Verrek dat stuk over z'n vuistje heb ik overgeslagen...quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:38 schreef OllieA het volgende:
Het is toch ergens wel sneu voor Kasta dat ie een bot stukje probeert te schrijven, waar ie zelfs een disclaimer aan hangt, en dat (bijna) iedereen het dan prachtig vindt.
Dat schiet natuurlijk niet op.
Dus: Kasta, ik vind het een kutstukje. Veel te kort, veel te genuanceerd, en veel te positief over je eigen vuistje. Ik geloof helemaal niet dat jij zo'n goeie rukker bent als je claimt te zijn.
jouw posts uit WFL kennende wil je eerst bewijs zien !quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:38 schreef OllieA het volgende:
Dus: Kasta, ik vind het een kutstukje. Veel te kort, veel te genuanceerd, en veel te positief over je eigen vuistje. Ik geloof helemaal niet dat jij zo'n goeie rukker bent als je claimt te zijn.
Ik schat hem toch wel hoog in in de top 100 aller tijden van wankers.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:38 schreef OllieA het volgende:
Dat vind ik ook weer zo'n dooddoener, ik kan prima zonder vrouw leven.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:04 schreef Pracissor het volgende:
We can't live with or without them, and that's a fact ;-)
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:04 schreef Pracissor het volgende:
Ach it's all a state of mind, dezelfde TS zie je over een maand een topic openen over wat voor geweldige vrouw heeft gevonden etc.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:42 schreef Seborik het volgende:
Kasta, is het goed als deze column als submit op de frontpage komt?
z'n mooiste werkquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Verrek dat stuk over z'n vuistje heb ik overgeslagen...
quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Het klopt weer aardig wat ie zegt.
Daarom blijf ik ook mooi ff vrijgezel.
En gratis hoeren zat.
Pff, afgezaagd. Nog nooit True Lies gekeken (met Arnold 'Braunschweiger')?quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:04 schreef Pracissor het volgende:
We can't live with or without them, and that's a fact ;-)
quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:12 schreef HenryHill het volgende:
Women... you can't live with them, and you can't kill 'em
quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:45 schreef j_a_s_p_e_r het volgende:
helaas wat ontzettend kansloos. Ze verplicht je toch niet om bij haar te blijven? nou dan!
Als je niks van vrouwen wil hebben waarom ga je dan een relatie met haar aan?
Twente... daar zijn de vrouwen andersquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:04 schreef MUUS het volgende:
Als ik kasta en J_F dan zo lees vraag ik me af waar jullie in godsnaam die wijven vandaan halen..
*een echte Fries is*quote:Op woensdag 15 december 2004 00:12 schreef Passione het volgende:
[..]
Twente... daar zijn de vrouwen anders![]()
Ik heb het afgelopen jaar in Utrecht gezeten, daar waren de vrouwen nog erger...quote:Op woensdag 15 december 2004 00:12 schreef Passione het volgende:
Twente... daar zijn de vrouwen anders![]()
Kom eens in dit boerenhol.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:22 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar in Utrecht gezeten, daar waren de vrouwen nog erger....
'Geëmancipeerde' huppelkutstudentjes?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:22 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar in Utrecht gezeten, daar waren de vrouwen nog erger....
Ik wil 'm d'r best nog even bijhalen hoor.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
'Geëmancipeerde' huppelkutstudentjes?
Het was best een leuk topic.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik wil 'm d'r best nog even bijhalen hoor.
Van dronken dispuutwijven naar huppelkutjescultuur
*agrees*quote:Op woensdag 15 december 2004 00:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het was best een leuk topic.
En relevant, want volgens mij is dat de ergste categorie als het op geneuzel aankomt.
Nee, de ellende begint de eerste weken al, alleen je hebt pas na een half jaar door dat het iets is wat niet voorbij gaat.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:48 schreef teknomist het volgende:
Volgens Dirkh begint de ellende na een half jaar. Wat dat betreft ben ik blij dat het nooit zo ver heeft mogen komen. Tenzij je een goede vriendin uitkiest. Eentje die net zoveel bier drinkt als jij.
Ja, die haalden niet eens bier voor je als jij het ze opdroeg en koeien melken konden ze ook al niet. En je moest ook nog eens afwassen, alsof je het niet al druk genoeg had!quote:Op woensdag 15 december 2004 00:22 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Inderdaad zeg,quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:04 schreef MUUS het volgende:
Als ik kasta en J_F dan zo lees vraag ik me af waar jullie in godsnaam die wijven vandaan halen..
quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, datnk je wel.
Dus ik moet maar stil in een hoekje op de bank gaan zitten en koffie of bier halen naar believen??
Dat is op zich niet eens zo moeilijk!
*Nick checkt.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:30 schreef MindlessWanker het volgende:
Het is me teveel om allemaal te lezen [....]
Hmm, wie is Nick?quote:Op woensdag 15 december 2004 01:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
*Nick checkt.
Okay, klaar met lezen.
quote:Op woensdag 15 december 2004 01:36 schreef zoalshetis het volgende:
voel me niet aangesproken tot de disclaimer dus één opmerking: als dit niet geschreven was door een jongen die zich heel erg onzeker voelt met vrouwen en zelfs aangevallen in zijn jongensheid zou ik het misschien serieus nemen. nu zie ik het meer als een jochie dat bij erasmussake niet weet hoe liefde te geven of te ontvangen. succes kasanova.
Nou er staan al redelijk wat topics.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:30 schreef Callas het volgende:
[..]
Ja, dat vind jij wel een goede post natuurlijk!.
Ik ook! Kasta, je kunt leuk schrijven zou je vaker moeten doen!
misschien bij een vaag jongensblaadje of een homo-erotisch/vrouwonvriendelijk magazine. verder zie ik weinig toekomst in deze depressieve kasa.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:40 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nou er staan al redelijk wat topics.![]()
Kasta je kunt zo columnist worden.![]()
Tuurlijk wel, liefde brengt men bij voorkeur oraal inquote:Op woensdag 15 december 2004 01:36 schreef zoalshetis het volgende:
nu zie ik het meer als een jochie dat bij erasmussake niet weet hoe liefde te geven of te ontvangen.
lol dude. cut the shit, anders ga je er nog in ten onder. het is allemaal niet zo interessant als je denkt.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:45 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, liefde brengt men bij voorkeur oraal in.
Daarom pleur je 't toch ook op dit forum.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol dude. cut the shit, anders ga je er nog in ten onder. het is allemaal niet zo interessant als je denkt.
En dat uit de mond van de man die met literaire pareltjes als: zeg het met smiletjes , hoe laat is het nu? , "De partij van de gezelligheid" pvdg en "de rukcarrousel" kwamquote:Op woensdag 15 december 2004 01:44 schreef zoalshetis het volgende:
misschien bij een vaag jongensblaadje of een homo-erotisch/vrouwonvriendelijk magazine. verder zie ik weinig toekomst in deze depressieve kasa.
lol kusje. maak je 'vrouwenprobleem' (om ontopic te blijven) niet te groot. overigens is dat topic van 'hoe laat is het nu' gesloten en niet veel later kwam 'post hier om 22.22'quote:Op woensdag 15 december 2004 01:49 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
En dat uit de mond van de man die met literaire pareltjes als: zeg het met smiletjes , hoe laat is het nu? , "De partij van de gezelligheid" pvdg en "de rukcarrousel" kwam.
Nee knul, jouw mening wordt wel serieus genomen hoor.
Wreedquote:Op woensdag 15 december 2004 01:49 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
En dat uit de mond van de man die met literaire pareltjes als: zeg het met smiletjes , hoe laat is het nu? , "De partij van de gezelligheid" pvdg en "de rukcarrousel" kwam.
Maar wat POL betreft zouden jullie het anders prima kunnen vinden of niet?quote:Op woensdag 15 december 2004 01:49 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Euh, 156 op het moment. Waar heb je het over?quote:Op woensdag 15 december 2004 01:54 schreef FlowDesign het volgende:
meer dan 350 posts in een topic? Sinds waneer?
En jij hebt echt een pareltje van een usericonquote:Op woensdag 15 december 2004 01:56 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Da's echt een pareltje van een reactie.![]()
Ow kut. Hèè? Naja net stond ie op 7 pagina's en nu weer op 4. Vreetje beemdquote:Op woensdag 15 december 2004 01:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Euh, 156 op het moment. Waar heb je het over?
Na mijn groeiende verbazing naar aanleiding van je verontrustende topics, baart je grammaticale ontwikkeling me nu nog het meeste zorgen.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:50 schreef zoalshetis het volgende:
lol kusje. maak je 'vrouwenprobleem' (om ontopic te blijven) niet te groot.
Daar wordt 't forum langzaam van.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
En jij hebt echt een pareltje van een usericon
Mensen met dit soort posts zouden ze moeten opruimen.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:59 schreef FlowDesign het volgende:
Mensen die meteen gaan lopen zeiken dat een (openings)post te lang is zouden ze trouwens ook eens een keer preventief moeten ruimen...
Kan je dat miscchien even samenvatten voor me?quote:Op woensdag 15 december 2004 01:59 schreef FlowDesign het volgende:
Mensen die meteen gaan lopen zeiken dat een (openings)post te lang is zouden ze trouwens ook eens een keer preventief moeten ruimen...
Vendetta?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:00 schreef Callas het volgende:
[..]
Mensen met dit soort posts zouden ze moeten opruimen.
grinnek. vertel me je grammaticale verontrusting. over je jostistroop gesproken snap ik niet zo goed hoe jij ineens 3, 4 topics van mij uit je hoge hoedje tovert.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:59 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Na mijn groeiende verbazing naar aanleiding van je verontrustende topics, baart je grammaticale ontwikkeling me nu nog het meeste zorgen.
Maar ej, laten we dit topic verder niet verneuken met je verbalehoogstandjes
Ik weet immers inmiddels wel dat ik josti-stroop aan m'n kont heb en je me toch wel blijft lastig vallen met je onbegrijpelijke zinsneden, maar open er dan even een topic over in R&P.
Daar zal ik je met genoegen richting je zoveelste zelfmoordpoging lullen.
Maar natuurlijk:quote:Op woensdag 15 december 2004 02:02 schreef MindlessWanker het volgende:
[..]
Kan je dat miscchien even samenvatten voor me?
Voor de rest kon hij natuurlijk niks zinnigs van jou vinden.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grinnek. vertel me je grammaticale verontrusting. over je jostistroop gesproken snap ik niet zo goed hoe jij ineens 3, 4 topics van mij uit je hoge hoedje tovert.
Iets niet snappen zal voor jou inmiddels een bekend fenomeen zijn neem ik aan, dus maak je er maar niet te druk om.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:04 schreef zoalshetis het volgende:
grinnek. vertel me je grammaticale verontrusting. over je jostistroop gesproken snap ik niet zo goed hoe jij ineens 3, 4 topics van mij uit je hoge hoedje tovert.
Oh vertel? Ik ben eigenlijk wel benieuwd.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:04 schreef Brennie het volgende:
Of wij geen toegevoegde waarde hebben aan de man?
Dat is een stomme opmerking, en dat weet je.
Zeg het nu! Snel! Ben je een kloon of gewoon een ontzettende newbie?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:07 schreef Callas het volgende:
[..]
Jij bent een echte reller en je meet je aan Kastanova?.
ic beetje laag, je had het over mijn grammatica.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:08 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Iets niet snappen zal voor jou inmiddels een bekend fenomeen zijn neem ik aan, dus maak je er maar niet te druk om.
Maar ik moet je teleurstellen, ik negeer je vanaf nu even, als ik me geroepen voel om toch nog op 1 van je abortuswaardige posts in te gaan open ik er wel een apart topic over.
Pssst, er schijnt een zoekfuntie in de rechterbovenhoek van je scherm te zitten....
Wheheheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!quote:Op woensdag 15 december 2004 02:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ic beetje laag, je had het over mijn grammatica.
Ik post 'm gewoon nog een keer.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:09 schreef Brennie het volgende:
Waar is me blauwe kleur, nu ik het nodig heb?
Nee hoor, ik geniet al heel lang van jouw replies.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zeg het nu! Snel! Ben je een kloon of gewoon een ontzettende newbie?
Ik wilde die discussie vermijdenquote:Op woensdag 15 december 2004 02:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh vertel? Ik ben eigenlijk wel benieuwd.
?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wheheheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!
Oh, hou OP met me hoor..
Stiekem wist ik dus al wie je bent, maar ik heb zo'n vermoeden dat dat weer een andere kloon van jou was wat mij weer terug brengt naar het vermoeden dat jij een "anonieme" kloon bent van Kasta (jijzelf dus). Correct me if I'm wrong.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:11 schreef Callas het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geniet al heel lang van jouw replies..
Er zit een searchknop in de rechterbovenhoek.
Ja, het seks-dingetje stond al in de openingspostquote:Op woensdag 15 december 2004 02:13 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik wilde die discussie vermijden
Ga bij jezelf na waarom je van een vrouw houdt, maar dan ook echt zielsveel van houdt.
Gedaan?
Ok, bedenk nu of je datzelfde voor een man kunt voelen....
gedaan?
En?
Zoja: veel succes met de switch, zonee: dan heb je het antwoord.
Als je hierom alleen van een vrouw houdt, dan heb je nog een hoop te leren jongeman.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, het seks-dingetje stond al in de openingspost
Paranoïa-alert.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Stiekem wist ik dus al wie je bent, maar ik heb zo'n vermoeden dat dat weer een andere kloon van jou was wat mij weer terug brengt naar het vermoeden dat jij een "anonieme" kloon bent van Kast (jijzelf dus). Correct me if I'm wrong.
Ach, dat hele houden van gebeuren is ook maar overrated.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:16 schreef Brennie het volgende:
[..]
Als je hierom alleen van een vrouw houdt, dan heb je nog een hoop te leren jongeman.
I'll take that as a yesquote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 02:16 schreef Brennie het volgende:
[..]
Als je hierom alleen van een vrouw houdt, dan heb je nog een hoop te leren jongeman.
Vrouwen denken daar heeeeel anders over.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach, dat hele houden van gebeuren is ook maar overrated.
Je moet er wat voor doen, uberhaupt nog aan je trekken te komen.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat houden van komt later. Als ze allemaal handige dingen voor je doet.![]()
Wolla billa Halala!!quote:Op woensdag 15 december 2004 02:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
I'll take that as a yes
Waarom heb ik ook alweer zo'n hekel aan klonen? Ohja, daarom.
Daarom is het ook geen werken met die figuren. En al helemaal niet als ze continu door je huis waggelen.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:20 schreef Brennie het volgende:
[..]
Vrouwen denken daar heeeeel anders over.![]()
En waarom zijn domme users zoals jij ook altijd weer zo vermakelijk.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
I'll take that as a yes
Waarom heb ik ook alweer zo'n hekel aan klonen? Ohja, daarom.
Lieve....Líeve.... zoalshetis....quote:Op woensdag 15 december 2004 02:09 schreef zoalshetis het volgende:
ic beetje laag, je had het over mijn grammatica.
Ach beter dat, dan dat we in jullie auto rijden toch?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarom is het ook geen werken met die figuren. En al helemaal niet als ze continu door je huis waggelen.
Ik hoef me iig niet te verschuilen achter een kloon en anders ook niet te doen alsóf ik een koon ben etc yedda yedda whatever.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:22 schreef Callas het volgende:
[..]
En waarom zijn domme users zoals jij ook altijd weer zo vermakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |