Kom er gezellig bij zitten!quote:Al een tijdje signaleren wij als DIG moderators dat het steeds gezelliger wordt hier in ons digitale hoekje. En dat moeten we vooral zo houden.![]()
Maar tot nu toe hebben we nog niet echt een goed plekje gehad voor al deze gezelligheid, eigenlijk werden al de slowchat stukjes in ons FB topic gezet, waardoor de echte FB topics een beetje naar de achtergrond werden gedrukt en dat is dus niet de bedoeling. Vandaar dit topic, dat dus de kroeg is van de Digital Corner waar men elkaar met respect behandelt.
Lukt dat je niet dan wordt je door de uitsmijters, Slarioux, Lucille of QuietGuy naar buiten gesodemieterd. Schelden, flamen, mensen belachelijk maken, en alle andere zaken die de modjes hier niet thuis vinden horen worden dan ook gewist.
Je begrijpt het goed, dit is het acht-en-dertigste deel van een slowchatreeks in DIG, laten we hopen dat er vele zullen volgen. Maak er wat leuks van, deel je dagelijkse zaken hier met mede lotgenoten.
De spelregels zijn hopelijk duidelijk. Wees lief tegen elkaar. Discussiėren kan, maar discussiėren over moderatiezaken behoren in het Feedbacktopic plaats te vinden. Het gaat hier vooral om de zaken die buiten het moderatiebeleid vallen en onderwerpen die niet een apart topic waard zijn. Moderatie zal hier dus een stuk losser zijn, aangezien je hier ook je ei kwijt kan over zaken die niet meteen met DIG te maken hebben (zoals je dagelijkse leven). Op deze manier komen we meer te weten over wie je bent, wat je doet en waar je interesses liggen.
deze OP: http://fok.internix.be/OP/DIGslowchat.txtquote:[Slowchat deeltje 37] Onderweg naar kerst
[Slowchat deeltje 36] Kom ook naar de meet
[Slowchat deeltje 35] Da's andere koffie!
[Slowchat deeltje 34] komt dat zien, komt dat zien :D
[Slowchat deeltje 33] BlueCurl, devzero, godlike02, marty26
[Slowchat deeltje 32] Troel! Renesite! Jump! Sherman! QG!
[Slowchat deeltje 31]
[Slowchat deeltje 30] powered by nerds
[Slowchat deeltje 29] Renesite is liev O+
[Slowchat deeltje 28] Koekie d'r bij?
[Slowchat deeltje27] Bom en aanslagvrije zone
[Slowchat deeltje 26]
[Slowchat deeltje 25]
[Slowchat deeltje 24]
[Slowchat deeltje 23]
[Slowchat deeltje 21]
[Slowchat deeltje 22]
[Slowchat deeltje 20]
[Slowchat deeltje 19]
[Slowchat deeltje 18] Terug in de tijd met... ja, met wie ?
[Slowchat deeltje 17] Terug in de tijd met Marty26
[Slowchat deeltje 16] Over 4 daagjes is Slarioux jarig
[Slowchat deeltje 15] Marty26 wordt oud >:)
[Slowchat deeltje 14] Wens jump succes met computertechniek
[Slowchat deeltje 13] Er is er 1 jarig, hoera!
[Slowchat deeltje 12] nog 7 daagjes :)
[Slowchat deeltje 11] wat een saaie topictitel
[Slowchat deeltje 10] Slarioux, wat een schattige avatar...
[Slowchat deeltje 9] deeltje 9 al
[Slowchat deeltje 8] Het word steeds drukker op #DIG!!!
[Slowchat deeltje 7] Slarioux goes VI
[Slowchat deeltje 6] Marty26, nerd in de ontkenningsfase
[Slowchat deeltje 5] Marty is zijn computer kwijt. Zoek mee!
[Slowchat deeltje 4] (bijna) weekend!!!!
[Slowchat deeltje 3] Nu ook op IRC
[Slowchat deeltje 2] Notorious_Roy is een Games nerd!
[Slowchat deeltje 1] QuietGuy schaamt zich :@
een patatje oorlog???quote:Op woensdag 15 december 2004 12:00 schreef VeerMans het volgende:
12uur! lunchtijd
Wat zal ik eens halen?
Mjah, zit in de op txt en deze keer over het hoofd gezien.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:59 schreef mschol het volgende:
we zijn terug naar het vijf-en-dertigste deeltje?????
Maar dat deed je nietquote:Op woensdag 15 december 2004 12:00 schreef mschol het volgende:
-edit- niet wakker
ik had het tenminste beter gedaan...![]()
Ja is meer een broodje mosterd gegratineerd met een beetje balquote:Op woensdag 15 december 2004 12:03 schreef devzero het volgende:
dat plaatje van dat broodje bal ziet er erg vies uitNog maar even zoeken
nee klopt want ik zit niet elke 5 sec te f5'enquote:
DIGbot op #digquote:Op woensdag 15 december 2004 12:04 schreef mschol het volgende:
nee klopt want ik zit niet elke 5 sec te f5'en
Gewoon deze OP kopieren plakken en 1 deeltje toevoegen?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:26 schreef BlueCurl het volgende:
maaruh staat die lijst met vorige delen ergens of moet je dat elke keer opzoeken? en de rest van de text ook? want ik wil best een keer fipo-en maar wel ff weten waar ik alles vandaan kan halen![]()
Ik ben al klaar!quote:Op woensdag 15 december 2004 12:44 schreef VeerMans het volgende:
Wat lunchen jullie?
Broodje kwekkeboom!quote:Op woensdag 15 december 2004 12:53 schreef BlueCurl het volgende:
mijn collega gaat zo vette hap halen want we zijn toch maar met zijn tweeen.
ja ik moet beter lezen. ik heb nog nooit die openingspost doorgelezen. zoals ik zei ik ben luiquote:Op woensdag 15 december 2004 12:38 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Gewoon deze OP kopieren plakken en 1 deeltje toevoegen?
Ik lees em ook niet, hij is altijd t zelfdequote:Op woensdag 15 december 2004 12:55 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ja ik moet beter lezen. ik heb nog nooit die openingspost doorgelezen. zoals ik zei ik ben lui
Dat si wel heel veel w00t in 1 zin!quote:Op woensdag 15 december 2004 13:00 schreef BlueCurl het volgende:
w00t een hamburger speciaal en bami hap is onderweg w00t.. honger!
maar best 2x een verdiende w00t want ik heb trek in een hamburger speciaal met bamihap w00tquote:Op woensdag 15 december 2004 13:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat si wel heel veel w00t in 1 zin!
quote:Op woensdag 15 december 2004 12:26 schreef BlueCurl het volgende:
maaruh staat die lijst met vorige delen ergens of moet je dat elke keer opzoeken? en de rest van de text ook? want ik
Hangt ervan af hoevaak jump de lijst update, vaak missen alleen de laatste 2 of zo.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:57 schreef devzero het volgende:
deze OP: http://fok.internix.be/OP/DIGslowchat.txt
w00t man...quote:Op woensdag 15 december 2004 13:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar best 2x een verdiende w00t want ik heb trek in een hamburger speciaal met bamihap w00t
prima gegeten..quote:Op woensdag 15 december 2004 13:43 schreef saban het volgende:
oi
Hoe is het hier allemaal ? De net lekker gegeten ? (Diegene die lunchpauze hadden)
Broodjes briequote:Op woensdag 15 december 2004 13:43 schreef saban het volgende:
oi
Hoe is het hier allemaal ? De net lekker gegeten ? (Diegene die lunchpauze hadden)
w00t, vrouwquote:Op woensdag 15 december 2004 13:46 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben een vrouw
de w00te hamburger was erg w00t. en de bamihap ookmaar die is minder belangrijk!
t00t
t00tquote:
jij welquote:Op woensdag 15 december 2004 14:04 schreef SHERMAN het volgende:
Zo ben weer thuis
Op schoolkerstmaaltijd gehad...ben blij dat ik van school ga zeg, broodjes waren net rubber en hoe sommige eten
Moet zo naar de ortho, ruilen?quote:
jah! ik weet zeker dat als ik weer eens daarnaartoe gaat dat ze mijn ooit verwijderende beugel zo weer terug gaan plaatsen.quote:
quote:
quote:Het dominante geslacht op #DIG
Geslacht Aantal regels Nicks
1 Jongens 64807 wimmel_1(23,3%), devzero(20,6%), Godlike02(20,4%), ...
2 Meisjes 6100 Troel(91,0%), Lucille(7,49%), -Lotte-(1,54%)
Tja, ik geloof dat ik dan toch wel bijna de eer helemaal voor me alleen hebquote:
Het is dat ik geen stront aan m'n lul wil... (hoewel ik ook maar de eerste paar paragrafen heb gelezen)quote:
Ik wist wel dat je een idool van kastanova wasquote:Op woensdag 15 december 2004 14:25 schreef Troel het volgende:
Dat is een mooi stukje schrijven
Hou ik ook wel vanquote:Op woensdag 15 december 2004 14:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is dat ik geen stront aan m'n lul wil... (hoewel ik ook maar de eerste paar paragrafen heb gelezen)
quote:Op woensdag 15 december 2004 14:28 schreef mschol het volgende:nog een half uur en dan naar huis toe, over anderhalf uur ben ik thuis
jah ik ksta er nieteens tussen...quote:Op woensdag 15 december 2004 14:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, ik geloof dat ik dan toch wel bijna de eer helemaal voor me alleen heb
ik ga om 17.00 hier weg. ben ik om 17.55 thuis en om 18.05 ga ik weer weg. vervolgens ga ik daar weer om 21.15 weg en ben ik om 21.45 ongeveer thuis.... tenzij het gezellig is dan ben ik pas later thuis!quote:Op woensdag 15 december 2004 14:28 schreef mschol het volgende:nog een half uur en dan naar huis toe, over anderhalf uur ben ik thuis
quote:Op woensdag 15 december 2004 14:27 schreef Troel het volgende:
Ik mag dan triest zijn, maar niet zo triest dat ik dingen alleen maar leuk vind als ik de persoon achter die dingen aardig vind.
ik ga wss rond 18:00 weg ben dan 10 minuten later thuisquote:Op woensdag 15 december 2004 14:46 schreef BlueCurl het volgende:
ik ga om 17.00 hier weg. ben ik om 17.55 thuis
Ik ben binnen een uur thuis!quote:Op woensdag 15 december 2004 14:49 schreef devzero het volgende:
[..]
ik ga wss rond 18:00 weg ben dan 10 minuten later thuis
Dat is 2 minuten geledenquote:Op woensdag 15 december 2004 14:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben binnen een uur thuis!
Over 7 min ga ik weg
pff mijn vorige stage ging ik rond 5-en weg en 2 minuten later was ik thuisquote:Op woensdag 15 december 2004 14:49 schreef devzero het volgende:
[..]
ik ga wss rond 18:00 weg ben dan 10 minuten later thuis
kasta heeft wel vaker van dat soort stukken. draait eigenlijk altijd om het zelfde, vrouwen zijn dom en voor 1 ding goed: neuken.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:01 schreef BlueCurl het volgende:
stuk van HansKazaNova gelezen... vond er geen reet aan
dat was me nog niet opgvallen hoorquote:Op woensdag 15 december 2004 15:05 schreef devzero het volgende:
[..]
kasta heeft wel vaker van dat soort stukken. draait eigenlijk altijd om het zelfde, vrouwen zijn dom en voor 1 ding goed: neuken.
Toen ik jong was, waste ik ook wel eens de auto van mijn oudersquote:Op woensdag 15 december 2004 15:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
pff mijn vorige stage ging ik rond 5-en weg en 2 minuten later was ik thuisging op de fiets overigens
was om de hoek
En dat wordt door vrouwen meestal niet gewaardeerdquote:Op woensdag 15 december 2004 15:05 schreef devzero het volgende:
[..]
kasta heeft wel vaker van dat soort stukken. draait eigenlijk altijd om het zelfde, vrouwen zijn dom en voor 1 ding goed: neuken.
ik nietquote:Op woensdag 15 december 2004 15:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Toen ik jong was, waste ik ook wel eens de auto van mijn ouders
haha ik ben heel wat gewentquote:Op woensdag 15 december 2004 15:06 schreef VeerMans het volgende:
[..]
En dat wordt door vrouwen meestal niet gewaardeerd
Verklaart ook weer waarom je ook op DIG komtquote:Op woensdag 15 december 2004 15:08 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha ik ben heel wat gewenttelang met alleen maar mannen in de klas gezeten
nopz. je zegt het verkeerd.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:09 schreef saban het volgende:
[..]
Verklaart ook weer waarom je ook op DIG komt
quote:Op woensdag 15 december 2004 15:11 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nopz. je zegt het verkeerd.
verklaart waarom ik in Dig DURF te komen
want na het beginnen met een IT opleiding als vrouw zijnde durf je bijna alles![]()
Dan kan je slapen op je opleiding, leraren geven je toch wel een voldoende...quote:Op woensdag 15 december 2004 15:11 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nopz. je zegt het verkeerd.
verklaart waarom ik in Dig DURF te komen
want na het beginnen met een IT opleiding als vrouw zijnde durf je bijna alles![]()
vrouwen en itquote:Op woensdag 15 december 2004 15:38 schreef devzero het volgende:
Tsja, zo blijven de stigma's over de IT bestaan
Hoezo dat?quote:Op woensdag 15 december 2004 15:45 schreef SHERMAN het volgende:
Ben blij dat we niet hebben geruild VM
omdat er een een erg schattig meisje rond liepquote:
De tandartsassistente?quote:Op woensdag 15 december 2004 15:53 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
omdat er een een erg schattig meisje rond liep![]()
het is nu eenmaal zo. maar er zijn ook veel positieve kanten hoor aan werken in de ITmaar die gelden zowel voor meiden als jongensquote:Op woensdag 15 december 2004 15:38 schreef devzero het volgende:
Tsja, zo blijven de stigma's over de IT bestaan
geef mij dat meisje maarquote:Op woensdag 15 december 2004 16:03 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en ik hoef geen tandartsassistente. geef mij maar een skileraar
pas op pas op!quote:Op woensdag 15 december 2004 16:06 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
geef mij dat meisje maar![]()
wat kleiner dan mij![]()
lieve oogjes![]()
leuk koppie![]()
en die lach![]()
ruim baan! ruim baan!quote:Op woensdag 15 december 2004 16:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
pas op pas op!
een geile puber in de aantocht
Ik werk bij een softwarebedrijf, de enige vrouw is de telefoniste en die is 50quote:Op woensdag 15 december 2004 16:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Hehe, ik werk in de IT, maar op een College. Dus allemaal lekkere studentesIk hoef nooit te klagen dat ik nooit iets moois tegen kom
ieeelquote:Op woensdag 15 december 2004 16:15 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ik werk bij een softwarebedrijf, de enige vrouw is de telefoniste en die is 50
Dat leid tenminste niet af van je schermquote:Op woensdag 15 december 2004 16:18 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ieeel
* SHERMAN kwijlt rustig verder![]()
een oud lelijk wijf, of een bloed mooi lief meisje...quote:Op woensdag 15 december 2004 16:20 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Dat leid tenminste niet af van je scherm
Dat hangt er maar van af: niet als je hier kliktquote:Op woensdag 15 december 2004 16:20 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Dat leid tenminste niet af van je scherm
Dus je hebt een datequote:Op woensdag 15 december 2004 16:26 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
een oud lelijk wijf, of een bloed mooi lief meisje...
Geen moeilijke keuze
* SHERMAN gaat met muis over de link...mwha laat maar zittenquote:Op woensdag 15 december 2004 16:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat hangt er maar van af: niet als je hier klikt
Ik had net gegetenquote:Op woensdag 15 december 2004 16:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat hangt er maar van af: niet als je hier klikt
nee dat niet...dat kan ik nog niet.quote:
Ik ben zelfs al vergeten wat de bal in de TT doetquote:Op woensdag 15 december 2004 16:38 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
nee dat niet...dat kan ik nog niet.
En als je goed op gelet hebt wat topics terug dan weet je nog wel waarom...
* SHERMAN mompeld wat over ex vriendin, 7 maanden, liefde en tranenquote:Op woensdag 15 december 2004 17:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben zelfs al vergeten wat de bal in de TT doetNaja misschien ga ik zo eens terug lezen
quote:Op woensdag 15 december 2004 17:05 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
* SHERMAN mompeld wat over ex vriendin, 7 maanden, liefde en tranen
quote:
quote:Your search - spammerts- did not match any documents.
No pages were found containing "spammerts".
Lekker zijn die he!!quote:Op woensdag 15 december 2004 17:44 schreef devzero het volgende:
Net een zakje munt-drop opgegeten; heb het gevoel of mn bloeddruk is gestegen naar 100-140 en mijn buikje
Newbiequote:Op woensdag 15 december 2004 17:47 schreef devzero het volgende:
Vandaag ben ik 450 dagen geregistreerd bij Fok! als devzero
ik heb bijna 1000 posts onder BlueCurlquote:Op woensdag 15 december 2004 17:47 schreef devzero het volgende:
ik wou om 13 uur al naar huis, maar ze hebben me toch kunnen overtuigen om naar een saaie les te gaanquote:Op woensdag 15 december 2004 17:54 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhuh vandaag de gehele dag op me stage zittenw achten tot je online kwam (zie sig)
quote:Op woensdag 15 december 2004 17:47 schreef devzero het volgende:
Kom je wel overheenquote:Op woensdag 15 december 2004 20:50 schreef saban het volgende:
[..]
ubernurd![]()
Pff, niet lief van je dat ik je voucher niet kreeg![]()
jij hebt 2600 postsquote:Op woensdag 15 december 2004 20:50 schreef saban het volgende:
[..]
ubernurd![]()
Pff, niet lief van je dat ik je voucher niet kreeg![]()
Laat maarquote:Op woensdag 15 december 2004 20:57 schreef Troel het volgende:
Ik wil sowieso een KAV auto huren.
Ik zoek gewoon een lekker ding met sterke armen die mijn pa kan helpen tillen...
Ik kan je troostenquote:Op woensdag 15 december 2004 20:59 schreef Renesite het volgende:
Hmmm, ik ben weg
FF zitten beneden, socializen, ff leren voor tentamen natuur, tv ff bekijken, morgen tentamen natuur dus rapport ophalen enzo..
Zucht...
*huillie*
It wasn't mequote:Op woensdag 15 december 2004 21:09 schreef mschol het volgende:
en heeft iemand mijn msn aan zijn/haar msn toegevoegd???
ik krijg er net een melding van maar die persoon is niet online![]()
2532 posts
jij neemt de term blind typen dan wel erg serieus, je ziet niet eens wat je doet..quote:Op woensdag 15 december 2004 21:17 schreef SHERMAN het volgende:
Mijn beeldscherm gaat dood volgens mij...
Ik heb wel is eerder gehad dat als ik tegen me bureau aankwam het beeld flikkerde. Bleek dus dat de stroomkabel er niet goed inzat. Had ik net dus weer alleen dit keer bleef het zwart. Ik dus de stroomkabel goed in het beeldscherm geduwd, hopa beeld terug alleen nu stinkt mijn beeldscherm nog albeetje een fik lucht
Staat nu dus uit en de stroom is er af. Straks maar is kijken wat ie doet;
Andere computer?quote:Op woensdag 15 december 2004 21:45 schreef mschol het volgende:
[..]
jij neemt de term blind typen dan wel erg serieus, je ziet niet eens wat je doet..
Een lekker ding ben ik welquote:Op woensdag 15 december 2004 20:57 schreef Troel het volgende:
Ik zoek gewoon een lekker ding met sterke armen die mijn pa kan helpen tillen...
quote:Op donderdag 16 december 2004 06:26 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh!!!
Zoveel heb je dr namelijk nog niet!quote:Op donderdag 16 december 2004 08:18 schreef Troel het volgende:
Ik hoop dat ik over de wat meer heen ga
School hequote:
Dan ben je zeker 's middags wel weer vroeg klaar?quote:Op donderdag 16 december 2004 09:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja daar heb ik geen last van
was wel weer om 6 uur op mn werk!
Ik wer in de ict als consultant/beheerderquote:Op donderdag 16 december 2004 09:12 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Dan ben je zeker 's middags wel weer vroeg klaar?
wat doe je eigenlijk voor werk dan als ik vragen mag, dat je dr zo vroeg uit moet
ikke welquote:Op donderdag 16 december 2004 09:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja daar heb ik geen last van
was wel weer om 6 uur op mn werk!
tis maar waar je zin in hebtquote:Op donderdag 16 december 2004 09:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wer in de ict als consultant/beheerder
En ik was gewoon twee dagen vroeg op
En er is altijd wel werk
Ach vroeg klaarquote:Op donderdag 16 december 2004 09:16 schreef VeerMans het volgende:
[..]
tis maar waar je zin in hebt
ik vind 9 uur altijd al te vroeg
Neuh nergens goed voorquote:Op donderdag 16 december 2004 10:01 schreef BlueCurl het volgende:
en hebben jullie allemaal al kerst inkopen gadaan of word het niet gevierd?
Word idd niet gevierdquote:Op donderdag 16 december 2004 10:01 schreef BlueCurl het volgende:
he he ik hoop vandaar over de nou zeg 2600 posts heen te gaan??quote:Op donderdag 16 december 2004 08:09 schreef BlueCurl het volgende:
mogguh allenhopelijk vandaag over de 1000 posts heen
ik heb niet eens enig idee wat we met kerst gaan doen precies, tis nu namelijk een bende in huisquote:Op donderdag 16 december 2004 10:01 schreef BlueCurl het volgende:
Werken??quote:Op donderdag 16 december 2004 11:02 schreef devzero het volgende:
Ik heb mijn "target" voor vandaag op 3900 gezet, maar er moet ook gewerkt worden dus ik heb mijn twijfels
En een ander target is om dit slowchat topic vol te spammen posten vandaagquote:Op donderdag 16 december 2004 11:18 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb ook geen target maar ik heb er nu 981 dus die 19 posts moet ik wel kunnen halen vandaag![]()
succes danquote:Op donderdag 16 december 2004 11:18 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb ook geen target maar ik heb er nu 981 dus die 19 posts moet ik wel kunnen halen vandaag![]()
dat moet toch wel lukken??quote:Op donderdag 16 december 2004 11:20 schreef devzero het volgende:
[..]
En een ander target is om dit slowchat topic vol te spammen posten vandaag
Als je net zo veel post als gisteren, dan gaat dat wel lukken.quote:Op donderdag 16 december 2004 11:18 schreef BlueCurl het volgende:
Waar had Troel gisteren last vanquote:
postdiarreequote:Op donderdag 16 december 2004 11:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je net zo veel post als gisteren, dan gaat dat wel lukken.
[..]
Waar had Troel gisteren last van
Verveling??quote:Op donderdag 16 december 2004 11:23 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
dan word morgen ochtend mijn goedemorgen allemaak post mijn 1000stequote:Op donderdag 16 december 2004 11:21 schreef mschol het volgende:
[..]
succes dan
ik hoop dat je vandaag blijft steken op 999![]()
he he grapjas..quote:Op donderdag 16 december 2004 11:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Spammerts!
Daar had devvie het over
En punten maak ik nooit, die verlies ik alleen
Dat is wel lief!!quote:Op donderdag 16 december 2004 11:26 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dan word morgen ochtend mijn goedemorgen allemaak post mijn 1000ste![]()
pff ik heb er wel eens meer soms... maar soms ook veeeeeel minder... en het is irri dat er een vette vinger afdruk op mijn beedscherm zit. dus die gaak nu ff wegvegen.quote:Op donderdag 16 december 2004 11:23 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Damn!quote:Op donderdag 16 december 2004 11:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
pff ik heb er wel eens meer soms... maar soms ook veeeeeel minder... en het is irri dat er een vette vinger afdruk op mijn beedscherm zit. dus die gaak nu ff wegvegen.
vette vingers op scherm?? heb ik nooit last vanquote:Op donderdag 16 december 2004 11:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
pff ik heb er wel eens meer soms... maar soms ook veeeeeel minder... en het is irri dat er een vette vinger afdruk op mijn beedscherm zit. dus die gaak nu ff wegvegen.
quote:Op donderdag 16 december 2004 11:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
En met een hoop korte berichtjes ben je er zo ja.quote:Op donderdag 16 december 2004 11:31 schreef Troel het volgende:
Op het moment dat het druk is in een slowchat gaan die posts erg snel hoor!
quote:Op donderdag 16 december 2004 11:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Damn!
ik kom echt nauwlijks boven de 30!
En heel veel dagen ook niet
Kut sociaal leven ook![]()
ik denk niet dat het lukt aangezien ik vanaaf ook thuis ben en niet buiten de deur. dus dan zal ik ook wel fokkenquote:Op donderdag 16 december 2004 11:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is wel lief!!
Doe dat maar dan
Warme choco staat toch al klaar???quote:Op donderdag 16 december 2004 11:36 schreef mschol het volgende:
[..]
als je thee/ warme choco hebt prima...
altijd en das altijd wel prettig als je een stats freak bentquote:Op donderdag 16 december 2004 11:32 schreef devzero het volgende:
[..]
En met een hoop korte berichtjes ben je er zo ja.
ik had nog niet op f5 gedrukt...quote:Op donderdag 16 december 2004 11:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Warme choco staat toch al klaar???![]()
ASP??quote:Op donderdag 16 december 2004 11:36 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en anders moet ik hard gaan nadenken met asp-engeen zin in vandaag
heerlijk... Ik heb hier nog wel slagroomquote:
Met choco er in!quote:Op donderdag 16 december 2004 11:38 schreef Troel het volgende:
[..]
heerlijk... Ik heb hier nog wel slagroom
Wie zorgt er voor de koekjes?
Geen chocolatchipcookies voor mij, word ik benauwd van...quote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 11:38 schreef Troel het volgende:
[..]
heerlijk... Ik heb hier nog wel slagroom
Wie zorgt er voor de koekjes?
Nah, ik moet eigenlijk heel erg naar Hengelo om op te ruimenquote:Op donderdag 16 december 2004 11:41 schreef devzero het volgende:
[..]
[afbeelding]
en daarna in je mand
Geen donut??quote:Op donderdag 16 december 2004 11:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Geen chocolatchipcookies voor mij, word ik benauwd van...
Ik neem wel een
[afbeelding]
Ik zou heel hengelo opruimenquote:Op donderdag 16 december 2004 11:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Nah, ik moet eigenlijk heel erg naar Hengelo om op te ruimen
quote:Op donderdag 16 december 2004 11:43 schreef mschol het volgende:
[..]
neem dan
[afbeelding]
of:
[afbeelding]
of ga je warm eten soms??
Dat is beter...quote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 11:44 schreef BlueCurl het volgende:
ik lust geen chocola en de varianten daarop incl koffie
bah...
wat een spam slowchat topic![]()
Ook geen zoetigheid op mn brood!quote:Op donderdag 16 december 2004 11:43 schreef mschol het volgende:
[..]
neem dan
[afbeelding]
of:
[afbeelding]
of ga je warm eten soms??
wat ziet dat er onsmakelijk uit... maar ik krijg wel honger aangezien ik nog niet ontbeten heb.quote:
spamchat topicquote:Op donderdag 16 december 2004 11:44 schreef mschol het volgende:
ik lust geen chocola en de varianten daarop incl koffie
bah...
wat een spam slowchat topic
Ik hoop ook niet dat ik dat op mijn bord krijg, want dan krijgen ze het terugquote:Op donderdag 16 december 2004 11:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wat ziet dat er onsmakelijk uit... maar ik krijg wel honger aangezien ik nog niet ontbeten heb.
Ik eetquote:Op donderdag 16 december 2004 11:45 schreef Troel het volgende:
Wij eten vanavond
[afbeelding]
uhm
[afbeelding]
Deze dus
spaghettiquote:Op donderdag 16 december 2004 11:47 schreef Godlike02 het volgende:
Dit lijkt er meer o[
NIet zo een kanppe foto!
[afbeelding]
ik ga ook zo ff lunch halen. bi de supermarkt en de bakker. Die bakker bakt heerlijk brood jammie!quote:Op donderdag 16 december 2004 11:51 schreef Troel het volgende:
nu al lunchen?
Zomaar ons in de steek laten
Kou zit tussen je oren, ik loop ook nog gewoon in een t-shirt rondquote:Op donderdag 16 december 2004 11:56 schreef BlueCurl het volgende:
. ook al is het koud.
waar? op de bahama's??quote:Op donderdag 16 december 2004 11:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Kou zit tussen je oren, ik loop ook nog gewoon in een t-shirt rond![]()
Ik zal maar niet zeggen wat ik aan hebquote:Op donderdag 16 december 2004 11:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Kou zit tussen je oren, ik loop ook nog gewoon in een t-shirt rond![]()
uhm jah ik wil wel maar wilde net lunch gaan halen en helemaal vol issie nog nietquote:Op donderdag 16 december 2004 11:54 schreef devzero het volgende:
BlueCurl, open jij straks de volgende slowchat?
Deze zit bijna vol.quote:Op donderdag 16 december 2004 11:59 schreef Troel het volgende:
Ik heb hem klaar staan.
iok zorg gewoon dat ik voor het volgende deetlje em al heb staanquote:Op donderdag 16 december 2004 11:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je snel bent .... BC is nu lunch aan het halen en Troel is in slaap gevallen
de spanning is er nu wel af.. telkesn hetzelfde...quote:Op donderdag 16 december 2004 11:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze zit bijna vol.
* devzero wacht in spanning
Dit weekendquote:Op donderdag 16 december 2004 12:00 schreef mschol het volgende:
[..]
iok zorg gewoon dat ik voor het volgende deetlje em al heb staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |