quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met rols royce beeldje
Kinky he!!
Was je ook al opgevallen hoe weinig zwaai posts er waren?quote:
* SHERMAN msn aan gooit...quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Was je ook al opgevallen hoe weinig zwaai posts er waren?
Maar Rene is een beetje boos op Godt en chat daarom alleen nog maar op irc.
quote:René - vakantie | Kut ares! zegt:
Boos op Godt?
René - vakantie | Kut ares! zegt:
eerder Devzero![]()
msn logs postenquote:
quote:
quote:René - vakantie | Kut ares! zegt:
hij weet alles beter, zoals...
een volwassen
dat irriteert
![]()
Je bent een irriterende volwassenenquote:
ik weet ook alles beterquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:26 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Je bent een irriterende volwassenen
Zoals wat?quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:25 schreef Renesite het volgende:
hij weet alles beter, zoals...
ik vergeef het jequote:
Ik heb nog nooit een echte rel hier in sc gezien, dus maak je niet druk. En ik weet het beterquote:
Je bent een volwassenequote:Op vrijdag 24 december 2004 16:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een echte rel hier in sc gezien, dus maak je niet druk. En ik weet het beter![]()
heb niks tegen een rel, alleen niet hierquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een echte rel hier in sc gezien, dus maak je niet druk. En ik weet het beter![]()
Als je het zo goed weet, ok knul.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent een volwassenedie weten het altijd beter
Amen,quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:36 schreef Chandler het volgende:
Mijn voornemens zijn meer kennis vergaren en delen
En mijn wensen voor al jullie diggers zijn.
- Dat het beste moge gebeuren in het beste jaar dat gaat komen; dat er veel kleine foutjes gemaakt worden waar mensen veel van gaan leren en dat er meer bans mogen vallen voor irritante gebruikers die DIG een stuk onplezieriger maken...
We willen namen horenquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:36 schreef Chandler het volgende:
en dat er meer bans mogen vallen voor irritante gebruikers die DIG een stuk onplezieriger maken...
Ik heb ervaringquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je het zo goed weet, ok knul.
Sorry, ik kan deze niet geven ivm wet op de privicyquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:45 schreef devzero het volgende:
[..]
En nog steeds beweren dat ik alles beter weet
1 ding weet ik zeker beter, en dat zijn jouw premature ograsmes. toch?quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:55 schreef Godlike02 het volgende:
Devvie weet zeker ALLES beter dan rene
Dus ik ben het nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:47 schreef Chandler het volgende:
[..]
Sorry, ik kan deze niet geven ivm wet op de privicy
Zo 'raar' is dat niet hoor, mijn nichtje van 7 die zit ook achter msn ..quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
9 jaar en dan msn
waar gaat het heen
Dat komt omdat jij zo woest aantrekkelijk bent!quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:57 schreef devzero het volgende:
[..]
1 ding weet ik zeker beter, en dat zijn jouw premature ograsmes. toch?
Ik de mijne vorige week, de 2de gisteren en mijn 3de/laatste morgen. Net iets te veel.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:56 schreef Godlike02 het volgende:
Eerste kerst diner zometeen
Wish me luck!!
Maar heeft ze ook een webcam?quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:59 schreef saban het volgende:
[..]
Zo 'raar' is dat niet hoor, mijn nichtje van 7 die zit ook achter msn ..
Toen ik 11 was wist ik niet eens wat msn wasquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:59 schreef saban het volgende:
[..]
Zo 'raar' is dat niet hoor, mijn nichtje van 7 die zit ook achter msn ..
Daarom ben je nog zo lief en onschuldigquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:05 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Toen ik 11 was wist ik niet eens wat msn was
Wiequote:Op vrijdag 24 december 2004 17:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom ben je nog zo lief en onschuldig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |