Ze hoeven heus niet dood.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:22 schreef Tessje het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren en moeten dood.
Tis net als met andermans kinderen, die zijn ook best leuk zolang ze maar niet continu in je huis rondhangen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ze hoeven heus niet dood.![]()
Ja, dat vind jij wel een goede post natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:59 schreef Ryan3 het volgende:
Goede post.
JA!! JA!! Ik weet iets!!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Weet jij iets wat zowel de (eerlijke) man als vrouw een "gezellige" bezigheid vinden?
Ah, datnk je wel.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
gewoon je mond dicht houden, niet over alles willen 'praten' dus, niet alleen maar aan jezelf denken, en niet denken dat jullie perfect zijn. Gewoon accepteren dat mannen superieur zijn en die grote bek accepteren, we doen dat voor jullie eigen bestwil. Echt!
Uh... Bandjes kijken??quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Weet jij iets wat zowel de (eerlijke) man als vrouw een "gezellige" bezigheid vinden?
Mja, maar jij neukt dan weer niet..quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:43 schreef ChrisJX het volgende:
Vind je het erg dat ik na de helft van de eerste alinea afgehaakt ben?
Ik wil namelijk nog iets van m'n avond beleven en lekker met bier en chips op de bank hangen. In plaats van dat oeverloze gezever na te lezen
Yeah, right!quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:43 schreef ChrisJX het volgende:
Ik wil [..] met bier en chips op de bank hangen.
Ik zei niet in de weg zitten. De tv hoort in de hoek, dus daar zit je in de weg. Ga lekker met je vriendinnen op stap, gun ons ook een rustige, bier kan ik zelf wel halenquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, datnk je wel.
Dus ik moet maar stil in een hoekje op de bank gaan zitten en koffie of bier halen naar believen??
Dat is op zich niet eens zo moeilijk!
[..]
Uh... Bandjes kijken??
Of is dat niet gezellig? Als je dan achteraf nog in de kroeg lyrisch kunt gaan doen over hoe goed het was?
Offuh.... Op vakantie gaan? Alhoewel dat wel de ultieme relatietest is.
Of, gewoon naar de kroeg gaan. Of naar een fok!meeting gaan of naar een museum gaan of naar de bioscoop (en nee, dat hoeft dan echt niet perse Bridget Jones te zijn) gaan of uit eten gaan of weet ik veel!
Dat is toch allemaal niet zo heel erg verschrikkelijk?
Ja, van wat voor films houden de meeste vrouwen. Die achterlijke tekenfilms. Of die zoetsappige troep met "hij van Friends".quote:Uh... Bandjes kijken??
Of is dat niet gezellig? Als je dan achteraf nog in de kroeg lyrisch kunt gaan doen over hoe goed het was?
Offuh.... Op vakantie gaan? Alhoewel dat wel de ultieme relatietest is.
Of, gewoon naar de kroeg gaan. Of naar een fok!meeting gaan of naar een museum gaan of naar de bioscoop (en nee, dat hoeft dan echt niet perse Bridget Jones te zijn) gaan of uit eten gaan of weet ik veel!
Dat is toch allemaal niet zo heel erg verschrikkelijk?
quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja, van wat voor films houden de meeste vrouwen. Die achterlijke tekenfilms. Of die zoetsappige troep met "hij van Friends".
Op vakantie gaan. Wat is doorgaans leuker, op vakantie met je vriendin of met 3 vrienden.
Kroeg. Gezellig. "Drink niet zoveel". "Wat moet ze van je". "Niet gokken!". "Ik wil naar huis". "Kom, jij moet ook dansen".![]()
Een Fok meeting. WHAHAHAHAHHAAH make my day man.
Dan is de bios nog de beste optie. Heb een beetje een minder gangbare filmsmaak alleen.
Andere "gezellige" dingen;
doelloos naar de Ikea (om te slenteren en rommel te kopen). Op dansles. Naar je schoonouders/familie, lekker fonduen. Samen lezen. WANDELEN.![]()
Naar het bos. Een stukje fietsen
Winkelen, ook een goeie.
Die is idd goud ja. Of de omgekeerde variant, nadat ze een tijd lang met het gezicht op onweer door het huis stampt.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
"Waarom zeg je niks, is er wat?"
Ah, maar bandjes kijken vind je wel leuk?quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja, van wat voor films houden de meeste vrouwen. Die achterlijke tekenfilms. Of die zoetsappige troep met "hij van Friends".
Op vakantie gaan. Wat is doorgaans leuker, op vakantie met je vriendin of met 3 vrienden.
Kroeg. Gezellig. "Drink niet zoveel". "Wat moet ze van je". "Niet gokken!". "Ik wil naar huis". "Kom, jij moet ook dansen".![]()
Een Fok meeting. WHAHAHAHAHHAAH make my day man.
Dan is de bios nog de beste optie. Heb een beetje een minder gangbare filmsmaak alleen.
Andere "gezellige" dingen;
doelloos naar de Ikea (om te slenteren en rommel te kopen). Op dansles. Naar je schoonouders/familie, lekker fonduen. Samen lezen. WANDELEN.![]()
Naar het bos. Een stukje fietsen
Winkelen, ook een goeie.
Doe maar een dvd'tje dan. Iets betere kwaliteit.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, maar bandjes kijken vind je wel leuk?
Wanneer spreken we af?
In jullie relatie zijn de rollen inderdaad omgedraaid.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:43 schreef ChrisJX het volgende:
Vind je het erg dat ik na de helft van de eerste alinea afgehaakt ben?
Ik wil namelijk nog iets van m'n avond beleven en lekker met bier en chips op de bank hangen. In plaats van dat oeverloze gezever na te lezen
Dat lange verhaal is dan ook Kasta's vrouwelijke kantquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:25 schreef dolle_hond het volgende:
als luie kerel lees je dat stuk natuurlijk niet helemaal. 5 regels of zo
Geslacht: Vrouwquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:25 schreef N.icka het volgende:
Wat een dom stuk zeg en wat een hielenlikkers hier
Zeg ik wil me nergens mee bemoeien natuurlijk, maar hoezo kun jij nu weer yvonne in de aanbieding doen???quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:23 schreef golfer het volgende:
Leuk geschreven Kasta.![]()
Hoewel vrouwen naar mate ze ouder worden wel wat veranderen.
Ik kan je wat exemplaren van rond de 45-50 aanraden.
*doet Yvonne in de aanbieding*
Ah, gezellig!quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Doe maar een dvd'tje dan. Iets betere kwaliteit.
![]()
Me dunkt dat de potenti"ele koper er goed aan doet naar het aankoopbewijs te vragenquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg ik wil me nergens mee bemoeien natuurlijk, maar hoezo kun jij nu weer yvonne in de aanbieding doen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |