Vrouwenquote:Op woensdag 1 december 2004 12:39 schreef SouthernSun het volgende:
*zucht ik zit een beetje met eentje die altijd het negatieve ziet.
zij: vind je me leuk?
ik: ja superleuk zelfs
en 2 minuten later:
zij: blabla maar je vind me toch niet leuk
ik:![]()
en dat dan nog een paar keer
nee man! ... je bedoelt : " meisjes "quote:Op woensdag 1 december 2004 12:41 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
![]()
oh dat heb ik al lang in de gatenquote:Op woensdag 1 december 2004 12:42 schreef Pearly het volgende:
Meisjes zijn onzekere wezentjes SouthernSun ...
Maar dit moet eerst 5 x gebeuren voor dat je dat snapt ?![]()
Wat is er mis met Nee?quote:Op woensdag 1 december 2004 13:35 schreef mgerben het volgende:
"Vind je je ex leuker dan mij?"
Er bestaat geen goed antwoord!
dan gaan ze zeiken dat je liegtquote:Op woensdag 1 december 2004 13:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nee?
Ja dan moet ze het maar niet vragenquote:Op woensdag 1 december 2004 13:41 schreef joogdepoog het volgende:
[..]
dan gaan ze zeiken dat je liegt
tvp, bijdewee![]()
Haha, lees de vorige topics maar door, als zij problemen wil kom je er daar echt niet mee vanaf!quote:Op woensdag 1 december 2004 13:37 schreef Litso het volgende:
[Vind je je ex leuker dan mij?]
Wat is er mis met Nee?
zulke histerische zeikwijven zijn zowieso niet voor mij, als iemand zo is, kan ze gelijk optieftenquote:Op woensdag 1 december 2004 13:45 schreef mgerben het volgende:
[..]
Haha, lees de vorige topics maar door, als zij problemen wil kom je er daar echt niet mee vanaf!
"Je aarzelde!"
of "Waarom ben je dan met haar iets begonnen?"
of "Dat zeg je alleen maar omdat ik het wil horen! Volgens mij ... blablabla "
Let op: Ze wil helemaal niet weten of jij jouw ex leuker vond dan haar!
Ze is onzeker over zichzelf, en ze gaat dat onzekere gevoel koesteren. Ze laat dat onzekere gevoel he-le-maal niet afvoeren door een simpele 'nee'. Was het maar zo zimpel. Lees de vorige topics maar door, dan weet je waar ik op doel.
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:35 schreef mgerben het volgende:
(knip)
Insgelijksquote:Op woensdag 1 december 2004 13:53 schreef joogdepoog het volgende:
[..]
zulke histerische zeikwijven zijn zowieso niet voor mij, als iemand zo is, kan ze gelijk optieften
problemen ergens mee best, mar dan moet je niet histerisch worden![]()
idd Shagster, ik schreef mijn stukje nadat ik jouw post in de vorige topics had gelezen... Echt lachen, maar die vrouw was echt op zoek naar problemen, en ze was vastbesloten dat jij haar niet ging tegenhouden! Ze zou problemen vinden, linksom of rechtsom.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:54 schreef Shagster het volgende:
[..]![]()
Je krijgt nog les in omgaan met vrouwen hier ook.
Ach, ik heb daar niet echt een mening over.. Ik zie altijd wel waar het schip strandt en bedenk me dan wel of ik er gelukkig mee ben of niet..quote:zulke histerische zeikwijven zijn zowieso niet voor mij, als iemand zo is, kan ze gelijk optieften
problemen ergens mee best, mar dan moet je niet histerisch worden
Weet ik zelf ook wel hoor.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:59 schreef mgerben het volgende:
[..]
idd Shagster, ik schreef mijn stukje nadat ik jouw post in de vorige topics had gelezen... Echt lachen, maar die vrouw was echt op zoek naar problemen, en ze was vastbesloten dat jij haar niet ging tegenhouden! Ze zou problemen vinden, linksom of rechtsom.
Ze voelt zichzelf gewoon onzeker, en met een omweg en met dat soort k*tvragen maakt ze van jou een boosdoener zodat ze lekker boos kan worden op jou. Is een fijner gevoel dan onzekerheid, dus gaat ze op zoek naar 'schuld'.
Dat heeft ze zelf nog nooit zo ontleed, ze denkt echt dat het jouw schuld is. Maar ze moet gewoon leren dat haar gedrag niet het gewenste resultaat heeft.
In jouw voorbeeld gaf je haar juist wat ze wilde en beloonde je dus haar gedrag...
Haha, dat wist ik niet hoor. Moest er zelf ook door schade en schande achter komen. Als je dat gedrag herkent is er wel mee om te gaan (gewoon opvoeden die vriendin - riep er iemand 'golden retriever' ? ) maar je moet het wel herkennen... anders trekken ze je het moeras in.quote:Op woensdag 1 december 2004 14:00 schreef Shagster het volgende:
[..]
Weet ik zelf ook wel hoor.
Maar bedenk je wel even dat ik nog een onzeker pubertje was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |