het idee is goed alleen jammer dat er mensen gaan stemmen die nooit in onz komenquote:Op maandag 20 december 2004 18:07 schreef Renmaestro het volgende:
Wat een kut-idee is dit ook eigenlijk.
Nou, blijkbaar wel he.quote:Op maandag 20 december 2004 18:09 schreef Isabeau het volgende:
Maak je daar maar niet druk over, ik kan me namelijk niet voorstellen dat stemmen van mensen die hier nooit posten of van mensen met 6 posts in totaal mee gaan tellen.
inderdaad want het gaat maar om een paar stemmen verschilquote:
Meer "De grootste Nederlander alle tijden""-achtige toestanden.quote:Op maandag 20 december 2004 18:06 schreef tommy4487 het volgende:
amerikaanse toestanden
Mwoa..quote:
Wordt er een als mod aangesteld, blijkt dat iemand anders het had moeten worden.quote:Op maandag 20 december 2004 18:21 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Meer "De grootste Nederlander alle tijden""-achtige toestanden.
En er wordt toch ook genoeg gekeken naar de allesbeslissende stem van de jury?quote:Op maandag 20 december 2004 18:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoa..
Ik bedoel, ik heb zelf op HTT gestemd, maar als we gaan kijken naar de users die op hem gestemd hebben zitten daar een hele reut GAMmers/POLlers/DIGgers bij die wat mij betreft genegeerd mogen worden, ook zie ik hier en daar een user die nog net 50 posts heeft waarvan de eerste ONZ post in het stemtopic is beland.
Beetje vaag allemaal zullen we maar zeggen. Het lijkt mij voor ONZ het beste als we nog even goed naar de users kijken die gestemd hebben en waar ze normaal posten.
tja het is ook na te lezenquote:Op maandag 20 december 2004 18:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik steek het niet onder stoelen of banken ik heb PP gestemd ..
zo waar kom je die openheid nog tegen tegenwoordig![]()
als je de juiste connecties hebt kom je overal achterquote:Op maandag 20 december 2004 18:53 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Huh? Wat zeg je nou?
Ik kan ook niks meer anoniem doen, kut-AIVD.
kijk daarom stem ik op die man wat een duidelijkheid wat een zekerheid .. hij straalt het allemaal uitquote:
en met twijfelgeval bedoel ik dus dat ik geen idee heb of het een ONZ user is of niet, oftewel, de namen zeggen mij niets...quote:
moet jij nou ook al onderduiken? Het kan ook niet meer op sinds Theo.quote:Op maandag 20 december 2004 19:21 schreef Croupouque het volgende:
Nou, ik ben er weg van.
Ik merk donderdag wel of mijn naam blauw is of niet, mocht het tegen die tijd al bekend gemaakt zijn natuurlijk.
Dag vrienden.
Weet ik, het ging mij eigenlijk in het eerste geval om die aanval van GAM-users, wat ik met de rest aan moet ga ik nog even overleggen met m'n collega'squote:Op maandag 20 december 2004 19:34 schreef Bupatih het volgende:
Jogy, er zijn meer users met weinig posts of ONZ- / FOK!-verleden
5 v/d 13 dus, en de andere 8?quote:Op maandag 20 december 2004 19:31 schreef jogy het volgende:
MSXUser
--Christiaan--
petre86
YeahRight101
MisterJ.Lo
Zijn iig posters die ik ken van ONZ.
HuHu heb ik ook wel eens op Onzin zien posten. Maar de user die rechtreeks uit de MSN lijst van een kandidaat komen, kunnen wat mij betreft ook weg.quote:Op maandag 20 december 2004 19:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
5 v/d 13 dus, en de andere 8?
Oy! Je gaat hier toch niet een beetje de miskende Gore uithangen he?quote:Op maandag 20 december 2004 19:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
5 v/d 13 dus, en de andere 8?
Ja maar Ja maar PP heeft nou eenmaal gpders in zn lijst staanquote:Op maandag 20 december 2004 19:44 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
HuHu heb ik ook wel eens op Onzin zien posten. Maar de user die rechtreeks uit de MSN lijst van een kandidaat komen, kunnen wat mij betreft ook weg.
Ah, daar is je reactiequote:Op maandag 20 december 2004 19:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Weet ik, het ging mij eigenlijk in het eerste geval om die aanval van GAM-users, wat ik met de rest aan moet ga ik nog even overleggen met m'n collega's
Nee joh, ik heb gewoon geen internet.quote:Op maandag 20 december 2004 19:30 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
moet jij nou ook al onderduiken? Het kan ook niet meer op sinds Theo.
ik poog de uitslag ietwat te normaliseren...quote:Op maandag 20 december 2004 19:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Oy! Je gaat hier toch niet een beetje de miskende Gore uithangen he?.
Ik gooi achter wel even een balletje op.
nquote:Op maandag 20 december 2004 20:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
is fraude eigenlijk geen reden tot uitsluiting?
quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
mag ik mijn stemmen ook aan een andere kandidaat opdragen?
d'r staat niets over in de "regels" van Jogy, dus wil ik bij deze 10 van mn stemmen aan Croupouque doneren, die van VAC, Croup zelf, Dirkh, print_screen en Karboenkel wil ik graag houden...quote:
ja rot op homo! ik heb op jou gestemd! Niet op C!quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
d'r staat niets over in de "regels" van Jogy, dus wil ik bij deze 10 van mn stemmen aan Croupouque doneren, die van VAC, Croup zelf, Dirkh, print_screen en Karboenkel wil ik graag houden...
je stem wat doe ik!quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ja rot op homo! ik heb op jou gestemd! Niet op C!
Het hele gebeuren wordt transparanter en transparanter.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
mag ik mijn stemmen ook aan een andere kandidaat opdragen?
*Ahum.* Hoi.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:23 schreef Dagonet het volgende:
Of ga je de wannabe-mod uithangen en alles bekritiseren om te laten zien dat jij beter bent?
wat hij zegt...quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:27 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Het hele gebeuren wordt transparanter en transparanter.
Ik heb een idee*: Als wij onzin-gebruikers nu maar wat gaan blaten dan mogen jullie, de Fok!-medewerkers, even een kudde nieuwe modjes aanstellen zonder dat gedoe van stemmen en zo.
* Nieuw! Idee door Boenkel. Ga nu naar de winkel.
Jaja, nog even en ik mag ook weer.quote:
Als dit hele gebeuren over is kiest men gewoon boebiedoe.quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
Hey, Joog, ik snap helemaal dat er een aantal van mijn stemmen niet tellen vanwege dalord zijn bieractie, maar ik ben van mening dat er ook een aantal stemmen die tess gekregen heeft ook niet allemaal reguliere onzin-posters zijn. Worden nu alle stemmen herteld en overwogen, of alleen die van mij?
Kan ik vrede mee hebben. Buppetih en Inxaruga ook. C is misschien toch te lief, en PP is gewoon te grof. En tessje is in mijn ogen totaaaaal ongeschikt als modquote:Op dinsdag 21 december 2004 08:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als dit hele gebeuren over is kiest men gewoon boebiedoe.
Ach, mod worden lijkt me echt leuk hoor, Dagoquote:Op dinsdag 21 december 2004 00:23 schreef Dagonet het volgende:
Hey protomods, wat doen jullie als je, ondanks een fikse lobby het toch niet wordt? Ben je dan een goede verliezer denk je? Of ga je de wannabe-mod uithangen en alles bekritiseren om te laten zien dat jij beter bent?
Dan haal ik mijn schouders op.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:23 schreef Dagonet het volgende:
Hey protomods, wat doen jullie als je, ondanks een fikse lobby het toch niet wordt? Ben je dan een goede verliezer denk je? Of ga je de wannabe-mod uithangen en alles bekritiseren om te laten zien dat jij beter bent?
Ik dacht dat jij doordeweeks geen internet had?quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:57 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dan haal ik mijn schouders op.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:58 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij doordeweeks geen internet had?
Oh? Noem eens namen?quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
Hey, Joog, ik snap helemaal dat er een aantal van mijn stemmen niet tellen vanwege dalord zijn bieractie, maar ik ben van mening dat er ook een aantal stemmen die tess gekregen heeft ook niet allemaal reguliere onzin-posters zijn.
Hey, dat zou nog wel eens kunnen werken!quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:24 schreef Tessje het volgende:
maar om nu huilend bij Yvonne voor de deur te zitten met een CD van meneer Hazes en een grote bos bloemen met een kaartje waarop staat 'Maak mij mod', nee...
Meneer heeft zich al verloren verklaard!quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Heeft PP nou al eens gewonnen
quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Meneer heeft zich al verloren verklaard!
Wacht wacht.. Ik verander de bloemen in bierquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, dat zou nog wel eens kunnen werken!![]()
HODFR, had die in het begin van de stemronde geplaatstquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
De mod die diep wil gaan voor fok !!!!
die stamt al uit de sollicitatie ronde waarin FF mod is geworden .. dat was optijd genoeg toch !quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
HODFR, had die in het begin van de stemronde geplaatst
Er zijn ergere en leukere, he Bosbeetle?quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn ergere en leukere, he Bosbeetle?
Alleen voor die foto zou ik al op hem stemmen
Ik denk dat als C het echt word, hij uiteindelijk bedankt of het gauw opgeeft omdat hij vindt dat het niets voor hem is.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:38 schreef Silmarwen het volgende:
Tja, wat voor keuze is dit nu. Tessje of Croupouque...
Dat gelobby van jou vind ik anders ook erg snue. Onzin users moeten de nieuwe mod kiezen niet een stel gamers of vbl'ers. Die posten hier niet en hoeven niet met de nieuwe mod te leven.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:48 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik denk dat als C het echt word, hij uiteindelijk bedankt of het gauw opgeeft omdat hij vindt dat het niets voor hem is.
En ik weet niet wat iedereen ineens loopt te hypen over die tess, maar als iemand ingelikt is is zij het wel, en we hebben allemaal gezien hoe Snakey het verging
Maar als ze nog van mening mochten veranderen of de nieuwe mod kapt er in zijn proeftijd mee ben ik alsnog wel bereid te laten zien wat ik kan hoor.
Het was niet HTT die lobby-de.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat gelobby van jou vind ik anders ook erg snue. Onzin users moeten de nieuwe mod kiezen niet een stel gamers of vbl'ers. Die posten hier niet en hoeven niet met de nieuwe mod te leven.
Als hij het eenmaal wordt, blijft ie wel een tijdje in dienst. Denk ik.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:48 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik denk dat als C het echt word, hij uiteindelijk bedankt of het gauw opgeeft omdat hij vindt dat het niets voor hem is.
Ah dat had ik niet gelezen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het was niet HTT die lobby-de.
HTT gaf zelf al aan dat ie dat niet zo geweldig vond.
idd, dat gelobby kwam van mijn kant zonder medeweten van thalan..quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bedankt voor de backup. Ik heb ook al aan dalord gevraagd of ze het terug wilden trekken, het scheen een weddenschap te zijn in GAM SC.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dank u.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:10 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ah dat had ik niet gelezen.
Mijn excuses HTT.
kom zeg ,nou niet dat gelobby de schuld geven. Je was het anders ook niet geworden..quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:12 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Bedankt voor de backup. Ik heb ook al aan dalord gevraagd of ze het terug wilden trekken, het scheen een weddenschap te zijn in GAM SC.
Ik wilde idd op eigen kracht mod worden, en vind het bijzonder jammer dat dat nu in het water gevallen lijkt te zijn vanwege dat gelobby en alles hieromheen. Ze vinden me nu niet geloofwaardig meer, dus ze hebben me er meer kwaad dan goed mee gedaan. Ook al was het goed bedoeld. Ik vrees alleen dat als Tess er echt doorkomt ik niet meer de kans krijgt me te bewijzen. Want ik ben er eerlijk gezegd (ik sta toch al mijlenver achter, het maakt niet meer uit) van overtuigd dat ze niet geschikt is, ze is het óf heel vlug beu, óf ze maakt er een potje van.
Ik zie liever Butipah of Intxuraga op die plek!
Ik weet niet, C is echt een user-user. Te lief. Als ze hem dagenlang gaan lopen kloten met bagger en SC overal, is hij het denk ik sneller beu dan een ander dat geweest zou zijn. Hij was niet voor niets van plan te stoppen een tijd terug. Als hij mod geweest zou zijn toendertijd, was hij afgetreden, zonder twijfel.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:09 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Als hij het eenmaal wordt, blijft ie wel een tijdje in dienst. Denk ik.
Voor mij gevoel heeft dit mij ongeloofwaardig gemaakt. Ik heb het al niet mee, omdat iedereen mijn bagger van vroeger naar boven begint te trappen (figuurlijk dan) en als ik dan ook nog vriendjes nodig zou hebben om macht te krijgen die ik volgens jou zou misbruiken (zie stemtopic) dan denk ik dat als ik user was ik ook mijn twijfels zou hebben.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:14 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
kom zeg ,nou niet dat gelobby de schuld geven. Je was het anders ook niet geworden..
WEL!quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:14 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
kom zeg ,nou niet dat gelobby de schuld geven. Je was het anders ook niet geworden..
quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:18 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Voor mij gevoel heeft dit mij ongeloofwaardig gemaakt. Ik heb het al niet mee, omdat iedereen mijn bagger van vroeger naar boven begint te trappen (figuurlijk dan) en als ik dan ook nog vriendjes nodig zou hebben om macht te krijgen die ik volgens jou zou misbruiken (zie stemtopic) dan denk ik dat als ik user was ik ook mijn twijfels zou hebben.
Branden zal hij!quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
WEL!![]()
Het is wel jouw schuld en het zal je eeuwig nagedragen worden.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
WEL!![]()
Het is wel jouw schuld en het zal je eeuwig nagedragen worden.
Ik weet niet of het UVW dat óók dekt hoor.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:20 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
je hebt gelijk
op de dag des oordeel zou ik mijn verdiende loon vast wel krijgen
Je kan ook voor mij kiezen hoorquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:38 schreef Silmarwen het volgende:
Tja, wat voor keuze is dit nu. Tessje of Croupouque...
ach, ze hebben belooft te zorgen voor een reintegratie in de helquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:22 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik weet niet of het UVW dat óók dekt hoor.
sorry, ik kon het niet laten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |