Ik wil mijn medeleven getuigen aan de rest van Fok! indien dit plan uitvoering zou vinden. Fok! zal daarna alleen nog bestaan uit Onzin!quote:
Yep, beetje flauw idd. Gratis biertje aanbieden (niet door htt overigens) en zieltjes winnen.quote:Op maandag 20 december 2004 15:33 schreef knowall het volgende:
ODOLS - De finale! Stemtopic!
Dit begint nu wel een beetje te gek te worden, de laatste 6 stemmen waren allen voor HTT, en alle zes de users komen bijna nooit in ONZ (gezien hun posthistorie, ze komen alleen van GAM of VBL) en 4 van hen komen zelfs bijna nooit op fok! (gezien hun aantal posts (1, 2 of 3 posts per dag))...
dit is inderdaad je reinste competitievervalsingquote:Op maandag 20 december 2004 15:33 schreef knowall het volgende:
ODOLS - De finale! Stemtopic!
Dit begint nu wel een beetje te gek te worden, de laatste 6 stemmen waren allen voor HTT, en alle zes de users komen bijna nooit in ONZ (gezien hun posthistorie, ze komen alleen van GAM of VBL) en 4 van hen komen zelfs bijna nooit op fok! (gezien hun aantal posts (1, 2 of 3 posts per dag))...
Doe er dan wat aan, mod voor wie ik mijn hoed afneem ook al draag ik er geen!quote:Op maandag 20 december 2004 15:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Yep, beetje flauw idd. Gratis biertje aanbieden (niet door htt overigens) en zieltjes winnen.
quote:
Echt niet! Ik wil op zijn hoogst extern raadgever zijn.quote:
WAT!? DENK JE SOMS DAT IK GEEN GOEDE MODERATOR ZOU ZIJN!? DAT IK NIET ELKE BAGGERAAR IN ANDERE FORA BIJ DIENS TESTIKELS DANWEL EIERSTOKKEN ONZIN IN SLEUR!? DAT ONZIN ZULK EEN GRIMMIGE, DUISTERE PLEK DES DOEMS ZOU WORDEN DAT ANDERE FORA OVERSPOELD WORDEN MET VLUCHTENDE KUTNIEUWBIES!?quote:Ik wil mijn medeleven getuigen aan de rest van Fok! indien dit plan uitvoering zou vinden. Fok! zal daarna alleen nog bestaan uit Onzin!
Het zat er ook dik in.quote:Op maandag 20 december 2004 15:37 schreef Wrinex het volgende:
Tja, dat mag nou eenmaal hé ..
Het geeft, ondanks dat het lame is, natuurlijk wel aan dat mijn populariteit zich uitstrekt tot ver buiten de grenzen van OvjL. Ergo, een harde kern die mij koste wat het kost op die plek wil hebben.quote:
tja of er word gewoon vals gespeeldquote:Op maandag 20 december 2004 15:52 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het geeft, ondanks dat het lame is, natuurlijk wel aan dat mijn populariteit zich uitstrekt tot ver buiten de grenzen van OvjL. Ergo, een harde kern die mij koste wat het kost op die plek wil hebben.
Ik ben geliefd
Valsspelen is het pas als er iets gebeurd wat volgens de regels niet mag; dit mag gewoon hoor.quote:Op maandag 20 december 2004 15:54 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
tja of er word gewoon vals gespeeld
aantal mensen met deze mening:= aantal mensen met deze mening + 1quote:Op maandag 20 december 2004 15:54 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
tja of er wordt gewoon vals gespeeld
We laten onze eigen speurhond, Jogy, het even uitzoeken.quote:Op maandag 20 december 2004 15:54 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
tja of er word gewoon vals gespeeld
klopt maar straks worden er mensen aangespoord om te registreren om vervolgens 1x te stemmen en daarna nooit meer iets van zich te laten horenquote:Op maandag 20 december 2004 15:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Valsspelen is het pas als er iets gebeurd wat volgens de regels niet mag; dit mag gewoon hoor.
Volgens de ongeschreven regels mag dit nietquote:Op maandag 20 december 2004 15:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Valsspelen is het pas als er iets gebeurd wat volgens de regels niet mag; dit mag gewoon hoor.
Syntax error: Variable not defined.quote:Op maandag 20 december 2004 15:56 schreef knowall het volgende:
[..]
aantal mensen met deze mening:= aantal mensen met deze mening + 1
Ach ja, ik lig er in ieder geval niet echt wakker van.quote:Op maandag 20 december 2004 15:57 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
klopt maar straks worden er mensen aangespoord om te registreren om vervolgens 1x te stemmen en daarna nooit meer iets van zich te laten horen
Doe het dan voor fok!quote:Op maandag 20 december 2004 15:59 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ach ja, ik lig er in ieder geval niet echt wakker van.
Zeg, heb je nou ondertussen al gedouchet, of niet.quote:Op maandag 20 december 2004 15:59 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ach ja, ik lig er in ieder geval niet echt wakker van.
Dat wil ik graag zwart op wit, in drievoud, onder toezicht van een notaris en de voltallige FoK!-C:rew bevestigd hebben.quote:Op maandag 20 december 2004 16:01 schreef knowall het volgende:
[..]
Doe het dan voor fok!
Als die debiel van een HTT (nofi overigens) mod gaat worden dan zal ik meer baggeren dan ooit en ook mijn mede-baggeraars oproepen om mijn voorbeeld te volgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |