Verrek dat stuk over z'n vuistje heb ik overgeslagen...quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:38 schreef OllieA het volgende:
Het is toch ergens wel sneu voor Kasta dat ie een bot stukje probeert te schrijven, waar ie zelfs een disclaimer aan hangt, en dat (bijna) iedereen het dan prachtig vindt.
Dat schiet natuurlijk niet op.
Dus: Kasta, ik vind het een kutstukje. Veel te kort, veel te genuanceerd, en veel te positief over je eigen vuistje. Ik geloof helemaal niet dat jij zo'n goeie rukker bent als je claimt te zijn.
jouw posts uit WFL kennende wil je eerst bewijs zien !quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:38 schreef OllieA het volgende:
Dus: Kasta, ik vind het een kutstukje. Veel te kort, veel te genuanceerd, en veel te positief over je eigen vuistje. Ik geloof helemaal niet dat jij zo'n goeie rukker bent als je claimt te zijn.
Ik schat hem toch wel hoog in in de top 100 aller tijden van wankers.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:38 schreef OllieA het volgende:
Dat vind ik ook weer zo'n dooddoener, ik kan prima zonder vrouw leven.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:04 schreef Pracissor het volgende:
We can't live with or without them, and that's a fact ;-)
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:04 schreef Pracissor het volgende:
Ach it's all a state of mind, dezelfde TS zie je over een maand een topic openen over wat voor geweldige vrouw heeft gevonden etc.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:42 schreef Seborik het volgende:
Kasta, is het goed als deze column als submit op de frontpage komt?
z'n mooiste werkquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Verrek dat stuk over z'n vuistje heb ik overgeslagen...
quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Het klopt weer aardig wat ie zegt.
Daarom blijf ik ook mooi ff vrijgezel.
En gratis hoeren zat.
Pff, afgezaagd. Nog nooit True Lies gekeken (met Arnold 'Braunschweiger')?quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:04 schreef Pracissor het volgende:
We can't live with or without them, and that's a fact ;-)
quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:12 schreef HenryHill het volgende:
Women... you can't live with them, and you can't kill 'em
quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:45 schreef j_a_s_p_e_r het volgende:
helaas wat ontzettend kansloos. Ze verplicht je toch niet om bij haar te blijven? nou dan!
Als je niks van vrouwen wil hebben waarom ga je dan een relatie met haar aan?
Twente... daar zijn de vrouwen andersquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:04 schreef MUUS het volgende:
Als ik kasta en J_F dan zo lees vraag ik me af waar jullie in godsnaam die wijven vandaan halen..
*een echte Fries is*quote:Op woensdag 15 december 2004 00:12 schreef Passione het volgende:
[..]
Twente... daar zijn de vrouwen anders![]()
Ik heb het afgelopen jaar in Utrecht gezeten, daar waren de vrouwen nog erger...quote:Op woensdag 15 december 2004 00:12 schreef Passione het volgende:
Twente... daar zijn de vrouwen anders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |