Idd een beetje veelquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:26 schreef Het_Biertje het volgende:
moet ik dat allemaal gaan lezen ?
Zeer herkenbaar.... bij andere stellen danquote:
Dat gourmetvrienden gedoe en familie-ellende heeft mij ook een hoop frustratie bezorgdquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar.... bij andere stellen dan
Je kunt natuurlijk ook op je buik gaan liggen...quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:25 schreef HansKazaNova het volgende:
Het is dat ik geen stront aan m'n lul wil...
maar anders zou ik me spontaan bekeren tot de herenliefde.
Wat je daar zegt geldt alleen voor de eerste week en als je geluk hebt, kan daar nog een weekje bij komen. Daarna komen de vriendinnen, schoonmoeder en zusjes ten tonele.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:32 schreef Rnej het volgende:
je hebt een punt.....
maaarrrrr
er zijn vrouwen (misschien heb je ze niet ontmoet) waar je echt veel tijd gezellig mee kan doorbrengen en ook graag met een pilsje op de bank zitten ...
Als je maar geen complimentjes wiltquote:
Ik ben tevreden met weinig.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je maar geen complimentjes wilt
Soms, heel soms ben ik het nog wel eens deels met je eens.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:25 schreef HansKazaNova het volgende:
Ik wíl niemand leren kennen; ik heb er goddomme 24 jaar over gedaan om vrienden te selecteren die me interesseren en waarmee ik leuke gesprekken kan voeren, dus ik wíl niet verplicht gesprekken voeren met niet boeiende mensen die ik normaliter voorbij zou lopen.
In geval van dat ontbijt op bed gewoon de boel in de vuilnisbak flikkeren en zeggen "Zo, nu word je er niet dik van."quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:41 schreef L3IPO het volgende:
Ik vind het een geniaal stukjeGoed geschreven en zeker herkenbare dingen erin
Met name over dat selectieve geheugen
Je kunt zoveel goed doen, maar als je 1 klein dingen fout doet (en dat ook nog eens alleen in hun ogen fout is) dan zal je dat de rest van je leven aanhoren
![]()
Volgens mij zijn de meeste mannen gewoon homo maar om één of andere reden ook vies van de herenliefde. We zoeken dus gewoon een toffe vent in een vrouwenlijf.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:45 schreef MUUS het volgende:
Hoewel ik me nu afvraag of ik dan toch niet stiekem een vent ben, aangezien ik mezelf in een heleboel dingen niet herken.
gewoon je mond dicht houden, niet over alles willen 'praten' dus, niet alleen maar aan jezelf denken, en niet denken dat jullie perfect zijn. Gewoon accepteren dat mannen superieur zijn en die grote bek accepteren, we doen dat voor jullie eigen bestwil. Echt!quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:10 schreef Liejannuh het volgende:
Kasta!Eigenlijk heb je wel een beetje gelijk!
Welke tips kun je me geven? Geen aandacht vragen, niets verwachten, geen gezellige dingen doen en niet zeuren?
Weet jij iets wat zowel de (eerlijke) man als vrouw een "gezellige" bezigheid vinden?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:10 schreef Liejannuh het volgende:
Kasta!Eigenlijk heb je wel een beetje gelijk!
Welke tips kun je me geven? Geen aandacht vragen, niets verwachten, geen gezellige dingen doen en niet zeuren?
Ze hoeven heus niet dood.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:22 schreef Tessje het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren en moeten dood.
Tis net als met andermans kinderen, die zijn ook best leuk zolang ze maar niet continu in je huis rondhangen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ze hoeven heus niet dood.![]()
Ja, dat vind jij wel een goede post natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:59 schreef Ryan3 het volgende:
Goede post.
JA!! JA!! Ik weet iets!!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Weet jij iets wat zowel de (eerlijke) man als vrouw een "gezellige" bezigheid vinden?
Ah, datnk je wel.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
gewoon je mond dicht houden, niet over alles willen 'praten' dus, niet alleen maar aan jezelf denken, en niet denken dat jullie perfect zijn. Gewoon accepteren dat mannen superieur zijn en die grote bek accepteren, we doen dat voor jullie eigen bestwil. Echt!
Uh... Bandjes kijken??quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Weet jij iets wat zowel de (eerlijke) man als vrouw een "gezellige" bezigheid vinden?
Mja, maar jij neukt dan weer niet..quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:43 schreef ChrisJX het volgende:
Vind je het erg dat ik na de helft van de eerste alinea afgehaakt ben?
Ik wil namelijk nog iets van m'n avond beleven en lekker met bier en chips op de bank hangen. In plaats van dat oeverloze gezever na te lezen
Yeah, right!quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:43 schreef ChrisJX het volgende:
Ik wil [..] met bier en chips op de bank hangen.
Ik zei niet in de weg zitten. De tv hoort in de hoek, dus daar zit je in de weg. Ga lekker met je vriendinnen op stap, gun ons ook een rustige, bier kan ik zelf wel halenquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, datnk je wel.
Dus ik moet maar stil in een hoekje op de bank gaan zitten en koffie of bier halen naar believen??
Dat is op zich niet eens zo moeilijk!
[..]
Uh... Bandjes kijken??
Of is dat niet gezellig? Als je dan achteraf nog in de kroeg lyrisch kunt gaan doen over hoe goed het was?
Offuh.... Op vakantie gaan? Alhoewel dat wel de ultieme relatietest is.
Of, gewoon naar de kroeg gaan. Of naar een fok!meeting gaan of naar een museum gaan of naar de bioscoop (en nee, dat hoeft dan echt niet perse Bridget Jones te zijn) gaan of uit eten gaan of weet ik veel!
Dat is toch allemaal niet zo heel erg verschrikkelijk?
Ja, van wat voor films houden de meeste vrouwen. Die achterlijke tekenfilms. Of die zoetsappige troep met "hij van Friends".quote:Uh... Bandjes kijken??
Of is dat niet gezellig? Als je dan achteraf nog in de kroeg lyrisch kunt gaan doen over hoe goed het was?
Offuh.... Op vakantie gaan? Alhoewel dat wel de ultieme relatietest is.
Of, gewoon naar de kroeg gaan. Of naar een fok!meeting gaan of naar een museum gaan of naar de bioscoop (en nee, dat hoeft dan echt niet perse Bridget Jones te zijn) gaan of uit eten gaan of weet ik veel!
Dat is toch allemaal niet zo heel erg verschrikkelijk?
quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja, van wat voor films houden de meeste vrouwen. Die achterlijke tekenfilms. Of die zoetsappige troep met "hij van Friends".
Op vakantie gaan. Wat is doorgaans leuker, op vakantie met je vriendin of met 3 vrienden.
Kroeg. Gezellig. "Drink niet zoveel". "Wat moet ze van je". "Niet gokken!". "Ik wil naar huis". "Kom, jij moet ook dansen".![]()
Een Fok meeting. WHAHAHAHAHHAAH make my day man.
Dan is de bios nog de beste optie. Heb een beetje een minder gangbare filmsmaak alleen.
Andere "gezellige" dingen;
doelloos naar de Ikea (om te slenteren en rommel te kopen). Op dansles. Naar je schoonouders/familie, lekker fonduen. Samen lezen. WANDELEN.![]()
Naar het bos. Een stukje fietsen
Winkelen, ook een goeie.
Die is idd goud ja. Of de omgekeerde variant, nadat ze een tijd lang met het gezicht op onweer door het huis stampt.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
"Waarom zeg je niks, is er wat?"
Ah, maar bandjes kijken vind je wel leuk?quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja, van wat voor films houden de meeste vrouwen. Die achterlijke tekenfilms. Of die zoetsappige troep met "hij van Friends".
Op vakantie gaan. Wat is doorgaans leuker, op vakantie met je vriendin of met 3 vrienden.
Kroeg. Gezellig. "Drink niet zoveel". "Wat moet ze van je". "Niet gokken!". "Ik wil naar huis". "Kom, jij moet ook dansen".![]()
Een Fok meeting. WHAHAHAHAHHAAH make my day man.
Dan is de bios nog de beste optie. Heb een beetje een minder gangbare filmsmaak alleen.
Andere "gezellige" dingen;
doelloos naar de Ikea (om te slenteren en rommel te kopen). Op dansles. Naar je schoonouders/familie, lekker fonduen. Samen lezen. WANDELEN.![]()
Naar het bos. Een stukje fietsen
Winkelen, ook een goeie.
Doe maar een dvd'tje dan. Iets betere kwaliteit.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, maar bandjes kijken vind je wel leuk?
Wanneer spreken we af?
In jullie relatie zijn de rollen inderdaad omgedraaid.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:43 schreef ChrisJX het volgende:
Vind je het erg dat ik na de helft van de eerste alinea afgehaakt ben?
Ik wil namelijk nog iets van m'n avond beleven en lekker met bier en chips op de bank hangen. In plaats van dat oeverloze gezever na te lezen
Dat lange verhaal is dan ook Kasta's vrouwelijke kantquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:25 schreef dolle_hond het volgende:
als luie kerel lees je dat stuk natuurlijk niet helemaal. 5 regels of zo
Geslacht: Vrouwquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:25 schreef N.icka het volgende:
Wat een dom stuk zeg en wat een hielenlikkers hier
Zeg ik wil me nergens mee bemoeien natuurlijk, maar hoezo kun jij nu weer yvonne in de aanbieding doen???quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:23 schreef golfer het volgende:
Leuk geschreven Kasta.![]()
Hoewel vrouwen naar mate ze ouder worden wel wat veranderen.
Ik kan je wat exemplaren van rond de 45-50 aanraden.
*doet Yvonne in de aanbieding*
Ah, gezellig!quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Doe maar een dvd'tje dan. Iets betere kwaliteit.
![]()
Me dunkt dat de potenti"ele koper er goed aan doet naar het aankoopbewijs te vragenquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg ik wil me nergens mee bemoeien natuurlijk, maar hoezo kun jij nu weer yvonne in de aanbieding doen???
Verrek dat stuk over z'n vuistje heb ik overgeslagen...quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:38 schreef OllieA het volgende:
Het is toch ergens wel sneu voor Kasta dat ie een bot stukje probeert te schrijven, waar ie zelfs een disclaimer aan hangt, en dat (bijna) iedereen het dan prachtig vindt.
Dat schiet natuurlijk niet op.
Dus: Kasta, ik vind het een kutstukje. Veel te kort, veel te genuanceerd, en veel te positief over je eigen vuistje. Ik geloof helemaal niet dat jij zo'n goeie rukker bent als je claimt te zijn.
jouw posts uit WFL kennende wil je eerst bewijs zien !quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:38 schreef OllieA het volgende:
Dus: Kasta, ik vind het een kutstukje. Veel te kort, veel te genuanceerd, en veel te positief over je eigen vuistje. Ik geloof helemaal niet dat jij zo'n goeie rukker bent als je claimt te zijn.
Ik schat hem toch wel hoog in in de top 100 aller tijden van wankers.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:38 schreef OllieA het volgende:
Dat vind ik ook weer zo'n dooddoener, ik kan prima zonder vrouw leven.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:04 schreef Pracissor het volgende:
We can't live with or without them, and that's a fact ;-)
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:04 schreef Pracissor het volgende:
Ach it's all a state of mind, dezelfde TS zie je over een maand een topic openen over wat voor geweldige vrouw heeft gevonden etc.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:42 schreef Seborik het volgende:
Kasta, is het goed als deze column als submit op de frontpage komt?
z'n mooiste werkquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Verrek dat stuk over z'n vuistje heb ik overgeslagen...
quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Het klopt weer aardig wat ie zegt.
Daarom blijf ik ook mooi ff vrijgezel.
En gratis hoeren zat.
Pff, afgezaagd. Nog nooit True Lies gekeken (met Arnold 'Braunschweiger')?quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:04 schreef Pracissor het volgende:
We can't live with or without them, and that's a fact ;-)
quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:12 schreef HenryHill het volgende:
Women... you can't live with them, and you can't kill 'em
quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:45 schreef j_a_s_p_e_r het volgende:
helaas wat ontzettend kansloos. Ze verplicht je toch niet om bij haar te blijven? nou dan!
Als je niks van vrouwen wil hebben waarom ga je dan een relatie met haar aan?
Twente... daar zijn de vrouwen andersquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:04 schreef MUUS het volgende:
Als ik kasta en J_F dan zo lees vraag ik me af waar jullie in godsnaam die wijven vandaan halen..
*een echte Fries is*quote:Op woensdag 15 december 2004 00:12 schreef Passione het volgende:
[..]
Twente... daar zijn de vrouwen anders![]()
Ik heb het afgelopen jaar in Utrecht gezeten, daar waren de vrouwen nog erger...quote:Op woensdag 15 december 2004 00:12 schreef Passione het volgende:
Twente... daar zijn de vrouwen anders![]()
Kom eens in dit boerenhol.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:22 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar in Utrecht gezeten, daar waren de vrouwen nog erger....
'Geëmancipeerde' huppelkutstudentjes?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:22 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar in Utrecht gezeten, daar waren de vrouwen nog erger....
Ik wil 'm d'r best nog even bijhalen hoor.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
'Geëmancipeerde' huppelkutstudentjes?
Het was best een leuk topic.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik wil 'm d'r best nog even bijhalen hoor.
Van dronken dispuutwijven naar huppelkutjescultuur
*agrees*quote:Op woensdag 15 december 2004 00:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het was best een leuk topic.
En relevant, want volgens mij is dat de ergste categorie als het op geneuzel aankomt.
Nee, de ellende begint de eerste weken al, alleen je hebt pas na een half jaar door dat het iets is wat niet voorbij gaat.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:48 schreef teknomist het volgende:
Volgens Dirkh begint de ellende na een half jaar. Wat dat betreft ben ik blij dat het nooit zo ver heeft mogen komen. Tenzij je een goede vriendin uitkiest. Eentje die net zoveel bier drinkt als jij.
Ja, die haalden niet eens bier voor je als jij het ze opdroeg en koeien melken konden ze ook al niet. En je moest ook nog eens afwassen, alsof je het niet al druk genoeg had!quote:Op woensdag 15 december 2004 00:22 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Inderdaad zeg,quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:04 schreef MUUS het volgende:
Als ik kasta en J_F dan zo lees vraag ik me af waar jullie in godsnaam die wijven vandaan halen..
quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, datnk je wel.
Dus ik moet maar stil in een hoekje op de bank gaan zitten en koffie of bier halen naar believen??
Dat is op zich niet eens zo moeilijk!
*Nick checkt.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:30 schreef MindlessWanker het volgende:
Het is me teveel om allemaal te lezen [....]
Hmm, wie is Nick?quote:Op woensdag 15 december 2004 01:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
*Nick checkt.
Okay, klaar met lezen.
quote:Op woensdag 15 december 2004 01:36 schreef zoalshetis het volgende:
voel me niet aangesproken tot de disclaimer dus één opmerking: als dit niet geschreven was door een jongen die zich heel erg onzeker voelt met vrouwen en zelfs aangevallen in zijn jongensheid zou ik het misschien serieus nemen. nu zie ik het meer als een jochie dat bij erasmussake niet weet hoe liefde te geven of te ontvangen. succes kasanova.
Nou er staan al redelijk wat topics.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:30 schreef Callas het volgende:
[..]
Ja, dat vind jij wel een goede post natuurlijk!.
Ik ook! Kasta, je kunt leuk schrijven zou je vaker moeten doen!
misschien bij een vaag jongensblaadje of een homo-erotisch/vrouwonvriendelijk magazine. verder zie ik weinig toekomst in deze depressieve kasa.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:40 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nou er staan al redelijk wat topics.![]()
Kasta je kunt zo columnist worden.![]()
Tuurlijk wel, liefde brengt men bij voorkeur oraal inquote:Op woensdag 15 december 2004 01:36 schreef zoalshetis het volgende:
nu zie ik het meer als een jochie dat bij erasmussake niet weet hoe liefde te geven of te ontvangen.
lol dude. cut the shit, anders ga je er nog in ten onder. het is allemaal niet zo interessant als je denkt.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:45 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, liefde brengt men bij voorkeur oraal in.
Daarom pleur je 't toch ook op dit forum.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol dude. cut the shit, anders ga je er nog in ten onder. het is allemaal niet zo interessant als je denkt.
En dat uit de mond van de man die met literaire pareltjes als: zeg het met smiletjes , hoe laat is het nu? , "De partij van de gezelligheid" pvdg en "de rukcarrousel" kwamquote:Op woensdag 15 december 2004 01:44 schreef zoalshetis het volgende:
misschien bij een vaag jongensblaadje of een homo-erotisch/vrouwonvriendelijk magazine. verder zie ik weinig toekomst in deze depressieve kasa.
lol kusje. maak je 'vrouwenprobleem' (om ontopic te blijven) niet te groot. overigens is dat topic van 'hoe laat is het nu' gesloten en niet veel later kwam 'post hier om 22.22'quote:Op woensdag 15 december 2004 01:49 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
En dat uit de mond van de man die met literaire pareltjes als: zeg het met smiletjes , hoe laat is het nu? , "De partij van de gezelligheid" pvdg en "de rukcarrousel" kwam.
Nee knul, jouw mening wordt wel serieus genomen hoor.
Wreedquote:Op woensdag 15 december 2004 01:49 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
En dat uit de mond van de man die met literaire pareltjes als: zeg het met smiletjes , hoe laat is het nu? , "De partij van de gezelligheid" pvdg en "de rukcarrousel" kwam.
Maar wat POL betreft zouden jullie het anders prima kunnen vinden of niet?quote:Op woensdag 15 december 2004 01:49 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Euh, 156 op het moment. Waar heb je het over?quote:Op woensdag 15 december 2004 01:54 schreef FlowDesign het volgende:
meer dan 350 posts in een topic? Sinds waneer?
En jij hebt echt een pareltje van een usericonquote:Op woensdag 15 december 2004 01:56 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Da's echt een pareltje van een reactie.![]()
Ow kut. Hèè? Naja net stond ie op 7 pagina's en nu weer op 4. Vreetje beemdquote:Op woensdag 15 december 2004 01:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Euh, 156 op het moment. Waar heb je het over?
Na mijn groeiende verbazing naar aanleiding van je verontrustende topics, baart je grammaticale ontwikkeling me nu nog het meeste zorgen.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:50 schreef zoalshetis het volgende:
lol kusje. maak je 'vrouwenprobleem' (om ontopic te blijven) niet te groot.
Daar wordt 't forum langzaam van.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
En jij hebt echt een pareltje van een usericon
Mensen met dit soort posts zouden ze moeten opruimen.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:59 schreef FlowDesign het volgende:
Mensen die meteen gaan lopen zeiken dat een (openings)post te lang is zouden ze trouwens ook eens een keer preventief moeten ruimen...
Kan je dat miscchien even samenvatten voor me?quote:Op woensdag 15 december 2004 01:59 schreef FlowDesign het volgende:
Mensen die meteen gaan lopen zeiken dat een (openings)post te lang is zouden ze trouwens ook eens een keer preventief moeten ruimen...
Vendetta?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:00 schreef Callas het volgende:
[..]
Mensen met dit soort posts zouden ze moeten opruimen.
grinnek. vertel me je grammaticale verontrusting. over je jostistroop gesproken snap ik niet zo goed hoe jij ineens 3, 4 topics van mij uit je hoge hoedje tovert.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:59 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Na mijn groeiende verbazing naar aanleiding van je verontrustende topics, baart je grammaticale ontwikkeling me nu nog het meeste zorgen.
Maar ej, laten we dit topic verder niet verneuken met je verbalehoogstandjes
Ik weet immers inmiddels wel dat ik josti-stroop aan m'n kont heb en je me toch wel blijft lastig vallen met je onbegrijpelijke zinsneden, maar open er dan even een topic over in R&P.
Daar zal ik je met genoegen richting je zoveelste zelfmoordpoging lullen.
Maar natuurlijk:quote:Op woensdag 15 december 2004 02:02 schreef MindlessWanker het volgende:
[..]
Kan je dat miscchien even samenvatten voor me?
Voor de rest kon hij natuurlijk niks zinnigs van jou vinden.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grinnek. vertel me je grammaticale verontrusting. over je jostistroop gesproken snap ik niet zo goed hoe jij ineens 3, 4 topics van mij uit je hoge hoedje tovert.
Iets niet snappen zal voor jou inmiddels een bekend fenomeen zijn neem ik aan, dus maak je er maar niet te druk om.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:04 schreef zoalshetis het volgende:
grinnek. vertel me je grammaticale verontrusting. over je jostistroop gesproken snap ik niet zo goed hoe jij ineens 3, 4 topics van mij uit je hoge hoedje tovert.
Oh vertel? Ik ben eigenlijk wel benieuwd.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:04 schreef Brennie het volgende:
Of wij geen toegevoegde waarde hebben aan de man?
Dat is een stomme opmerking, en dat weet je.
Zeg het nu! Snel! Ben je een kloon of gewoon een ontzettende newbie?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:07 schreef Callas het volgende:
[..]
Jij bent een echte reller en je meet je aan Kastanova?.
ic beetje laag, je had het over mijn grammatica.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:08 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Iets niet snappen zal voor jou inmiddels een bekend fenomeen zijn neem ik aan, dus maak je er maar niet te druk om.
Maar ik moet je teleurstellen, ik negeer je vanaf nu even, als ik me geroepen voel om toch nog op 1 van je abortuswaardige posts in te gaan open ik er wel een apart topic over.
Pssst, er schijnt een zoekfuntie in de rechterbovenhoek van je scherm te zitten....
Wheheheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!quote:Op woensdag 15 december 2004 02:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ic beetje laag, je had het over mijn grammatica.
Ik post 'm gewoon nog een keer.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:09 schreef Brennie het volgende:
Waar is me blauwe kleur, nu ik het nodig heb?
Nee hoor, ik geniet al heel lang van jouw replies.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zeg het nu! Snel! Ben je een kloon of gewoon een ontzettende newbie?
Ik wilde die discussie vermijdenquote:Op woensdag 15 december 2004 02:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh vertel? Ik ben eigenlijk wel benieuwd.
?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wheheheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!
Oh, hou OP met me hoor..
Stiekem wist ik dus al wie je bent, maar ik heb zo'n vermoeden dat dat weer een andere kloon van jou was wat mij weer terug brengt naar het vermoeden dat jij een "anonieme" kloon bent van Kasta (jijzelf dus). Correct me if I'm wrong.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:11 schreef Callas het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geniet al heel lang van jouw replies..
Er zit een searchknop in de rechterbovenhoek.
Ja, het seks-dingetje stond al in de openingspostquote:Op woensdag 15 december 2004 02:13 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik wilde die discussie vermijden
Ga bij jezelf na waarom je van een vrouw houdt, maar dan ook echt zielsveel van houdt.
Gedaan?
Ok, bedenk nu of je datzelfde voor een man kunt voelen....
gedaan?
En?
Zoja: veel succes met de switch, zonee: dan heb je het antwoord.
Als je hierom alleen van een vrouw houdt, dan heb je nog een hoop te leren jongeman.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, het seks-dingetje stond al in de openingspost
Paranoïa-alert.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Stiekem wist ik dus al wie je bent, maar ik heb zo'n vermoeden dat dat weer een andere kloon van jou was wat mij weer terug brengt naar het vermoeden dat jij een "anonieme" kloon bent van Kast (jijzelf dus). Correct me if I'm wrong.
Ach, dat hele houden van gebeuren is ook maar overrated.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:16 schreef Brennie het volgende:
[..]
Als je hierom alleen van een vrouw houdt, dan heb je nog een hoop te leren jongeman.
I'll take that as a yesquote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 02:16 schreef Brennie het volgende:
[..]
Als je hierom alleen van een vrouw houdt, dan heb je nog een hoop te leren jongeman.
Vrouwen denken daar heeeeel anders over.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach, dat hele houden van gebeuren is ook maar overrated.
Je moet er wat voor doen, uberhaupt nog aan je trekken te komen.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat houden van komt later. Als ze allemaal handige dingen voor je doet.![]()
Wolla billa Halala!!quote:Op woensdag 15 december 2004 02:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
I'll take that as a yes
Waarom heb ik ook alweer zo'n hekel aan klonen? Ohja, daarom.
Daarom is het ook geen werken met die figuren. En al helemaal niet als ze continu door je huis waggelen.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:20 schreef Brennie het volgende:
[..]
Vrouwen denken daar heeeeel anders over.![]()
En waarom zijn domme users zoals jij ook altijd weer zo vermakelijk.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
I'll take that as a yes
Waarom heb ik ook alweer zo'n hekel aan klonen? Ohja, daarom.
Lieve....Líeve.... zoalshetis....quote:Op woensdag 15 december 2004 02:09 schreef zoalshetis het volgende:
ic beetje laag, je had het over mijn grammatica.
Ach beter dat, dan dat we in jullie auto rijden toch?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarom is het ook geen werken met die figuren. En al helemaal niet als ze continu door je huis waggelen.
Ik hoef me iig niet te verschuilen achter een kloon en anders ook niet te doen alsóf ik een koon ben etc yedda yedda whatever.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:22 schreef Callas het volgende:
[..]
En waarom zijn domme users zoals jij ook altijd weer zo vermakelijk.
Ach ja, autorijden is niet echt m'n dingquote:Op woensdag 15 december 2004 02:24 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ach beter dat, dan dat we in jullie auto rijden toch?
Ik ben geen kloon, jij bent dom omdat je denkt dat Kastanova in dit topic met 23 kloons loopt te worstelen om jou een beetje voor de gek te houden.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik hoef me iig niet te verschuilen achter een kloon en anders ook niet te doen alsóf ik een koon ben etc yedda yedda whatever.
Heeft niks met intelligentie te maken, jij bent gewoon laf.
Maar natuurlijk zit jij je nu te verkneukelen omdat je zelf zo dom bent dat je denkt dat _ik_ dom ben. Als jij de feiten gewoon ff op tafel legt dan kunnen we het niveau misschien een beetje omhoog halen.
Los van het feit dat jij niet in topics post waar ik ook post, nee dat denk ik niet... (lezen is ook een vak) maar jij weet blijkbaar niet dat wanneer je gebruik maakt van verschillende browsers het vrij makkelijk is om met meer dan 1 user tegelijk ingelogd te zijn etc.... Waarom neem ik eigenlijk nog de moeite om het uit te leggen. Zuchtquote:Op woensdag 15 december 2004 02:32 schreef Callas het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, jij bent dom omdat je denkt dat Kastanova in dit topic met 23 kloons loopt te worstelen om jou een beetje voor de gek te houden.
nogmaals de searchknop zit RECHTSboven.
Sjon-ge-jon-ge jon-gen, wat o-ver-dre-ven. Doe eens niet zo dra-ma-tisch zeg.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:33 schreef FlowDesign het volgende:
Klonen zouden ze ook preventief moeten ruimen. Nemen niet eens de moeite om een keer iets zinnigs te zeggen, lekker makkelijk mensen dissen vanuit je 'schuilplaats'.
Idd. zucht... Slaap lekker!quote:Op woensdag 15 december 2004 02:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Los van het feit dat jij niet in topics post waar ik ook post, nee dat denk ik niet... (lezen is ook een vak) maar jij weet blijkbaar niet dat wanneer je gebruik maakt van verschillende browsers het vrij makkelijk is om met meer dan 1 user tegelijk ingelogd te zijn etc.... Waarom neem ik eigenlijk nog de moeite om het uit te leggen. Zucht
nekschot... éénmaal, andermaal....quote:Op woensdag 15 december 2004 02:36 schreef Marga_van_Praag het volgende:
[..]
Sjon-ge-jon-ge jon-gen, wat o-ver-dre-ven. Doe eens niet zo dra-ma-tisch zeg.
*Tip: Begin een topic en post alleen daar nog.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Los van het feit dat jij niet in topics post waar ik ook post, nee dat denk ik niet... (lezen is ook een vak) maar jij weet blijkbaar niet dat wanneer je gebruik maakt van verschillende browsers het vrij makkelijk is om met meer dan 1 user tegelijk ingelogd te zijn etc.... Waarom neem ik eigenlijk nog de moeite om het uit te leggen. Zucht
Eindhoventopics.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:40 schreef schvvmert het volgende:
[..]
*Tip: Begin een topic en post alleen daar nog.![]()
Hij is nu een topic aan 't maken.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:51 schreef Callas het volgende:
Heeft ons Flowke nu echt een nekschot gehad?.
In Eindhoven hoop ik?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:53 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hij is nu een topic aan 't maken.
Teveel stoplichten.quote:Op woensdag 15 december 2004 03:00 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Weet ik veel.Ik kom daar nooit.
![]()
Ik vind dit gewoon een geniale post. Hulde.quote:Op woensdag 15 december 2004 04:27 schreef sure_as_hell het volgende:
Hoi, kaza of kastanova of wie je dan ook precies mag zijn.
Je stukje tekst is treffend te noemen, goede opbouw en ijzersterke argumenten. Wat ik in jouw stukje terugzie is een soort van "wijsheid" die niet iedereen bezit. De vraag is natuurlijk of iedereen ooit op dit niveau komt. Ik denk persoonlijk van niet aangezien niet iedereen de juiste psychologische instelling hiervoor heeft. Dat kan ik echt waarderen.
Bovendien zijn je stukjes, en met name dit stukje, altijd erg goed leesbaar. Waar andere gebruikers het nut niet inzien van het gebruik van alinea's, weet jij die correct te plaatsen. Ook valt altijd op dat je grammaticaal niets valt te verwijten, goed, je maakt af en toe een missertje op het vlak van wat woordjes die in de verkeerde volgorde staan, maar dat geheel terzijde. Dat kan de beste overkomen.
Wat ik dan wel weer jammer vind van jouw stukjes is dat er een soort van frustratie in naar voren komt. Begrijp me niet verkeerd, ik denk niet dat je concreet ergens over gefrustreerd bent. Nee wat mij altijd opvalt, is dat je jezelf probeert te bewijzen op de een of andere manier. Die manier is meestal dat jij, kasanova kastanova hanzanova etc., pretendeert verbaal sterk te zijn. Serieuze aanteigingen wimpel je simpel af door een opmerking te maken over de jurk van iemands vader(bijvoorbeeld), tekstueel zwakke gebruikers fakkel je gewoon af omdat dat op elk denkbare manier mogelijk is.
Dit doet mij dan weer denken aan youp van 't hek, die zei ooit dat hij er in zijn jeugd was achter gekomen dat hij zich alleen staande kon houden (hij werd gepest omdat hij dik was) door grappen te maken. Ik zeg niet dat jij vroeger dik was en ook niet dat je vroeger gepest werd, ik vraag me alleen af, waarom wil je zo graag verbaal sterk zijn?
Ik herken je stijl wel een beetje, jou soort personen kom ik namelijks minstens 3 keer per week tegen. In studentikoze termen noemt men dit ook wel: blaten. Het hele spelletje van elkaar verbaal affakkelen is mij niet geheel onbekend.
Mijn grote vraagteken bij jouw blaattekstjes is dan ook eigenlijk het feit dat je altijd "internetnerds" probeert af te fakkelen en de term "internetvriendjes" is je ook niet vreemd.
Waarom dan, kasanova, gebruik je dan wel dit medium om je verbale sterkte te kunnen bewijzen? Ik kan je een ding zeggen, iemand die dit in het "normale" leven op regelmatige basis doet, heeft absoluut niet de behoefte om dit te gaan bewijzen op internet, mocht deze persoon neerkijken op de zogenoemde "nerds".
Dit doet me dan weer denken aan het spreekwoord "in het land der blinden is eenoog koning". Dit geheel gezien vanuit jouw interpretatie van "nerds".
Ja kasanova, je bent verbaal sterk, maar probeer dat ook is in het dagelijks leven, zonder dat je eerst je zinnetjes zorgvuldig kan nalezen, herschikken en eventueel deleten.
Want eigenlijk ben je, ondanks dat je gestudeerd hebt, een ontzettende pauper. Je bent vlees nog vis, je bent zwak maar ook heel sterk (op jouw manier dan). Doe hier iets mee! ga inderdaad een stukje schrijven in de metro, fantastisch, ik zou je graag een keer ontmoeten en dan in je aars neuken, want weet je, de herenliefde hoeft niet altijd te betekenen dat je stront aan je eigen lul gehaffeld krijgt. Ik heb dat er namelijk wel voor over, lieverd.
PS. Ingaan op grammaticale fouten is heel amusant, doe dit dus ook!
Het geeft idd aardig weer waar 't zoal om draait op zo een forum.quote:Op woensdag 15 december 2004 04:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vind dit gewoon een geniale post. Hulde.
Ik ben het er niet zozeer helemaal mee eens, ik vond het gewoon geinig geschreven.quote:Op woensdag 15 december 2004 04:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het geeft idd aardig weer waar 't zoal om draait op zo een forum.![]()
En weer een mooi stuk proza in dit topic.quote:Op woensdag 15 december 2004 05:02 schreef MindlessWanker het volgende:
Wat maakt het uit of iemand in real life net zo sterk is, gefrustreerd is of wat dan ook. Iedereen draagt hier bij aan een hoop onzinnig geouwehoer over niks en Kasta doet een stevige (humoristische, als is dat subjectief) duit in het zakje. Ik kan hier meer waardering voor opbrengen dan mensen die topics openen in de trant van "post hier hoe laat het is" en vervolgens met de pik in de hand gaan zitten afwachten of er op gereageerd wordt. Uiteindelijk is het allemaal een zielige vorm van aandachttrekkerij. Als je echt inhoudelijke discussies wilt voeren moet je niet op een publiek forum zijn waar het wemelt van de betweters, relschoppers, egotrippers en mensen die zich stierlijk vervelen.
Overigens wil ik hiermee niemand beledigen die wel tracht zinvolle discussies te voeren, en waarschijnlijk zijn er ook subforums waar dit gebeurt. Maar het fiet is dat er hier voornamelijk geouwehoerd wordt, en dan zie ik liever een pittig stuk met humor dan al die inhoudsloze bullshit.
quote:Op woensdag 15 december 2004 04:27 schreef sure_as_hell het volgende:
Serieuze aantIJgingen wimpel je simpel af
Ik herken je stijl wel een beetje, jouW soort personen
Je bent vlees noCH vis,
Bij deze. Verder vind ik dat je wat al te kwistig met komma's om gaat. De inhoud laat ik maar over aan Kastaquote:PS. Ingaan op grammaticale fouten is heel amusant, doe dit dus ook!
Het was natuurlijk ook maar een kwestie van tijd voor iemand John Gray's Koffietafelpsychologie van de koude grond erbij zou halenquote:Op woensdag 15 december 2004 02:04 schreef Brennie het volgende:
Mannen komen van Mars.. vrouwen van Venus.
Dat is een tautologiequote:Op woensdag 15 december 2004 09:20 schreef Litpho het volgende:
Koffietafelpsychologie van de koude grond
Mafkees.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:25 schreef HansKazaNova het volgende:
Was dat nou nodig "administrator"?quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:39 schreef yvonne het volgende:
O, en dames?
Als ook IK ontsnap op familiefeestjes om met het debiele neefje of de demente opa te gaan zuipen en lachen,
dan ben ik dus geen slet,
maar jullie gewoon spuugzat
Sommige mensen gaan gewoon slapen. Zou jij ook eens moeten proberen, dan was je misschien niet zo ontzettend irritant en puberaal.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:52 schreef Callas het volgende:
Nou ja het was een leuke user, een beetje dom dat wel.
Je vergeet nog toe te voegen "...je bent gefrustreerd en een eikel, alleen IK snap vrouwen en weet ze te behandelen zoals het moet (lezen jullie dit dames?quote:
En helaas begrijpen de vrouw en de man elkaar dus nietquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:25 schreef HansKazaNova het volgende:
Niet omdat ik vrouwen niet sexueel aantrekkelijk vind, maar simpelweg omdat vrouwen vrijwel geen toegevoegde waarde hebben en in principe alleen maar nadelige bijdrages leveren aan het leven van de mannelijke bevolking.
Dat jij sociaal niet onderlegd bent, was ik al wel achter, maar heb nu niet de illusie dat jij weet hoe een man denktquote:Ik ben een luie man, zoals de meerderheid van de mannen; vrouwen zijn in principe exact hetzelfde, maar dat weten ze uitstekend te verbloemen door allerlei, voor hun prettige activiteiten, als inspanning te beschouwen.
Sociale verplichtingen bijvoorbeeld...
Als man ben je al tevreden als je rustig met een pizza en biertje op de bank naar voetbal kunt kijken, vrouwen achten het echter nodig om dergelijke simpele activiteiten als brood en spelen te zien als ideale mogelijkheid om de gehele verhaallijn van GTST, ONM én ATWT nog eens door te nemen met 1 van de vriendinnen.
Met als resultaat dat je verplicht mee moet naar een gourmet avond met een ander stelletje, waarvan de man in kwestie het nut er ook niet van inzag, maar ja, je hebt een relatie en dat staat nu eenmaal gelijk aan dergelijke niets toevoegende activiteiten.
En dit is bij mannen anders? (dacht het niet) dan ben je of een manwijf ofquote:Vervolgens word je geacht de hele avond nietszeggend te babbelen met haar vriendin, waarbij negativiteit een verboden karaktereigenschap is.
Neem 1 keer de woorden "naïef" en/of "dom" in je mond tijdens het gesprek en direct wil ze nooit meer bij je thuis langskomen.
En dat is een keuze die jijzelf maakt, en maakt mij dan ook niets uitquote:Naja, op zich een ideale situatie voor de man in kwestie, maar helaas denkt je partner daar anders over.
Gourmetavonden, feestdagen met familie en andere bijeenkomsten waar je verplicht bent op te trekken met mensen die je normaliter zou ontwijken, ik heb er dan ook een grafhekel aan.
Laten we eerlijk zijn, het draait toch altijd weer uit op de onvermijdelijke clichégesprekken over studie/werk, vakanties en mijn favoriet, de maatschappij, zodat men "elkaar beter kan leren kennen"
Ik wíl niemand leren kennen; ik heb er goddomme 24 jaar over gedaan om vrienden te selecteren die me interesseren en waarmee ik leuke gesprekken kan voeren, dus ik wíl niet verplicht gesprekken voeren met niet boeiende mensen die ik normaliter voorbij zou lopen.
Bij dergelijke dingen als familiefeesten e.d. zoek ik dan ook zo snel mogelijk de oudste bejaarde op die in 1 van de laatste dementie stadia is, om hem/haar vervolgens mee te slepen naar een tafeltje zo dicht mogelijk bij de bar.
Diepzinnig zullen die gesprekken ook nooit worden, maar hej, ze zijn tenminste nog enigszins amusant.
Ja, en deze opmerking heeft dan ook totaal geen enkele toevoegende waardequote:Totdat blijkt dat ze toch wel heel incontinent is, maar dat terzijde.
Ja jij hebt de wijsheid in pacht tsssquote:En nu zullen er vast weer tig vrouwen zijn die beginnen te piepen over het feit dat zij ook wel telkens mee moet naar je vrienden.
Naja, ik weet niet hoe de andere mannen er over denken,
Ja, oké die negeer ik maarquote:maar ik vind het op zich geen ramp als ze meewil, ik weet namelijk dat dergelijke bijeenkomsten toch altijd eindigen in een drankorgie en van drank word ik nu eenmaal geil.
En aangezien de doorsnee vrouw de polygamie clausule in het relatiecontract niet zal tekenen is het dan verdomd handig dat ze zelf in de buurt is.
Zucht het is algemeen bekend dat juist de man een pieperd is, wanneer ze ziek zijn. Ik zal niet gaan generaliserenquote:Maar ze is tot niets verplicht, het zal mij aan m'n reet roesten of ze er bijzit als ik dart, biljart, dom lul of een kaartje leg met vrienden.
Haar afwezigheid zou me eigenlijk alleen maar het gezeur over het puberale niveau en het onvermijdelijke "Ik wil naar huis, ik ben moe/dronken/ongesteld, heb hoofdpijn [vul een ander chronische vrouwenkwaaltje in] en jij moet mee" gedram besparen.
Misschien heb je hier gelijk in, maar wanneer een man niet merkt dat hij gewild/geliefd is, heb je volgens mij het zelfde probleem.quote:En dan de dubbele moraal.
Vrijwel elke vrouw heeft wel eens gezegd dat eerlijkheid en oprechtheid 1 van de pijlers onder een relatie is.
Uit een topic over bevestiging binnen een relatie kan ik echter opmaken dat dat slechts is als het hen uitkomt.
Vrouwen willen lieve woordjes horen, of die oprecht en/of gemeend zijn is een tweede, als ze maar binnen vooraf vastgestelde tijdschema's uitgesproken worden.
Dan kun je lullen als Brugman en zeggen dat ze toch wel weet dat je haar mooi en lief vindt aangezien je anders geen relatie met haar had gehad, maar dan krijg je als reactie "Als het een feit is, kun je het toch ook wel zeggen?"
Ben ik het ook mee eensquote:Tuurlijk, ik kan ook iedere dag zeggen dat je schoenen aan hebt, dat is immers ook een feit, maar dat voegt al net zo weinig toe als andere opmerkingen waarvan beide partijen weten dat het nu eenmaal zo is.
Naja, op zich is het niet eens zo'n onoverkomelijk probleem, maar als vrouwen zo graag willen dat je je gevoelens uitspreekt, dan moet het wel consequent gebeuren.
Dus dan moeten kritische opmerkingen ook mogen.
Wat een lariekoek spreek je nuquote:Maar nee, dat mag dus niet, dat kwetst haar immers en dan houdt je dus kennelijk niet van haar
Oftewel, je mag je gevoelens alleen uitspreken als ze positief zijn, herstel, je móet op gezette tijden positieve gevoelens uitspreken.
En dat allemaal zonder eventuele negatieve kanttekeningen.
Ik zou al helemaal niet voor je vallen dat terzijde, maar echt je kunt van mij aannemen dat jij nu erg aan het overdrijven bent, en dat ik van dit verhaaltje 10% geloof:')quote:Hetgeen ons op het selectieve geheugen van vrouwen brengt.
Al breng je iedere dag een bloemetje mee, als je haar 1 keer michelinmannetje noemt ben je getekend voor het leven en kun je niets meer doen zonder daar weer aan herinnerd te worden.
Je brengt bijvoorbeeld een ontbijtje op bed, krijg je met 99% zekerheid het verwijt dat je haar nog vetter mest zodat je haar weer af kunt zeiken.
Vandaar ook de toename van "emotioneel mishandelde" vrouwen.
Je vrouw met een kachelpook het ziekenhuis inhoeken, het valt allemaal in het niet vergeleken met de mentale kruisiging in menig huishouden als je alle verhalen mag geloven.
En dan valt weer eens op in welke indrukwekkende mate vrouwen kunnen dramatiseren; een tijdje geleden kwamen er verhalen van een ex van me bovendrijven als een strontbel uit een mestput, ik zou haar mentaal helemaal kapot gemaakt hebben en haar op een manier behandeld hebben waar menig moslimextremist me voor zou vereren. Er gingen zelfs verhalen dat ik haar lichamelijk mishandeld had.
Toch maar even navraag gedaan toen ik haar eens tegenkwam.
Haar "verklaring": Ja, je hebt een keer gezegd dat ik een dikkere reet gekregen had en dat heeft me heel erg gekwetst."
quote:Dat is inderdaad een gegronde reden om mij bekend te laten staan als een notoire vrouwenmishandelaar.
Naja, zoiets accepteer je dan maar omdat je nu eenmaal omdat je weet dat vrouwen emotioneel labiele ondingen zijn die al in janken uit kunnen barsten als een nagel gescheurd is.
Maar er moet toch wel iets positief zijn aan vrouwen?
Tja, je kunt er sex mee hebben.
Maar ik denk dat elke man wel zal beamen dat geen enkele vrouw hem zo goed af kan trekken zoals als hij het zelf kan.
Okay, okay, ze hebben een kut, dat neukt uiteraard wel beter dan een vuist, maar dan nog.
Ikzelf heb het wat betreft sekspartners nog wel redelijk getroffen; niet al dat gezever over voorspel en naspel, ik heb maar 1 ex die er als een lijk bij lag en ze de rest voldeed eigenlijk wel aan een groot deel van mijn seksuele behoeften.
Maar toch, al het gedoe er omheen; ze moet in de stemming zijn, niet ongesteld, je moet haar behagen/bevredigen en achteraf lekt ze zaad, oftewel, het kost verdomd veel tijd en moeite allemaal.
En nu druk jij jezelf wel heeeeel zachtjes uit.quote:Dat terwijl je vuist altijd in de stemming is, zelf geen wensen heeft, niet zijn maandelijkse bloedende periodes kent en het zaad vang je zonder al teveel moeite op in een tissue.
En dat met het grote verschil dat je zonder al te veel gedoe binnen 5 minuten klaar bent met exact hetzelfde resultaat; je bent klaargekomen, hebt je seksuele ontlading weer gehad en de druk is weer even van de ketel.
Naja, toch als afsluiting maar even een moment van zelfreflectie; natuurlijk ben ik ook niet de perfecte man en uiteraard hebben mannen ook hun minpunten.
Ik denk niet dat jij gelukkiger zult worden, wanneer jij een kloon van jezelf zult krijgen. Je zult verliefd op jezelf worden, en zeker gekwetst worden, want of ie je trouw blijft?quote:Desalniettemin zijn die minder ergerlijk dan die van vrouwen, aangezien het bij mannen simpele, praktische zaken betreft die makkelijk aan te passen zijn.
Dus eigenlijk is het wachten tot het gehele kloonproces verder geperfectioneerd is en ik een vrouwelijke versie van mezelf kan maken.
Ik heb echt genoten van jouw geweldige visie over de vrouw, en zal jou ook absoluut niet over één kam scheren met andere mannenquote:[Disclaimer]Alle internetminnaars en -ridders die zich genoodzaakt zien om in dit topic nog maar eens aan de vrouwelijke Fokkers te laten zien hoe lief, galant, vrouwvriendelijk, romantisch, gevoelig etc. ze zijn wordt gevraagd dit topic over te slaan.
Ja, iedereen is bekend met het feit dat jullie de ideale partner zijn, maar nee, als je msn nu nog niet volstaat met vrouwen die daar in de praktijk kennis mee willen maken, dan zal het ook niet gebeuren door je verontwaardigde reacties in dit topic.
Tevens geef ik volmondig toe dat ik in mijn jeugd chronisch sexueel misbruikt ben door een compleet nonnenkoor, dat mijn ouders gescheiden zijn, ik drugs- en drankverslaafd ben en last but not least, in real life een onzeker kneusje ben dat nog nooit iets met tieten aan heeft geraakt.
Daar hoef ik dus in dit topic ook niet nog eens aan herinnerd te worden, bij voorbaat dank
Wij zijn dood en moeten klootzakken?quote:Op woensdag 15 december 2004 13:13 schreef petre86 het volgende:
nu nog een visie van een vrouw over de man(onee die hebben we al tig malen gehoord van yvonne en tessje.... )
Ik heb geen visie, iedere man is anders, net zoals iedere vrouw anders is.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:13 schreef petre86 het volgende:
nu nog een visie van een vrouw over de man(onee die hebben we al tig malen gehoord van yvonne en tessje.... )
een visionair!quote:Op woensdag 15 december 2004 13:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb geen visie, iedere man is anders, net zoals iedere vrouw anders is.
tessje is een vrouw?quote:Op woensdag 15 december 2004 13:13 schreef petre86 het volgende:
Dat zegt nietsquote:Op woensdag 15 december 2004 13:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
en ze heeft met aventure gezoend..
wanneer kunnen we je uitzwaaien?quote:Op woensdag 15 december 2004 13:42 schreef LaTiNo het volgende:
Heel lang verhaal en ik heb het dus maar niet gelezen
Ik heb wel een andere oplossing voor je: wordt moslim en ga in pakweg Saudi-Arabie wonen. Daar kun je gewoon met vrouwen blijven neuken en als ze hun bek opentrekken sla je ze verrot. Zo maak je gebruik van hun pluspunten en heb je geen enkele last van al die minpunten
Heb je wel eens geprobeerd om iets met een glimlach en een knipoog te lezen ?quote:
Liefquote:Op woensdag 15 december 2004 13:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wij zijn dood en moeten klootzakken?
Gezellig. Vindt hij dat ook?quote:Op woensdag 15 december 2004 14:42 schreef Isabeau het volgende:
paddy, even de harde waarheid: niemand neemt kasta serieus. Het merendeel die het met Kasta eens is wil gewoon niet worden afgezeken en de rest is net als kasta. En eigenlijk wil je niet net als kasta zijn![]()
En kasta verkondigt ideeën alsof ze de zijne zijn, zijn ze natuurlijk niet, want dit gezanik kan je overal op fok terug vinden. Goed, goed, het merendeel is dan wel weer van kasta, maar desalnietemin is er niets nieuws onder de zon. Mannen zijn simpel, vrouwen zijn zeikerds. En daar zijn we trots opNu is het wel zo dat als ik aan mijn vriend vraag:"Maakt deze broek m'n kont dik?" dat hij rustig antwoordt "Nee, schat, je kont is gewoon dik". En dan schiet ik ook in de lach en gaan we gezellig samen gourmetten met de familie.
![]()
dat is nog eens een statementquote:Op woensdag 15 december 2004 15:36 schreef WAik het volgende:
als ik zo nu en dan om mij heen kijk dank ik idd af en toe God dat ik homo ben![]()
en owee, als hij het tegendeel durft te beweren !quote:Op woensdag 15 december 2004 14:45 schreef Isabeau het volgende:
We vinden het alletwee reuze gezellig
Vers vlees.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:00 schreef 0-Cees het volgende:
Hanskazanova,
Je bent heel zieligggggggggggggggggggggggg
Gelukkig hebben we ten eerste allebei leuke ouders (god's geschenk). Ik vind het leuk bij zijn ouders, hij vindt het leuk bij de mijne. Heel moeilijk voor te stellen voor de meeste mensen zo te zien. Ik hou oprecht verdomde veel van mijn ouders en ja, zoiets sufs als samen kerst vieren daar zie ik echt naar uit. Al is het alleen maar om mijn moeder te zien lachen, want dat is me heel wat waard. En mijn vriend zal het tegendeel niet beweren, want hij vindt het tegendeel niet. Als ik bijv. naar m'n ouders ga en hij wil die dag wat anders gaan doen; dan gaat hij wat anders doen en ga ik alleen. Nog nooit een probleem geweest.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:03 schreef het_fokschaap het volgende:
en owee, als hij het tegendeel durft te beweren !
zijn er ook andere primaten die met de feestdagen op bezoek gaanquote:Op woensdag 15 december 2004 16:23 schreef Isabeau het volgende:
Maar misschien zie ik de waarde van ouders wat beter in dan de 'getver, naar ouders toe!' roepers. Of ik heb gewoon geluk qua (schoon)ouders, kan ook.
Sorry Karboenkeltjequote:Op woensdag 15 december 2004 16:26 schreef Karboenkeltje het volgende:
Bah Isabeau, kun je even ophouden met de beschrijvingen van jouw zaligmakende relatie... Ik word een beetje naar van dat imaginaire strijkkwartetje.
Gelukkige mensen... jakkes.
probeer het niet teveel op jezelf te betrekken, dit topic..quote:
Klopt, het was namelijk een prachtig stereotypisch topicje. Incluis het traditionele schoonouders haten.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sorry KarboenkeltjeIk reageer ook weer veel te serieus voor een kasta-topic.
Oh jee, uhm... wat erg voor je. Het is natuurlijk erg zwaar om je moeder al te "verliezen" terwijl ze nog niet weg is. Goed, gezien de tijd die ik al aan het voorgaande heb besteed laat ik het hier ongeveer bij.quote:Ik kan er dus niet zo goed tegen als iemand zeikerig over z'n ouders praat. Mijn gebrek.
Hoe je er in godsnaam bijkomt dat ik een hekel aan m'n ouder(s) heb is mij een raadselquote:Op woensdag 15 december 2004 16:23 schreef Isabeau het volgende:
Gelukkig hebben we ten eerste allebei leuke ouders (god's geschenk). Ik vind het leuk bij zijn ouders, hij vindt het leuk bij de mijne. Heel moeilijk voor te stellen voor de meeste mensen zo te zien. Ik hou oprecht verdomde veel van mijn ouders en ja, zoiets sufs als samen kerst vieren daar zie ik echt naar uit. Al is het alleen maar om mijn moeder te zien lachen, want dat is me heel wat waard. En mijn vriend zal het tegendeel niet beweren, want hij vindt het tegendeel niet. Als ik bijv. naar m'n ouders ga en hij wil die dag wat anders gaan doen; dan gaat hij wat anders doen en ga ik alleen. Nog nooit een probleem geweest.
Maar misschien zie ik de waarde van ouders wat beter in dan de 'getver, naar ouders toe!' roepers. Of ik heb gewoon geluk qua (schoon)ouders, kan ook.
Nu zit mijn hart er niet meer helemaal in.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:28 schreef Isabeau het volgende:
Mag iedereen nu weer Kasta prijzen natuurlijk![]()
Hier zit 'm een beetje de kern wat mij betreft.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:25 schreef HansKazaNova het volgende:
Naja, toch als afsluiting maar even een moment van zelfreflectie; natuurlijk ben ik ook niet de perfecte man en uiteraard hebben mannen ook hun minpunten.
Desalniettemin zijn die minder ergerlijk dan die van vrouwen, aangezien het bij mannen simpele, praktische zaken betreft die makkelijk aan te passen zijn.
Ik heb zelf onwijs leuke ouders, die door een aantal exen zelfs ook buiten mij om gebeld werden over advies etc. En ik had zelf er een tyfushekel aan om naar mijn ex-schoonouders te gaan omdat het niet klikte.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:30 schreef HansKazaNova het volgende:
En op zich vrij schattig trouwens, dat je in de illusie verkeert dat je vriend er daadwerkelijk plezier in heeft om rond de kerstdagen met je ouders op te trekken, maar dat toont eigenlijk alleen maar aan dat je hem uitstekend onder de duim hebt en hij alles zegt om je tevreden te stellen.
Of het ligt ietwat genuanceerder en hij zegt gewoon dat hij het allemaal dolletjes vindt, omdat hij het gezeik gewoon niet wil hebben met je en neemt die paar dagen dat hij mee moet dus maar voor lief.
Ik beweer niet dat hij een tyfushekel aan zijn schoonouders heeft, dat heb ik immers zelf ook nooit gehad, maar geloof me nu maar gewoon als ik zeg dat elke man er een hekel aan heeft om gezellig "met schoonouders over niets te klessebessen omdat het nu eenmaal zo hoort".
Nee, daar maak je een fout. Kasta is het symbool van het gehele mandom. Een soort fallus die kan typen.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon zeggen dat jij er geen fuck aan vindt en niet proberen te spreken voor de hele manheid. Ik zou ook niet willen spreken voor het grote aantal vrouwen die ik persoonlijk zeikerds vind.
Op een vriendin...quote:Op woensdag 15 december 2004 17:39 schreef nozem het volgende:
Ik proef verbittering en ik zie een man die eigenlijk terug wil naar zijn vrijgezellenleventje. Waar wacht je op?
Je wilt niet weten in hoeverre dit de praktijk benadertquote:Op woensdag 15 december 2004 17:55 schreef Karboenkeltje het volgende:
Een soort fallus die kan typen.
Neem gewoon vriend, Kasta. Aan die stront valt vast wel iets te doenquote:Op woensdag 15 december 2004 17:58 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Op een vriendin...
Zodat ik haar kan dumpen en het vrijgezellenleventje weer kan oppakken.
Een gozer met een stoma.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neem gewoon vriend, Kasta. Aan die stront valt vast wel iets te doen
Goed plan. Zijn wij ook van dat gemekker afquote:Op woensdag 15 december 2004 18:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Een gozer met een stoma.
origineel...quote:Op woensdag 15 december 2004 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb weer wat gemist, ik dacht namlijk dat kasta een vriendin had
En het wachten is op de uitdeKastaNova nick, Rip
Nee, je moet niets.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:26 schreef Het_Biertje het volgende:
moet ik dat allemaal gaan lezen ?
ja hoor, ga gerust je gang...quote:Op woensdag 15 december 2004 18:13 schreef Dead-Doll het volgende:
Mag dit verhaal even kort samengevat worden?
Uiteraard moest ik natuurlijk een tegenreactie posten, aangezien ik van mening ben dat na 6 pagina's vol lof-posts, tientallen beamingen en een dozijnquote:Op woensdag 15 december 2004 18:16 schreef Xebrozius het volgende:
Vehaal slaat nergens op, wat een kutverhaal, Nog nooit zo'n slecht stuk gelezen..
Whehehe.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:25 schreef HansKazaNova het volgende:
Ah, kastanova is een alias van een bekend schijversduo, met een directe samenwerking van caberatiers en columnisten.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:25 schreef paddy het volgende:
Ik zie hier geen discussie
Hoe kun je met iemand een discussie hebben, die niet echt is.
Ik geloof er geen ene ..... van
Een discussie over een column is altijd uiterst vermakelijk leesvoerquote:Op woensdag 15 december 2004 18:25 schreef paddy het volgende:
Ik zie hier geen discussie
Hoe kun je met iemand een discussie hebben, die niet echt is.
Ik geloof er geen ene ..... van
Zonder gein, ik heb er serieus over nagedacht...quote:Op woensdag 15 december 2004 18:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neem gewoon vriend, Kasta. Aan die stront valt vast wel iets te doen
quote:Op woensdag 15 december 2004 18:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja hoor, ga gerust je gang...
alle mannen zoeken toch eigenlijk een vrouw die op hun moeder lijkt.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:43 schreef yvonne het volgende:
Jij zoekt gewoon een vrouw zoals je moeder
Sophocles.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:43 schreef yvonne het volgende:
Kasta is een klassiek gevalquote:
In de volksmond ook wel het oedipuscomplex genoemdquote:Op woensdag 15 december 2004 18:43 schreef yvonne het volgende:
Toch wel!quote:Op woensdag 15 december 2004 18:40 schreef HansKazaNova het volgende:
Alhoewel dat me dat uiteindelijk toch ook wel behoorlijk vermoeiend lijkt.
Ga jij je ogen ook uitsteken nadat je je realiseert dat je een vriendin hebt die op je moeder lijkt..?quote:Op woensdag 15 december 2004 19:00 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
In de volksmond ook wel het oedipuscomplex genoemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |