Ze hoeven heus niet dood.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:22 schreef Tessje het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren en moeten dood.
Tis net als met andermans kinderen, die zijn ook best leuk zolang ze maar niet continu in je huis rondhangen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ze hoeven heus niet dood.![]()
Ja, dat vind jij wel een goede post natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:59 schreef Ryan3 het volgende:
Goede post.
JA!! JA!! Ik weet iets!!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Weet jij iets wat zowel de (eerlijke) man als vrouw een "gezellige" bezigheid vinden?
Ah, datnk je wel.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
gewoon je mond dicht houden, niet over alles willen 'praten' dus, niet alleen maar aan jezelf denken, en niet denken dat jullie perfect zijn. Gewoon accepteren dat mannen superieur zijn en die grote bek accepteren, we doen dat voor jullie eigen bestwil. Echt!
Uh... Bandjes kijken??quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Weet jij iets wat zowel de (eerlijke) man als vrouw een "gezellige" bezigheid vinden?
Mja, maar jij neukt dan weer niet..quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:43 schreef ChrisJX het volgende:
Vind je het erg dat ik na de helft van de eerste alinea afgehaakt ben?
Ik wil namelijk nog iets van m'n avond beleven en lekker met bier en chips op de bank hangen. In plaats van dat oeverloze gezever na te lezen
Yeah, right!quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:43 schreef ChrisJX het volgende:
Ik wil [..] met bier en chips op de bank hangen.
Ik zei niet in de weg zitten. De tv hoort in de hoek, dus daar zit je in de weg. Ga lekker met je vriendinnen op stap, gun ons ook een rustige, bier kan ik zelf wel halenquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, datnk je wel.
Dus ik moet maar stil in een hoekje op de bank gaan zitten en koffie of bier halen naar believen??
Dat is op zich niet eens zo moeilijk!
[..]
Uh... Bandjes kijken??
Of is dat niet gezellig? Als je dan achteraf nog in de kroeg lyrisch kunt gaan doen over hoe goed het was?
Offuh.... Op vakantie gaan? Alhoewel dat wel de ultieme relatietest is.
Of, gewoon naar de kroeg gaan. Of naar een fok!meeting gaan of naar een museum gaan of naar de bioscoop (en nee, dat hoeft dan echt niet perse Bridget Jones te zijn) gaan of uit eten gaan of weet ik veel!
Dat is toch allemaal niet zo heel erg verschrikkelijk?
Ja, van wat voor films houden de meeste vrouwen. Die achterlijke tekenfilms. Of die zoetsappige troep met "hij van Friends".quote:Uh... Bandjes kijken??
Of is dat niet gezellig? Als je dan achteraf nog in de kroeg lyrisch kunt gaan doen over hoe goed het was?
Offuh.... Op vakantie gaan? Alhoewel dat wel de ultieme relatietest is.
Of, gewoon naar de kroeg gaan. Of naar een fok!meeting gaan of naar een museum gaan of naar de bioscoop (en nee, dat hoeft dan echt niet perse Bridget Jones te zijn) gaan of uit eten gaan of weet ik veel!
Dat is toch allemaal niet zo heel erg verschrikkelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |