het idee is goed alleen jammer dat er mensen gaan stemmen die nooit in onz komenquote:Op maandag 20 december 2004 18:07 schreef Renmaestro het volgende:
Wat een kut-idee is dit ook eigenlijk.
Nou, blijkbaar wel he.quote:Op maandag 20 december 2004 18:09 schreef Isabeau het volgende:
Maak je daar maar niet druk over, ik kan me namelijk niet voorstellen dat stemmen van mensen die hier nooit posten of van mensen met 6 posts in totaal mee gaan tellen.
inderdaad want het gaat maar om een paar stemmen verschilquote:
Meer "De grootste Nederlander alle tijden""-achtige toestanden.quote:Op maandag 20 december 2004 18:06 schreef tommy4487 het volgende:
amerikaanse toestanden
Mwoa..quote:
Wordt er een als mod aangesteld, blijkt dat iemand anders het had moeten worden.quote:Op maandag 20 december 2004 18:21 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Meer "De grootste Nederlander alle tijden""-achtige toestanden.
En er wordt toch ook genoeg gekeken naar de allesbeslissende stem van de jury?quote:Op maandag 20 december 2004 18:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoa..
Ik bedoel, ik heb zelf op HTT gestemd, maar als we gaan kijken naar de users die op hem gestemd hebben zitten daar een hele reut GAMmers/POLlers/DIGgers bij die wat mij betreft genegeerd mogen worden, ook zie ik hier en daar een user die nog net 50 posts heeft waarvan de eerste ONZ post in het stemtopic is beland.
Beetje vaag allemaal zullen we maar zeggen. Het lijkt mij voor ONZ het beste als we nog even goed naar de users kijken die gestemd hebben en waar ze normaal posten.
tja het is ook na te lezenquote:Op maandag 20 december 2004 18:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik steek het niet onder stoelen of banken ik heb PP gestemd ..
zo waar kom je die openheid nog tegen tegenwoordig![]()
als je de juiste connecties hebt kom je overal achterquote:Op maandag 20 december 2004 18:53 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Huh? Wat zeg je nou?
Ik kan ook niks meer anoniem doen, kut-AIVD.
kijk daarom stem ik op die man wat een duidelijkheid wat een zekerheid .. hij straalt het allemaal uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |