Dat zit wel goedquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha en als tie nou niet een nerd is?
Is voor het klootjes volk zoals ik niet te betalenquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:28 schreef wimmel_1 het volgende:
* wimmel_1 heeft liever een Remy ..... Louis XIII
Voor mij ook niet te betalen... maar een relatiegeschenk sla je natuurlijk nóóit afquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Is voor het klootjes volk zoals ik niet te betalenOverigens vind ik brandy uit de volgende streek ook wel lekker
[afbeelding]
hehe ik heb zojuist een fles wijn gekregen hieroquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:25 schreef devzero het volgende:
[..]
* devzero pakt alvast een fles
[afbeelding]
In Amerika zou je hem niet eens mogen opdrinkenquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:34 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe ik heb zojuist een fles wijn gekregen hiero( zat in mijn kerstpaket) dussuhm ik drink wel een glaasje mee!
pfff in amerika mag ik zoiezo nog geen alcohol : ben nog maar 20quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:45 schreef devzero het volgende:
[..]
In Amerika zou je hem niet eens mogen opdrinken
in amerika had je al de laatste episodes van CSI op tv gezien, mmoet je geen 2 jaar wachtenquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:54 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
pfff in amerika mag ik zoiezo nog geen alcohol : ben nog maar 20
een schrale troostquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:55 schreef Jump het volgende:
[..]
in amerika had je al de laatste episodes van CSI op tv gezien, mmoet je geen 2 jaar wachten(tenzij je ze download
)
uhuh amerika is tof behalve het hele rechtsysteem en de wetten die dat creeren.. en sommige buracratische mensen die teveel geld hebben! maar goed die hebben de american dreamquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:55 schreef Jump het volgende:
[..]
in amerika had je al de laatste episodes van CSI op tv gezien, mmoet je geen 2 jaar wachten(tenzij je ze download
)
Zolang het niet op de koran of de bijbel is gebaseerd vind ik het primaquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:58 schreef BlueCurl het volgende:
uhuh amerika is tof behalve het hele rechtsysteem en de wetten die dat creeren..
nou ik denk niet dat het verstandig is om in amerika de softdrugs te legaliseren hoorquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:57 schreef wimmel_1 het volgende:
Niet voor niks dat die schooljeugd daar tijdens de voorjaars / zomer vakantie altijd in Cancun Mexico te vinden is...
Met al die vage wetten daar veroorzaken alleen maar méér problemen...
ben er weerquote:
Ach, in Frankrijk zijn softdrugs ook illegaal en ik heb daar (in het half jaar dat ik er woonde) nog nooit zoveel mensen zien blowen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:01 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nou ik denk niet dat het verstandig is om in amerika de softdrugs te legaliseren hoor
Dat mogen ze hier ook afschaffen van mij....quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:01 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nou ik denk niet dat het verstandig is om in amerika de softdrugs te legaliseren hoor
uhm alles is daar toch op de bijbel gecreerd? je zweert toch ook af bij god enzo???quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang het niet op de koran of de bijbel is gebaseerd vind ik het prima
Da's ook openlijk VRAGEN om problemen ...... Wat een loser ..quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:04 schreef devzero het volgende:
De "oude" garde (godt, wimmel en ik) moeten overigens wel oppassen hier: http://www.nu.nl/news.jsp?n=459936&c=50
En rijden kun zequote:Op vrijdag 24 december 2004 15:03 schreef wimmel_1 het volgende:
Maar kinderen met 16 jaar laten autorijden, terwijl een scooter al veel te snel is
Niet een tv maar een glock wordt het 1ste wat ik straks koopquote:Vuurwapens gewoon openlijk verkopen
een 9 jarige die dat doetquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:04 schreef devzero het volgende:
De "oude" garde (godt, wimmel en ik) moeten overigens wel oppassen hier: http://www.nu.nl/news.jsp?n=459936&c=50
quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet een tv maar een glock wordt het 1ste wat ik straks koop![]()
Nou ... ik voel wel nattigheidquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:06 schreef wimmel_1 het volgende:
Da's ook openlijk VRAGEN om problemen ...... Wat een loser ..![]()
quote:Jonge meisjes werden op internet opgeroepen uitdagende foto's naar hem toe te mailen, waarmee ze kans maakten op een prijs.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:09 schreef devzero het volgende:
Als jij nou een aantal badpak fotoos maakt, dan zorg ik voor een naam topic in Babes & Hunks: FOK! de celebs
ik ben benieuwd wat er met mij gebeurd als ik een 9 jarig jongetje verleid etc via msn en de webcam erbijquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:04 schreef devzero het volgende:
Zweren bij god is niet dat de wetten op de bijbel zijn gebaseerd. Kamerleden hier moesten ook heel lang nog op de bijbel zweren bij inauguratie, maar de staten generaal heeft ook niets met een kerkdienst van doenquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhm alles is daar toch op de bijbel gecreerd? je zweert toch ook af bij god enzo???
Dan wordt dat als natuurlijke nieuwsgierigheid van die jongen uitgelegd. Alleen mannen krijgen het etiket pervers op geplaktquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat er met mij gebeurd als ik een 9 jarig jongetje verleid etc via msn en de webcam erbij![]()
ieeeeeeelquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga nou niet beweren dat je Rene geen lekkere hunk vindt
Lijkt me leukquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit topic ook. Vanavond kan slar jouw deeltje 48 weer openen
Stelletje homo's hierquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Das wel de enigste verstandige beslissing!
Je maakt dev weer pissigquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja bah!
Ver weg van blijven
Daarom gingen we ook niet naar de meet!![]()
Die kerel is structureel sjagoquote:
En jou zeker weer tegen komen terwijl je om een euro vraagtquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:00 schreef Godlike02 het volgende:
Die rel nicht gaat maar lekker in amsterdam stappen
Daar zit Renequote:Op vrijdag 24 december 2004 16:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga ook maar in het whatpulse topic slowchatten![]()
en elke dag 100 man die een euro geeftquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:02 schreef devzero het volgende:
[..]
En jou zeker weer tegen komen terwijl je om een euro vraagt
Ik vond je rollator er al zo nieuw uitzienquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
en elke dag 100 man die een euro geeft![]()
Jammerquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet in dit topic gepost
Met rols royce beeldjequote:Op vrijdag 24 december 2004 16:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond je rollator er al zo nieuw uitzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |