en met twijfelgeval bedoel ik dus dat ik geen idee heb of het een ONZ user is of niet, oftewel, de namen zeggen mij niets...quote:
moet jij nou ook al onderduiken? Het kan ook niet meer op sinds Theo.quote:Op maandag 20 december 2004 19:21 schreef Croupouque het volgende:
Nou, ik ben er weg van.
Ik merk donderdag wel of mijn naam blauw is of niet, mocht het tegen die tijd al bekend gemaakt zijn natuurlijk.
Dag vrienden.
Weet ik, het ging mij eigenlijk in het eerste geval om die aanval van GAM-users, wat ik met de rest aan moet ga ik nog even overleggen met m'n collega'squote:Op maandag 20 december 2004 19:34 schreef Bupatih het volgende:
Jogy, er zijn meer users met weinig posts of ONZ- / FOK!-verleden
5 v/d 13 dus, en de andere 8?quote:Op maandag 20 december 2004 19:31 schreef jogy het volgende:
MSXUser
--Christiaan--
petre86
YeahRight101
MisterJ.Lo
Zijn iig posters die ik ken van ONZ.
HuHu heb ik ook wel eens op Onzin zien posten. Maar de user die rechtreeks uit de MSN lijst van een kandidaat komen, kunnen wat mij betreft ook weg.quote:Op maandag 20 december 2004 19:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
5 v/d 13 dus, en de andere 8?
Oy! Je gaat hier toch niet een beetje de miskende Gore uithangen he?quote:Op maandag 20 december 2004 19:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
5 v/d 13 dus, en de andere 8?
Ja maar Ja maar PP heeft nou eenmaal gpders in zn lijst staanquote:Op maandag 20 december 2004 19:44 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
HuHu heb ik ook wel eens op Onzin zien posten. Maar de user die rechtreeks uit de MSN lijst van een kandidaat komen, kunnen wat mij betreft ook weg.
Ah, daar is je reactiequote:Op maandag 20 december 2004 19:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Weet ik, het ging mij eigenlijk in het eerste geval om die aanval van GAM-users, wat ik met de rest aan moet ga ik nog even overleggen met m'n collega's
Nee joh, ik heb gewoon geen internet.quote:Op maandag 20 december 2004 19:30 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
moet jij nou ook al onderduiken? Het kan ook niet meer op sinds Theo.
ik poog de uitslag ietwat te normaliseren...quote:Op maandag 20 december 2004 19:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Oy! Je gaat hier toch niet een beetje de miskende Gore uithangen he?.
Ik gooi achter wel even een balletje op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |