, dus maak je niet druk. En ik weet het beter![]()
Als je het zo goed weet, ok knul.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent een volwassenedie weten het altijd beter
Amen,quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:36 schreef Chandler het volgende:
Mijn voornemens zijn meer kennis vergaren en delen
En mijn wensen voor al jullie diggers zijn.
- Dat het beste moge gebeuren in het beste jaar dat gaat komen; dat er veel kleine foutjes gemaakt worden waar mensen veel van gaan leren en dat er meer bans mogen vallen voor irritante gebruikers die DIG een stuk onplezieriger maken...
We willen namen horenquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:36 schreef Chandler het volgende:
en dat er meer bans mogen vallen voor irritante gebruikers die DIG een stuk onplezieriger maken...
Ik heb ervaringquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je het zo goed weet, ok knul.
Sorry, ik kan deze niet geven ivm wet op de privicyquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:45 schreef devzero het volgende:
[..]
En nog steeds beweren dat ik alles beter weet
1 ding weet ik zeker beter, en dat zijn jouw premature ograsmes. toch?quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:55 schreef Godlike02 het volgende:
Devvie weet zeker ALLES beter dan rene
Dus ik ben het nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:47 schreef Chandler het volgende:
[..]
Sorry, ik kan deze niet geven ivm wet op de privicy
Zo 'raar' is dat niet hoor, mijn nichtje van 7 die zit ook achter msn ..quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
9 jaar en dan msn
waar gaat het heen
Dat komt omdat jij zo woest aantrekkelijk bent!quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:57 schreef devzero het volgende:
[..]
1 ding weet ik zeker beter, en dat zijn jouw premature ograsmes. toch?
Ik de mijne vorige week, de 2de gisteren en mijn 3de/laatste morgen. Net iets te veel.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:56 schreef Godlike02 het volgende:
Eerste kerst diner zometeen
Wish me luck!!
Maar heeft ze ook een webcam?quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:59 schreef saban het volgende:
[..]
Zo 'raar' is dat niet hoor, mijn nichtje van 7 die zit ook achter msn ..
Toen ik 11 was wist ik niet eens wat msn wasquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:59 schreef saban het volgende:
[..]
Zo 'raar' is dat niet hoor, mijn nichtje van 7 die zit ook achter msn ..
Daarom ben je nog zo lief en onschuldigquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:05 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Toen ik 11 was wist ik niet eens wat msn was
Wiequote:Op vrijdag 24 december 2004 17:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom ben je nog zo lief en onschuldig![]()
Ik ben geen schatquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vergeleken met andere hier ben je een schatje!!
Heb je leuke kerstplannen?
Toen had ik nog ICQquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:05 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:48 schreef Chandler het volgende:
Happy Christmas to all of you (specialy to the girlies!) spread your love, movies and money!
quote:
ICQ 4? De laatste versie die ik bekeken heb was 2000a oidquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:49 schreef BlueCurl het volgende:
!VAKANTIE!
ICQ is ook veranderd damn. Jump en ik hadden het ff uitgeprobeerd maar het is niks meer.
leuk plaatje..quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:55 schreef wimmel_1 het volgende:
Da's een flinke sigaar ..... [afbeelding]
Nee sinds een week niet meerquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:56 schreef devzero het volgende:
Ik dacht dat jij er 1tje had gerookt voor je kerstboodschap![]()
quote:
Maar even met de knokploeg naar Torontoquote:Registrant:
DevZero
92 King Street East
Toronto, ON M5C 2V8
CA
Lekker..... Iedereen uit SC mag méé ....quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:58 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Maar even met de knokploeg naar Toronto
quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:58 schreef devzero het volgende:
Maar even met de knokploeg naar Toronto
Nou nog ff wat Errorhandling er in maken.....quote:Option Explicit
On Error Resume Next
Dim intDegreesCelsius, intDegreesFahrenheit, intResponse
intResponse = inputbox("Voer de temperatuur in, in graden Celsius. (Annuleren geeft het resultaat van 0 graden celcius)", "Temperatuur Conversie")
if intresponse = "" then
intResponse = 0
end if
if isnumeric (intResponse) then
intDegreesCelsius = intResponse
else
Wscript.Echo " Alleen getallen invoeren, dus géén letters"
Wscript.Quit
end if
intDegreesFahrenheit = ConvertToFahrenheit(intDegreesCelsius)
Wscript.Echo intDegreesCelsius & " Graden Celsius komt overeen met: " & intDegreesFahrenheit _
& " Fahrenheit"
Function ConvertToFahrenheit(ByVal intDegreesCelsius)
ConvertToFahrenheit = (IntDegreesCelsius * (9/5)) + 32
End Function
Wscript.Quit
Kerst is dom. is alleen fijn dat ik nu vakantie hebquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:48 schreef Chandler het volgende:
ps wat is jullie kerstgroet op IRC/DC++ etc?
die van mij
Happy Christmas to all of you (specialy to the girlies!) spread your love, movies and money!
bereid je maar voor , ik ben 2 weken vrijquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:00 schreef saban het volgende:
mschol hou eens op met onzinnige posts achterelkaar te posten![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Kerst is dom. is alleen fijn dat ik nu vakantie heb
Nee kerst is vrijheidquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:31 schreef BlueCurl het volgende:
Kerst is dom. is alleen fijn dat ik nu vakantie heb
Dev is onderweg naar huis..... (logde net uit op z'n LIAS adres....), maar ik geloof dat ie de 15e daar moest beginnenquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:33 schreef BlueCurl het volgende:
DEV? wanneer stap je op het vliegtuig als in dat je ook niet meer terugkomt?
bestond msn toen al dan??quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:05 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Niet over in zittenquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:49 schreef Chandler het volgende:
nu al... tsssss gaat erg snel hiero...
wie zegt dat ik het volgende deel ga makenquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:45 schreef wimmel_1 het volgende:
BC ... ff wachten met het aanmaken van een nieuw SC topic, aubGodlike had er vanochtend al één klaar staan (die nu nog gesloten is
)
Sorry... 'k dacht dat je de enigste was die nog wakker wasquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het volgende deel ga maken???
choose me choose me!quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het volgende deel ga maken???
Wakker?quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:53 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Sorry... 'k dacht dat je de enigste was die nog wakker was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |