abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24100099
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:59 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal met je over eens, maar dat lijkt me eigenlijk gewoon erg vanzelfsprekend.
Dat moet ook vanzelfsprekend zijn, en dat is het voor ons ook wel, maar de newbies moeten er wel op gewezen worden, blijkbaar. Dus ik pleit voor een zeer basale en vrolijk leesbare Intro als sticky, met een uitdagende titel, zodat ze hem wel willen lezen.

Dat is ook iets waar ik me voor ga inzetten als ik blauw mocht worden
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  Admin maandag 20 december 2004 @ 13:04:46 #52
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24100135
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:55 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Ach komop zeg, het TTT is het enige wat op dit moment ONZ nog een beetje leuk houdt.
Als ik naar mezelf kijk was het voor mij grotendeels de reden om topics te openen, omdat ik het nou eenmaal ontzettend geil vind om mijn naam ergens met een positieve vermelding te zien. En ik ben heus niet de enige die daar een harde plasser van krijgt: hoe meer dat er zijn en worden, hoe meer het niveau van ONZ stijgt.
En wat als je ziet dat TTT al bijna een jaar bestaat?
Ik heb net de laatste TTT vermeldingn nog eens bekeken, sinds de TTT vermelding zijn er hoogstandjes in gepost als , geweldig, hahahaha,
etc, etc,
Maak dan een ONZ schouderklopjestopic aan ofzo.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Official ESF Kreviewer maandag 20 december 2004 @ 13:05:39 #53
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_24100146
. Goddomme het lijkt de amerikaanse presidentsverkiezing wel hier.

"ik ga me inzetten voor de newbies."
"Noem me naief, maar ik geloof nog in deze zaak"

Het zou zo uit het draaiboek van Bush kunnen komen.
pi_24100147
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Schiet nou niet meteen de defensie in,
als mod zul je dit dagelijks over je heen krijgen..
Ik verdedig wel degelijk het idee dat ik van ONZ heb, omdat ik simpelweg een idee van ONZ heb.
En het idee van een vijver vol vrolijk slowchattende mensen vind ik prima, leuk joh. Maar laat mij daar in hemelsnaam dan maar geen moderator van zijn.
pi_24100158
Ik denk dat C. die reacties met liefde verwijdert.
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_24100191
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:05 schreef Croupouque het volgende:

[..]
(...) laat mij (...) in hemelsnaam (...) geen moderator (...) zijn.
Wil iemand dit even notuleren?
Laptop kopen?
  Admin maandag 20 december 2004 @ 13:07:56 #57
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24100195
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:57 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

True, maar buitenstaanders en newbie's die het toevallig gelezen hebben hebben vaak niet de capaciteiten om meteen met zo'n binnenkomer te komen. Er moet op een korte, duidelijke en vooral onontkoombare manier aan die newbies duidelijk gemaakt worden dat dit een speciaal forum is, waar je uitgekotst word als je gaat lopen etteren.

Ze hoeven niet allemaal potentiele kunstenaars te zijn, maar wel een beetje gevoel voor humor hebben.
ONZ een speciaal forum???
Wat is er zo speciaal aan ONZ?
En bedenk dat het vaak niet de buitenstaanders en newbies zijn, maar users die hier al lang komen en plezier hebben in HUN manier van posten,
hoort ONZ niet voor iedereen te zijn?
Net als de rest van FOK!?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin maandag 20 december 2004 @ 13:09:22 #58
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24100228
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:05 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Ik verdedig wel degelijk het idee dat ik van ONZ heb, omdat ik simpelweg een idee van ONZ heb.
En het idee van een vijver vol vrolijk slowchattende mensen vind ik prima, leuk joh. Maar laat mij daar in hemelsnaam dan maar geen moderator van zijn.
Denk je niet dat het een evenwicht tussen beide groepen users hoort te zijn?
Waar wil je de slowchatters laten dan?

pi_24100260
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:07 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Wil iemand dit even notuleren?
heb jij niet eens de moeite genomen z'n sollicitatie brief te lezen?
Scheren is voor schapen!
pi_24100264
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:04 schreef yvonne het volgende:

[..]

En wat als je ziet dat TTT al bijna een jaar bestaat?
Ik heb net de laatste TTT vermeldingn nog eens bekeken, sinds de TTT vermelding zijn er hoogstandjes in gepost als , geweldig, hahahaha,
etc, etc,
Maak dan een ONZ schouderklopjestopic aan ofzo.
Volgens mij hebben wij gewoon totaal verschillende ideëen van wat leuk is en wat niet.
En een ONZ-schouderklopjestopic, op wat voor manier zie jij dat dan? Per leuk topic een schouderklopje? Een soort TTT dus?
pi_24100294
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

1ONZ een speciaal forum???
2Wat is er zo speciaal aan ONZ?
En bedenk dat het vaak niet de buitenstaanders en newbies zijn, maar users die hier al lang komen en plezier hebben in HUN manier van posten,
3hoort ONZ niet voor iedereen te zijn?
4Net als de rest van FOK!?
1: Ja.
2: Het is in mijn ogen het enige subforum met geen duidelijke discussierichting, behalve dan dat het losjes en humoristisch moet verlopen. Je hebt zelf al eerder aangegeven dat je het kliekje mist, het groepsgevoel, net als toen ik mijn ADHD verhaal vertelde. Hier moet iedereen zijn verhaal kwijt kunnen, zolang dat verhaal de intentie heeft anderen te vermaken of uit te nodigen zich ook eens flink af te reageren. Het hoeft geen KLB of TRU of R&P te worden, want daar komen dan de serieuze mensen die geen humor verwachten.

In onzin moet plek zijn voor iedereen, maar iedereen moet ook beseffen dat men hier even net iets anders tegen het leven aankijkt.
3: Ja
4: Ja
Laptop kopen?
pi_24100329
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:10 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

heb jij niet eens de moeite genomen z'n sollicitatie brief te lezen?
Ja hoor. En daarin merkte ik de hoge concentratie sarcasme en onzin tussen zijn woorden wel op.
Ik tolereer echter niet dat iemand die geen mod wil worden, het van mij wint, want ik kan slecht niet tegen mijn verlies.
Laptop kopen?
pi_24100397
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:09 schreef yvonne het volgende:

[..]

Denk je niet dat het een evenwicht tussen beide groepen users hoort te zijn?
Natuurlijk moet er plek zijn voor slowchat, dat hoor je mij niet zeggen. Ik hoop alleen dat ONZ een plek kan worden waar mensen vooral hun creativiteit kunnen botvieren, want iedereen heeft dat in zich. En slowchat is hardstikke gezellig, ik heb het zelf ook een klein beetje gedaan, maar het verveelt wel erg snel.
En nu weet ik ook wel dat niet iedere user is zoals ik.
pi_24100435
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:02 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Dus ik pleit voor een zeer basale en vrolijk leesbare Intro als sticky, met een uitdagende titel, zodat ze hem wel willen lezen.
Drie woorden en vier smilies dus.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_24100482
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:09 schreef yvonne het volgende:

[..]

*Tril.* *Bibber.* *Bovenmenselijke poging tot zelffbeheersing.* *Klik.*

Waaaaah!

In hun eigen subforum natuurlijk! En dat noemen we dan "SlowChat" of zo!

Sorry, ik kon het niet laten. Het was sterker dan ik.
  Official ESF Kreviewer maandag 20 december 2004 @ 13:22:28 #66
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_24100485
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:18 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Natuurlijk moet er plek zijn voor slowchat, dat hoor je mij niet zeggen. Ik hoop alleen dat ONZ een plek kan worden waar mensen vooral hun creativiteit kunnen botvieren, want iedereen heeft dat in zich. En slowchat is hardstikke gezellig, ik heb het zelf ook een klein beetje gedaan, maar het verveelt wel erg snel.
En dat verwacht je te bereiken door een blauw kleurtje en wat slotjesrechten?
pi_24100513
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:22 schreef Kreator het volgende:

[..]

En dat verwacht je te bereiken door een blauw kleurtje en wat slotjesrechten?
Joh, stiekem hoop ik er ook alleen maar vrouwen mee te versieren.
  maandag 20 december 2004 @ 13:24:24 #68
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_24100514
Verdorie Yvonne, ik mis alle leuke topics
Druk druk druk... Campagne voeren op het Leidseplein, flyers uitdelen, baby's vasthouden, en nu weer door naar mijn fans in Zoetermeer
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
pi_24100528
quote:

[..]

Ik hoop alleen dat ONZ een plek kan worden waar mensen vooral hun creativiteit kunnen botvieren, want iedereen heeft dat in zich.
Maar hoe ga je dat stimuleren? Alleen het goede voorbeeld geven werkt niet, zelfs niet als jij blauw wordt. Ik bedoel, een heel leuk en creatief topic maken is allemaal leuk en aardig en je krijgt allemaal complimentjes en wat voldoening maar het blijft toch wel een beetje een inspanning.

Hoe ga jij, concreet, de mensen aan "het werk" zetten?
pi_24100660
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:25 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Maar hoe ga je dat stimuleren? Alleen het goede voorbeeld geven werkt niet, zelfs niet als jij blauw wordt. Ik bedoel, een heel leuk en creatief topic maken is allemaal leuk en aardig en je krijgt allemaal complimentjes en wat voldoening maar het blijft toch wel een beetje een inspanning.

Hoe ga jij, concreet, de mensen aan "het werk" zetten?
Wél door leuke topics te openen.
Ik heb het eerder al gezegd, volgens mij op de vorige pagina.
Een weekopdracht met iedere week één of meerdere winnaars. Dat wordt bijgehouden, waardoor er een competitie ontstaat die mensen weer op ideëen brengt.

En minder leuke topics kúnnen ook nog leuk worden, je zegt dat het goede voorbeeld geven niet werkt maar ik geloof daar echt niet in. Als ik niet de enige ben die dat goede voorbeeld moet geven, that is.

Als ze zoeken naar iemand die op een norse manier slotjes moet plaatsen en posts verwijdert dan moeten ze mij vooral niet nemen, ook al heb ik straks een meerderheid van 15.000 stemmen. Ik heb al duidelijk in mijn met sarcasme doorspekte mail gezegd.
pi_24100693
En nu ga ik me maar eens wassen, aankleden en wat eten.
  Official ESF Kreviewer maandag 20 december 2004 @ 13:36:45 #72
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_24100720
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:34 schreef Croupouque het volgende:
En nu ga ik me maar eens wassen, aankleden en wat eten.
Ga je dat ook doen midden in een stormvloed van baggertopics? Als je het al in je sollicitatieronde-spervuur doet....
pi_24100754
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:36 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ga je dat ook doen midden in een stormvloed van baggertopics? Als je het al in je sollicitatieronde-spervuur doet....
Nou ja, je kan natuurlijk niet behoorlijk modereren als je naakt en hongerig stinkt.
  Admin maandag 20 december 2004 @ 13:41:26 #74
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24100792
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:32 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Als ze zoeken naar iemand die op een norse manier slotjes moet plaatsen en posts verwijdert dan moeten ze mij vooral niet nemen, ook al heb ik straks een meerderheid van 15.000 stemmen. Ik heb al duidelijk in mijn met sarcasme doorspekte mail gezegd.
Maar het wordt wel een van je taken straks, topics sluiten met een eigen twist,
kijk ik speel natuurlijk advocaat van de duivel hier,
dit soort vraagstukken loop je straks ook tegenop als je mod zou worden,
ben je niet geweldig bang dat door de grote drukte van ONZ je straks idd alleen nog maar mod bent en van je creatieve ideeen gewoon niets komt?

pi_24100799
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:39 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Nou ja, je kan natuurlijk niet behoorlijk modereren als je naakt en hongerig stinkt.
Waarom niet? Dirkh kan het toch ook.
Laptop kopen?
pi_24100815
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:24 schreef Tessje het volgende:
Druk druk druk...
OMG.
pi_24100819
quote:

[..]

Echt wel!
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  Admin maandag 20 december 2004 @ 13:44:01 #78
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24100836
quote:

[..]

Wel

pi_24100851
quote:

[..]

slowchat verveelt?

was t maar zo, dan was ik al de hel die fok heet uit
Scheren is voor schapen!
pi_24100894
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:41 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Waarom niet? Dirkh kan het toch ook.
Ik ben niet hongerig.
pi_24100919
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:47 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ik ben niet hongerig.
Nee, en sinds de oprichting van het rode kruis ook niet meer naakt. Nu wachten tot ze naast voedselpakketten ook zeep en washandjes gaan droppen
Laptop kopen?
pi_24100941
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:19 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Drie woorden en vier smilies dus.
de Iteejer/Truth aanpak dus!

zou hier ook wel moeten werken, want als er een subforum is op fok met meer idioten dan ONZ, dan is t TRU wel
Scheren is voor schapen!
  maandag 20 december 2004 @ 13:51:43 #83
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24100967
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:50 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

zou hier ook wel moeten werken, want als er een subforum is op fok met meer idioten dan ONZ, dan is t TRU wel
Je vergeet de crewfora.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_24100993
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:50 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Ik doelde meer op een nijntjes-achtige aanpak. Vrolijke kleurtjes en dikgedrukte woorden van maximaal 2 lettergrepen.

En ik hoop dat je bij de afvallers zit, dan mag je misschien nog net op TRU gaan modden
Laptop kopen?
pi_24101010
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:51 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Je vergeet de crewfora.

die ken ik niet
Scheren is voor schapen!
pi_24101109
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:52 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Ik doelde meer op een nijntjes-achtige aanpak. Vrolijke kleurtjes en dikgedrukte woorden van maximaal 2 lettergrepen.

En ik hoop dat je bij de afvallers zit, dan mag je misschien nog net op TRU gaan modden
TRU modden, lijkt me wel wat, maar dan wil ik R2cksson wel als duomod!
Scheren is voor schapen!
  Official ESF Kreviewer maandag 20 december 2004 @ 13:58:39 #87
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_24101111
De kans dat ik moderator wordt is zo langzamerhand wel nihiel, maar ik wil de lurker hier toch nog even het volgende meegeven, zonder dat dat een pleidooi voor mezelf is:

Wil je hier echt een moderator die totaal op de vlakte blijft en alles nu maar zegt om in goede aarde te vallen? Wil je echt een moderator die zijn hoofd niet boven het maaiveld durft uit te steken? Die zo naief is dat hij denkt dat hij je postgedrag wel even kan aanpassen, omdat hij slotjesrechten heeft?
Iemand die bij het minste of geringste verweer al komt met 'dan stem je toch niet op mij'? Die hier hele dagen populaire taal uitslaat en al z'n kliekjesvriendjes oproept om op hem te stemmen? Hoe zou zo iemand het doen als hij ineens niet meer in z'n kliekje staat, maar het grote boze forum compleet te beheren krijgt....? Iemand die tot 3x toe weigerde moderator te worden, maar het nu ineens wel in de bol krijgt?

Of nee, wil je graag een moderator die extra veel stemmen krijgt omdat boebiedoe boos is dat hij niet in het lijstje staat en dus zijn grootste ergernis-user overal aan het promoten is, zodat hij em straks helemaal kan affikken en kan zeggen dat hij gelijk had? Een user die zo mogelijk nog meer op de vlakte hangt dan bovengenoemde?

Of toch liever iemand die op elke willekeurige meeting de anus likt van mensen waardoor ze denkt dat ze populair kan worden? Iemand die haar veterstrik diploma op de middelbare school pas heeft gehaald?

Vallen jullie écht voor dit soort doorzichtig gedrag? Ik niet ieg en ik vind het jammer dat er niet wat betere keuzes te maken zijn. Bovendien wordt de enige kandidaat die hier nog enigzins doorheen prikt, zij het op een wat onvoorzichtige manier, volledig in de zeik gezet door moderators en andere kandidaten.

Zo. En nu ben ik er klaar mee. Ik zie wel wie de meeste suckup-stemmen krijgt met wonderlijk oppervlakkig kuddegedrag.

groetjes,

De ongetwijfeld zure-pruim-verliezer-genoemd-in-de-komende-replies,

Krea.
pi_24101141
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:41 schreef yvonne het volgende:
ben je niet geweldig bang dat door de grote drukte van ONZ je straks idd alleen nog maar mod bent en van je creatieve ideeen gewoon niets komt?
Ik ben er inderdaad doodsbenauwd voor.
Ik zou het ook helemaal niet erg vinden als ik niet verkozen word, www.croupouque.com staat bij wijze van spreken al klaar.

Maar stel nou dat ik het wél word, hopeloos misluk en binnen een maand er de brui aan geef, dan nodig ik de lijkenpikkers van harte uit om te spugen en te pissen op mijn virtuele graf, zelf wetende dat ik het in ieder geval geprobeerd heb.
  maandag 20 december 2004 @ 14:04:41 #89
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_24101218
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:58 schreef Kreator het volgende:
Of nee, wil je graag een moderator die extra veel stemmen krijgt omdat boebiedoe boos is dat hij niet in het lijstje staat en dus zijn grootste ergernis-user overal aan het promoten is, zodat hij em straks helemaal kan affikken en kan zeggen dat hij gelijk had? Een user die zo mogelijk nog meer op de vlakte hangt dan bovengenoemde?
Gelukkig weet jij precies mijn redenen Kreator. !
pi_24101222
quote:
-Blabla-
Dat je je aan mij (en vast aan vele anderen) ergert, is oke. Zit ik niet mee, maar dit is je reinste propaganda. Laten we het wel leuk houden, oke, je doet net of het om de nieuwe president van amerika gaat. En daar is meer onzin gaande dan hier
Laptop kopen?
pi_24101267
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:04 schreef Wrinex het volgende:

[..]

Gelukkig weet jij precies mijn redenen Kreator. !
Heb jij ook vrienden met redenen?
Laptop kopen?
  maandag 20 december 2004 @ 14:08:19 #92
57971 Wrinex
pi_24101307
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:06 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Heb jij ook vrienden met redenen?
.

Ik vroeg alleen maar aan mensen wie ze nou graag als ONZ mod wilden zien, en als hun dan zeggen HTT, wie ben ik dan om ze niet de link naar dit topic te geven. .
pi_24101322
Oh, en, Krea, Als ik dan toch even mag reageren alsof ik me aangesproken voel, vind je dan echt dat ik me anders gedraag omdat ik genomineerd ben? Of ben ik nog steeds dezelfde ADHD'ende ex-baggeraar met peper in mijn reet en een anti-crew instelling?

Of vind je me nu ineens een inlikker omdat iemand besluit voor mij te gaan lobbyen?

Of ben je gewoon pissig dat mensen die in jouw ogen minder geschikt zijn om niet nader te noemen redenen boven jou worden verkozen
Laptop kopen?
pi_24101370
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:08 schreef Wrinex het volgende:

[..]

.

ik vroeg alleen maar aan mensen wie ze nou graag als ONZ mod wilden zien, en als hun dan zeggen HTT, wie ben ik dan om ze niet de link naar dit topic te geven. .
Ik ken maar 2 personen waarvan ik weet dat ze voor mij gekozen hebben omdat ze me kennen. En daarvan weet ik dat ze dezelfde dingen ambieren als ik, en die ook zouden nastreven, als ze mod werden.

Om eerlijk te gaan: Ik ben ADHD, ik ben niet dom, ik hou van rellen en hou van macht. Plus, ik ben trots dat ik ondanks mijn slechte binnenkomst heb kunnen bewijzen dat ik geen oppervlakkige kutuser ben. En om die reden heb ik nu de wens te bewijzen dat ik meer kan. En dat ik daarmee een forum wat werk uit handen neem, en mogelijk het leven van een hoop users wat lolliger kan maken, is mooi meegenomen
Laptop kopen?
pi_24101374
tussenstand?
zwarte scheids bananen op het veld, bij een duitse scheids gooi je toch ook geen fietsen?
pi_24101408
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:11 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik ben ADHD, ik ben niet dom,
pi_24101413
Heilt allen den Boenkel, koning van het drievoudige spiegelei met doorgeprikte dooier!
  maandag 20 december 2004 @ 14:13:28 #98
57971 Wrinex
pi_24101417
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:11 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Ik ken maar 2 personen waarvan ik weet dat ze voor mij gekozen hebben omdat ze me kennen.
Niet zo bescheiden, er zijn er zoveel meer. .
pi_24101475
quote:
(...)Zo. En nu ben ik er klaar mee. Ik zie wel wie de meeste suckup-stemmen krijgt met wonderlijk oppervlakkig kuddegedrag.
Ach, zolang ik maar veel stemmen haal zonder gebruik te maken van supergemakkelijk bot en populistisch taalgebruik maakt het me niet zoveel uit.
  maandag 20 december 2004 @ 14:16:50 #100
57971 Wrinex
pi_24101499
Wat geweldig, zo'n democratie op FOK! .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')