En dat uit de mond van de man die met literaire pareltjes als: zeg het met smiletjes , hoe laat is het nu? , "De partij van de gezelligheid" pvdg en "de rukcarrousel" kwamquote:Op woensdag 15 december 2004 01:44 schreef zoalshetis het volgende:
misschien bij een vaag jongensblaadje of een homo-erotisch/vrouwonvriendelijk magazine. verder zie ik weinig toekomst in deze depressieve kasa.
lol kusje. maak je 'vrouwenprobleem' (om ontopic te blijven) niet te groot. overigens is dat topic van 'hoe laat is het nu' gesloten en niet veel later kwam 'post hier om 22.22'quote:Op woensdag 15 december 2004 01:49 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
En dat uit de mond van de man die met literaire pareltjes als: zeg het met smiletjes , hoe laat is het nu? , "De partij van de gezelligheid" pvdg en "de rukcarrousel" kwam.
Nee knul, jouw mening wordt wel serieus genomen hoor.
Wreedquote:Op woensdag 15 december 2004 01:49 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
En dat uit de mond van de man die met literaire pareltjes als: zeg het met smiletjes , hoe laat is het nu? , "De partij van de gezelligheid" pvdg en "de rukcarrousel" kwam.
Maar wat POL betreft zouden jullie het anders prima kunnen vinden of niet?quote:Op woensdag 15 december 2004 01:49 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Euh, 156 op het moment. Waar heb je het over?quote:Op woensdag 15 december 2004 01:54 schreef FlowDesign het volgende:
meer dan 350 posts in een topic? Sinds waneer?
En jij hebt echt een pareltje van een usericonquote:Op woensdag 15 december 2004 01:56 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Da's echt een pareltje van een reactie.![]()
Ow kut. Hèè? Naja net stond ie op 7 pagina's en nu weer op 4. Vreetje beemdquote:Op woensdag 15 december 2004 01:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Euh, 156 op het moment. Waar heb je het over?
Na mijn groeiende verbazing naar aanleiding van je verontrustende topics, baart je grammaticale ontwikkeling me nu nog het meeste zorgen.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:50 schreef zoalshetis het volgende:
lol kusje. maak je 'vrouwenprobleem' (om ontopic te blijven) niet te groot.
Daar wordt 't forum langzaam van.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
En jij hebt echt een pareltje van een usericon
Mensen met dit soort posts zouden ze moeten opruimen.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:59 schreef FlowDesign het volgende:
Mensen die meteen gaan lopen zeiken dat een (openings)post te lang is zouden ze trouwens ook eens een keer preventief moeten ruimen...
Kan je dat miscchien even samenvatten voor me?quote:Op woensdag 15 december 2004 01:59 schreef FlowDesign het volgende:
Mensen die meteen gaan lopen zeiken dat een (openings)post te lang is zouden ze trouwens ook eens een keer preventief moeten ruimen...
Vendetta?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:00 schreef Callas het volgende:
[..]
Mensen met dit soort posts zouden ze moeten opruimen.
grinnek. vertel me je grammaticale verontrusting. over je jostistroop gesproken snap ik niet zo goed hoe jij ineens 3, 4 topics van mij uit je hoge hoedje tovert.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:59 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Na mijn groeiende verbazing naar aanleiding van je verontrustende topics, baart je grammaticale ontwikkeling me nu nog het meeste zorgen.
Maar ej, laten we dit topic verder niet verneuken met je verbalehoogstandjes
Ik weet immers inmiddels wel dat ik josti-stroop aan m'n kont heb en je me toch wel blijft lastig vallen met je onbegrijpelijke zinsneden, maar open er dan even een topic over in R&P.
Daar zal ik je met genoegen richting je zoveelste zelfmoordpoging lullen.
Maar natuurlijk:quote:Op woensdag 15 december 2004 02:02 schreef MindlessWanker het volgende:
[..]
Kan je dat miscchien even samenvatten voor me?
Voor de rest kon hij natuurlijk niks zinnigs van jou vinden.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grinnek. vertel me je grammaticale verontrusting. over je jostistroop gesproken snap ik niet zo goed hoe jij ineens 3, 4 topics van mij uit je hoge hoedje tovert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |