Kom eens in dit boerenhol.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:22 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar in Utrecht gezeten, daar waren de vrouwen nog erger....
'Geëmancipeerde' huppelkutstudentjes?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:22 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar in Utrecht gezeten, daar waren de vrouwen nog erger....
Ik wil 'm d'r best nog even bijhalen hoor.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
'Geëmancipeerde' huppelkutstudentjes?
Het was best een leuk topic.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik wil 'm d'r best nog even bijhalen hoor.
Van dronken dispuutwijven naar huppelkutjescultuur
*agrees*quote:Op woensdag 15 december 2004 00:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het was best een leuk topic.
En relevant, want volgens mij is dat de ergste categorie als het op geneuzel aankomt.
Nee, de ellende begint de eerste weken al, alleen je hebt pas na een half jaar door dat het iets is wat niet voorbij gaat.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:48 schreef teknomist het volgende:
Volgens Dirkh begint de ellende na een half jaar. Wat dat betreft ben ik blij dat het nooit zo ver heeft mogen komen. Tenzij je een goede vriendin uitkiest. Eentje die net zoveel bier drinkt als jij.
Ja, die haalden niet eens bier voor je als jij het ze opdroeg en koeien melken konden ze ook al niet. En je moest ook nog eens afwassen, alsof je het niet al druk genoeg had!quote:Op woensdag 15 december 2004 00:22 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Inderdaad zeg,quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:04 schreef MUUS het volgende:
Als ik kasta en J_F dan zo lees vraag ik me af waar jullie in godsnaam die wijven vandaan halen..
quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, datnk je wel.
Dus ik moet maar stil in een hoekje op de bank gaan zitten en koffie of bier halen naar believen??
Dat is op zich niet eens zo moeilijk!
*Nick checkt.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:30 schreef MindlessWanker het volgende:
Het is me teveel om allemaal te lezen [....]
Hmm, wie is Nick?quote:Op woensdag 15 december 2004 01:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
*Nick checkt.
Okay, klaar met lezen.
quote:Op woensdag 15 december 2004 01:36 schreef zoalshetis het volgende:
voel me niet aangesproken tot de disclaimer dus één opmerking: als dit niet geschreven was door een jongen die zich heel erg onzeker voelt met vrouwen en zelfs aangevallen in zijn jongensheid zou ik het misschien serieus nemen. nu zie ik het meer als een jochie dat bij erasmussake niet weet hoe liefde te geven of te ontvangen. succes kasanova.
Nou er staan al redelijk wat topics.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:30 schreef Callas het volgende:
[..]
Ja, dat vind jij wel een goede post natuurlijk!.
Ik ook! Kasta, je kunt leuk schrijven zou je vaker moeten doen!
misschien bij een vaag jongensblaadje of een homo-erotisch/vrouwonvriendelijk magazine. verder zie ik weinig toekomst in deze depressieve kasa.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:40 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nou er staan al redelijk wat topics.![]()
Kasta je kunt zo columnist worden.![]()
Tuurlijk wel, liefde brengt men bij voorkeur oraal inquote:Op woensdag 15 december 2004 01:36 schreef zoalshetis het volgende:
nu zie ik het meer als een jochie dat bij erasmussake niet weet hoe liefde te geven of te ontvangen.
lol dude. cut the shit, anders ga je er nog in ten onder. het is allemaal niet zo interessant als je denkt.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:45 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, liefde brengt men bij voorkeur oraal in.
Daarom pleur je 't toch ook op dit forum.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol dude. cut the shit, anders ga je er nog in ten onder. het is allemaal niet zo interessant als je denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |