Gezellig. Vindt hij dat ook?quote:Op woensdag 15 december 2004 14:42 schreef Isabeau het volgende:
paddy, even de harde waarheid: niemand neemt kasta serieus. Het merendeel die het met Kasta eens is wil gewoon niet worden afgezeken en de rest is net als kasta. En eigenlijk wil je niet net als kasta zijn![]()
En kasta verkondigt ideeën alsof ze de zijne zijn, zijn ze natuurlijk niet, want dit gezanik kan je overal op fok terug vinden. Goed, goed, het merendeel is dan wel weer van kasta, maar desalnietemin is er niets nieuws onder de zon. Mannen zijn simpel, vrouwen zijn zeikerds. En daar zijn we trots opNu is het wel zo dat als ik aan mijn vriend vraag:"Maakt deze broek m'n kont dik?" dat hij rustig antwoordt "Nee, schat, je kont is gewoon dik". En dan schiet ik ook in de lach en gaan we gezellig samen gourmetten met de familie.
![]()
dat is nog eens een statementquote:Op woensdag 15 december 2004 15:36 schreef WAik het volgende:
als ik zo nu en dan om mij heen kijk dank ik idd af en toe God dat ik homo ben![]()
en owee, als hij het tegendeel durft te beweren !quote:Op woensdag 15 december 2004 14:45 schreef Isabeau het volgende:
We vinden het alletwee reuze gezellig
Vers vlees.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:00 schreef 0-Cees het volgende:
Hanskazanova,
Je bent heel zieligggggggggggggggggggggggg
Gelukkig hebben we ten eerste allebei leuke ouders (god's geschenk). Ik vind het leuk bij zijn ouders, hij vindt het leuk bij de mijne. Heel moeilijk voor te stellen voor de meeste mensen zo te zien. Ik hou oprecht verdomde veel van mijn ouders en ja, zoiets sufs als samen kerst vieren daar zie ik echt naar uit. Al is het alleen maar om mijn moeder te zien lachen, want dat is me heel wat waard. En mijn vriend zal het tegendeel niet beweren, want hij vindt het tegendeel niet. Als ik bijv. naar m'n ouders ga en hij wil die dag wat anders gaan doen; dan gaat hij wat anders doen en ga ik alleen. Nog nooit een probleem geweest.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:03 schreef het_fokschaap het volgende:
en owee, als hij het tegendeel durft te beweren !
zijn er ook andere primaten die met de feestdagen op bezoek gaanquote:Op woensdag 15 december 2004 16:23 schreef Isabeau het volgende:
Maar misschien zie ik de waarde van ouders wat beter in dan de 'getver, naar ouders toe!' roepers. Of ik heb gewoon geluk qua (schoon)ouders, kan ook.
Sorry Karboenkeltjequote:Op woensdag 15 december 2004 16:26 schreef Karboenkeltje het volgende:
Bah Isabeau, kun je even ophouden met de beschrijvingen van jouw zaligmakende relatie... Ik word een beetje naar van dat imaginaire strijkkwartetje.
Gelukkige mensen... jakkes.
probeer het niet teveel op jezelf te betrekken, dit topic..quote:
Klopt, het was namelijk een prachtig stereotypisch topicje. Incluis het traditionele schoonouders haten.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sorry KarboenkeltjeIk reageer ook weer veel te serieus voor een kasta-topic.
Oh jee, uhm... wat erg voor je. Het is natuurlijk erg zwaar om je moeder al te "verliezen" terwijl ze nog niet weg is. Goed, gezien de tijd die ik al aan het voorgaande heb besteed laat ik het hier ongeveer bij.quote:Ik kan er dus niet zo goed tegen als iemand zeikerig over z'n ouders praat. Mijn gebrek.
Hoe je er in godsnaam bijkomt dat ik een hekel aan m'n ouder(s) heb is mij een raadselquote:Op woensdag 15 december 2004 16:23 schreef Isabeau het volgende:
Gelukkig hebben we ten eerste allebei leuke ouders (god's geschenk). Ik vind het leuk bij zijn ouders, hij vindt het leuk bij de mijne. Heel moeilijk voor te stellen voor de meeste mensen zo te zien. Ik hou oprecht verdomde veel van mijn ouders en ja, zoiets sufs als samen kerst vieren daar zie ik echt naar uit. Al is het alleen maar om mijn moeder te zien lachen, want dat is me heel wat waard. En mijn vriend zal het tegendeel niet beweren, want hij vindt het tegendeel niet. Als ik bijv. naar m'n ouders ga en hij wil die dag wat anders gaan doen; dan gaat hij wat anders doen en ga ik alleen. Nog nooit een probleem geweest.
Maar misschien zie ik de waarde van ouders wat beter in dan de 'getver, naar ouders toe!' roepers. Of ik heb gewoon geluk qua (schoon)ouders, kan ook.
Nu zit mijn hart er niet meer helemaal in.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:28 schreef Isabeau het volgende:
Mag iedereen nu weer Kasta prijzen natuurlijk![]()
Hier zit 'm een beetje de kern wat mij betreft.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:25 schreef HansKazaNova het volgende:
Naja, toch als afsluiting maar even een moment van zelfreflectie; natuurlijk ben ik ook niet de perfecte man en uiteraard hebben mannen ook hun minpunten.
Desalniettemin zijn die minder ergerlijk dan die van vrouwen, aangezien het bij mannen simpele, praktische zaken betreft die makkelijk aan te passen zijn.
Ik heb zelf onwijs leuke ouders, die door een aantal exen zelfs ook buiten mij om gebeld werden over advies etc. En ik had zelf er een tyfushekel aan om naar mijn ex-schoonouders te gaan omdat het niet klikte.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:30 schreef HansKazaNova het volgende:
En op zich vrij schattig trouwens, dat je in de illusie verkeert dat je vriend er daadwerkelijk plezier in heeft om rond de kerstdagen met je ouders op te trekken, maar dat toont eigenlijk alleen maar aan dat je hem uitstekend onder de duim hebt en hij alles zegt om je tevreden te stellen.
Of het ligt ietwat genuanceerder en hij zegt gewoon dat hij het allemaal dolletjes vindt, omdat hij het gezeik gewoon niet wil hebben met je en neemt die paar dagen dat hij mee moet dus maar voor lief.
Ik beweer niet dat hij een tyfushekel aan zijn schoonouders heeft, dat heb ik immers zelf ook nooit gehad, maar geloof me nu maar gewoon als ik zeg dat elke man er een hekel aan heeft om gezellig "met schoonouders over niets te klessebessen omdat het nu eenmaal zo hoort".
Nee, daar maak je een fout. Kasta is het symbool van het gehele mandom. Een soort fallus die kan typen.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon zeggen dat jij er geen fuck aan vindt en niet proberen te spreken voor de hele manheid. Ik zou ook niet willen spreken voor het grote aantal vrouwen die ik persoonlijk zeikerds vind.
Op een vriendin...quote:Op woensdag 15 december 2004 17:39 schreef nozem het volgende:
Ik proef verbittering en ik zie een man die eigenlijk terug wil naar zijn vrijgezellenleventje. Waar wacht je op?
Je wilt niet weten in hoeverre dit de praktijk benadertquote:Op woensdag 15 december 2004 17:55 schreef Karboenkeltje het volgende:
Een soort fallus die kan typen.
Neem gewoon vriend, Kasta. Aan die stront valt vast wel iets te doenquote:Op woensdag 15 december 2004 17:58 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Op een vriendin...
Zodat ik haar kan dumpen en het vrijgezellenleventje weer kan oppakken.
Een gozer met een stoma.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neem gewoon vriend, Kasta. Aan die stront valt vast wel iets te doen
Goed plan. Zijn wij ook van dat gemekker afquote:Op woensdag 15 december 2004 18:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Een gozer met een stoma.
origineel...quote:Op woensdag 15 december 2004 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb weer wat gemist, ik dacht namlijk dat kasta een vriendin had
En het wachten is op de uitdeKastaNova nick, Rip
Nee, je moet niets.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:26 schreef Het_Biertje het volgende:
moet ik dat allemaal gaan lezen ?
ja hoor, ga gerust je gang...quote:Op woensdag 15 december 2004 18:13 schreef Dead-Doll het volgende:
Mag dit verhaal even kort samengevat worden?
Uiteraard moest ik natuurlijk een tegenreactie posten, aangezien ik van mening ben dat na 6 pagina's vol lof-posts, tientallen beamingen en een dozijnquote:Op woensdag 15 december 2004 18:16 schreef Xebrozius het volgende:
Vehaal slaat nergens op, wat een kutverhaal, Nog nooit zo'n slecht stuk gelezen..
Whehehe.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:25 schreef HansKazaNova het volgende:
Ik wíl niemand leren kennen; ik heb er goddomme 24 jaar over gedaan om vrienden te selecteren die me interesseren en waarmee ik leuke gesprekken kan voeren, dus ik wíl niet verplicht gesprekken voeren met niet boeiende mensen die ik normaliter voorbij zou lopen.
Ah, kastanova is een alias van een bekend schijversduo, met een directe samenwerking van caberatiers en columnisten.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:25 schreef paddy het volgende:
Ik zie hier geen discussie
Hoe kun je met iemand een discussie hebben, die niet echt is.
Ik geloof er geen ene ..... van
Een discussie over een column is altijd uiterst vermakelijk leesvoerquote:Op woensdag 15 december 2004 18:25 schreef paddy het volgende:
Ik zie hier geen discussie
Hoe kun je met iemand een discussie hebben, die niet echt is.
Ik geloof er geen ene ..... van
Zonder gein, ik heb er serieus over nagedacht...quote:Op woensdag 15 december 2004 18:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neem gewoon vriend, Kasta. Aan die stront valt vast wel iets te doen
quote:Op woensdag 15 december 2004 18:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja hoor, ga gerust je gang...
alle mannen zoeken toch eigenlijk een vrouw die op hun moeder lijkt.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:43 schreef yvonne het volgende:
Jij zoekt gewoon een vrouw zoals je moeder
Sophocles.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:43 schreef yvonne het volgende:
Kasta is een klassiek gevalquote:
In de volksmond ook wel het oedipuscomplex genoemdquote:Op woensdag 15 december 2004 18:43 schreef yvonne het volgende:
Toch wel!quote:Op woensdag 15 december 2004 18:40 schreef HansKazaNova het volgende:
Alhoewel dat me dat uiteindelijk toch ook wel behoorlijk vermoeiend lijkt.
Ga jij je ogen ook uitsteken nadat je je realiseert dat je een vriendin hebt die op je moeder lijkt..?quote:Op woensdag 15 december 2004 19:00 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
In de volksmond ook wel het oedipuscomplex genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |