nah denk het niet zit zijn vlagen van mijquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zit er weer goed in, ben je van plan dit topic voor de lunch vol te krijgen?
bummer...quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar dat komt pas in de lijstjes van vandaag
Die van tijn staat nu toch ook in de lijst met FAQs?quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:41 schreef mschol het volgende:
deze vond ik tussen mijn bookmarks:
Wat te doen als je internetverbinding eruit ligt
naar aanleiding van:
Terugvindposts en bookmarks
gezien idd hij nog niet helemaal wakker, hij is aan het slaapfokkenquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:47 schreef devzero het volgende:
Kijk Godlike is ook net wakker geworden[Slowchat deeltje 48] SC trekt dwars door kerst heen
geen ideequote:Op vrijdag 24 december 2004 10:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Die van tijn staat nu toch ook in de lijst met FAQs?
dan kom thet topic in je MyAT te staan...quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:58 schreef VeerMans het volgende:
wie gaat mij eindelijk het nut van tvp's uitleggen? jij jump?
Daar heb je toch bookmarks voorquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:59 schreef devzero het volgende:
terug vind post. zodat het topic in je MyAT lijst komt
Mjah eigenlijk wel. Ik weet niet of topics in je bookmarks ook in je myat zitten, vroeger niet, misschien nu wel.quote:
bookmarks zijn niet handig punt uit...quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Mjah eigenlijk wel. Ik weet niet of topics in je bookmarks ook in je myat zitten, vroeger niet, misschien nu wel.
dan moet ik me eerst aankleden en ontbijten..quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:04 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Ga jij nou maar dvd's branden...![]()
Euh? Is dat tegenwoordig noodzakelijk om een DVDtje te fikken?quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dan moet ik me eerst aankleden en ontbijten..![]()
yup...quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:07 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Euh? Is dat tegenwoordig noodzakelijk om een DVDtje te fikken?
morghe Troelquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:07 schreef Troel het volgende:
Pfff ik ben gelukkig al wat minder gaar.
gisteren uitgeweest?quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:07 schreef Troel het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:02 schreef SolidArt het volgende:
Beste wensen he, in dig hoort natuurlijk ook een digi-xmas-card
Te lang onder de gril hoogtezon gelegen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:07 schreef Troel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |