Is zwart op een lichte grijstoon ook goed?quote:Op maandag 20 december 2004 16:04 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Dat wil ik graag zwart op wit, in drievoud, onder toezicht van een notaris en de voltallige FoK!-C:rew bevestigd hebben.
Als ik nu naar de tussenstand kijk zie ik drie users die aan elkaar gewaagd zijn met 37, 36 en 35 stemmen. Het lijkt mij echter dat de uiteindelijke winnaar niet persé degene is met de meeste stemmen omdat het zo dicht bij elkaar ligt. Het hangt niet van één beslissende stem af, denk ik.quote:Op maandag 20 december 2004 16:01 schreef knowall het volgende:
[..]
Doe het dan voor fok!
Als die debiel van een HTT (nofi overigens) mod gaat worden dan zal ik meer baggeren dan ooit en ook mijn mede-baggeraars oproepen om mijn voorbeeld te volgen![]()
-Veel bagger deleten, die verdienen immers geen plekje in ons eeuwig archiefquote:Op maandag 20 december 2004 16:06 schreef Pool het volgende:
Wat gaan de kandidaten doen tegen de algehele traagheid van het forum en het regelmatig uitvallen van de servers?
Interessante stelling.quote:Op maandag 20 december 2004 16:11 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het lijkt mij echter dat de uiteindelijke winnaar niet persé degene is met de meeste stemmen omdat het zo dicht bij elkaar ligt. Het hangt niet van één beslissende stem af, denk ik.
ik wacht de smeekbede in mn mailbox/op IRC wel af als de gekozen kandidaat over 2 maand weer afdruiptquote:Op maandag 20 december 2004 16:13 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben mijn verliesspeech al aan het schrijven.
Nee, dat slaat nergens op als je aan het stemmen bent.quote:
dit slaat wel ergens op want nu zie je dat er mensen stemmen die haast nooit in onz komen dus is het misschien beter dat de stemming niet bindend is maar alleen een adviesquote:Op maandag 20 december 2004 16:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, dat slaat nergens op als je aan het stemmen bent.. Kun je net zo goed niet stemmen en meteen een moderator kiezen. Komt uiteindelijk weer op hetzelfde neer.
Wanneer komen de mensen van SHO massaal op je stemmen Bupa? Ik mag zelf ook nog stemmen, maar als jouw positie zo belabberd blijft, gaat mijn stem morgen naar Croupouque.quote:Op maandag 20 december 2004 16:13 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben mijn verliesspeech al aan het schrijven.
Weet ik niet. Ik heb gezegd: Alleen op mij stemmen als je vindt dat ik het moet worden. Anders niet.quote:Op maandag 20 december 2004 16:30 schreef Pool het volgende:
[..]
Wanneer komen de mensen van SHO massaal op je stemmen Bupa?
Je moet juist op mij stemmen omdat ik in een belabberde positie verkeer.quote:Ik mag zelf ook nog stemmen, maar als jouw positie zo belabberd blijft, gaat mijn stem morgen naar Croupouque.![]()
De server een schop onder zijn kont geven.quote:Goede plannen om de traagheid tegen te gaan HTT!Wat vinden de andere kandidaten?
ach, het is een uit de hand gelopen grap tussen een andere user en mij. Als jullie het oneerlijk vinden, dan vraag ik wel of ze hun stem terugtrekken..quote:Op maandag 20 december 2004 15:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Yep, beetje flauw idd. Gratis biertje aanbieden (niet door htt overigens) en zieltjes winnen.
Jij bent de enige user die ik ken in GAM, en ik dacht nog, zou Dalord er iets mee van doen hebben? Maar gelijk daarachteraan dacht ik, nèh, da's niks voor Dalord.quote:Op maandag 20 december 2004 16:59 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ach, het is een uit de hand gelopen grap tussen een andere user en mij. Als jullie het oneerlijk vinden, dan vraag ik wel of ze hun stem terugtrekken..
Maar de stemming is allang verneukt. Zoals ik al eerder vemeld heb, zijn er gewoon te veel die gestemd hebben zonder ooit op Ovjl gepost te hebben.
quote:Op maandag 20 december 2004 17:23 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Jij bent de enige user die ik ken in GAM, en ik dacht nog, zou Dalord er iets mee van doen hebben? Maar gelijk daarachteraan dacht ik, nèh, da's niks voor Dalord.
Maar dan zouden er meteen een boel moderator-kandidaten afvallenquote:Op maandag 20 december 2004 17:49 schreef jogy het volgende:
Had ik nou maar 'users die stemmen moeten minstens wekelijks in ONZ posten' erin gezet ..
Zou je mensen kwetsen als je dat alsnog zou doen? Of is dat verkiezingsfraude?quote:Op maandag 20 december 2004 17:49 schreef jogy het volgende:
Had ik nou maar 'users die stemmen moeten minstens wekelijks in ONZ posten' erin gezet ..
Ach, call me Bush.quote:Op maandag 20 december 2004 17:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zou je mensen kwetsen als je dat alsnog zou doen? Of is dat verkiezingsfraude?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |