spaghettiquote:Op donderdag 16 december 2004 11:47 schreef Godlike02 het volgende:
Dit lijkt er meer o[
NIet zo een kanppe foto!
[afbeelding]
ik ga ook zo ff lunch halen. bi de supermarkt en de bakker. Die bakker bakt heerlijk brood jammie!quote:Op donderdag 16 december 2004 11:51 schreef Troel het volgende:
nu al lunchen?
Zomaar ons in de steek laten
Kou zit tussen je oren, ik loop ook nog gewoon in een t-shirt rondquote:Op donderdag 16 december 2004 11:56 schreef BlueCurl het volgende:
. ook al is het koud.
waar? op de bahama's??quote:Op donderdag 16 december 2004 11:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Kou zit tussen je oren, ik loop ook nog gewoon in een t-shirt rond![]()
Ik zal maar niet zeggen wat ik aan hebquote:Op donderdag 16 december 2004 11:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Kou zit tussen je oren, ik loop ook nog gewoon in een t-shirt rond![]()
uhm jah ik wil wel maar wilde net lunch gaan halen en helemaal vol issie nog nietquote:Op donderdag 16 december 2004 11:54 schreef devzero het volgende:
BlueCurl, open jij straks de volgende slowchat?
Deze zit bijna vol.quote:Op donderdag 16 december 2004 11:59 schreef Troel het volgende:
Ik heb hem klaar staan.
iok zorg gewoon dat ik voor het volgende deetlje em al heb staanquote:Op donderdag 16 december 2004 11:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je snel bent .... BC is nu lunch aan het halen en Troel is in slaap gevallen
de spanning is er nu wel af.. telkesn hetzelfde...quote:Op donderdag 16 december 2004 11:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze zit bijna vol.
* devzero wacht in spanning
Dit weekendquote:Op donderdag 16 december 2004 12:00 schreef mschol het volgende:
[..]
iok zorg gewoon dat ik voor het volgende deetlje em al heb staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |