dat moet toch wel lukken??quote:Op donderdag 16 december 2004 11:20 schreef devzero het volgende:
[..]
En een ander target is om dit slowchat topic vol te spammen posten vandaag
Als je net zo veel post als gisteren, dan gaat dat wel lukken.quote:Op donderdag 16 december 2004 11:18 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb ook geen target maar ik heb er nu 981 dus die 19 posts moet ik wel kunnen halen vandaag![]()
Waar had Troel gisteren last vanquote:
postdiarreequote:Op donderdag 16 december 2004 11:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je net zo veel post als gisteren, dan gaat dat wel lukken.
[..]
Waar had Troel gisteren last van
Verveling??quote:Op donderdag 16 december 2004 11:23 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
dan word morgen ochtend mijn goedemorgen allemaak post mijn 1000stequote:Op donderdag 16 december 2004 11:21 schreef mschol het volgende:
[..]
succes dan
ik hoop dat je vandaag blijft steken op 999![]()
he he grapjas..quote:Op donderdag 16 december 2004 11:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Spammerts!
Daar had devvie het over
En punten maak ik nooit, die verlies ik alleen
Dat is wel lief!!quote:Op donderdag 16 december 2004 11:26 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dan word morgen ochtend mijn goedemorgen allemaak post mijn 1000ste![]()
pff ik heb er wel eens meer soms... maar soms ook veeeeeel minder... en het is irri dat er een vette vinger afdruk op mijn beedscherm zit. dus die gaak nu ff wegvegen.quote:Op donderdag 16 december 2004 11:23 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Damn!quote:Op donderdag 16 december 2004 11:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
pff ik heb er wel eens meer soms... maar soms ook veeeeeel minder... en het is irri dat er een vette vinger afdruk op mijn beedscherm zit. dus die gaak nu ff wegvegen.
vette vingers op scherm?? heb ik nooit last vanquote:Op donderdag 16 december 2004 11:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
pff ik heb er wel eens meer soms... maar soms ook veeeeeel minder... en het is irri dat er een vette vinger afdruk op mijn beedscherm zit. dus die gaak nu ff wegvegen.
quote:Op donderdag 16 december 2004 11:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
En met een hoop korte berichtjes ben je er zo ja.quote:Op donderdag 16 december 2004 11:31 schreef Troel het volgende:
Op het moment dat het druk is in een slowchat gaan die posts erg snel hoor!
quote:Op donderdag 16 december 2004 11:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Damn!
ik kom echt nauwlijks boven de 30!
En heel veel dagen ook niet
Kut sociaal leven ook![]()
ik denk niet dat het lukt aangezien ik vanaaf ook thuis ben en niet buiten de deur. dus dan zal ik ook wel fokkenquote:Op donderdag 16 december 2004 11:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is wel lief!!
Doe dat maar dan
Warme choco staat toch al klaar???quote:Op donderdag 16 december 2004 11:36 schreef mschol het volgende:
[..]
als je thee/ warme choco hebt prima...
altijd en das altijd wel prettig als je een stats freak bentquote:Op donderdag 16 december 2004 11:32 schreef devzero het volgende:
[..]
En met een hoop korte berichtjes ben je er zo ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |