Idd een beetje veelquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:26 schreef Het_Biertje het volgende:
moet ik dat allemaal gaan lezen ?
Zeer herkenbaar.... bij andere stellen danquote:
Dat gourmetvrienden gedoe en familie-ellende heeft mij ook een hoop frustratie bezorgdquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar.... bij andere stellen dan
Je kunt natuurlijk ook op je buik gaan liggen...quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:25 schreef HansKazaNova het volgende:
Het is dat ik geen stront aan m'n lul wil...
maar anders zou ik me spontaan bekeren tot de herenliefde.
Wat je daar zegt geldt alleen voor de eerste week en als je geluk hebt, kan daar nog een weekje bij komen. Daarna komen de vriendinnen, schoonmoeder en zusjes ten tonele.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:32 schreef Rnej het volgende:
je hebt een punt.....
maaarrrrr
er zijn vrouwen (misschien heb je ze niet ontmoet) waar je echt veel tijd gezellig mee kan doorbrengen en ook graag met een pilsje op de bank zitten ...
Als je maar geen complimentjes wiltquote:
Ik ben tevreden met weinig.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je maar geen complimentjes wilt
Soms, heel soms ben ik het nog wel eens deels met je eens.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:25 schreef HansKazaNova het volgende:
Ik wíl niemand leren kennen; ik heb er goddomme 24 jaar over gedaan om vrienden te selecteren die me interesseren en waarmee ik leuke gesprekken kan voeren, dus ik wíl niet verplicht gesprekken voeren met niet boeiende mensen die ik normaliter voorbij zou lopen.
In geval van dat ontbijt op bed gewoon de boel in de vuilnisbak flikkeren en zeggen "Zo, nu word je er niet dik van."quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:41 schreef L3IPO het volgende:
Ik vind het een geniaal stukjeGoed geschreven en zeker herkenbare dingen erin
Met name over dat selectieve geheugen
Je kunt zoveel goed doen, maar als je 1 klein dingen fout doet (en dat ook nog eens alleen in hun ogen fout is) dan zal je dat de rest van je leven aanhoren
![]()
Volgens mij zijn de meeste mannen gewoon homo maar om één of andere reden ook vies van de herenliefde. We zoeken dus gewoon een toffe vent in een vrouwenlijf.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:45 schreef MUUS het volgende:
Hoewel ik me nu afvraag of ik dan toch niet stiekem een vent ben, aangezien ik mezelf in een heleboel dingen niet herken.
gewoon je mond dicht houden, niet over alles willen 'praten' dus, niet alleen maar aan jezelf denken, en niet denken dat jullie perfect zijn. Gewoon accepteren dat mannen superieur zijn en die grote bek accepteren, we doen dat voor jullie eigen bestwil. Echt!quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:10 schreef Liejannuh het volgende:
Kasta!Eigenlijk heb je wel een beetje gelijk!
Welke tips kun je me geven? Geen aandacht vragen, niets verwachten, geen gezellige dingen doen en niet zeuren?
Weet jij iets wat zowel de (eerlijke) man als vrouw een "gezellige" bezigheid vinden?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:10 schreef Liejannuh het volgende:
Kasta!Eigenlijk heb je wel een beetje gelijk!
Welke tips kun je me geven? Geen aandacht vragen, niets verwachten, geen gezellige dingen doen en niet zeuren?
Ze hoeven heus niet dood.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:22 schreef Tessje het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren en moeten dood.
Tis net als met andermans kinderen, die zijn ook best leuk zolang ze maar niet continu in je huis rondhangen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ze hoeven heus niet dood.![]()
Ja, dat vind jij wel een goede post natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:59 schreef Ryan3 het volgende:
Goede post.
JA!! JA!! Ik weet iets!!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Weet jij iets wat zowel de (eerlijke) man als vrouw een "gezellige" bezigheid vinden?
Ah, datnk je wel.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
gewoon je mond dicht houden, niet over alles willen 'praten' dus, niet alleen maar aan jezelf denken, en niet denken dat jullie perfect zijn. Gewoon accepteren dat mannen superieur zijn en die grote bek accepteren, we doen dat voor jullie eigen bestwil. Echt!
Uh... Bandjes kijken??quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Weet jij iets wat zowel de (eerlijke) man als vrouw een "gezellige" bezigheid vinden?
Mja, maar jij neukt dan weer niet..quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:43 schreef ChrisJX het volgende:
Vind je het erg dat ik na de helft van de eerste alinea afgehaakt ben?
Ik wil namelijk nog iets van m'n avond beleven en lekker met bier en chips op de bank hangen. In plaats van dat oeverloze gezever na te lezen
Yeah, right!quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:43 schreef ChrisJX het volgende:
Ik wil [..] met bier en chips op de bank hangen.
Ik zei niet in de weg zitten. De tv hoort in de hoek, dus daar zit je in de weg. Ga lekker met je vriendinnen op stap, gun ons ook een rustige, bier kan ik zelf wel halenquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, datnk je wel.
Dus ik moet maar stil in een hoekje op de bank gaan zitten en koffie of bier halen naar believen??
Dat is op zich niet eens zo moeilijk!
[..]
Uh... Bandjes kijken??
Of is dat niet gezellig? Als je dan achteraf nog in de kroeg lyrisch kunt gaan doen over hoe goed het was?
Offuh.... Op vakantie gaan? Alhoewel dat wel de ultieme relatietest is.
Of, gewoon naar de kroeg gaan. Of naar een fok!meeting gaan of naar een museum gaan of naar de bioscoop (en nee, dat hoeft dan echt niet perse Bridget Jones te zijn) gaan of uit eten gaan of weet ik veel!
Dat is toch allemaal niet zo heel erg verschrikkelijk?
Ja, van wat voor films houden de meeste vrouwen. Die achterlijke tekenfilms. Of die zoetsappige troep met "hij van Friends".quote:Uh... Bandjes kijken??
Of is dat niet gezellig? Als je dan achteraf nog in de kroeg lyrisch kunt gaan doen over hoe goed het was?
Offuh.... Op vakantie gaan? Alhoewel dat wel de ultieme relatietest is.
Of, gewoon naar de kroeg gaan. Of naar een fok!meeting gaan of naar een museum gaan of naar de bioscoop (en nee, dat hoeft dan echt niet perse Bridget Jones te zijn) gaan of uit eten gaan of weet ik veel!
Dat is toch allemaal niet zo heel erg verschrikkelijk?
quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja, van wat voor films houden de meeste vrouwen. Die achterlijke tekenfilms. Of die zoetsappige troep met "hij van Friends".
Op vakantie gaan. Wat is doorgaans leuker, op vakantie met je vriendin of met 3 vrienden.
Kroeg. Gezellig. "Drink niet zoveel". "Wat moet ze van je". "Niet gokken!". "Ik wil naar huis". "Kom, jij moet ook dansen".![]()
Een Fok meeting. WHAHAHAHAHHAAH make my day man.
Dan is de bios nog de beste optie. Heb een beetje een minder gangbare filmsmaak alleen.
Andere "gezellige" dingen;
doelloos naar de Ikea (om te slenteren en rommel te kopen). Op dansles. Naar je schoonouders/familie, lekker fonduen. Samen lezen. WANDELEN.![]()
Naar het bos. Een stukje fietsen
Winkelen, ook een goeie.
Die is idd goud ja. Of de omgekeerde variant, nadat ze een tijd lang met het gezicht op onweer door het huis stampt.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
"Waarom zeg je niks, is er wat?"
Ah, maar bandjes kijken vind je wel leuk?quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja, van wat voor films houden de meeste vrouwen. Die achterlijke tekenfilms. Of die zoetsappige troep met "hij van Friends".
Op vakantie gaan. Wat is doorgaans leuker, op vakantie met je vriendin of met 3 vrienden.
Kroeg. Gezellig. "Drink niet zoveel". "Wat moet ze van je". "Niet gokken!". "Ik wil naar huis". "Kom, jij moet ook dansen".![]()
Een Fok meeting. WHAHAHAHAHHAAH make my day man.
Dan is de bios nog de beste optie. Heb een beetje een minder gangbare filmsmaak alleen.
Andere "gezellige" dingen;
doelloos naar de Ikea (om te slenteren en rommel te kopen). Op dansles. Naar je schoonouders/familie, lekker fonduen. Samen lezen. WANDELEN.![]()
Naar het bos. Een stukje fietsen
Winkelen, ook een goeie.
Doe maar een dvd'tje dan. Iets betere kwaliteit.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, maar bandjes kijken vind je wel leuk?
Wanneer spreken we af?
In jullie relatie zijn de rollen inderdaad omgedraaid.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:43 schreef ChrisJX het volgende:
Vind je het erg dat ik na de helft van de eerste alinea afgehaakt ben?
Ik wil namelijk nog iets van m'n avond beleven en lekker met bier en chips op de bank hangen. In plaats van dat oeverloze gezever na te lezen
Dat lange verhaal is dan ook Kasta's vrouwelijke kantquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:25 schreef dolle_hond het volgende:
als luie kerel lees je dat stuk natuurlijk niet helemaal. 5 regels of zo
Geslacht: Vrouwquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:25 schreef N.icka het volgende:
Wat een dom stuk zeg en wat een hielenlikkers hier
Zeg ik wil me nergens mee bemoeien natuurlijk, maar hoezo kun jij nu weer yvonne in de aanbieding doen???quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:23 schreef golfer het volgende:
Leuk geschreven Kasta.![]()
Hoewel vrouwen naar mate ze ouder worden wel wat veranderen.
Ik kan je wat exemplaren van rond de 45-50 aanraden.
*doet Yvonne in de aanbieding*
Ah, gezellig!quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Doe maar een dvd'tje dan. Iets betere kwaliteit.
![]()
Me dunkt dat de potenti"ele koper er goed aan doet naar het aankoopbewijs te vragenquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg ik wil me nergens mee bemoeien natuurlijk, maar hoezo kun jij nu weer yvonne in de aanbieding doen???
Verrek dat stuk over z'n vuistje heb ik overgeslagen...quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:38 schreef OllieA het volgende:
Het is toch ergens wel sneu voor Kasta dat ie een bot stukje probeert te schrijven, waar ie zelfs een disclaimer aan hangt, en dat (bijna) iedereen het dan prachtig vindt.
Dat schiet natuurlijk niet op.
Dus: Kasta, ik vind het een kutstukje. Veel te kort, veel te genuanceerd, en veel te positief over je eigen vuistje. Ik geloof helemaal niet dat jij zo'n goeie rukker bent als je claimt te zijn.
jouw posts uit WFL kennende wil je eerst bewijs zien !quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:38 schreef OllieA het volgende:
Dus: Kasta, ik vind het een kutstukje. Veel te kort, veel te genuanceerd, en veel te positief over je eigen vuistje. Ik geloof helemaal niet dat jij zo'n goeie rukker bent als je claimt te zijn.
Ik schat hem toch wel hoog in in de top 100 aller tijden van wankers.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:38 schreef OllieA het volgende:
Dat vind ik ook weer zo'n dooddoener, ik kan prima zonder vrouw leven.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:04 schreef Pracissor het volgende:
We can't live with or without them, and that's a fact ;-)
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:04 schreef Pracissor het volgende:
Ach it's all a state of mind, dezelfde TS zie je over een maand een topic openen over wat voor geweldige vrouw heeft gevonden etc.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:42 schreef Seborik het volgende:
Kasta, is het goed als deze column als submit op de frontpage komt?
z'n mooiste werkquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Verrek dat stuk over z'n vuistje heb ik overgeslagen...
quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Het klopt weer aardig wat ie zegt.
Daarom blijf ik ook mooi ff vrijgezel.
En gratis hoeren zat.
Pff, afgezaagd. Nog nooit True Lies gekeken (met Arnold 'Braunschweiger')?quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:04 schreef Pracissor het volgende:
We can't live with or without them, and that's a fact ;-)
quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:12 schreef HenryHill het volgende:
Women... you can't live with them, and you can't kill 'em
quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:45 schreef j_a_s_p_e_r het volgende:
helaas wat ontzettend kansloos. Ze verplicht je toch niet om bij haar te blijven? nou dan!
Als je niks van vrouwen wil hebben waarom ga je dan een relatie met haar aan?
Twente... daar zijn de vrouwen andersquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:04 schreef MUUS het volgende:
Als ik kasta en J_F dan zo lees vraag ik me af waar jullie in godsnaam die wijven vandaan halen..
*een echte Fries is*quote:Op woensdag 15 december 2004 00:12 schreef Passione het volgende:
[..]
Twente... daar zijn de vrouwen anders![]()
Ik heb het afgelopen jaar in Utrecht gezeten, daar waren de vrouwen nog erger...quote:Op woensdag 15 december 2004 00:12 schreef Passione het volgende:
Twente... daar zijn de vrouwen anders![]()
Kom eens in dit boerenhol.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:22 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar in Utrecht gezeten, daar waren de vrouwen nog erger....
'Geëmancipeerde' huppelkutstudentjes?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:22 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar in Utrecht gezeten, daar waren de vrouwen nog erger....
Ik wil 'm d'r best nog even bijhalen hoor.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
'Geëmancipeerde' huppelkutstudentjes?
Het was best een leuk topic.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik wil 'm d'r best nog even bijhalen hoor.
Van dronken dispuutwijven naar huppelkutjescultuur
*agrees*quote:Op woensdag 15 december 2004 00:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het was best een leuk topic.
En relevant, want volgens mij is dat de ergste categorie als het op geneuzel aankomt.
Nee, de ellende begint de eerste weken al, alleen je hebt pas na een half jaar door dat het iets is wat niet voorbij gaat.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:48 schreef teknomist het volgende:
Volgens Dirkh begint de ellende na een half jaar. Wat dat betreft ben ik blij dat het nooit zo ver heeft mogen komen. Tenzij je een goede vriendin uitkiest. Eentje die net zoveel bier drinkt als jij.
Ja, die haalden niet eens bier voor je als jij het ze opdroeg en koeien melken konden ze ook al niet. En je moest ook nog eens afwassen, alsof je het niet al druk genoeg had!quote:Op woensdag 15 december 2004 00:22 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Inderdaad zeg,quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:04 schreef MUUS het volgende:
Als ik kasta en J_F dan zo lees vraag ik me af waar jullie in godsnaam die wijven vandaan halen..
quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, datnk je wel.
Dus ik moet maar stil in een hoekje op de bank gaan zitten en koffie of bier halen naar believen??
Dat is op zich niet eens zo moeilijk!
*Nick checkt.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:30 schreef MindlessWanker het volgende:
Het is me teveel om allemaal te lezen [....]
Hmm, wie is Nick?quote:Op woensdag 15 december 2004 01:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
*Nick checkt.
Okay, klaar met lezen.
quote:Op woensdag 15 december 2004 01:36 schreef zoalshetis het volgende:
voel me niet aangesproken tot de disclaimer dus één opmerking: als dit niet geschreven was door een jongen die zich heel erg onzeker voelt met vrouwen en zelfs aangevallen in zijn jongensheid zou ik het misschien serieus nemen. nu zie ik het meer als een jochie dat bij erasmussake niet weet hoe liefde te geven of te ontvangen. succes kasanova.
Nou er staan al redelijk wat topics.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:30 schreef Callas het volgende:
[..]
Ja, dat vind jij wel een goede post natuurlijk!.
Ik ook! Kasta, je kunt leuk schrijven zou je vaker moeten doen!
misschien bij een vaag jongensblaadje of een homo-erotisch/vrouwonvriendelijk magazine. verder zie ik weinig toekomst in deze depressieve kasa.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:40 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nou er staan al redelijk wat topics.![]()
Kasta je kunt zo columnist worden.![]()
Tuurlijk wel, liefde brengt men bij voorkeur oraal inquote:Op woensdag 15 december 2004 01:36 schreef zoalshetis het volgende:
nu zie ik het meer als een jochie dat bij erasmussake niet weet hoe liefde te geven of te ontvangen.
lol dude. cut the shit, anders ga je er nog in ten onder. het is allemaal niet zo interessant als je denkt.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:45 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, liefde brengt men bij voorkeur oraal in.
Daarom pleur je 't toch ook op dit forum.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol dude. cut the shit, anders ga je er nog in ten onder. het is allemaal niet zo interessant als je denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |