jij hebt 2600 postsquote:Op woensdag 15 december 2004 20:50 schreef saban het volgende:
[..]
ubernurd![]()
Pff, niet lief van je dat ik je voucher niet kreeg![]()
Laat maarquote:Op woensdag 15 december 2004 20:57 schreef Troel het volgende:
Ik wil sowieso een KAV auto huren.
Ik zoek gewoon een lekker ding met sterke armen die mijn pa kan helpen tillen...
Ik kan je troostenquote:Op woensdag 15 december 2004 20:59 schreef Renesite het volgende:
Hmmm, ik ben weg
FF zitten beneden, socializen, ff leren voor tentamen natuur, tv ff bekijken, morgen tentamen natuur dus rapport ophalen enzo..
Zucht...
*huillie*
It wasn't mequote:Op woensdag 15 december 2004 21:09 schreef mschol het volgende:
en heeft iemand mijn msn aan zijn/haar msn toegevoegd???
ik krijg er net een melding van maar die persoon is niet online![]()
2532 posts
jij neemt de term blind typen dan wel erg serieus, je ziet niet eens wat je doet..quote:Op woensdag 15 december 2004 21:17 schreef SHERMAN het volgende:
Mijn beeldscherm gaat dood volgens mij...
Ik heb wel is eerder gehad dat als ik tegen me bureau aankwam het beeld flikkerde. Bleek dus dat de stroomkabel er niet goed inzat. Had ik net dus weer alleen dit keer bleef het zwart. Ik dus de stroomkabel goed in het beeldscherm geduwd, hopa beeld terug alleen nu stinkt mijn beeldscherm nog albeetje een fik lucht
Staat nu dus uit en de stroom is er af. Straks maar is kijken wat ie doet;
Andere computer?quote:Op woensdag 15 december 2004 21:45 schreef mschol het volgende:
[..]
jij neemt de term blind typen dan wel erg serieus, je ziet niet eens wat je doet..
Een lekker ding ben ik welquote:Op woensdag 15 december 2004 20:57 schreef Troel het volgende:
Ik zoek gewoon een lekker ding met sterke armen die mijn pa kan helpen tillen...
quote:Op donderdag 16 december 2004 06:26 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh!!!
Zoveel heb je dr namelijk nog niet!quote:Op donderdag 16 december 2004 08:18 schreef Troel het volgende:
Ik hoop dat ik over de wat meer heen ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |