quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:ik heb de fedleden in 2 categorieen verdeeld: die met een ht-arena site, en die zonder. Dan is het makkelijker om elkaars ht-arena site te vinden The_Hives is voortaan mede verantwoordelijk voor de OP. Ook komrad had interesse, maar vanwege zijn werk is hij niet zoveel meer online. Bovendien was The_hives online toen ik echt hulp nodig had. Zijn eerste werk is te aanschouwen bij de managerlijst, alwaar hij nieuwe managers heeft toegevoegd en ook wat trainingen heeft toegevoegd. Voortaan moeten nieuwe managers vermelden wat ze trainen(al ben ik dat nog vergeten te vermelden)
DE ACTIE VAN KOEIquote:Hives
Koei-Award staat voor domste actie/uitspraak van het seizoen.
DE ACTIE VAN QYN:quote:qyn deze actie dus, Koei zelf omdat hij dacht dat hij een deadline had, hij had geboden en was op irc helemaal blij dat hij hem zo goedkoop had. Wij moesten allemaal al kijken enzo. Totdat iemand zei dat de deadline pas een dag later afliep . Toen had hij hem dus niet
TWEEDE ACTIE VAN KOEIquote:Joralf
qyn heeft mn speler!!!! Woei!!!!
Wat een ei he.... 125k voor zo'n noob bieden, door 'per ongeluk' te klikken
Gomarus Fresco (37802087)
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 430
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 2
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 2
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
DE REACTIE VAN JORALFquote:Madkow
Je bent er even niet en er worden gelijk weer allemaal ouwe 'koeien' uit de sloot gehaald
Ik ben wel blij dat ik niet meer de enige ben die genomineerd is enzo, goed bezig qyn
Zo heb ik vorig seizoen ook een speler van een maat van me gekocht omdat ik zo vriendelijk was een bod uit te brengen.......
waar vervolgens niemand meer overheen boodt
quote:Joralf - dinsdag 7 december 2004 @ 11:36
Whahahahaa Ik lig iedere keer weer dubbel
*hopelijk ga ik zelf niet ooit ook zoiets doms doen... *
quote:
volgende week is het:
nicomart-raffie
wint nicomart, dan is hij door, omdat zijn doelsaldo beter is dan dat van engessa. speelt nicomart gelijk of verliest hij, is engessa door
wedstrijden die nog gespeeld zijn maar hier boven niet zijn beschreven, hebben geen belang meer. Ze mogen gespeeld worden en ze worden ook bij de stand opgeteld, maar het is geen belang meer voor plaatsing o.i.d
quote:Op donderdag 9 december 2004 11:20 schreef Joralf het volgende:
Dat is niet helemaal correct, want als nicomart wint met 1-0 is hij door, maar met 2-0 hebben ze een gelijk doelsaldo en dan kijken we naar uitslag en die is 1-1.....
DE UITELG VAN JORALFquote:Sir_Dalord
wat heb jij gedronken joralf
quote:Joralf - donderdag 9 december 2004 @ 11:25
ik zat doelpunten voor bij doelpunten tegen op te tellen en als nicomart dan met 2-0 zou winnen en je telt dat bij zijn doelpunten tegen op dan is het doelsaldo gelijk
Joralf komt toch wel dicht bij he ?????quote:Komrad
We moeten nu nog een derde genomineerde hebben, maar het seizoen is nog lang
mwah, het is een goed positiespel van 18, maar ik raak hem maar niet kwijtquote:Robarschreef - donderdag 9 december 2004 @ 09:34
[bijdehande mode]
Als je zelf al zegt dat het een kutspeler is !!!!!
[/bijdehand mode]
thnxquote:Nog gefeliciteerd met Ajax!
He heb trouwens die tuchtzaak waar ik het gisteren over had waarschijnljik wel gewonnen.
Die mensen van de KNVB hebben we (ik een leider en een ander bestuurslid) helemaal ingepalmd!
Ze lulden helemaal met ons mee.
En ik was nog net op tijd thuis ook voor Ajax!!!
Tijd voor meer fysio's zou ik zeggen.quote:*ontopic
Had begin deze week drie blessures, gaat erg hard de laatste tijd......
Nu is er door de oefenwedstrijd weer 1 bijgekomen, geen basisspeler, maar wel een aardige reservespits...! Gelukkig kan mijn beste verdediger wel gewoon spelen. Hij is wonderbaarlijk genoeg binnen een week genezen. Dit is echt een pak van mijn hart, want ik heb hem echt nodig in het vervolg van de competitie! Helaas kan ik nog niet beschikken over een reserveverdediger en mijn eerste keeper, maar mijn tweede keeper is een waardige vervanger.
Euhm... dat was sd zijn opmerking, als je goed gelezen hebt:quote:Op donderdag 9 december 2004 12:06 schreef Robar het volgende:
EDIT:
ow ja, het feit dat hij dacht niet de slechtste te zijn in de FOK!cup en na een goede berekening er achter kwam dat wel te zijn, is toch ook wel een nominatie waard?
no offense Joralf
quote:<sirdalord> JORALF!
<Joralf> ja?
<sirdalord> je bnet niet de slechtste!
<sirdalord>
<Joralf> lol
<Joralf> wie dan?
<sirdalord> spletterpikkies heeft hetzelfde doelsaldo, alleen minder gescoord
<Joralf> woei!!!!
<Joralf> ik own
<sirdalord> ow
<sirdalord> wacht
<sirdalord> hij heeft wel een punt
<sirdalord> je bent wel de slechtste
<Joralf> whahahahaaa
<komrad> DECEPTIE
DIe laatste opmerking gaat je wel een paar kicks kosten van qyn, maar of je in aanmerkingkomt voor een nominatie hangt ook af van de domme acties die nog komen.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:31 schreef Joralf het volgende:
jaaaaa
maar het laatste was dus niet waar.... mjah... de rest was ook al uberdom dus.... doe maar een nominatie... en waar blijft mn slechtste fokcupper award nou? En die 100.000 euro?
Ow wacht... die heb ik al van qyn gehad
Maar je geloofde hem welquote:Op donderdag 9 december 2004 13:24 schreef Joralf het volgende:
[..]
Euhm... dat was sd zijn opmerking, als je goed gelezen hebt:
[..]
Dankje voor het complimentquote:Op donderdag 9 december 2004 13:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar je geloofde hem wel!!
Maar de berekening is al een nominatie waard!
Je hebt me hartelijk laten lachen....!
Ik wil mezelf liever niet de dood in lachen joralf, maar dit vergroot je kans op ene nominatie idd welquote:Op donderdag 9 december 2004 13:44 schreef Joralf het volgende:
[..]
Dankje voor het complimentEn wat als ik er nu bij vertel dat ik Natuur & Sterrenkunde studeer aan de Universiteit Utrecht en 2 vakken met pure wiskunde krijg
lach je dan nog harder?
Ties Balkenende 31 [Die all-time Topscorder]quote:Op donderdag 9 december 2004 20:21 schreef Johan-Derksen het volgende:
Dan is je beste spits oud, lijkt me zo
Con!quote:Op donderdag 9 december 2004 23:05 schreef One_conundrum het volgende:
nou goeiemorgen
quote:The_Hives is voortaan mede verantwoordelijk voor de OP. Ook komrad had interesse, maar vanwege zijn werk is hij niet zoveel meer online. Bovendien was The_hives online toen ik echt hulp nodig had. Zijn eerste werk is te aanschouwen bij de managerlijst, alwaar hij nieuwe managers heeft toegevoegd en ook wat trainingen heeft toegevoegd. Voortaan moeten nieuwe managers vermelden wat ze trainen(al ben ik dat nog vergeten te vermelden)
Aantal spelers : 26.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:56 schreef Johan-Derksen het volgende:
Gemiddeld 27?![]()
Zie mijn gegevens:
Aantal spelers : 22.
Gemiddelde leeftijd : 22.90
TSI average : 1 010.
Total TSI : 22 240.
Gemiddeld salaris : 893 Euro.
totaal salaris : 19 660 Euro
Mazzelaar!quote:Op donderdag 9 december 2004 23:01 schreef qyn het volgende:.. Ik doe net mijn tot nu toe mooiste transfer ooit
![]()
Geil verhaal enzo
wat verwacht je er voorquote:Op vrijdag 10 december 2004 09:03 schreef Robar het volgende:
Wat zouden jullie hiervoor over hebben?
YP van twee weken geleden, nu al gestegen met TSI en PM.
Alleen vorm is niet super, maar dat verandert uiteraard snel!
Tim Bongaerts
TSI = 1 240 , 17 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Hahaha, de bewegingen kunnen alleen gemaakt worden na minimaal 3 koppen koffie. Anders heb je kans op blessuresquote:Op vrijdag 10 december 2004 09:33 schreef Patron het volgende:
Moet je niet druk met oefenen zijn Hives ipv hier een beetje te posten??
Ik heb geen ervaring met 17 jaar en uitstekend, maar van 20 jaar en uitstekend gaan ze voor 279kquote:Op vrijdag 10 december 2004 09:45 schreef Robar het volgende:De vraag is eigenlijk, wat zou mijn verkoopprijs moeten zijn en wat kan hij me opleveren. Ben niet zo goed in het inschatten hiervan!
Ik denk dat ik hem nog wel twee seizoenen doortrain en dan zelf houd.quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met 17 jaar en uitstekend, maar van 20 jaar en uitstekend gaan ze voor 279k
En die had net als jou speler geen passen
Verkocht voor 21kquote:Jochem van Rixel (22683949)
27 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 310
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 4
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
edit: I heb een Noorse IV'er en Joralf een belgische IV'er als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:16 schreef Lortnoc het volgende:
Scoren +3
Form +6 -5 maar gelukkig is m'n verdediging weer wat op orde nu.
Update valt toch een beetje tegen had wel verwacht dat er wat meer zouden stijgen die al gespeeld hadden bij andere mensen deze week.
Nog iemand m'n sheet geprobeerd trouwens?
edit: Heb leuke friendly trouwens woensdag. Krijg een Colombiaanse 3e klasser op bezoek
echt waar, het is onze plicht je aan een leven te helpenquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
http://www.ht-arena.com/hoolieganzen/
Check mn nieuwe intro
gaan we zuipen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:53 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
echt waar, het is onze plicht je aan een leven te helpen
[tankmodus]quote:
begin jij donderdag pasquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:41 schreef komrad het volgende:
[..]
[tankmodus]wie wat waar en wanneer [/tankmodos]
[vermoeidheidsmodus] vanavond even niet [/vermoeidheidsmodus]
[studentmodus] watje altijd drank van donderdag tot zondag [/studentmodus]
[eigen modus] oke, wanneer gaan we[/eigen modus]
ik drink elke dag om mijn kater van de vorige dag weg te drinken... Ik zit, zeg maar, in een vicieuze cirkel momenteelquote:
je hebt die NHTV feestjes wel een beetje ver doorgevoerdquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:11 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik drink elke dag om mijn kater van de vorige dag weg te drinken... Ik zit, zeg maar, in een vicieuze cirkel momenteel
Als gevoel natuurlijk wel, maar ook om wedstrijden te winnen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:05 schreef 2609 het volgende:
het beste is natuurlijk zelf de opstelling maken
Ik zou HT ratings gebruiken. Daar kan je het effect zien als je een speler op een andere plaats in zet of bijvoorbeeld verdedigen of aanvallend. Imho een goed programma om zelf een elftal samen te stellen zonder de kans op grote foutenquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:28 schreef Goldboy het volgende:
Ik had nog even 'n vraagje tussendoor (ik zou d'r 'n post omheen kunnen maken maar daar ben ik te lui voor)
Kun je 't beste het team gebruiken wat: My Best Team (staat bij de links op de linkpagina van deze topic) berekend?
Je moet wel even met de knoppen knutselen om de goede ratings te krijgen, want het klopt niet helemaal.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik zou HT ratings gebruiken. Daar kan je het effect zien als je een speler op een andere plaats in zet of bijvoorbeeld verdedigen of aanvallend. Imho een goed programma om zelf een elftal samen te stellen zonder de kans op grote fouten. Daar is overigens ook een optie in om het progje een team te laten kiezen, maar dat is niet leuk
JD, als je wilt counterattacken (en dat gaat goed met je trainees als ik dat zo hoor), doe het dan wel met 5-3-2, met 5-4-1 is je aanval te zwak...quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik wil ook overstappen naar 5-4-1 of 5-3-2 .... Ik heb 2 redelijk passen goed def en 1 redelijk passen uitstekend def... dus dan wil ik daarmee counterattack gaan spelen... dat wil ik pas doen als ze goed zijn, want nu staan ze nog niet in de basis...
Het probleem bij mij is dat ik ook niet echt weet of ik nu 5-4-1 of 5-3-2 moet gaan spelen over een tijdje... Ik weet er nog te weinig van af :|
aardig trouwens dat hij er matig passen bij heeftquote:Eef Pieters Graafland (49333565)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 1 340
Loon: 767 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
quote:Kelvin van Duijvenbode (49334190)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 100
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
quote:Luciano Nugteren (49335608)
17 years, passable form, healthy
A controversial person who is tranquil and honest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 080
Wage: 634 ¤/week
Owner: lycky bullballs
Warnings: 0
Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: weak
Winger: weak Defending: solid
Scoring: inadequate Set Pieces: poor
ik vroeg je watquote:Op zondag 12 december 2004 09:12 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
mijn eerste solid YP!
hoeveel kan ik hiervoor krijgen?
Was voor 2 minuten lid van de club.quote:Harris Mansveld (49343893)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Silver Boys
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 0
Een TSi van 0 woeiquote:Op zondag 12 december 2004 10:49 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Was voor 2 minuten lid van de club.
ik denk wel iets meer dan wat JD zegt. jammer van het inadequate scoring, dat heb je als verdediger dus absoluut niet nodig...ik gok toch wel een tonnetje of twee, drie.quote:Op zondag 12 december 2004 09:12 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
mijn eerste solid YP!
hoeveel kan ik hiervoor krijgen?
inderdaad, dat scoring is een beetje jammer...quote:Op zondag 12 december 2004 10:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik denk wel iets meer dan wat JD zegt. jammer van het inadequate scoring, dat heb je als verdediger dus absoluut niet nodig...ik gok toch wel een tonnetje of twee, drie.
had zelf een waailap (tsi30, kan de stats niet meer herinneren)
Een bos bloemen, als ballenjongenquote:Op zondag 12 december 2004 13:06 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat is hiervoor te krijgen? em als wat?
hehe, denk je een leuke pull te hebben met een goed stat, maar je als je er dan alleen maar rampzalig en waardeloos hebt kom je niet ver.quote:Op zondag 12 december 2004 13:48 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Een bos bloemen, als ballenjongen
Ik heb een hekel aan nederlandse hattricktermen...quote:Op zondag 12 december 2004 14:19 schreef Johan-Derksen het volgende:Heb je ook zo'n hekel aan Engelse Hattrick info op irc?
Ik wel... qyn die loopt voortdurend iets in het engels te copy pasten over een speler en ik heb geen zin om dat dan in het nederlands te vertalen..Wat nu?
Gebruik het scriptje dat ik heb geschreven... Als iemand iets engels schrijft waar een hattrick-woord in voorkomt (excellent,solid, years, and so on) dan komt er op jouw scherm niet die engelse tekst te staan, maar de nederlandse tekst... Alleen mensen die dit script hebben, zullen dit zien.Werkt dat goed?
Nee, want het is een beta-versie, maar het lijkt ergens op....Is dat moeilijk?
Nee, open DIT bestand en kopieer de tekst naar je remotes.ini....
Hoe je daar komt? Alt-R is de oplossing... Als je dat intikt in mirc, zie je een schermpje en daar mag je die tekst heen pleuren...Moet ik nog meer weten?
Ja! Als je ZELF een engelse term plaatst, wordt ie niet vertaald... Alleen als een ander een engelse term plaatstIs dit schokkend? Is dit tof?
Nee, ik verveelde me en had zin om deze onzin te maken
Maar dat weiger ík...quote:Op zondag 12 december 2004 17:00 schreef Johan-Derksen het volgende:
Die weiger ik te maken, maar als je meer dan 1 hersencel heb, kan je dat zelf nu namaken
bijstats voor scorenquote:Op zondag 12 december 2004 10:58 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
aardige yp, weinig bijstats enzo..
Zet hem maar erop voor 80k, kan ik er lekker op bieden
wat een waardeloze keeper heb je getrokken zeg. zo moet het dus zoals ik gedaan heb.quote:Op zondag 12 december 2004 11:44 schreef Robar het volgende:
[afbeelding]
YP deze week, lijkt er ook nog eens op dat dit een snelle stijger zal zijn.
Train helaas geen keepen, maar ik had snel een keeper nodig!!!!!
Goed gelukt!
Laurens-Jan Berendsen (49347033)
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Total Skill Index (TSI): 3 420
Loon: 2 188 ¤/week
Eigenaar: Robarka
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 0
quote:Op zondag 12 december 2004 17:50 schreef DaMadKow het volgende:
Voortaan speel ik dus met het formidabele duo "Gunnarsson & Gunnarsson"![]()
1 seizoen ongeveer naar goed,dan nog een heel seizoen om hem op uitstekend te krijgenquote:Op zondag 12 december 2004 11:50 schreef Goldboy het volgende:
Hoeveel weken doe je d'r ongeveer over om van waardeloos naar uitstekend te gaan in jeugdopleiding als je per week 20k d'r in gooit?
Vanavond trouwens wedstrijd van het seizoen, maar dat terzijde.
Mhh 2 seizoenen dus.quote:Op zondag 12 december 2004 18:37 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
1 seizoen ongeveer naar goed,dan nog een heel seizoen om hem op uitstekend te krijgen
Iddquote:Op zondag 12 december 2004 19:44 schreef Joralf het volgende:
Nog een half uurtje... hopelijk winst vanavond
die van jou heft nog spelhervatting slecht,krijg je ook nog tsi voorquote:Op zondag 12 december 2004 17:54 schreef forza22 het volgende:
[..]
wat een waardeloze keeper heb je getrokken zeg. zo moet het dus zoals ik gedaan heb.![]()
Evert Spekman (49345599)
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Total Skill Index (TSI): 3 580
Loon: 2 224 ¤/week
Eigenaar: CDW wbd
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Tsi is zeer hoog, dus ik denk bijna uitstekend
goquote:Op zondag 12 december 2004 19:44 schreef Joralf het volgende:
Nog een half uurtje... hopelijk winst vanavond
wordt tijd voor een bezoek van je selectie aan roosendaalquote:Op zondag 12 december 2004 21:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat een kuttegenstander. Het is nog niet rust, en ik heb nu al 2 grote blessures en 1 iemand die met blessure nog doorspeelt.
Wel 2-0 voor, trouwens.
quote:Op maandag 13 december 2004 09:18 schreef R_B het volgende:
VII HERE I COME!
6-0 gewonnen van de nummer 3, die hierdoor op 12 punten achterstand is gezet.
Met nog 5 duels te spelen en as zondag een WO van mijn kant, kan ik door hem niet meer ingehaald worden. Het doelsaldo voor mij is ook vele malen beter.
Hierbij ben ik volgend seizoen officieel een VIIer....![]()
ik heb nu 2 solid defs te koop staanquote:Op maandag 13 december 2004 09:32 schreef R_B het volgende:
Thnx
Ik heb nog 1 doelstelling te halen...en dat is een goed verdediger te kopen...
De verdediging is op zich goed, alleen het kan altijd beter....ik moet een verdediger hebben die eigenlijk altijd 3 sterren...haalt...maar op dit moment kan ik dat niet betalen....
Jonathan Rueher (34182655) 115k minimaal 2,5*quote:Op maandag 13 december 2004 10:47 schreef R_B het volgende:
maar op dit moment kan ik dat niet betalen....
brrr, dit is engquote:Op maandag 13 december 2004 09:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Competitie: VII.491 (25779)
Team Gespeeld Goals Punten
1. sporting amsterdam 9 38 - 6 25
2. AC Airwolf 9 39 - 8 20
3. MyTilburg 9 32 - 16 18
Tja.. kan niet meer misgaan die promotie naar VI, net als Hives weet ik niet of ik klaar ben voor VI. Ben wel gewoon met afstand de beste in de poule.. haal steds 30+ sterren.. en dit gaat stijgen ivm verdedigers die gaan stijgen... beide vleugelverdedigers als 3,5 ster, over 2 weken mijn centrale verdediger ook..
1 wedstrijdquote:Op maandag 13 december 2004 11:06 schreef ASSpirine het volgende:
Trouwens, hoe lang wordt een speler geschorst vanwege een directe rode kaart?
gewoon 1 competitiewedstrijdquote:Op maandag 13 december 2004 11:06 schreef ASSpirine het volgende:
Trouwens, hoe lang wordt een speler geschorst vanwege een directe rode kaart?
Bij mij kan het in principe nog misgaan. Ik sta dus 8 punten voor met nog 5 wedstrijden te gaan.quote:Op maandag 13 december 2004 11:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
brrr, dit is eng
stand in mijn league:
1. lycky bullballs 9 37 - 5 25
2. rijsenhout rangers 9 30 - 11 20
We hebben gewoon hetzelfde aantal punten en hetzelfde doelsaldo
je moraal gaat niet omhoog in een friendly, hoe goed je ook speelt. Dus spaar je beste spelers voor komende zondag weer. Als je Match of the Season speelt kan je de weken erna wel vergeten en speel je als een spons, terwijl je komende zondag dan beter speelt. Het is eigenlijk dus niet zo slim om Match of the season te spelen tegen de nummer 1 (tenzij je nummer 2 bent en veel beter dan de rest). Misschien kan je beter het rustig spelen en de wedstrijden erna gewoon winnenquote:Op maandag 13 december 2004 11:17 schreef ASSpirine het volgende:
moraal van mijn team opschroeven door mijn (op dit moment) beste team op te stellen in een friendly
en daarna vol op de aanval op mijn koploper
moet toch lukken hé
een match of the season, helpt dat echt veel voor de spelers?
zijn ze dan veel meer gedreven?
quote:Op maandag 13 december 2004 11:17 schreef ASSpirine het volgende:
moraal van mijn team opschroeven door mijn (op dit moment) beste team op te stellen in een friendly
en daarna vol op de aanval op mijn koploper
moet toch lukken hé
een match of the season, helpt dat echt veel voor de spelers?
zijn ze dan veel meer gedreven?
40k netto winst. Hij heeft alleen een paar weken te lang gespeeld, maar die les heb ik geleerdquote:18 jaar
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Heb mijn uitstekende middenvelder van 17 jaar maar te koop gezet......quote:Op maandag 13 december 2004 15:40 schreef The_Hives het volgende:
hmmz, voor deze speler krijg je maar 120k
[..]
40k netto winst. Hij heeft alleen een paar weken te lang gespeeld, maar die les heb ik geleerd
duur, erg duurquote:Op maandag 13 december 2004 18:33 schreef komrad het volgende:
Eerste trainee die ik gekocht hebt ter vervanging van de vorige:
Stefan Petrisor (47280534)
17 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 530
Loon: 801 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: vintage fc
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
voor 161k, graag jullie mening
quote:Op maandag 13 december 2004 16:01 schreef JJHelder het volgende:
he, ik speel sinds juli Hattrick, en lees sindsdien op dit forum zonder ooit zelf wat te posten, dus ik d8 nu laat ik maar eens van me laten horen aangezien ik Hattrick steeds leuker ga vinden en ook graag met meer mensen erover wil praten aangezien in mijn omgeving iedereen Hattrick maar saai vind op een paar mensen na
Mijn team is FC The Warriors (509249) en ik speel in divisie VIII.574, ben vorig jaar kampioen geworden en hoop ook nu weer te promoveren
Trainees moet je verkopen aan het begin van het seizoen. Dan leveren ze het meest op. Iedereen heeft nu zijn geld besteed aan het begin van het seizoen. Enige wat nu nog echt wat opleverd zijn toppers en\of jeugdpulls. Begin van het seizoen gaat je uitstekend 17 jarige of formidabele 18 jarige er nog voor 1 miljoen uit..... nu voor nog geeneens de helft.....quote:Op dinsdag 14 december 2004 08:12 schreef Grumpey het volgende:
zucht niemand koopt meer mijn trainies
nouja, voor vanmiddag 'le grand finale' want dan staat Benito Guanes in de verkoop voor 2.2 miljoen![]()
Behoor je nu al tot de rijkste club van NL of niet?quote:Op dinsdag 14 december 2004 08:12 schreef Grumpey het volgende:
zucht niemand koopt meer mijn trainies
nouja, voor vanmiddag 'le grand finale' want dan staat Benito Guanes in de verkoop voor 2.2 miljoen![]()
Het is ook vooral een kwestie van geluk hebben, ik heb gisten een goed 20 jarige met bijstats voor 193k verkocht wat toch wel meer als de normale prijs is.quote:Op dinsdag 14 december 2004 08:17 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Trainees moet je verkopen aan het begin van het seizoen. Dan leveren ze het meest op. Iedereen heeft nu zijn geld besteed aan het begin van het seizoen. Enige wat nu nog echt wat opleverd zijn toppers en\of jeugdpulls. Begin van het seizoen gaat je uitstekend 17 jarige of formidabele 18 jarige er nog voor 1 miljoen uit..... nu voor nog geeneens de helft.....
Benito ff opgezocht..... 2.2 is wat ruim gevraagd maar met een beetje mazzel! Onvoorspelbaar is niet echt gunstig voor een def..... ben benieuwd of hij eruit gaat!
je hebt gelijk en ongelijk. Als je trainies verkoopt is dat beter aan begin van seizoen, maar zodra spelers boven de formidabel uitkomen is het niet meer van zulke grote invloed, eigenlijk zijn de prijzen voor dit soort spelers al 2 seizoenen constantquote:Op dinsdag 14 december 2004 08:17 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Trainees moet je verkopen aan het begin van het seizoen. Dan leveren ze het meest op. Iedereen heeft nu zijn geld besteed aan het begin van het seizoen. Enige wat nu nog echt wat opleverd zijn toppers en\of jeugdpulls. Begin van het seizoen gaat je uitstekend 17 jarige of formidabele 18 jarige er nog voor 1 miljoen uit..... nu voor nog geeneens de helft.....
Benito ff opgezocht..... 2.2 is wat ruim gevraagd maar met een beetje mazzel! Onvoorspelbaar is niet echt gunstig voor een def..... ben benieuwd of hij eruit gaat!
We zijn er nog niet, maar we zijn onderweg (om 'de dijk' maar eens te quoten)...Wil niet inleveren op mijn ratings namelijk, het liefst blijf ik in de top 1000 en daarnaast rijkste club van VIquote:Op dinsdag 14 december 2004 08:47 schreef R_B het volgende:
[..]
Behoor je nu al tot de rijkste club van NL of niet?
Hoeveel geld heb je dan??quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:05 schreef Grumpey het volgende:
[..]
We zijn er nog niet, maar we zijn onderweg (om 'de dijk' maar eens te quoten)...Wil niet inleveren op mijn ratings namelijk, het liefst blijf ik in de top 1000 en daarnaast rijkste club van VI![]()
jawel.... maar de meeste ( uitzonderingen daargelaten ) hebben nu hun geld uitgegeven aan trainees ed..... dat bedoelde ik eigenlijk ( neem mezelf als voorbeeld. Begin van het seizoen veel met transfers bezig en eigenlijk doe ik na een week of 4 a 5 geen transfers meer )quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:02 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je hebt gelijk en ongelijk. Als je trainies verkoopt is dat beter aan begin van seizoen, maar zodra spelers boven de formidabel uitkomen is het niet meer van zulke grote invloed, eigenlijk zijn de prijzen voor dit soort spelers al 2 seizoenen constant![]()
als je trainees verkoopt moet je er toch ook weer nieuwe voor terug hebben, ik heb de laatste weken gemiddeld 2 uitgaande en 2 inkomende transfers.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:10 schreef Tim_G het volgende:
[..]
jawel.... maar de meeste ( uitzonderingen daargelaten ) hebben nu hun geld uitgegeven aan trainees ed..... dat bedoelde ik eigenlijk ( neem mezelf als voorbeeld. Begin van het seizoen veel met transfers bezig en eigenlijk doe ik na een week of 4 a 5 geen transfers meer )
maar waarom doe je je tranfsers in het begin van het seizoen als je zelf al zegt dat de prijzen dan het hoogst liggen?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:10 schreef Tim_G het volgende:
[..]
jawel.... maar de meeste ( uitzonderingen daargelaten ) hebben nu hun geld uitgegeven aan trainees ed..... dat bedoelde ik eigenlijk ( neem mezelf als voorbeeld. Begin van het seizoen veel met transfers bezig en eigenlijk doe ik na een week of 4 a 5 geen transfers meer )
Hehe op irc kreeg ik tegelijkertijd dat team id ook door... Alleen op een andere server, van een onbekende gast voor jou... Wat een toevalquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:25 schreef Lortnoc het volgende:
Leuk team: TeamID=209388
quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:25 schreef Lortnoc het volgende:
Leuk team: TeamID=209388
Welkom!quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:29 schreef Cart_man het volgende:
Cart_man Forza Fiasco (146031) meldt zich.![]()
Speel het net 3 of 4 weken volgens mij. Vertyfd lang moeten wachten tot ik werd toegelaten bij dat spel. Zit in divisie VIII.461 en sta nu 6de. Afgelopen zondag verloren met 4-1 en mijn beste speler voor een tijd kwijtgeraakt, vanwege een blessure. Gaat dus vrij verrot aangezien ik nu, sinds ik speel, 2 van de 3 wedstrijden heb verloren.
Zit met een vraag, namelijk deze: Wanneer je de spelers laat trainen, moet je die training dan enkele weken laten doen om effect te laten hebben of kan je gewoon om de week wisselen van training?
Hier wordt maar 200.000 voor gebodenquote:Roderick Bianchi (28707067)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 1 110
Loon: 700 ¤/week
Eigenaar: Graspollen Trappen
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Join the clubquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:12 schreef DIFFR3NC3 het volgende:
[..]
Hier wordt maar 200.000 voor geboden
ligt het nou aan mij of moet dit toch wel wat meer zijn?
sinds 6.5 zijn middenvelders steeds minder waard of niet?
Nou, dat klopt natuurlijk wat je hier schrijft, einde van het seizoen zijn het niet meer de gekke prijzen van het begin. Maar ik bedoel ook gedaald ten opzichte van zelfde tijd vorig seizoen (had ik er wellicht bij moeten zetten).quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:01 schreef thunderbunny het volgende:
goh,denk eens na. EINDE SEIZOEN ofzo misschien? prijzen zijn zo laag omdat men niet weet of die trainees dit seizoen nog omhoog krijgen en het risico niet willen lopen.Ik zelf wacht bijvoorbeeld ook tot volgend siezoen met aankopen en maak mn trainings programma voor dit jaar af. (nog 1 speler naar formi en ik heb mn doelstelling gehaald)
Op topstats.tk kun je een hoop informatie vinden om jezelf met anderen te vergelijken. Sterren zeggen trouwens niet alles, je kunt beter ratings vergelijken. Stadiongrootte zou afhankelijk moeten zijn van het aantal supporters dat je hebt, niet van de divisie.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:34 schreef nielsharley het volgende:
Bestaat er ook een lijst met hoeveel sterren gemiddeld is per klasse
Zelfde eigenlijk voor het stadion hoe groot een gemiddeld stadion per klasse is.
Dan weet je gelijk of je er klaar voor ben om te promoveren.
Ik sta nu eerste in de 8ste klasse en heb maximaal 29 sterren gehaald heb stadion van 13.000 man.
en goede jeugd voor de toekomst.
Ik wil niet helemaal weg gespeeld worden straks en veel supporters verliezen.
oh en heb nu 588 supporters en sta 20.000 rood
Zo simpel ligt het helaas niet komrad. Het heeft ook met vraag en aanbod te maken, 15% van de spelers traint spitsen en speelt 3-4-3, deze mensen hebben zelf geen spitsen nodig (vraag) maar wel ieder team 4 midfielders en 3 defenders en een keeper.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:11 schreef komrad het volgende:
IK vind dat het nog wel meevalt met de prijzen van defs. Ik heb gisteren voor een goed verdediger van 20 jaar, MET bijstats (matig PM en passen, zwak wing) weliswaar, toch 193k gevangen en dat is dus meer als je schijnbaar voor een uitstekend PM krijgt.
Dat de prijzen voor defs en aanvallers hoger ligt komt voor defs dat het langer duurt ze te trainen en voor spitsen omdat je er maar 6 kan trainen.
VK ben je er al uit wat voor systeem je gaat spelen?????quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:47 schreef Verbal_Kint het volgende:
als jullie nou even van alle variabelen in hattrick een formule opstellen?
hehe, gisteravond op IRC al over gehad, maar het wordt dus waarschijnlijk 5-3-2 ja. ik probeer wel het materiaal te behouden om 5-4-1 te kunnen blijven spelen (inner mids). is ook handig om 5-3-2 te kunnen spelen met drie centrale middenvelders.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:54 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
VK ben je er al uit wat voor systeem je gaat spelen?????
Anders wil ik evt nog wel even wat ervaringen met 5-3-2 met je delen
quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:26 schreef The_Hives het volgende:
wat is een beetje een normale prijs voor verdedigers van 23 jaar of ouder met stat uitstekend of formidabel? Passen hoeft niet want ik doe toch niet aan counteren.
geen keepers?quote:Op woensdag 15 december 2004 08:57 schreef Gabberhead het volgende:
Ik ben maar eens grote uitverkoop gaan houden, want m'n selectie is onhoudbaar groot geworden... Spelers die wel leuk zijn voor een lagere divisie en daar ook nog een paar seizoenen mee kunnen draaien, maar niet trainbaar meer zijn flikker ik eruit evenals wat jonge gasten die een ander misschien nog wel wil trainen.
Iemand geïnteresseerd in een Wingback, Defender, Winger, Inner Midfielder of een Forward?
Daar heb ik er maar 2 van, die hou ikquote:
k dan, ik heb er toch geen nodigquote:Op woensdag 15 december 2004 09:44 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Daar heb ik er maar 2 van, die hou ik
Excellent zo'n 400-500k met goed zoeken kun je goedkoper uit zijn of voor dat geld een powerfull nemen,. Formidabel zo rond de miljoen. Je kunt zelf toch ook ff de transferlijst langslopen?quote:Op woensdag 15 december 2004 09:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
beste wel belangrijke vraag aangezien dit meeweegt in mijn beslissing om zondag ervoor te zorgen om niet te promoveren....
Ik denk er trouwens over om die paar trainees die ik nog heb te houden tot na het seizoen. Die paar weken salaris weegt niet op tegen de lagere inkomsten uit de transfers.
Altijd leuk om medefok-HT-meeters te kunnen helpen met hun keuzesquote:Op woensdag 15 december 2004 08:53 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
hehe, gisteravond op IRC al over gehad, maar het wordt dus waarschijnlijk 5-3-2 ja. ik probeer wel het materiaal te behouden om 5-4-1 te kunnen blijven spelen (inner mids). is ook handig om 5-3-2 te kunnen spelen met drie centrale middenvelders.
dat ligt eraan, moet je er wel 10 hebben die het trainen waard zijnquote:Op woensdag 15 december 2004 11:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ghehe, ik speel ook 5-3-2
Vanaf afgelopen zondag...
Scheelt toch een berg trainees
Stop eens met die spam zeg. Ik heb er 9 + 1 prutser voor noodgevallen. Maar ik stel iets minder hoge eisen aan mijn trainees. Gevolg zondag vaak 442 en woendag 532 of 541quote:Op woensdag 15 december 2004 12:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
Die heb ik (bijna)...
Ik zit al op 8...
Zie ondertitel
dat zou ik normaal gesproken ook wel doen, maar deze week heb ik eigenlijk geen internet, dus vraag ik het aan ervaringsdeskundigen.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:18 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Excellent zo'n 400-500k met goed zoeken kun je goedkoper uit zijn of voor dat geld een powerfull nemen,. Formidabel zo rond de miljoen. Je kunt zelf toch ook ff de transferlijst langslopen?
ik heb nu een hoog goed keeper, dat is nog voldoende. Ik heb maar 3 verdedigers, dus daar moet er 1 bij komen. Hoge prijs trouwens voor een uitstekende verdediger.quote:Edit: Zou dat geld trouwens eerder aan een keeper besteden, daar heb je meer aan.
Moet ik jouw dat nog vertellen?? Omdat je dan voor het einde van het seizoen 17 jarige formidabele spelertjes kan hebben. Als ik op de helft van het seizoen een goed trainee koop dan wordt hij ( bijna ) nooit meer formidabel voor het einde van het seizoen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:05 schreef Grumpey het volgende:
[..]
maar waarom doe je je tranfsers in het begin van het seizoen als je zelf al zegt dat de prijzen dan het hoogst liggen?![]()
Je moet het ff anders zien. Ik ga uit van 2 jaar eigenlijk. Dus per jaar minimaal 2 niveau's stijgen. 17 jaar goed-> uitstekend-> formidabel 18 jaar uitmuntend-> briljant 19 jaar wonderbaarlijk-> wereldklassequote:Op woensdag 15 december 2004 14:43 schreef Lortnoc het volgende:
Lijkt me wel eens interessant om uit te rekenen of je dan daadwerkelijk meer geld per week verdient als je je spelers in het begin seizoen inkoopt en ze verkoopt als ze 20 worden. Zou best kunnen maar zo heel zeker ben ik er niet van.
quote:Tim_G, kun jij eens een speler posten die je in het begin seizoen hebt gekocht (met de prijs) en een indicatie van de prijs in week 7 geven?
Tis een kwestie van opbouw... Ik stel ook steeds hogere eisen... Dat komt vanzelf lijkt me...quote:Op woensdag 15 december 2004 12:08 schreef komrad het volgende:
[..]
Stop eens met die spam zeg. Ik heb er 9 + 1 prutser voor noodgevallen. Maar ik stel iets minder hoge eisen aan mijn trainees. Gevolg zondag vaak 442 en woendag 532 of 541
Ja ik zat op het begin met matige trainees, daar begin ik al niet meer aan. Ik vind redelijke eigenlijk nauwelijks de moeite waard maar kan solids niet echt betalen iig geen 10 solidsquote:Op woensdag 15 december 2004 16:47 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Tis een kwestie van opbouw... Ik stel ook steeds hogere eisen... Dat komt vanzelf lijkt me...
korreweg sport, ik ben meer gecharmeerd van Frankie en Stiphoutquote:Op woensdag 15 december 2004 17:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
@komrad... Yep... en zo ga je langzaam omhoog in een mooie spiraalEn over een tijdje ben je de nieuwe Korreweg Sport
@Iedereen:
Heeft iemand hier ook geprobeerd om de update van HAM binnen te halen? Hier krijg ik een error :S
Die wordt dus fijn ontslagen, 28 jaar en tot ziensquote:Hoolieganzen zal het een tijdje zonder Faas Borsato moeten stellen, want hij liep een zware blessure aan zijn voet op. Hij werd vervangen door Joris Hulsmeijer.
Een overzicht met een aantal soorten blessures en de gemiddelde aantal weken dat bij die blessure hoort... Bedenk wel.... Hoe jonger, hoe sneller het proces gaat... Is ie oud, duurt het soms wat langer...quote:Event Injury Weeks
91_1 [team] made a substitution in the x:th minute. [player] limped off the field and was replaced by [player2] . 0,5 - 2, max 3.
91_2 [x] minutes into the game [player] had to leave the pitch due to a knee injury. In came [player2]. 0,5 - 2, max 3.
91_3 [team]'s [player] left the field after [x] minutes because of a nasty blow to the shin. His replacement was [player2]. 0,5 - 2, max 3.
95_1 [player] the unlucky victim, couldn´t continue the game, so [player2] had to come off the bench. 0,5 - 5, usually about 2
95_2 [team] were forced to a substitution as [player] couldn´t continue playing due to the rough treatment, forcing [player2] to come in from the sidelines. 0,5 - 5, usually about 2
95_3 [team] player was [player] who had to be helped off the pitch, unable to finish the game, but [player2] came in to finish the match. 0,5 - 5, usually about 2
92_1 After [x] minutes [team] had to be carried off on a stretcher in agony. [player2] came in instead of him. 3, often more
92_2 [team] will have to do without [player] for a time due to a bad foot injury. He was substituted by [player2]. 3, often more
92_3 In the to [x]:th minute a very unfortunate collision in the home teams penalty area led to [team]´s [player] being carried off the pitch and replaced by [player2]. 3, often more
Event Blessure Weken
91_1 [team] moest wisselen in de [x]e minuut. [speler] ging enigszins aangeslagen van het veld en werd vervangen door [speler2] 0,5 - 2, max 3.
91_2 [x] minuten zijn er gespeeld en [speler] moet het veld verlaten vanwege een knieblessure.[speler2] neemt zijn positie in. 0,5 - 2, max 3.
91_3 [team]'s [speler] verliet het veld na [x] minuten, omdat hij nog amper kon lopen. Zijn vervanger was [speler2] 0,5 - 2, max 3.
95_1 [speler] die het ongelukkige slachtoffer was, kon de wedstrijd niet voortzetten en werd vervangen door [speler2] 0,5 - 5, meestal rond de 2
95_2 [team] moest [speler] wel wisselen, want na die overtreding kon hij geen bal meer raken. [speler2] kwam als zijn vervanger in het veld. 0,5 - 5, meestal rond de 2
95_3 De [team] speler die van het veld af strompelt is [speler]. Hij gaat onder luid applaus van het publiek de dug-out in. [speler2] neemt zijn plaats op het veld over. 0,5 - 5, meestal rond de 2
92_1 In de [x]e minuut werd [team]s [speler] van het veld gedragen op een stretcher, terwijl hij het uitschreeuwde van de pijn. [speler2] is de invaller. 3, meestal meer
92_2 [team] moet het een tijdje doen zonder [speler] die zwaar geblesseerd lijkt te zijn. Hij werd gewisseld met invaller [speler2] 3, meestal meer
92_3 Een hele ongelukkige botsing in het strafschopgebied van de thuisploeg, leidde ertoe dat in de [x]e minuut [team]´s [speler] van het veld af werd gedragen, zijn vervanger is [speler2] 3, meestal meer
quote:Hoolieganzen zal het een tijdje zonder Faas Borsato moeten stellen, want hij liep een zware blessure aan zijn voet op. Hij werd vervangen door Joris Hulsmeijer.
quote:Na 61 minuten moest Jerome Backx vanwege een knieblessure van het veld. Kahu Watkins kwam hem vervangen.
quote:Op woensdag 15 december 2004 17:29 schreef Johan-Derksen het volgende:
The Hives: Check dit topic eensWie is hier stiekem een..
van wat je traintquote:Op woensdag 15 december 2004 20:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hmm, na 2 weken 3-5-2 trainen staat ie al op uitstekend, maar is het ook aan te raden om tijdens m'n zondagwedstrijden 3-5-2 te spelen of niet. Waar hangt dat van af?
uiteindelijk verkocht voor 72kquote:Op maandag 13 december 2004 19:05 schreef Helmunt het volgende:
uitverkoop:
Tjerk van Goor (39720014)
26 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 1 340
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: Helmunt
Waarschuwingen: 1
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
hoogste bod staat op 30k
Wedstrijd wel gewonnen met 2-5 en volgens mij mijn hoogste ratings in de verdediging ooit, redelijk centraal en op de rechtervleugel. Is ook wel logisch aangezien voor het eerst mijn vleugel in vorm is en gelijk een whopping 4 sterren haalt. En dat voelt goeeeeeed. Nu nog maar 2 week wachten voor een echte competitie wedstrijd en dan zit mijn wachttijd van 6 week aan WO's er eindelijk op.quote:16-12-2004 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 1 096 ¤ aan entreegeld.
14-12-2004 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 ¤.
uit welke klasse kwam die tegenstander dan? als je uit hoge divisies uitdaagt moet het wel winstgevend zijn, ook in de USAquote:Op donderdag 16 december 2004 11:31 schreef engessa het volgende:
Ik ga nooit weer naar de USA:
[..]
Wedstrijd wel gewonnen met 2-5 en volgens mij mijn hoogste ratings in de verdediging ooit, redelijk centraal en op de rechtervleugel. Is ook wel logisch aangezien voor het eerst mijn vleugel in vorm is en gelijk een whopping 4 sterren haalt. En dat voelt goeeeeeed. Nu nog maar 2 week wachten voor een echte competitie wedstrijd en dan zit mijn wachttijd van 6 week aan WO's er eindelijk op.
Ja, positiespel, maar totnutoe zijn m'n middenvelders nog niet sterker dan de rest.quote:
Ik nodig sinds ik geen fokcup meer speel buitenlandse clubs uit...en die komen gewoon langs...quote:Op donderdag 16 december 2004 12:42 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
edit: had zelf een minieme winst in pakistan:
14-12-2004 The team travelled abroad for an international friendly. The tickets cost 6 000 ¤.
15-12-2004 The team played a match. Spectator income amounted to 7 356 ¤.
Lees eens de training guide op www.hottrick.org (als je tenminste flink beter wil worden met je team). Er zal meteen een hoop helder worden geloof mequote:Op donderdag 16 december 2004 12:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, positiespel, maar totnutoe zijn m'n middenvelders nog niet sterker dan de rest.
Ik ontving 14.750 na een uitwedstrijd bij een vierdeklasser in Roemenie!!quote:Op donderdag 16 december 2004 13:03 schreef R_B het volgende:
[..]
Ik nodig sinds ik geen fokcup meer speel buitenlandse clubs uit...en die komen gewoon langs...
Gisteren toch 3726 binnen gehaald....
Deze week tegen een duitser...en volgende week tegen een oostenrijker...
nice die sitequote:Op donderdag 16 december 2004 13:12 schreef Lortnoc het volgende:
Voor iedereen die wel fan is van statistieken (en dat zijn we allemaal anders speel je geen hattrick), kijk eens op:
http://www.go-2-it.com/Fed-Stats/
voor allerlei statistieken van onze fed members. Als je www.topstats.tk nog niet kende, die is ook erg interessant
quote:
ik....... weer een gevalletje van cheaten...... ff wat gm's inlichtenquote:Wie zij ook alweer dat er nu minder geld uitgegeven werd????
nou nu je het zegt? stond er geen 19 jarige speler?? of was die weer van iemand anders??quote:Op donderdag 16 december 2004 13:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]feli
![]()
Maar ik zei dat je dat voor 19 jarige spelers kreeg. Omdat ik met 17 jarige geen ervaring had, wist ik dat niet
Hehe, ik had hem dus net drie weken geleden uit mijn jeugdopleiding gehaald.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:02 schreef Lortnoc het volgende:
Voor mensen die een counter in hun logo willen:
http://logo.breiter.ch/
Misschien denkt diegene die 'm kocht dat ie niet was gepopt en dat ie gratis training op 't excellent niveau heeft gehad
sterker middenveld.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:09 schreef Goldboy het volgende:
Ik heb gewonnen met 2-0 [VI'r uit oostenrijk], met ongeveer 45% balbezit, veel meer kansen.
Conclusie te weinig balbezit.
Vraag: Hoe los ik dat op?
hier sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 16 december 2004 17:17 schreef Verbal_Kint het volgende:
counter in me logo en fok!fed stats, nice![]()
thnx Lortnoc
Ik heb werkelijk geen idee.....quote:Op donderdag 16 december 2004 17:16 schreef ASSpirine het volgende:
Alexander Wierx van Rhijn
TSI = 2 020 , 30 jaar, zwak in vorm
Heeft matig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
en nu in het engels
Alexander Wierx van Rhijn
TSI = 2 020 , 30 years, weak form
Has inadequate experience and wretched leadership abilities
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: solid Passing: passable
Winger: solid Defending: inadequate
Scoring: passable Set Pieces: poor
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hoeveel denk je dat ik voor hem kan krijgen?
hij is dan wel oud, maar het is mijn beste speler
en heeft goede kwaliteiten
goed als vleugelspeler of voor het middenveld centraal
wat mij betreft mag je wel een herkansing krijgen, hehequote:Op donderdag 16 december 2004 17:40 schreef Joralf het volgende:
Trouwens, niet zoveel posts meer te gaan voordat het topic weer vol is.... mag ik een herkansing van vorige keer? Ik zal er nu wel het goeie deel bij zetten
Nee toch het is toch nr 44quote:Op donderdag 16 december 2004 17:45 schreef komrad het volgende:
[..]
wat mij betreft mag je wel een herkansing krijgen, hehe
Let op het volgende deel is nr 46
Ik doe mijn best maar ik ben ook een beetje door mijn stof heen.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:58 schreef Joralf het volgende:
dat volspammen gaat ook niet snel, waarom helpt er niemand mee? Ik moet over 15 minuten eten dus wel een beetje opschieten![]()
![]()
Jaja... kan er ook niks aan doen dat wij de enige 2 online zijn.....quote:Op donderdag 16 december 2004 18:00 schreef komrad het volgende:
schiet dan eens op Joralf
Jah sorry hoor... maar ik heb recht op een herkansing (daar maak ik altijd gebruik van, herkansingen..... zonder herkansingen had ik nu geen diploma gehadquote:Op donderdag 16 december 2004 18:02 schreef Lortnoc het volgende:
Dacht ik eindelijk eens een kansje te hebben
Maar goed, hecht er niet zo heel erg aan dus ga je gang.
Joralf wil het snel gefixed hebben ivm eten. Dit is idd wel een beetje erg.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:03 schreef Lortnoc het volgende:
Jullie beginnen trouwens wel erg vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |