Ik vind het niet erg passend dat een moderator hier vast een potentiele moderator gaat zwartmaken. Je kunt best vöör iemand stemmen, maar iemand zo ff en publïque afkraken vind ik wat ver gaan.quote:In jouw geval, zal dat dus betekenen dat ik al jouw posts hiervoor zou kunnen gebruiken. Maar dat is een kwestie van filteren.
Ik vind dat PP hier de zeikerd is. Dirkh is niet mijn favoriet, maar in dit geval ben ik het met hem eens.quote:Op maandag 20 december 2004 11:54 schreef Dänny het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg passend dat een moderator hier vast een potentiele moderator gaat zwartmaken. Je kunt best vöör iemand stemmen, maar iemand zo ff en publïque afkraken vind ik wat ver gaan.
groetjes,
Dänny.
Jouw mening is momenteel echt verrassend, zeg!quote:Op maandag 20 december 2004 11:56 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik vind dat PP hier de zeikerd is.
Mod, admin of godheid, daar blijf je van af of anders...quote:In de vorige ODOLS-topic schreef Croupouque het volgende:
het "welkom newbies"-topic
Vanaf Dinsdag 21 december 20:01 heb ik het beste met hem voorquote:Op maandag 20 december 2004 11:58 schreef Dänny het volgende:
[..]
Jouw mening is momenteel echt verrassend, zeg!!
Groetjes,
Dänny.
Wat wil je nou, 1 of 2? 2 of 3?quote:Op maandag 20 december 2004 11:55 schreef HTT-Thalan het volgende:
Sticky's mogen, maar liefst gereduceerd naar 1 of 2 stuks, uitgezonderd TTT dan.
Ik zeg alleen dat het samengevoegd kan worden met de huisregels, jouw fijne stukje tekst mag wat mij betreft behouden blijven.quote:Op maandag 20 december 2004 11:59 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Mod, admin of godheid, daar blijf je van af of anders...
Okay, lieverd.quote:Op maandag 20 december 2004 12:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
Het spijt me Kreator.
Ik zou gokken dat dat een soort tot falen gedoemde poging zou worden om krampachtig met harde hand onzin weer zoals "vroeger" te krijgen.
... Mmm...quote:Op maandag 20 december 2004 12:11 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het samengevoegd kan worden met de huisregels, jouw fijne stukje tekst mag wat mij betreft behouden blijven.
Maar uiteraard heb je al wel ideeën of suggesties voor een andere vorm?quote:Op maandag 20 december 2004 12:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
en ik zou trouwens voor afschaffing van de TTT in z'n huidige vorm zijn...
Daar gaat je stemquote:Op maandag 20 december 2004 12:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ah, interessant, waarom?quote:Op maandag 20 december 2004 12:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
Je was ook wel goed bezig in PTA maar toen was je wel als een malloot in onzin bezig. En nu is onzin wel een goed forum om de malloot uit te hangen maar ik zie jou er wel voor aan om net iets te veel tegen schenen gaan schoppen als je hier mod zou zijn.quote:Op maandag 20 december 2004 12:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar goed, dat beeld heerst niet, dus ik heb er weinig aan..
Jij mag ook antwoord geven hoor, ik moet nog stemmen en ben niet gevoelig voor de lobby van Boebiedoe.quote:
Welnee, laat die gewoon bestaan.quote:Op maandag 20 december 2004 12:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik bedoelde aan te geven dat ik me hetzelfde afvroegquote:Op maandag 20 december 2004 12:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij mag ook antwoord geven hoor, ik moet nog stemmen en ben niet gevoelig voor de lobby van Boebiedoe.
Je kan niet op mij stemmen.quote:Op maandag 20 december 2004 12:38 schreef böëbïëdöë het volgende:
Ik stem op iemand met humor. Dat lijkt me een verfrissend concept.
Hierbij laat je wederom zien, dat je een geschikte mod zou zijn.quote:Op maandag 20 december 2004 12:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
Tss, zoiets zou hij nooit doen.quote:Op maandag 20 december 2004 12:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
ben niet gevoelig voor de lobby van Boebiedoe.
Het TTT wordt goed bekeken inderdaad,quote:Op maandag 20 december 2004 12:38 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Welnee, laat die gewoon bestaan.
Er moeten juist meer van dit soort initiatieven komen om creativiteit te stimuleren. Zoals bijvoorbeeld een weekopdracht-topic, verzonnen door één der mods (Ahum). De leukste posters, nummers 1,2 en3 krijgen dan eervolle vermeldingen en hopelijk ontstaat er een soort competitie waarin men elkaar stimuleert.
Lekker naïef, hè.
Zou iemand mij in godsnaam kunnen vertellen wat die TTT in godsnaam verkeerd doet?quote:Op maandag 20 december 2004 12:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hierbij laat je wederom zien, dat je een geschikte mod zou zijn.
Die TTT's weg. En er hoeft geen alternatief voor te komen.
Hoi Boe,quote:
...waarbij je zelf al aangeeft dat de TTT's totaal overbodig zijn en alleen maar voor meer bagger zorgen...quote:Op maandag 20 december 2004 12:45 schreef yvonne het volgende:
voor een publiek dat het toch wel ontdekt...
Schoonheid kun je niet afwdingen,
creativiteit ook niet.
Oh, misschien is een wat strengere selectie qua TTT-topics wel een idee hoor.quote:Op maandag 20 december 2004 12:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het TTT wordt goed bekeken inderdaad,
maar heeft er nergens toegeleid dat er daadwerkelijk juweeltjes uit de grond schieten,
wat je wel krijgt is dat "men" in TTT topics allerlei kreten gaat posten als, leuk, ga door, lachen man.
Terwijl een juweeltje juist een kleinood moet zijn, bijna onontdekt, van een grote schoonheid, voor een publiek dat het toch wel ontdekt...
Je kunt het wel stimuleren. Ik zeg ook niet dat ieder topic een TTT-topic moet worden, maar het algehele niveau op ONZ mag en kán wel omhoog.quote:Schoonheid kun je niet afwdingen,
creativiteit ook niet.
Onzin zou bijna nog leuk worden ook zeg.quote:Op maandag 20 december 2004 12:38 schreef Croupouque het volgende:
Welnee, laat die gewoon bestaan.
Er moeten juist meer van dit soort initiatieven komen om creativiteit te stimuleren. Zoals bijvoorbeeld een weekopdracht-topic, verzonnen door één der mods (Ahum). De leukste posters, nummers 1,2 en3 krijgen dan eervolle vermeldingen en hopelijk ontstaat er een soort competitie waarin men elkaar stimuleert.
Lekker naïef, hè.
Iig copycat gedrag,quote:Op maandag 20 december 2004 12:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
...waarbij je zelf al aangeeft dat de TTT's totaal overbodig zijn en alleen maar voor meer bagger zorgen...
En wat als het merendeel alleen maar lekker wil posten?quote:Op maandag 20 december 2004 12:49 schreef Croupouque het volgende:
Je kunt het wel stimuleren. Ik zeg ook niet dat ieder topic een TTT-topic moet worden, maar het algehele niveau op ONZ mag en kán wel omhoog.
Ik had de hele TTT nog niet ontdekt. Ik lees bij voorbaat langs die lijst van 27 sticky's vol met meuk.quote:Op maandag 20 december 2004 12:51 schreef yvonne het volgende:
ik heb iig het nut van de TTT nog niet kunnen ontdekken,
Ach komop zeg, het TTT is het enige wat op dit moment ONZ nog een beetje leuk houdt.quote:Op maandag 20 december 2004 12:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iig copycat gedrag,
ik heb iig het nut van de TTT nog niet kunnen ontdekken, heb voor ONZ iig nog niets gestimuleerd zien worden.
Je kunt het iemand die nog niet is afgestompt door 4000 mislukte pogingen natuurlijk niet kwalijk nemen dat hij nog wél het idee heeft dat hij onzin en het postgedrag kan veranderen. Ervaring is de killer van naiviteit.quote:Op maandag 20 december 2004 12:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat als het merendeel alleen maar lekker wil posten?
Ik krijg een beetje het SD gevoel,
ONZ moest beter en leuker, men moest gaan nadenken over leuke topics maken,
en we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
True, maar buitenstaanders en newbie's die het toevallig gelezen hebben hebben vaak niet de capaciteiten om meteen met zo'n binnenkomer te komen. Er moet op een korte, duidelijke en vooral onontkoombare manier aan die newbies duidelijk gemaakt worden dat dit een speciaal forum is, waar je uitgekotst word als je gaat lopen etteren.quote:Op maandag 20 december 2004 12:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ach komop zeg, het TTT is het enige wat op dit moment ONZ nog een beetje leuk houdt.
Als ik naar mezelf kijk was het voor mij grotendeels de reden om topics te openen, omdat ik het nou eenmaal ontzettend geil vind om mijn naam ergens met een positieve vermelding te zien. En ik ben heus niet de enige die daar een harde plasser van krijgt: hoe meer dat er zijn en worden, hoe meer het niveau van ONZ stijgt.
Nou, sorry dat ik dan op zijn minst wat ideëen opper. Al is het misschien wat naïef.quote:Op maandag 20 december 2004 12:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat als het merendeel alleen maar lekker wil posten?
Ik krijg een beetje het SD gevoel,
ONZ moest beter en leuker, men moest gaan nadenken over leuke topics maken,
en we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Ik heb soms het idee, dat je een topic naar de kloten kan helpen als ie in de TTT staat.quote:Op maandag 20 december 2004 12:46 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Zou iemand mij in godsnaam kunnen vertellen wat die TTT in godsnaam verkeerd doet?
Daar ben ik het helemaal met je over eens, maar dat lijkt me eigenlijk gewoon erg vanzelfsprekend.quote:Op maandag 20 december 2004 12:57 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
True, maar buitenstaanders en newbie's die het toevallig gelezen hebben hebben vaak niet de capaciteiten om meteen met zo'n binnenkomer te komen. Er moet op een korte, duidelijke en vooral onontkoombare manier aan die newbies duidelijk gemaakt worden dat dit een speciaal forum is, waar je uitgekotst word als je gaat lopen etteren.
Ze hoeven niet allemaal potentiele kunstenaars te zijn, maar wel een beetje gevoel voor humor hebben.
Geen slecht plan, de echte insiders en leuke mensen weten ze dan toch wel te vinden. De newbies en kutusers worden er dan niet meteen op gewezen dat er weer iets te verbaggeren valt omdat hij nog niet pontificaal in de TTT staat.quote:Op maandag 20 december 2004 12:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee, dat je een topic naar de kloten kan helpen als ie in de TTT staat.
Misschien, en ik doe maar een wilde zwaai in de rondte, zou als de TTT blijft bestaan, je die er pas bijzet als het topic vol is.
Maar dat is maar een wilde zwaai.
Schiet nou niet meteen de defensie in,quote:Op maandag 20 december 2004 12:57 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nou, sorry dat ik dan op zijn minst wat ideëen opper. Al is het misschien wat naïef.
Maar stem dan lekker niet op mij, zou ik zeggen.
Dat moet ook vanzelfsprekend zijn, en dat is het voor ons ook wel, maar de newbies moeten er wel op gewezen worden, blijkbaar. Dus ik pleit voor een zeer basale en vrolijk leesbare Intro als sticky, met een uitdagende titel, zodat ze hem wel willen lezen.quote:Op maandag 20 december 2004 12:59 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal met je over eens, maar dat lijkt me eigenlijk gewoon erg vanzelfsprekend.
En wat als je ziet dat TTT al bijna een jaar bestaat?quote:Op maandag 20 december 2004 12:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ach komop zeg, het TTT is het enige wat op dit moment ONZ nog een beetje leuk houdt.
Als ik naar mezelf kijk was het voor mij grotendeels de reden om topics te openen, omdat ik het nou eenmaal ontzettend geil vind om mijn naam ergens met een positieve vermelding te zien. En ik ben heus niet de enige die daar een harde plasser van krijgt: hoe meer dat er zijn en worden, hoe meer het niveau van ONZ stijgt.
Ik verdedig wel degelijk het idee dat ik van ONZ heb, omdat ik simpelweg een idee van ONZ heb.quote:Op maandag 20 december 2004 13:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Schiet nou niet meteen de defensie in,
als mod zul je dit dagelijks over je heen krijgen..
Wil iemand dit even notuleren?quote:Op maandag 20 december 2004 13:05 schreef Croupouque het volgende:
[..]
(...) laat mij (...) in hemelsnaam (...) geen moderator (...) zijn.
ONZ een speciaal forum???quote:Op maandag 20 december 2004 12:57 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
True, maar buitenstaanders en newbie's die het toevallig gelezen hebben hebben vaak niet de capaciteiten om meteen met zo'n binnenkomer te komen. Er moet op een korte, duidelijke en vooral onontkoombare manier aan die newbies duidelijk gemaakt worden dat dit een speciaal forum is, waar je uitgekotst word als je gaat lopen etteren.
Ze hoeven niet allemaal potentiele kunstenaars te zijn, maar wel een beetje gevoel voor humor hebben.
Denk je niet dat het een evenwicht tussen beide groepen users hoort te zijn?quote:Op maandag 20 december 2004 13:05 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik verdedig wel degelijk het idee dat ik van ONZ heb, omdat ik simpelweg een idee van ONZ heb.
En het idee van een vijver vol vrolijk slowchattende mensen vind ik prima, leuk joh. Maar laat mij daar in hemelsnaam dan maar geen moderator van zijn.
heb jij niet eens de moeite genomen z'n sollicitatie brief te lezen?quote:Op maandag 20 december 2004 13:07 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Wil iemand dit even notuleren?
Volgens mij hebben wij gewoon totaal verschillende ideëen van wat leuk is en wat niet.quote:Op maandag 20 december 2004 13:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat als je ziet dat TTT al bijna een jaar bestaat?
Ik heb net de laatste TTT vermeldingn nog eens bekeken, sinds de TTT vermelding zijn er hoogstandjes in gepost als, geweldig, hahahaha,
etc, etc,
Maak dan een ONZ schouderklopjestopic aan ofzo.
1: Ja.quote:Op maandag 20 december 2004 13:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
1ONZ een speciaal forum???
2Wat is er zo speciaal aan ONZ?
En bedenk dat het vaak niet de buitenstaanders en newbies zijn, maar users die hier al lang komen en plezier hebben in HUN manier van posten,
3hoort ONZ niet voor iedereen te zijn?
4Net als de rest van FOK!?
Ja hoor. En daarin merkte ik de hoge concentratie sarcasme en onzin tussen zijn woorden wel op.quote:Op maandag 20 december 2004 13:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heb jij niet eens de moeite genomen z'n sollicitatie brief te lezen?
Natuurlijk moet er plek zijn voor slowchat, dat hoor je mij niet zeggen. Ik hoop alleen dat ONZ een plek kan worden waar mensen vooral hun creativiteit kunnen botvieren, want iedereen heeft dat in zich. En slowchat is hardstikke gezellig, ik heb het zelf ook een klein beetje gedaan, maar het verveelt wel erg snel.quote:Op maandag 20 december 2004 13:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Denk je niet dat het een evenwicht tussen beide groepen users hoort te zijn?
Waar wil je de slowchatters laten dan?
Drie woorden en vier smilies dus.quote:Op maandag 20 december 2004 13:02 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Dus ik pleit voor een zeer basale en vrolijk leesbare Intro als sticky, met een uitdagende titel, zodat ze hem wel willen lezen.
*Tril.* *Bibber.* *Bovenmenselijke poging tot zelffbeheersing.* *Klik.*quote:Op maandag 20 december 2004 13:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar wil je de slowchatters laten dan?
En dat verwacht je te bereiken door een blauw kleurtje en wat slotjesrechten?quote:Op maandag 20 december 2004 13:18 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er plek zijn voor slowchat, dat hoor je mij niet zeggen. Ik hoop alleen dat ONZ een plek kan worden waar mensen vooral hun creativiteit kunnen botvieren, want iedereen heeft dat in zich. En slowchat is hardstikke gezellig, ik heb het zelf ook een klein beetje gedaan, maar het verveelt wel erg snel.
En nu weet ik ook wel dat niet iedere user is zoals ik.
Joh, stiekem hoop ik er ook alleen maar vrouwen mee te versieren.quote:Op maandag 20 december 2004 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dat verwacht je te bereiken door een blauw kleurtje en wat slotjesrechten?
Maar hoe ga je dat stimuleren? Alleen het goede voorbeeld geven werkt niet, zelfs niet als jij blauw wordt. Ik bedoel, een heel leuk en creatief topic maken is allemaal leuk en aardig en je krijgt allemaal complimentjes en wat voldoening maar het blijft toch wel een beetje een inspanning.quote:Op maandag 20 december 2004 13:18 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat ONZ een plek kan worden waar mensen vooral hun creativiteit kunnen botvieren, want iedereen heeft dat in zich.
Wél door leuke topics te openen.quote:Op maandag 20 december 2004 13:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Maar hoe ga je dat stimuleren? Alleen het goede voorbeeld geven werkt niet, zelfs niet als jij blauw wordt. Ik bedoel, een heel leuk en creatief topic maken is allemaal leuk en aardig en je krijgt allemaal complimentjes en wat voldoening maar het blijft toch wel een beetje een inspanning.
Hoe ga jij, concreet, de mensen aan "het werk" zetten?
Ga je dat ook doen midden in een stormvloed van baggertopics? Als je het al in je sollicitatieronde-spervuur doet....quote:Op maandag 20 december 2004 13:34 schreef Croupouque het volgende:
En nu ga ik me maar eens wassen, aankleden en wat eten.
Nou ja, je kan natuurlijk niet behoorlijk modereren als je naakt en hongerig stinkt.quote:Op maandag 20 december 2004 13:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ga je dat ook doen midden in een stormvloed van baggertopics? Als je het al in je sollicitatieronde-spervuur doet....
Maar het wordt wel een van je taken straks, topics sluiten met een eigen twist,quote:Op maandag 20 december 2004 13:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als ze zoeken naar iemand die op een norse manier slotjes moet plaatsen en posts verwijdert dan moeten ze mij vooral niet nemen, ook al heb ik straks een meerderheid van 15.000 stemmen. Ik heb al duidelijk in mijn met sarcasme doorspekte mail gezegd.
Waarom niet? Dirkh kan het toch ook.quote:Op maandag 20 december 2004 13:39 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nou ja, je kan natuurlijk niet behoorlijk modereren als je naakt en hongerig stinkt.
Echt wel!quote:Op maandag 20 december 2004 13:39 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nou ja, je kan natuurlijk niet behoorlijk modereren als je naakt en hongerig stinkt.
Welquote:Op maandag 20 december 2004 13:39 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
slowchat verveelt?quote:Op maandag 20 december 2004 13:18 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er plek zijn voor slowchat, dat hoor je mij niet zeggen. Ik hoop alleen dat ONZ een plek kan worden waar mensen vooral hun creativiteit kunnen botvieren, want iedereen heeft dat in zich. En slowchat is hardstikke gezellig, ik heb het zelf ook een klein beetje gedaan, maar het verveelt wel erg snel.
En nu weet ik ook wel dat niet iedere user is zoals ik.
Ik ben niet hongerig.quote:Op maandag 20 december 2004 13:41 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Waarom niet? Dirkh kan het toch ook.
Nee, en sinds de oprichting van het rode kruis ook niet meer naakt. Nu wachten tot ze naast voedselpakketten ook zeep en washandjes gaan droppenquote:
de Iteejer/Truth aanpak dus!quote:Op maandag 20 december 2004 13:19 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Drie woorden en vier smilies dus.
Je vergeet de crewfora.quote:Op maandag 20 december 2004 13:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
de Iteejer/Truth aanpak dus!
zou hier ook wel moeten werken, want als er een subforum is op fok met meer idioten dan ONZ, dan is t TRU wel
Ik doelde meer op een nijntjes-achtige aanpak. Vrolijke kleurtjes en dikgedrukte woorden van maximaal 2 lettergrepen.quote:Op maandag 20 december 2004 13:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
de Iteejer/Truth aanpak dus!
zou hier ook wel moeten werken, want als er een subforum is op fok met meer idioten dan ONZ, dan is t TRU wel
TRU modden, lijkt me wel wat, maar dan wil ik R2cksson wel als duomod!quote:Op maandag 20 december 2004 13:52 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een nijntjes-achtige aanpak. Vrolijke kleurtjes en dikgedrukte woorden van maximaal 2 lettergrepen.
En ik hoop dat je bij de afvallers zit, dan mag je misschien nog net op TRU gaan modden![]()
Ik ben er inderdaad doodsbenauwd voor.quote:Op maandag 20 december 2004 13:41 schreef yvonne het volgende:
ben je niet geweldig bang dat door de grote drukte van ONZ je straks idd alleen nog maar mod bent en van je creatieve ideeen gewoon niets komt?
Gelukkig weet jij precies mijn redenen Kreator.quote:Op maandag 20 december 2004 13:58 schreef Kreator het volgende:
Of nee, wil je graag een moderator die extra veel stemmen krijgt omdat boebiedoe boos is dat hij niet in het lijstje staat en dus zijn grootste ergernis-user overal aan het promoten is, zodat hij em straks helemaal kan affikken en kan zeggen dat hij gelijk had? Een user die zo mogelijk nog meer op de vlakte hangt dan bovengenoemde?
Dat je je aan mij (en vast aan vele anderen) ergert, is oke. Zit ik niet mee, maar dit is je reinste propaganda. Laten we het wel leuk houden, oke, je doet net of het om de nieuwe president van amerika gaat. En daar is meer onzin gaande dan hierquote:Op maandag 20 december 2004 13:58 schreef Kreator het volgende:
-Blabla-
Heb jij ook vrienden met redenen?quote:Op maandag 20 december 2004 14:04 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij precies mijn redenen Kreator.!
quote:Op maandag 20 december 2004 14:06 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Heb jij ook vrienden met redenen?
Ik ken maar 2 personen waarvan ik weet dat ze voor mij gekozen hebben omdat ze me kennen. En daarvan weet ik dat ze dezelfde dingen ambieren als ik, en die ook zouden nastreven, als ze mod werden.quote:Op maandag 20 december 2004 14:08 schreef Wrinex het volgende:
[..].
ik vroeg alleen maar aan mensen wie ze nou graag als ONZ mod wilden zien, en als hun dan zeggen HTT, wie ben ik dan om ze niet de link naar dit topic te geven..
quote:Op maandag 20 december 2004 14:11 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik ben ADHD, ik ben niet dom,
Niet zo bescheiden, er zijn er zoveel meer.quote:Op maandag 20 december 2004 14:11 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik ken maar 2 personen waarvan ik weet dat ze voor mij gekozen hebben omdat ze me kennen.
Ach, zolang ik maar veel stemmen haal zonder gebruik te maken van supergemakkelijk bot en populistisch taalgebruik maakt het me niet zoveel uit.quote:Op maandag 20 december 2004 13:58 schreef Kreator het volgende:
(...)Zo. En nu ben ik er klaar mee. Ik zie wel wie de meeste suckup-stemmen krijgt met wonderlijk oppervlakkig kuddegedrag.
Ja, roemenie is er niks bijquote:Op maandag 20 december 2004 14:16 schreef Wrinex het volgende:
Wat geweldig, zo'n democratie op FOK!.
Schijndemocratiequote:Op maandag 20 december 2004 14:16 schreef Wrinex het volgende:
Wat geweldig, zo'n democratie op FOK!.
De intercity van 16:09 naar Den Bosch, perron 1, Tilburg.quote:Op maandag 20 december 2004 14:18 schreef ShaoliN het volgende:
Wat doe je, hoe reageer je?
Ervanuitgegaan dat ik er op eigen beweging achterkom dat het is gegaan zoals jij beschrijft, negeer ik hem, en ga puur zakelijk met hem om om mijn eigen status niet in gevaar te brengen.quote:Op maandag 20 december 2004 14:18 schreef ShaoliN het volgende:
Vraagje voor de kanidaten. Stel je wordt straks mod. Hierdoor zit je onherroepelijk vast aan twee humerloze lamzakken. Er komt een 4e mod, jij wist van niks. Je twee admin likkende collega's wel. Het is een baggeraar die alleen mod is geworden omdat ie een keer een foto van zijn lul heeft laten zien, of een domme slet die alleen mod is geworden die neukte met 1 van je collega's Wat doe je, hoe reageer je?
Ben benieuwd of deze vraag schadelijk is voor mijn postrechten![]()
Puur hypothetisch dan.quote:Op maandag 20 december 2004 14:18 schreef ShaoliN het volgende:
Vraagje voor de kanidaten. Stel je wordt straks mod. Hierdoor zit je onherroepelijk vast aan twee humerloze lamzakken. Er komt een 4e mod, jij wist van niks. Je twee admin likkende collega's wel. Het is een baggeraar die alleen mod is geworden omdat ie een keer een foto van zijn lul heeft laten zien, of een domme slet die alleen mod is geworden die neukte met 1 van je collega's Wat doe je, hoe reageer je?
Há! Alsof zoiets ooit zou gebeuren.quote:Op maandag 20 december 2004 14:18 schreef ShaoliN het volgende:
Wat doe je, hoe reageer je?
Al besef ik me nu pas dat het niet zo slim is om jezelf voor een stilstaande trein te werpen.quote:Op maandag 20 december 2004 14:20 schreef Croupouque het volgende:
[..]
De intercity van 16:09 naar Den Bosch, perron 1, Tilburg.
nee, maar iedereen kan wel stemmen.. Zelfs mensen die nooit op ovjl komen, mogen toch stemmen.quote:
Heey, leef jij ook nogquote:Op maandag 20 december 2004 14:26 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nee, maar iedereen kan wel stemmen.. Zelfs mensen die nooit op ovjl komen, mogen toch stemmen.
Leuk idee enzo, maar het werkt toch niet helemaal helaas
Dus jouw status gaat voor jou voor het algemene belang van fok!?quote:Op maandag 20 december 2004 14:23 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ervanuitgegaan dat ik er op eigen beweging achterkom dat het is gegaan zoals jij beschrijft, negeer ik hem, en ga puur zakelijk met hem om om mijn eigen status niet in gevaar te brengen.
Toch de veiligste manier.quote:Op maandag 20 december 2004 14:26 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Al besef ik me nu pas dat het niet zo slim is om jezelf voor een stilstaande trein te werpen.
Jogy is de enige die daar een antwoord op kan geven, dus je zal even op je nagels moeten bijten.quote:Op maandag 20 december 2004 14:27 schreef skiczukie het volgende:
Nogmaals de vraag, is het al bekend wanneer Jogy weggaat? Is dat dinsdag?
Dat laatste heb ik even gemist, zat er een dramatisch afscheidstopic aan vast?quote:Op maandag 20 december 2004 14:27 schreef yvonne het volgende:
Ik weet niet wat ik leuker vind nu, exmods of exusers die hun account door de shredder gooien en dan toch door blijven posten
Nee, dat maakt me helemaal geen zak uit, maar het is wel grappig om te zien hoe de 'kandidaten' steeds geflipter en gefrustreerder gaan posten terwijl ze niet eens weten wanneer ze mod zouden kunnen gaan worden (4x een ww, record denk ik).quote:Op maandag 20 december 2004 14:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jogy is de enige die daar een antwoord op kan geven, dus je zal even op je nagels moeten bijten.
Ik weet het, de spanning is groot, en de belangen zijn zo enorm...... maar toch.
Was dat niet dat gedoe met de hond van Danny?quote:Op maandag 20 december 2004 14:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik even gemist, zat er een dramatisch afscheidstopic aan vast?
Nee hoor. Dus ze ijlt maar wat.quote:Op maandag 20 december 2004 14:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik even gemist, zat er een dramatisch afscheidstopic aan vast?
Ah je hebt je account niet door de shredder gehaald?quote:Op maandag 20 december 2004 14:33 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Nee hoor. Dus ze ijlt maar wat.
Laat jij jezelf nou maar lekker opstoken en een hoop bull-shit wijsmaken Yvonne, net zoals de rest.
Als je een account door de shredder haalt houdt dat niet automatisch in dat je niet meer post / van plan bent te posten, Yvonne.quote:Op maandag 20 december 2004 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah je hebt je account niet door de shredder gehaald?
Post dan gewoon onder boebiedoe
Waarom heb je boe eigenlijk met pensioen gestuurd?quote:Op maandag 20 december 2004 14:44 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Als je een account door de shredder haalt houdt dat niet automatisch in dat je niet meer post/ van plan bent te posten,Yvonne.
t lijkt wel een soapquote:Op maandag 20 december 2004 14:44 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Als je een account door de shredder haalt houdt dat niet automatisch in dat je niet meer post / van plan bent te posten, Yvonne.
Vanwaar de behoefte om daar zo over door te blijven zeiken..
Ah, om diverse redenen.quote:Op maandag 20 december 2004 14:46 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Waarom heb je boe eigenlijk met pensioen gestuurd?
Yup. Of msn. Geen idee.quote:Op maandag 20 december 2004 14:55 schreef ShaoliN het volgende:
Aangifte, om een opmerking hier op FOK! ???
lievquote:Op maandag 20 december 2004 14:53 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Ah, om diverse redenen.
Maar de spreekwoordelijke druppel was meer een impulsieve actie toen Tessje met haar aangifte kwam. Jawel mensen, Tessje heeft aangifte jegens mij gedaan. Waarom weet ik eigenlijk ook niet precies, dat mag ze zo zelf vertellen.. Maar goed, ik laat boe voorlopig rusten.
.
Laat me raden. Je hebt, zonder haar toestemming, haar pre-op foto's gepostquote:Op maandag 20 december 2004 14:56 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Yup. Of msn. Geen idee.
Vertel eens Tessje, waarom..
Nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 20 december 2004 14:57 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
liev
en zij moet moderator worden van ovjl?
Ik was van plan te reageren. Sterker nog, had de post al klaar. Echter, ik kreeg andere werkzaamheden voor mijn kiezen (zit op mijn werk) en toen ging de post verloren.quote:Op maandag 20 december 2004 14:59 schreef knowall het volgende:
Ha HTT je bent er weer, gaarne zou ik je er even op willen attenderen dat je hier overheen gelezen hebt.
Graag gedaan.
Ehm, ze mag het zo allemaal zelf vertellen.quote:Op maandag 20 december 2004 15:00 schreef Dirkh het volgende:
Heeft ze de aangifte zelf opgenomen?
Het is je bij deze vergevenquote:Op maandag 20 december 2004 15:02 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik was van plan te reageren. Sterker nog, had de post al klaar. Echter, ik kreeg andere werkzaamheden voor mijn kiezen (zit op mijn werk) en toen ging de post verloren.
Calvobbes is inderdaad mijn grote voorbeeldquote:Op maandag 20 december 2004 15:02 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik had daar niets op te zeggen, behalve dat je de hele post moet quoten, en niet de halve. Selectief lezen, heet dat ook wel. Iets waar jij bewezen goed in bent.
Ik heb anders een prachtig campagnetopic geopend, wat helaas weinig bezocht werd, en als je dit topic even doorlees vind je even terug ook een post waarin ik mijn denkbeeld uiteenzet.quote:Op maandag 20 december 2004 15:03 schreef Posdnous het volgende:
Ik vind de campagnes tot op heden tegenvallen.
Ik heb nog niemand duidelijk zien maken waarom hij/zij een goede mod zou zijn.
Ik zie alleen maar lobby's in beweging gezet worden.
Wat populariteit en kunde betreft zijn jullie idd een mooi stel.quote:Op maandag 20 december 2004 15:06 schreef knowall het volgende:
[..]
Het is je bij deze vergeven
[..]
Calvobbes is inderdaad mijn grote voorbeeld![]()
Hoewel ik niet vind dat ik selectief gelezen heb, aangezien je posts uit 2 delen bestond, en ik het gehele eerste deel gequote, gelezen en op gereageerd heb
Wat beschouw jij een vrolijk leesbare sticky?quote:Op maandag 20 december 2004 13:02 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Dat moet ook vanzelfsprekend zijn, en dat is het voor ons ook wel, maar de newbies moeten er wel op gewezen worden, blijkbaar. Dus ik pleit voor een zeer basale en vrolijk leesbare Intro als sticky, met een uitdagende titel, zodat ze hem wel willen lezen.
Dat is ook iets waar ik me voor ga inzetten als ik blauw mocht worden
Zo zeg gelukkig reageer jij niet heel selectief op mijn postsquote:Op maandag 20 december 2004 15:08 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Wat populariteit en kunde betreft zijn jullie idd een mooi stel.
Wat een goede vraag.quote:Op maandag 20 december 2004 14:18 schreef ShaoliN het volgende:
Ik wil een Sticky maken die alle andere overbodig maakt, en dit op zo'n leuke manier doet, dat de strekking van dit subforum al in 1 oogopslag duidelijk maakt, en dan ook aanstekelijk werkt.quote:Op maandag 20 december 2004 15:11 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat beschouw jij een vrolijk leesbare sticky?
En denk je niet dat newbies die om te kloten komen zo'n sticky geen zak interesseert?
Tssk softie.quote:Op maandag 20 december 2004 15:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een goede vraag.
Ik zou opstappen,.
quote:Op maandag 20 december 2004 15:11 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat beschouw jij een vrolijk leesbare sticky?
quote:De nieuwe sticky:Hai beste nieuwbie,
dit is Onzin voor je leven! .
Een leuk forum
waar je leuke dingen kan posten.
Als je geen leuke dingen post,dan gaan wij gemeen tegen je doen!
Veel plezier!![]()
Knuffels, de modjes!
Nou?quote:Op maandag 20 december 2004 14:33 schreef Dirkh het volgende:
Welk topic, of topics, die op slot zijn gegooid de afgelopen 48 uur zouden volgens de a.s. mods open moeten blijven?
Ik vind dat jullie je werk uitstekend gedaan hebben en wens daar uit respect voor mijn toekomstige collega's geen wijzigingen in aan te brengen.quote:
Ik ook.quote:Op maandag 20 december 2004 15:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
eh, verdomme, ik wil meer weten over die aangifte van Tessje....
Ik wil mijn medeleven getuigen aan de rest van Fok! indien dit plan uitvoering zou vinden. Fok! zal daarna alleen nog bestaan uit Onzin!quote:
Yep, beetje flauw idd. Gratis biertje aanbieden (niet door htt overigens) en zieltjes winnen.quote:Op maandag 20 december 2004 15:33 schreef knowall het volgende:
ODOLS - De finale! Stemtopic!
Dit begint nu wel een beetje te gek te worden, de laatste 6 stemmen waren allen voor HTT, en alle zes de users komen bijna nooit in ONZ (gezien hun posthistorie, ze komen alleen van GAM of VBL) en 4 van hen komen zelfs bijna nooit op fok! (gezien hun aantal posts (1, 2 of 3 posts per dag))...
dit is inderdaad je reinste competitievervalsingquote:Op maandag 20 december 2004 15:33 schreef knowall het volgende:
ODOLS - De finale! Stemtopic!
Dit begint nu wel een beetje te gek te worden, de laatste 6 stemmen waren allen voor HTT, en alle zes de users komen bijna nooit in ONZ (gezien hun posthistorie, ze komen alleen van GAM of VBL) en 4 van hen komen zelfs bijna nooit op fok! (gezien hun aantal posts (1, 2 of 3 posts per dag))...
Doe er dan wat aan, mod voor wie ik mijn hoed afneem ook al draag ik er geen!quote:Op maandag 20 december 2004 15:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Yep, beetje flauw idd. Gratis biertje aanbieden (niet door htt overigens) en zieltjes winnen.
quote:
Echt niet! Ik wil op zijn hoogst extern raadgever zijn.quote:
WAT!? DENK JE SOMS DAT IK GEEN GOEDE MODERATOR ZOU ZIJN!? DAT IK NIET ELKE BAGGERAAR IN ANDERE FORA BIJ DIENS TESTIKELS DANWEL EIERSTOKKEN ONZIN IN SLEUR!? DAT ONZIN ZULK EEN GRIMMIGE, DUISTERE PLEK DES DOEMS ZOU WORDEN DAT ANDERE FORA OVERSPOELD WORDEN MET VLUCHTENDE KUTNIEUWBIES!?quote:Ik wil mijn medeleven getuigen aan de rest van Fok! indien dit plan uitvoering zou vinden. Fok! zal daarna alleen nog bestaan uit Onzin!
Het zat er ook dik in.quote:Op maandag 20 december 2004 15:37 schreef Wrinex het volgende:
Tja, dat mag nou eenmaal hé ..
Het geeft, ondanks dat het lame is, natuurlijk wel aan dat mijn populariteit zich uitstrekt tot ver buiten de grenzen van OvjL. Ergo, een harde kern die mij koste wat het kost op die plek wil hebben.quote:
tja of er word gewoon vals gespeeldquote:Op maandag 20 december 2004 15:52 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het geeft, ondanks dat het lame is, natuurlijk wel aan dat mijn populariteit zich uitstrekt tot ver buiten de grenzen van OvjL. Ergo, een harde kern die mij koste wat het kost op die plek wil hebben.
Ik ben geliefd
Valsspelen is het pas als er iets gebeurd wat volgens de regels niet mag; dit mag gewoon hoor.quote:Op maandag 20 december 2004 15:54 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
tja of er word gewoon vals gespeeld
aantal mensen met deze mening:= aantal mensen met deze mening + 1quote:Op maandag 20 december 2004 15:54 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
tja of er wordt gewoon vals gespeeld
We laten onze eigen speurhond, Jogy, het even uitzoeken.quote:Op maandag 20 december 2004 15:54 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
tja of er word gewoon vals gespeeld
klopt maar straks worden er mensen aangespoord om te registreren om vervolgens 1x te stemmen en daarna nooit meer iets van zich te laten horenquote:Op maandag 20 december 2004 15:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Valsspelen is het pas als er iets gebeurd wat volgens de regels niet mag; dit mag gewoon hoor.
Volgens de ongeschreven regels mag dit nietquote:Op maandag 20 december 2004 15:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Valsspelen is het pas als er iets gebeurd wat volgens de regels niet mag; dit mag gewoon hoor.
Syntax error: Variable not defined.quote:Op maandag 20 december 2004 15:56 schreef knowall het volgende:
[..]
aantal mensen met deze mening:= aantal mensen met deze mening + 1
Ach ja, ik lig er in ieder geval niet echt wakker van.quote:Op maandag 20 december 2004 15:57 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
klopt maar straks worden er mensen aangespoord om te registreren om vervolgens 1x te stemmen en daarna nooit meer iets van zich te laten horen
Doe het dan voor fok!quote:Op maandag 20 december 2004 15:59 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ach ja, ik lig er in ieder geval niet echt wakker van.
Zeg, heb je nou ondertussen al gedouchet, of niet.quote:Op maandag 20 december 2004 15:59 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ach ja, ik lig er in ieder geval niet echt wakker van.
Dat wil ik graag zwart op wit, in drievoud, onder toezicht van een notaris en de voltallige FoK!-C:rew bevestigd hebben.quote:Op maandag 20 december 2004 16:01 schreef knowall het volgende:
[..]
Doe het dan voor fok!
Als die debiel van een HTT (nofi overigens) mod gaat worden dan zal ik meer baggeren dan ooit en ook mijn mede-baggeraars oproepen om mijn voorbeeld te volgen![]()
Is zwart op een lichte grijstoon ook goed?quote:Op maandag 20 december 2004 16:04 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Dat wil ik graag zwart op wit, in drievoud, onder toezicht van een notaris en de voltallige FoK!-C:rew bevestigd hebben.
Als ik nu naar de tussenstand kijk zie ik drie users die aan elkaar gewaagd zijn met 37, 36 en 35 stemmen. Het lijkt mij echter dat de uiteindelijke winnaar niet persé degene is met de meeste stemmen omdat het zo dicht bij elkaar ligt. Het hangt niet van één beslissende stem af, denk ik.quote:Op maandag 20 december 2004 16:01 schreef knowall het volgende:
[..]
Doe het dan voor fok!
Als die debiel van een HTT (nofi overigens) mod gaat worden dan zal ik meer baggeren dan ooit en ook mijn mede-baggeraars oproepen om mijn voorbeeld te volgen![]()
-Veel bagger deleten, die verdienen immers geen plekje in ons eeuwig archiefquote:Op maandag 20 december 2004 16:06 schreef Pool het volgende:
Wat gaan de kandidaten doen tegen de algehele traagheid van het forum en het regelmatig uitvallen van de servers?
Interessante stelling.quote:Op maandag 20 december 2004 16:11 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het lijkt mij echter dat de uiteindelijke winnaar niet persé degene is met de meeste stemmen omdat het zo dicht bij elkaar ligt. Het hangt niet van één beslissende stem af, denk ik.
ik wacht de smeekbede in mn mailbox/op IRC wel af als de gekozen kandidaat over 2 maand weer afdruiptquote:Op maandag 20 december 2004 16:13 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben mijn verliesspeech al aan het schrijven.
Nee, dat slaat nergens op als je aan het stemmen bent.quote:
dit slaat wel ergens op want nu zie je dat er mensen stemmen die haast nooit in onz komen dus is het misschien beter dat de stemming niet bindend is maar alleen een adviesquote:Op maandag 20 december 2004 16:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, dat slaat nergens op als je aan het stemmen bent.. Kun je net zo goed niet stemmen en meteen een moderator kiezen. Komt uiteindelijk weer op hetzelfde neer.
Wanneer komen de mensen van SHO massaal op je stemmen Bupa? Ik mag zelf ook nog stemmen, maar als jouw positie zo belabberd blijft, gaat mijn stem morgen naar Croupouque.quote:Op maandag 20 december 2004 16:13 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben mijn verliesspeech al aan het schrijven.
Weet ik niet. Ik heb gezegd: Alleen op mij stemmen als je vindt dat ik het moet worden. Anders niet.quote:Op maandag 20 december 2004 16:30 schreef Pool het volgende:
[..]
Wanneer komen de mensen van SHO massaal op je stemmen Bupa?
Je moet juist op mij stemmen omdat ik in een belabberde positie verkeer.quote:Ik mag zelf ook nog stemmen, maar als jouw positie zo belabberd blijft, gaat mijn stem morgen naar Croupouque.![]()
De server een schop onder zijn kont geven.quote:Goede plannen om de traagheid tegen te gaan HTT!Wat vinden de andere kandidaten?
ach, het is een uit de hand gelopen grap tussen een andere user en mij. Als jullie het oneerlijk vinden, dan vraag ik wel of ze hun stem terugtrekken..quote:Op maandag 20 december 2004 15:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Yep, beetje flauw idd. Gratis biertje aanbieden (niet door htt overigens) en zieltjes winnen.
Jij bent de enige user die ik ken in GAM, en ik dacht nog, zou Dalord er iets mee van doen hebben? Maar gelijk daarachteraan dacht ik, nèh, da's niks voor Dalord.quote:Op maandag 20 december 2004 16:59 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ach, het is een uit de hand gelopen grap tussen een andere user en mij. Als jullie het oneerlijk vinden, dan vraag ik wel of ze hun stem terugtrekken..
Maar de stemming is allang verneukt. Zoals ik al eerder vemeld heb, zijn er gewoon te veel die gestemd hebben zonder ooit op Ovjl gepost te hebben.
quote:Op maandag 20 december 2004 17:23 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Jij bent de enige user die ik ken in GAM, en ik dacht nog, zou Dalord er iets mee van doen hebben? Maar gelijk daarachteraan dacht ik, nèh, da's niks voor Dalord.
Maar dan zouden er meteen een boel moderator-kandidaten afvallenquote:Op maandag 20 december 2004 17:49 schreef jogy het volgende:
Had ik nou maar 'users die stemmen moeten minstens wekelijks in ONZ posten' erin gezet ..
Zou je mensen kwetsen als je dat alsnog zou doen? Of is dat verkiezingsfraude?quote:Op maandag 20 december 2004 17:49 schreef jogy het volgende:
Had ik nou maar 'users die stemmen moeten minstens wekelijks in ONZ posten' erin gezet ..
Ach, call me Bush.quote:Op maandag 20 december 2004 17:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zou je mensen kwetsen als je dat alsnog zou doen? Of is dat verkiezingsfraude?
het idee is goed alleen jammer dat er mensen gaan stemmen die nooit in onz komenquote:Op maandag 20 december 2004 18:07 schreef Renmaestro het volgende:
Wat een kut-idee is dit ook eigenlijk.
Nou, blijkbaar wel he.quote:Op maandag 20 december 2004 18:09 schreef Isabeau het volgende:
Maak je daar maar niet druk over, ik kan me namelijk niet voorstellen dat stemmen van mensen die hier nooit posten of van mensen met 6 posts in totaal mee gaan tellen.
inderdaad want het gaat maar om een paar stemmen verschilquote:
Meer "De grootste Nederlander alle tijden""-achtige toestanden.quote:Op maandag 20 december 2004 18:06 schreef tommy4487 het volgende:
amerikaanse toestanden
Mwoa..quote:
Wordt er een als mod aangesteld, blijkt dat iemand anders het had moeten worden.quote:Op maandag 20 december 2004 18:21 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Meer "De grootste Nederlander alle tijden""-achtige toestanden.
En er wordt toch ook genoeg gekeken naar de allesbeslissende stem van de jury?quote:Op maandag 20 december 2004 18:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoa..
Ik bedoel, ik heb zelf op HTT gestemd, maar als we gaan kijken naar de users die op hem gestemd hebben zitten daar een hele reut GAMmers/POLlers/DIGgers bij die wat mij betreft genegeerd mogen worden, ook zie ik hier en daar een user die nog net 50 posts heeft waarvan de eerste ONZ post in het stemtopic is beland.
Beetje vaag allemaal zullen we maar zeggen. Het lijkt mij voor ONZ het beste als we nog even goed naar de users kijken die gestemd hebben en waar ze normaal posten.
tja het is ook na te lezenquote:Op maandag 20 december 2004 18:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik steek het niet onder stoelen of banken ik heb PP gestemd ..
zo waar kom je die openheid nog tegen tegenwoordig![]()
als je de juiste connecties hebt kom je overal achterquote:Op maandag 20 december 2004 18:53 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Huh? Wat zeg je nou?
Ik kan ook niks meer anoniem doen, kut-AIVD.
kijk daarom stem ik op die man wat een duidelijkheid wat een zekerheid .. hij straalt het allemaal uitquote:
en met twijfelgeval bedoel ik dus dat ik geen idee heb of het een ONZ user is of niet, oftewel, de namen zeggen mij niets...quote:
moet jij nou ook al onderduiken? Het kan ook niet meer op sinds Theo.quote:Op maandag 20 december 2004 19:21 schreef Croupouque het volgende:
Nou, ik ben er weg van.
Ik merk donderdag wel of mijn naam blauw is of niet, mocht het tegen die tijd al bekend gemaakt zijn natuurlijk.
Dag vrienden.
Weet ik, het ging mij eigenlijk in het eerste geval om die aanval van GAM-users, wat ik met de rest aan moet ga ik nog even overleggen met m'n collega'squote:Op maandag 20 december 2004 19:34 schreef Bupatih het volgende:
Jogy, er zijn meer users met weinig posts of ONZ- / FOK!-verleden
5 v/d 13 dus, en de andere 8?quote:Op maandag 20 december 2004 19:31 schreef jogy het volgende:
MSXUser
--Christiaan--
petre86
YeahRight101
MisterJ.Lo
Zijn iig posters die ik ken van ONZ.
HuHu heb ik ook wel eens op Onzin zien posten. Maar de user die rechtreeks uit de MSN lijst van een kandidaat komen, kunnen wat mij betreft ook weg.quote:Op maandag 20 december 2004 19:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
5 v/d 13 dus, en de andere 8?
Oy! Je gaat hier toch niet een beetje de miskende Gore uithangen he?quote:Op maandag 20 december 2004 19:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
5 v/d 13 dus, en de andere 8?
Ja maar Ja maar PP heeft nou eenmaal gpders in zn lijst staanquote:Op maandag 20 december 2004 19:44 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
HuHu heb ik ook wel eens op Onzin zien posten. Maar de user die rechtreeks uit de MSN lijst van een kandidaat komen, kunnen wat mij betreft ook weg.
Ah, daar is je reactiequote:Op maandag 20 december 2004 19:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Weet ik, het ging mij eigenlijk in het eerste geval om die aanval van GAM-users, wat ik met de rest aan moet ga ik nog even overleggen met m'n collega's
Nee joh, ik heb gewoon geen internet.quote:Op maandag 20 december 2004 19:30 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
moet jij nou ook al onderduiken? Het kan ook niet meer op sinds Theo.
ik poog de uitslag ietwat te normaliseren...quote:Op maandag 20 december 2004 19:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Oy! Je gaat hier toch niet een beetje de miskende Gore uithangen he?.
Ik gooi achter wel even een balletje op.
nquote:Op maandag 20 december 2004 20:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
is fraude eigenlijk geen reden tot uitsluiting?
quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
mag ik mijn stemmen ook aan een andere kandidaat opdragen?
d'r staat niets over in de "regels" van Jogy, dus wil ik bij deze 10 van mn stemmen aan Croupouque doneren, die van VAC, Croup zelf, Dirkh, print_screen en Karboenkel wil ik graag houden...quote:
ja rot op homo! ik heb op jou gestemd! Niet op C!quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
d'r staat niets over in de "regels" van Jogy, dus wil ik bij deze 10 van mn stemmen aan Croupouque doneren, die van VAC, Croup zelf, Dirkh, print_screen en Karboenkel wil ik graag houden...
je stem wat doe ik!quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ja rot op homo! ik heb op jou gestemd! Niet op C!
Het hele gebeuren wordt transparanter en transparanter.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
mag ik mijn stemmen ook aan een andere kandidaat opdragen?
*Ahum.* Hoi.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:23 schreef Dagonet het volgende:
Of ga je de wannabe-mod uithangen en alles bekritiseren om te laten zien dat jij beter bent?
wat hij zegt...quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:27 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Het hele gebeuren wordt transparanter en transparanter.
Ik heb een idee*: Als wij onzin-gebruikers nu maar wat gaan blaten dan mogen jullie, de Fok!-medewerkers, even een kudde nieuwe modjes aanstellen zonder dat gedoe van stemmen en zo.
* Nieuw! Idee door Boenkel. Ga nu naar de winkel.
Jaja, nog even en ik mag ook weer.quote:
Als dit hele gebeuren over is kiest men gewoon boebiedoe.quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
Hey, Joog, ik snap helemaal dat er een aantal van mijn stemmen niet tellen vanwege dalord zijn bieractie, maar ik ben van mening dat er ook een aantal stemmen die tess gekregen heeft ook niet allemaal reguliere onzin-posters zijn. Worden nu alle stemmen herteld en overwogen, of alleen die van mij?
Kan ik vrede mee hebben. Buppetih en Inxaruga ook. C is misschien toch te lief, en PP is gewoon te grof. En tessje is in mijn ogen totaaaaal ongeschikt als modquote:Op dinsdag 21 december 2004 08:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als dit hele gebeuren over is kiest men gewoon boebiedoe.
Ach, mod worden lijkt me echt leuk hoor, Dagoquote:Op dinsdag 21 december 2004 00:23 schreef Dagonet het volgende:
Hey protomods, wat doen jullie als je, ondanks een fikse lobby het toch niet wordt? Ben je dan een goede verliezer denk je? Of ga je de wannabe-mod uithangen en alles bekritiseren om te laten zien dat jij beter bent?
Dan haal ik mijn schouders op.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:23 schreef Dagonet het volgende:
Hey protomods, wat doen jullie als je, ondanks een fikse lobby het toch niet wordt? Ben je dan een goede verliezer denk je? Of ga je de wannabe-mod uithangen en alles bekritiseren om te laten zien dat jij beter bent?
Ik dacht dat jij doordeweeks geen internet had?quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:57 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dan haal ik mijn schouders op.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:58 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij doordeweeks geen internet had?
Oh? Noem eens namen?quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
Hey, Joog, ik snap helemaal dat er een aantal van mijn stemmen niet tellen vanwege dalord zijn bieractie, maar ik ben van mening dat er ook een aantal stemmen die tess gekregen heeft ook niet allemaal reguliere onzin-posters zijn.
Hey, dat zou nog wel eens kunnen werken!quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:24 schreef Tessje het volgende:
maar om nu huilend bij Yvonne voor de deur te zitten met een CD van meneer Hazes en een grote bos bloemen met een kaartje waarop staat 'Maak mij mod', nee...
Meneer heeft zich al verloren verklaard!quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Heeft PP nou al eens gewonnen
quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Meneer heeft zich al verloren verklaard!
Wacht wacht.. Ik verander de bloemen in bierquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, dat zou nog wel eens kunnen werken!![]()
HODFR, had die in het begin van de stemronde geplaatstquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
De mod die diep wil gaan voor fok !!!!
die stamt al uit de sollicitatie ronde waarin FF mod is geworden .. dat was optijd genoeg toch !quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
HODFR, had die in het begin van de stemronde geplaatst
Er zijn ergere en leukere, he Bosbeetle?quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn ergere en leukere, he Bosbeetle?
Alleen voor die foto zou ik al op hem stemmen
Ik denk dat als C het echt word, hij uiteindelijk bedankt of het gauw opgeeft omdat hij vindt dat het niets voor hem is.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:38 schreef Silmarwen het volgende:
Tja, wat voor keuze is dit nu. Tessje of Croupouque...
Dat gelobby van jou vind ik anders ook erg snue. Onzin users moeten de nieuwe mod kiezen niet een stel gamers of vbl'ers. Die posten hier niet en hoeven niet met de nieuwe mod te leven.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:48 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik denk dat als C het echt word, hij uiteindelijk bedankt of het gauw opgeeft omdat hij vindt dat het niets voor hem is.
En ik weet niet wat iedereen ineens loopt te hypen over die tess, maar als iemand ingelikt is is zij het wel, en we hebben allemaal gezien hoe Snakey het verging
Maar als ze nog van mening mochten veranderen of de nieuwe mod kapt er in zijn proeftijd mee ben ik alsnog wel bereid te laten zien wat ik kan hoor.
Het was niet HTT die lobby-de.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat gelobby van jou vind ik anders ook erg snue. Onzin users moeten de nieuwe mod kiezen niet een stel gamers of vbl'ers. Die posten hier niet en hoeven niet met de nieuwe mod te leven.
Als hij het eenmaal wordt, blijft ie wel een tijdje in dienst. Denk ik.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:48 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik denk dat als C het echt word, hij uiteindelijk bedankt of het gauw opgeeft omdat hij vindt dat het niets voor hem is.
Ah dat had ik niet gelezen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het was niet HTT die lobby-de.
HTT gaf zelf al aan dat ie dat niet zo geweldig vond.
idd, dat gelobby kwam van mijn kant zonder medeweten van thalan..quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bedankt voor de backup. Ik heb ook al aan dalord gevraagd of ze het terug wilden trekken, het scheen een weddenschap te zijn in GAM SC.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dank u.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:10 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ah dat had ik niet gelezen.
Mijn excuses HTT.
kom zeg ,nou niet dat gelobby de schuld geven. Je was het anders ook niet geworden..quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:12 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Bedankt voor de backup. Ik heb ook al aan dalord gevraagd of ze het terug wilden trekken, het scheen een weddenschap te zijn in GAM SC.
Ik wilde idd op eigen kracht mod worden, en vind het bijzonder jammer dat dat nu in het water gevallen lijkt te zijn vanwege dat gelobby en alles hieromheen. Ze vinden me nu niet geloofwaardig meer, dus ze hebben me er meer kwaad dan goed mee gedaan. Ook al was het goed bedoeld. Ik vrees alleen dat als Tess er echt doorkomt ik niet meer de kans krijgt me te bewijzen. Want ik ben er eerlijk gezegd (ik sta toch al mijlenver achter, het maakt niet meer uit) van overtuigd dat ze niet geschikt is, ze is het óf heel vlug beu, óf ze maakt er een potje van.
Ik zie liever Butipah of Intxuraga op die plek!
Ik weet niet, C is echt een user-user. Te lief. Als ze hem dagenlang gaan lopen kloten met bagger en SC overal, is hij het denk ik sneller beu dan een ander dat geweest zou zijn. Hij was niet voor niets van plan te stoppen een tijd terug. Als hij mod geweest zou zijn toendertijd, was hij afgetreden, zonder twijfel.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:09 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Als hij het eenmaal wordt, blijft ie wel een tijdje in dienst. Denk ik.
Voor mij gevoel heeft dit mij ongeloofwaardig gemaakt. Ik heb het al niet mee, omdat iedereen mijn bagger van vroeger naar boven begint te trappen (figuurlijk dan) en als ik dan ook nog vriendjes nodig zou hebben om macht te krijgen die ik volgens jou zou misbruiken (zie stemtopic) dan denk ik dat als ik user was ik ook mijn twijfels zou hebben.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:14 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
kom zeg ,nou niet dat gelobby de schuld geven. Je was het anders ook niet geworden..
WEL!quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:14 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
kom zeg ,nou niet dat gelobby de schuld geven. Je was het anders ook niet geworden..
quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:18 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Voor mij gevoel heeft dit mij ongeloofwaardig gemaakt. Ik heb het al niet mee, omdat iedereen mijn bagger van vroeger naar boven begint te trappen (figuurlijk dan) en als ik dan ook nog vriendjes nodig zou hebben om macht te krijgen die ik volgens jou zou misbruiken (zie stemtopic) dan denk ik dat als ik user was ik ook mijn twijfels zou hebben.
Branden zal hij!quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
WEL!![]()
Het is wel jouw schuld en het zal je eeuwig nagedragen worden.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
WEL!![]()
Het is wel jouw schuld en het zal je eeuwig nagedragen worden.
Ik weet niet of het UVW dat óók dekt hoor.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:20 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
je hebt gelijk
op de dag des oordeel zou ik mijn verdiende loon vast wel krijgen
Je kan ook voor mij kiezen hoorquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:38 schreef Silmarwen het volgende:
Tja, wat voor keuze is dit nu. Tessje of Croupouque...
ach, ze hebben belooft te zorgen voor een reintegratie in de helquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:22 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik weet niet of het UVW dat óók dekt hoor.
sorry, ik kon het niet laten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |