geef mij dat meisje maarquote:Op woensdag 15 december 2004 16:03 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en ik hoef geen tandartsassistente. geef mij maar een skileraar
pas op pas op!quote:Op woensdag 15 december 2004 16:06 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
geef mij dat meisje maar![]()
wat kleiner dan mij![]()
lieve oogjes![]()
leuk koppie![]()
en die lach![]()
ruim baan! ruim baan!quote:Op woensdag 15 december 2004 16:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
pas op pas op!
een geile puber in de aantocht
Ik werk bij een softwarebedrijf, de enige vrouw is de telefoniste en die is 50quote:Op woensdag 15 december 2004 16:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Hehe, ik werk in de IT, maar op een College. Dus allemaal lekkere studentesIk hoef nooit te klagen dat ik nooit iets moois tegen kom
ieeelquote:Op woensdag 15 december 2004 16:15 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ik werk bij een softwarebedrijf, de enige vrouw is de telefoniste en die is 50
Dat leid tenminste niet af van je schermquote:Op woensdag 15 december 2004 16:18 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ieeel
* SHERMAN kwijlt rustig verder![]()
een oud lelijk wijf, of een bloed mooi lief meisje...quote:Op woensdag 15 december 2004 16:20 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Dat leid tenminste niet af van je scherm
Dat hangt er maar van af: niet als je hier kliktquote:Op woensdag 15 december 2004 16:20 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Dat leid tenminste niet af van je scherm
Dus je hebt een datequote:Op woensdag 15 december 2004 16:26 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
een oud lelijk wijf, of een bloed mooi lief meisje...
Geen moeilijke keuze
* SHERMAN gaat met muis over de link...mwha laat maar zittenquote:Op woensdag 15 december 2004 16:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat hangt er maar van af: niet als je hier klikt
Ik had net gegetenquote:Op woensdag 15 december 2004 16:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat hangt er maar van af: niet als je hier klikt
nee dat niet...dat kan ik nog niet.quote:
Ik ben zelfs al vergeten wat de bal in de TT doetquote:Op woensdag 15 december 2004 16:38 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
nee dat niet...dat kan ik nog niet.
En als je goed op gelet hebt wat topics terug dan weet je nog wel waarom...
* SHERMAN mompeld wat over ex vriendin, 7 maanden, liefde en tranenquote:Op woensdag 15 december 2004 17:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben zelfs al vergeten wat de bal in de TT doetNaja misschien ga ik zo eens terug lezen
quote:Op woensdag 15 december 2004 17:05 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
* SHERMAN mompeld wat over ex vriendin, 7 maanden, liefde en tranen
quote:
quote:Your search - spammerts- did not match any documents.
No pages were found containing "spammerts".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |