7quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je niet had gepost waren het er 5 geweest
En als slar je helpt wel 300 achterelkaarquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:27 schreef Godlike02 het volgende:
Ik kan er ook 4 op een rij doen!
quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:35 schreef SolidArt het volgende:
is dit onzin chat of zo.
Ja. Alle serieuze posts worden door Slar of QG gedelete.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:35 schreef SolidArt het volgende:
is dit onzin chat of zo.
Wie ben jijquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:35 schreef SolidArt het volgende:
is dit onzin chat of zo.
hehe dan lukt het je niet om in de dagposts te komen zekerquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan moet ik altijd stil blijvwen daar heb ik geen zin in...
hoe raad je het...quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe dan lukt het je niet om in de dagposts te komen zeker
Slijmerdquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet zo onvriendelijk tegen nieuwe mensen hier![]()
Haiquote:
Het was nog vriendelijkquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:00 schreef devzero het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:03 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Het was nog vriendelijk
Wie ben jijdan is het niet meer aardig
quote:Beste xxx, ik heb nog niet het genoegen gehad met u kennis te maken. Ik stel voor dat u zich introduceert aan de vast slowchat bezoekers waarna wij u verwelkomen in ons midden door het heffen van een glasje cognac.
haha en als tie nou niet een nerd isquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Beste SolidArt, ik heb nog niet het genoegen gehad met u kennis te maken. Ik stel voor dat u zich introduceert aan de vast slowchat bezoekers waarna wij u verwelkomen in ons midden door het heffen van een glasje cognac.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |