Het hele gebeuren wordt transparanter en transparanter.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
mag ik mijn stemmen ook aan een andere kandidaat opdragen?
*Ahum.* Hoi.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:23 schreef Dagonet het volgende:
Of ga je de wannabe-mod uithangen en alles bekritiseren om te laten zien dat jij beter bent?
wat hij zegt...quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:27 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Het hele gebeuren wordt transparanter en transparanter.
Ik heb een idee*: Als wij onzin-gebruikers nu maar wat gaan blaten dan mogen jullie, de Fok!-medewerkers, even een kudde nieuwe modjes aanstellen zonder dat gedoe van stemmen en zo.
* Nieuw! Idee door Boenkel. Ga nu naar de winkel.
Jaja, nog even en ik mag ook weer.quote:
Als dit hele gebeuren over is kiest men gewoon boebiedoe.quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
Hey, Joog, ik snap helemaal dat er een aantal van mijn stemmen niet tellen vanwege dalord zijn bieractie, maar ik ben van mening dat er ook een aantal stemmen die tess gekregen heeft ook niet allemaal reguliere onzin-posters zijn. Worden nu alle stemmen herteld en overwogen, of alleen die van mij?
Kan ik vrede mee hebben. Buppetih en Inxaruga ook. C is misschien toch te lief, en PP is gewoon te grof. En tessje is in mijn ogen totaaaaal ongeschikt als modquote:Op dinsdag 21 december 2004 08:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als dit hele gebeuren over is kiest men gewoon boebiedoe.
Ach, mod worden lijkt me echt leuk hoor, Dagoquote:Op dinsdag 21 december 2004 00:23 schreef Dagonet het volgende:
Hey protomods, wat doen jullie als je, ondanks een fikse lobby het toch niet wordt? Ben je dan een goede verliezer denk je? Of ga je de wannabe-mod uithangen en alles bekritiseren om te laten zien dat jij beter bent?
Dan haal ik mijn schouders op.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:23 schreef Dagonet het volgende:
Hey protomods, wat doen jullie als je, ondanks een fikse lobby het toch niet wordt? Ben je dan een goede verliezer denk je? Of ga je de wannabe-mod uithangen en alles bekritiseren om te laten zien dat jij beter bent?
Ik dacht dat jij doordeweeks geen internet had?quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:57 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dan haal ik mijn schouders op.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:58 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij doordeweeks geen internet had?
Oh? Noem eens namen?quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
Hey, Joog, ik snap helemaal dat er een aantal van mijn stemmen niet tellen vanwege dalord zijn bieractie, maar ik ben van mening dat er ook een aantal stemmen die tess gekregen heeft ook niet allemaal reguliere onzin-posters zijn.
Hey, dat zou nog wel eens kunnen werken!quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:24 schreef Tessje het volgende:
maar om nu huilend bij Yvonne voor de deur te zitten met een CD van meneer Hazes en een grote bos bloemen met een kaartje waarop staat 'Maak mij mod', nee...
Meneer heeft zich al verloren verklaard!quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Heeft PP nou al eens gewonnen
quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Meneer heeft zich al verloren verklaard!
Wacht wacht.. Ik verander de bloemen in bierquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, dat zou nog wel eens kunnen werken!![]()
HODFR, had die in het begin van de stemronde geplaatstquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
De mod die diep wil gaan voor fok !!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |