Nou nog ff wat Errorhandling er in maken.....quote:Option Explicit
On Error Resume Next
Dim intDegreesCelsius, intDegreesFahrenheit, intResponse
intResponse = inputbox("Voer de temperatuur in, in graden Celsius. (Annuleren geeft het resultaat van 0 graden celcius)", "Temperatuur Conversie")
if intresponse = "" then
intResponse = 0
end if
if isnumeric (intResponse) then
intDegreesCelsius = intResponse
else
Wscript.Echo " Alleen getallen invoeren, dus géén letters"
Wscript.Quit
end if
intDegreesFahrenheit = ConvertToFahrenheit(intDegreesCelsius)
Wscript.Echo intDegreesCelsius & " Graden Celsius komt overeen met: " & intDegreesFahrenheit _
& " Fahrenheit"
Function ConvertToFahrenheit(ByVal intDegreesCelsius)
ConvertToFahrenheit = (IntDegreesCelsius * (9/5)) + 32
End Function
Wscript.Quit
Kerst is dom. is alleen fijn dat ik nu vakantie hebquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:48 schreef Chandler het volgende:
ps wat is jullie kerstgroet op IRC/DC++ etc?
die van mij
Happy Christmas to all of you (specialy to the girlies!) spread your love, movies and money!
bereid je maar voor , ik ben 2 weken vrijquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:00 schreef saban het volgende:
mschol hou eens op met onzinnige posts achterelkaar te posten![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Kerst is dom. is alleen fijn dat ik nu vakantie heb
Nee kerst is vrijheidquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:31 schreef BlueCurl het volgende:
Kerst is dom. is alleen fijn dat ik nu vakantie heb
Dev is onderweg naar huis..... (logde net uit op z'n LIAS adres....), maar ik geloof dat ie de 15e daar moest beginnenquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:33 schreef BlueCurl het volgende:
DEV? wanneer stap je op het vliegtuig als in dat je ook niet meer terugkomt?
bestond msn toen al dan??quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:05 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Toen ik 11 was wist ik niet eens wat msn was
Niet over in zittenquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:49 schreef Chandler het volgende:
nu al... tsssss gaat erg snel hiero...
wie zegt dat ik het volgende deel ga makenquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:45 schreef wimmel_1 het volgende:
BC ... ff wachten met het aanmaken van een nieuw SC topic, aubGodlike had er vanochtend al één klaar staan (die nu nog gesloten is
)
Sorry... 'k dacht dat je de enigste was die nog wakker wasquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het volgende deel ga maken???
choose me choose me!quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het volgende deel ga maken???
Wakker?quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:53 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Sorry... 'k dacht dat je de enigste was die nog wakker was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |