quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:01 schreef mschol het volgende:
dev en ik waren gister/vannacht gezellig bezig..
Alleen ff titel aanpassenquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Al een uur of 9 toen jij een poging waagde. Maar jouw deel wordt straks wel het 51ste deel (49ste in deze reeks)!
6de met 138quote:
Dat zeg je iedere dag en toch eindig je telkens in de top 10quote:Gaat vandaag zeker niet lukken
je kan beter een gil geven als fok snel isquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:51 schreef mschol het volgende:
damn fok is weer eens traaag..
Wimmel snapt hetquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:49 schreef wimmel_1 het volgende:
Voor Saban.... Recept mag ook met lamsvlees
De snelheid van FoK! en het uitgaan van de scholen heeft een directe relatie met elkaar.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je kan beter een gil geven als fok snel isdan hebben die posts nog nut
ik d8 dat iedereen op fok altijd stagiaires warenquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:07 schreef devzero het volgende:
[..]
De snelheid van FoK! en het uitgaan van de scholen heeft een directe relatie met elkaar.
Waar vindt ik zoietsquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:09 schreef BlueCurl het volgende:
ik sta al een paar dagen niet in de dagposts lijstkomt wel weer maar nu ff wat anders aan me koppie!
je bent verliefd?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:09 schreef BlueCurl het volgende:
nu ff wat anders aan me koppie!
jaa we gaan hard met de scquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Al een uur of 9 toen jij een poging waagde. Maar jouw deel wordt straks wel het 51ste deel (49ste in deze reeks)!
whehehequote:Op vrijdag 24 december 2004 13:05 schreef devzero het volgende:
Dat zeg je iedere dag en toch eindig je telkens in de top 10
maar dan moet ik altijd stil blijvwen daar heb ik geen zin in...quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je kan beter een gil geven als fok snel isdan hebben die posts nog nut
niet altijd kennelijkquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:11 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik d8 dat iedereen op fok altijd stagiaires warenhehe
hoi sherman...quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:19 schreef SHERMAN het volgende:
hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi![]()
Als je niet had gepost waren het er 5 geweestquote:
volgens mij bekent hier iemand schuld...quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je niet had gepost waren het er 5 geweest
Het zou verboden moeten worden om meer dan 3 posts achter elkaar te doen. Anders heb je alleen maar van die maloten die 's nachts een heel topic volspammen
moet je even naar stuart gaan kijken in het topic over wat luister je nuquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je niet had gepost waren het er 5 geweest
Het zou verboden moeten worden om meer dan 3 posts achter elkaar te doen. Anders heb je alleen maar van die maloten die 's nachts een heel topic volspammen
ja zo welquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:26 schreef mschol het volgende:
volgens mij red ik de dagposts van vandaag wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |