Dat moet ook vanzelfsprekend zijn, en dat is het voor ons ook wel, maar de newbies moeten er wel op gewezen worden, blijkbaar. Dus ik pleit voor een zeer basale en vrolijk leesbare Intro als sticky, met een uitdagende titel, zodat ze hem wel willen lezen.quote:Op maandag 20 december 2004 12:59 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal met je over eens, maar dat lijkt me eigenlijk gewoon erg vanzelfsprekend.
En wat als je ziet dat TTT al bijna een jaar bestaat?quote:Op maandag 20 december 2004 12:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ach komop zeg, het TTT is het enige wat op dit moment ONZ nog een beetje leuk houdt.
Als ik naar mezelf kijk was het voor mij grotendeels de reden om topics te openen, omdat ik het nou eenmaal ontzettend geil vind om mijn naam ergens met een positieve vermelding te zien. En ik ben heus niet de enige die daar een harde plasser van krijgt: hoe meer dat er zijn en worden, hoe meer het niveau van ONZ stijgt.
Ik verdedig wel degelijk het idee dat ik van ONZ heb, omdat ik simpelweg een idee van ONZ heb.quote:Op maandag 20 december 2004 13:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Schiet nou niet meteen de defensie in,
als mod zul je dit dagelijks over je heen krijgen..
Wil iemand dit even notuleren?quote:Op maandag 20 december 2004 13:05 schreef Croupouque het volgende:
[..]
(...) laat mij (...) in hemelsnaam (...) geen moderator (...) zijn.
ONZ een speciaal forum???quote:Op maandag 20 december 2004 12:57 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
True, maar buitenstaanders en newbie's die het toevallig gelezen hebben hebben vaak niet de capaciteiten om meteen met zo'n binnenkomer te komen. Er moet op een korte, duidelijke en vooral onontkoombare manier aan die newbies duidelijk gemaakt worden dat dit een speciaal forum is, waar je uitgekotst word als je gaat lopen etteren.
Ze hoeven niet allemaal potentiele kunstenaars te zijn, maar wel een beetje gevoel voor humor hebben.
Denk je niet dat het een evenwicht tussen beide groepen users hoort te zijn?quote:Op maandag 20 december 2004 13:05 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik verdedig wel degelijk het idee dat ik van ONZ heb, omdat ik simpelweg een idee van ONZ heb.
En het idee van een vijver vol vrolijk slowchattende mensen vind ik prima, leuk joh. Maar laat mij daar in hemelsnaam dan maar geen moderator van zijn.
heb jij niet eens de moeite genomen z'n sollicitatie brief te lezen?quote:Op maandag 20 december 2004 13:07 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Wil iemand dit even notuleren?
Volgens mij hebben wij gewoon totaal verschillende ideëen van wat leuk is en wat niet.quote:Op maandag 20 december 2004 13:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat als je ziet dat TTT al bijna een jaar bestaat?
Ik heb net de laatste TTT vermeldingn nog eens bekeken, sinds de TTT vermelding zijn er hoogstandjes in gepost als, geweldig, hahahaha,
etc, etc,
Maak dan een ONZ schouderklopjestopic aan ofzo.
1: Ja.quote:Op maandag 20 december 2004 13:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
1ONZ een speciaal forum???
2Wat is er zo speciaal aan ONZ?
En bedenk dat het vaak niet de buitenstaanders en newbies zijn, maar users die hier al lang komen en plezier hebben in HUN manier van posten,
3hoort ONZ niet voor iedereen te zijn?
4Net als de rest van FOK!?
Ja hoor. En daarin merkte ik de hoge concentratie sarcasme en onzin tussen zijn woorden wel op.quote:Op maandag 20 december 2004 13:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heb jij niet eens de moeite genomen z'n sollicitatie brief te lezen?
Natuurlijk moet er plek zijn voor slowchat, dat hoor je mij niet zeggen. Ik hoop alleen dat ONZ een plek kan worden waar mensen vooral hun creativiteit kunnen botvieren, want iedereen heeft dat in zich. En slowchat is hardstikke gezellig, ik heb het zelf ook een klein beetje gedaan, maar het verveelt wel erg snel.quote:Op maandag 20 december 2004 13:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Denk je niet dat het een evenwicht tussen beide groepen users hoort te zijn?
Waar wil je de slowchatters laten dan?
Drie woorden en vier smilies dus.quote:Op maandag 20 december 2004 13:02 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Dus ik pleit voor een zeer basale en vrolijk leesbare Intro als sticky, met een uitdagende titel, zodat ze hem wel willen lezen.
*Tril.* *Bibber.* *Bovenmenselijke poging tot zelffbeheersing.* *Klik.*quote:Op maandag 20 december 2004 13:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar wil je de slowchatters laten dan?
En dat verwacht je te bereiken door een blauw kleurtje en wat slotjesrechten?quote:Op maandag 20 december 2004 13:18 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er plek zijn voor slowchat, dat hoor je mij niet zeggen. Ik hoop alleen dat ONZ een plek kan worden waar mensen vooral hun creativiteit kunnen botvieren, want iedereen heeft dat in zich. En slowchat is hardstikke gezellig, ik heb het zelf ook een klein beetje gedaan, maar het verveelt wel erg snel.
En nu weet ik ook wel dat niet iedere user is zoals ik.
Joh, stiekem hoop ik er ook alleen maar vrouwen mee te versieren.quote:Op maandag 20 december 2004 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dat verwacht je te bereiken door een blauw kleurtje en wat slotjesrechten?
Maar hoe ga je dat stimuleren? Alleen het goede voorbeeld geven werkt niet, zelfs niet als jij blauw wordt. Ik bedoel, een heel leuk en creatief topic maken is allemaal leuk en aardig en je krijgt allemaal complimentjes en wat voldoening maar het blijft toch wel een beetje een inspanning.quote:Op maandag 20 december 2004 13:18 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat ONZ een plek kan worden waar mensen vooral hun creativiteit kunnen botvieren, want iedereen heeft dat in zich.
Wél door leuke topics te openen.quote:Op maandag 20 december 2004 13:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Maar hoe ga je dat stimuleren? Alleen het goede voorbeeld geven werkt niet, zelfs niet als jij blauw wordt. Ik bedoel, een heel leuk en creatief topic maken is allemaal leuk en aardig en je krijgt allemaal complimentjes en wat voldoening maar het blijft toch wel een beetje een inspanning.
Hoe ga jij, concreet, de mensen aan "het werk" zetten?
Ga je dat ook doen midden in een stormvloed van baggertopics? Als je het al in je sollicitatieronde-spervuur doet....quote:Op maandag 20 december 2004 13:34 schreef Croupouque het volgende:
En nu ga ik me maar eens wassen, aankleden en wat eten.
Nou ja, je kan natuurlijk niet behoorlijk modereren als je naakt en hongerig stinkt.quote:Op maandag 20 december 2004 13:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ga je dat ook doen midden in een stormvloed van baggertopics? Als je het al in je sollicitatieronde-spervuur doet....
Maar het wordt wel een van je taken straks, topics sluiten met een eigen twist,quote:Op maandag 20 december 2004 13:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als ze zoeken naar iemand die op een norse manier slotjes moet plaatsen en posts verwijdert dan moeten ze mij vooral niet nemen, ook al heb ik straks een meerderheid van 15.000 stemmen. Ik heb al duidelijk in mijn met sarcasme doorspekte mail gezegd.
Waarom niet? Dirkh kan het toch ook.quote:Op maandag 20 december 2004 13:39 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nou ja, je kan natuurlijk niet behoorlijk modereren als je naakt en hongerig stinkt.
Echt wel!quote:Op maandag 20 december 2004 13:39 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nou ja, je kan natuurlijk niet behoorlijk modereren als je naakt en hongerig stinkt.
Welquote:Op maandag 20 december 2004 13:39 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
slowchat verveelt?quote:Op maandag 20 december 2004 13:18 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er plek zijn voor slowchat, dat hoor je mij niet zeggen. Ik hoop alleen dat ONZ een plek kan worden waar mensen vooral hun creativiteit kunnen botvieren, want iedereen heeft dat in zich. En slowchat is hardstikke gezellig, ik heb het zelf ook een klein beetje gedaan, maar het verveelt wel erg snel.
En nu weet ik ook wel dat niet iedere user is zoals ik.
Ik ben niet hongerig.quote:Op maandag 20 december 2004 13:41 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Waarom niet? Dirkh kan het toch ook.
Nee, en sinds de oprichting van het rode kruis ook niet meer naakt. Nu wachten tot ze naast voedselpakketten ook zeep en washandjes gaan droppenquote:
de Iteejer/Truth aanpak dus!quote:Op maandag 20 december 2004 13:19 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Drie woorden en vier smilies dus.
Je vergeet de crewfora.quote:Op maandag 20 december 2004 13:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
de Iteejer/Truth aanpak dus!
zou hier ook wel moeten werken, want als er een subforum is op fok met meer idioten dan ONZ, dan is t TRU wel
Ik doelde meer op een nijntjes-achtige aanpak. Vrolijke kleurtjes en dikgedrukte woorden van maximaal 2 lettergrepen.quote:Op maandag 20 december 2004 13:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
de Iteejer/Truth aanpak dus!
zou hier ook wel moeten werken, want als er een subforum is op fok met meer idioten dan ONZ, dan is t TRU wel
TRU modden, lijkt me wel wat, maar dan wil ik R2cksson wel als duomod!quote:Op maandag 20 december 2004 13:52 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een nijntjes-achtige aanpak. Vrolijke kleurtjes en dikgedrukte woorden van maximaal 2 lettergrepen.
En ik hoop dat je bij de afvallers zit, dan mag je misschien nog net op TRU gaan modden![]()
Ik ben er inderdaad doodsbenauwd voor.quote:Op maandag 20 december 2004 13:41 schreef yvonne het volgende:
ben je niet geweldig bang dat door de grote drukte van ONZ je straks idd alleen nog maar mod bent en van je creatieve ideeen gewoon niets komt?
Gelukkig weet jij precies mijn redenen Kreator.quote:Op maandag 20 december 2004 13:58 schreef Kreator het volgende:
Of nee, wil je graag een moderator die extra veel stemmen krijgt omdat boebiedoe boos is dat hij niet in het lijstje staat en dus zijn grootste ergernis-user overal aan het promoten is, zodat hij em straks helemaal kan affikken en kan zeggen dat hij gelijk had? Een user die zo mogelijk nog meer op de vlakte hangt dan bovengenoemde?
Dat je je aan mij (en vast aan vele anderen) ergert, is oke. Zit ik niet mee, maar dit is je reinste propaganda. Laten we het wel leuk houden, oke, je doet net of het om de nieuwe president van amerika gaat. En daar is meer onzin gaande dan hierquote:Op maandag 20 december 2004 13:58 schreef Kreator het volgende:
-Blabla-
Heb jij ook vrienden met redenen?quote:Op maandag 20 december 2004 14:04 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij precies mijn redenen Kreator.!
quote:Op maandag 20 december 2004 14:06 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Heb jij ook vrienden met redenen?
Ik ken maar 2 personen waarvan ik weet dat ze voor mij gekozen hebben omdat ze me kennen. En daarvan weet ik dat ze dezelfde dingen ambieren als ik, en die ook zouden nastreven, als ze mod werden.quote:Op maandag 20 december 2004 14:08 schreef Wrinex het volgende:
[..].
ik vroeg alleen maar aan mensen wie ze nou graag als ONZ mod wilden zien, en als hun dan zeggen HTT, wie ben ik dan om ze niet de link naar dit topic te geven..
quote:Op maandag 20 december 2004 14:11 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik ben ADHD, ik ben niet dom,
Niet zo bescheiden, er zijn er zoveel meer.quote:Op maandag 20 december 2004 14:11 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik ken maar 2 personen waarvan ik weet dat ze voor mij gekozen hebben omdat ze me kennen.
Ach, zolang ik maar veel stemmen haal zonder gebruik te maken van supergemakkelijk bot en populistisch taalgebruik maakt het me niet zoveel uit.quote:Op maandag 20 december 2004 13:58 schreef Kreator het volgende:
(...)Zo. En nu ben ik er klaar mee. Ik zie wel wie de meeste suckup-stemmen krijgt met wonderlijk oppervlakkig kuddegedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |