Dat is 2 minuten geledenquote:Op woensdag 15 december 2004 14:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben binnen een uur thuis!
Over 7 min ga ik weg
pff mijn vorige stage ging ik rond 5-en weg en 2 minuten later was ik thuisquote:Op woensdag 15 december 2004 14:49 schreef devzero het volgende:
[..]
ik ga wss rond 18:00 weg ben dan 10 minuten later thuis
kasta heeft wel vaker van dat soort stukken. draait eigenlijk altijd om het zelfde, vrouwen zijn dom en voor 1 ding goed: neuken.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:01 schreef BlueCurl het volgende:
stuk van HansKazaNova gelezen... vond er geen reet aan
dat was me nog niet opgvallen hoorquote:Op woensdag 15 december 2004 15:05 schreef devzero het volgende:
[..]
kasta heeft wel vaker van dat soort stukken. draait eigenlijk altijd om het zelfde, vrouwen zijn dom en voor 1 ding goed: neuken.
Toen ik jong was, waste ik ook wel eens de auto van mijn oudersquote:Op woensdag 15 december 2004 15:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
pff mijn vorige stage ging ik rond 5-en weg en 2 minuten later was ik thuisging op de fiets overigens
was om de hoek
En dat wordt door vrouwen meestal niet gewaardeerdquote:Op woensdag 15 december 2004 15:05 schreef devzero het volgende:
[..]
kasta heeft wel vaker van dat soort stukken. draait eigenlijk altijd om het zelfde, vrouwen zijn dom en voor 1 ding goed: neuken.
ik nietquote:Op woensdag 15 december 2004 15:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Toen ik jong was, waste ik ook wel eens de auto van mijn ouders
haha ik ben heel wat gewentquote:Op woensdag 15 december 2004 15:06 schreef VeerMans het volgende:
[..]
En dat wordt door vrouwen meestal niet gewaardeerd
Verklaart ook weer waarom je ook op DIG komtquote:Op woensdag 15 december 2004 15:08 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha ik ben heel wat gewenttelang met alleen maar mannen in de klas gezeten
nopz. je zegt het verkeerd.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:09 schreef saban het volgende:
[..]
Verklaart ook weer waarom je ook op DIG komt
quote:Op woensdag 15 december 2004 15:11 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nopz. je zegt het verkeerd.
verklaart waarom ik in Dig DURF te komen
want na het beginnen met een IT opleiding als vrouw zijnde durf je bijna alles![]()
Dan kan je slapen op je opleiding, leraren geven je toch wel een voldoende...quote:Op woensdag 15 december 2004 15:11 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nopz. je zegt het verkeerd.
verklaart waarom ik in Dig DURF te komen
want na het beginnen met een IT opleiding als vrouw zijnde durf je bijna alles![]()
vrouwen en itquote:Op woensdag 15 december 2004 15:38 schreef devzero het volgende:
Tsja, zo blijven de stigma's over de IT bestaan
Hoezo dat?quote:Op woensdag 15 december 2004 15:45 schreef SHERMAN het volgende:
Ben blij dat we niet hebben geruild VM
omdat er een een erg schattig meisje rond liepquote:
De tandartsassistente?quote:Op woensdag 15 december 2004 15:53 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
omdat er een een erg schattig meisje rond liep![]()
het is nu eenmaal zo. maar er zijn ook veel positieve kanten hoor aan werken in de ITmaar die gelden zowel voor meiden als jongensquote:Op woensdag 15 december 2004 15:38 schreef devzero het volgende:
Tsja, zo blijven de stigma's over de IT bestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |