abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23851347

Welkom bij het topic van Fokhattrick. In deze openingspost vind je alles wat je op weg moet helpen naar roem en succes. De openingspost is verdeeld in drie hoofdcategorieën. Deze bestaan vervolgens weer uit enkele subcategorieën. Hieronder zie je een overzicht.

• Hattrick
  • Hattrick
  • Spelers van Fok
  • supporter

• Federatie
  • Fok! Federatie
  • Fokfederatie leden met Ht-arena site
  • Fokfederatie leden zonder Ht-arena site
  • Activiteiten van de Fok!federatie
  • Sponsering Fok!federatie: Korreweg Sport
  • De Fokcup
  • Fokcuptoto
  • Fok!Awards

• Community
  • IRC @ FOK!
  • De meet
  • Waar dient dit topic absoluut niet voor
  • Links voor hattrick
  • forum topics
  • huidige topics

De links verwijzen door naar sites waar meer informatie op staan en die ook in het desbetreffende onderdeel in deze Openingspost worden vermeldt.

_______________________________________________________________________________
    Hattrick
    quote:
    Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!

Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld internet explorer). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen of verkopen van spelers op de transfer markt of gewoon even chatten met andere Hattrick spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf een paar euro voor een paar maanden tot twintig euro per jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite! (wordt nog verder besproken in deze Openingspost)

Spelers van Fok!
    Door de jaren heen zijn heel wat hattrick-managers voorbij gekomen in 1 van de vele hattricktopics hier op fok!. Klik op de onderstaande link om te zien welke managers hun team hebben laten vereeuwigen op Fok!

KLIK HIER VOOR EEN LIJST VAN MANAGERS!

sta je hier niet tussen maar wil je dit wel, meld het hier dan. En dat doe je op de volgende manier:

[url= ]http://forum.fok.nl/user/profile/jeprofielnummer] usernaam[/url] met teanmnaam (teamid)
    plaats de url tag zonder spaties.

voorbeeld:

sir_dalord met lycky bullballs (364260)

Hattrick Supporter
    Hattrick Supporter is iets voor mensen die Hattrick leuk vinden en er veel tijd aan besteden. Als lid van Hattrick Supporter krijg je toegang tot verschillende nieuwe mogelijkheden die het gebruik van Hattrick leuker en makkelijker maken.

Tevens stel je het Hattrickteam in staat het spel verder te ontwikkelen. Hattrick Supporter geeft je team binnen het spel geen extra voordelen, maar vergroot wel de beleving van het spel. Op dit moment bestaat de extra service uit o.a.:

- De mogelijkheid om spelers en teams te bookmarken
    - Extra statistieken
    - Deelname aan federaties, zoals bijvoorbeeld onze prachtige Fok!Federatie
    - Je kan supporter worden van andere teams waarbij je op de hoogte gesteld wordt van hun resultaten
    - Slechts 1 banner geladen
    - Extra club opties (logo, tenue, persberichten)

Federatie

Fok! Federatie
    Kom bij de Fok! Federatie en laat zien dat je een Fokker bent De federatie organiseert allerlei activiteiten die het hattricken net nog iets leuker maakt. Met een totaal van 44 leden begint de Fok!fed (zoals het hier veel genoemd wordt) een serieuze aangelegenheid te worden. Tevens krijgen alle fedleden, die actief zijn op het forum, een leuke smiley achter hun naam. Wat houdt je nog tegen? Kijk voor meer informatie op de site van de fokfed, die te vinden is op http://www.fokhattrick.nl . De website wordt bijgehouden door Johan-Derksen
    supporter vereist

Fokfederatie leden met Ht-arena site

Fokfederatieleden zonder ht-arena site

staat je icoon er niet bij maar je bent toch lid van de federatie, meld het even. Zorg er wel voor dat je icoon 60*60 is. Anders kan ik je er niet bij zetten.

Activiteiten van de Fok!federatie
    De meest belangrijke activiteiten zijn:

All star team
    Een team dat is gebasseerd op het sterrenaantal van spelers. Klik op de link voor meer informatie

Sterrenklassement
    Grumpey houd bij wat het sterrenrecord is van elke ploeg. Het klassement wordt aan het einde van elk seizoen ge-update.

Sponsering Fok!federatie: Korreweg Sport
    Sinds seizoen 13 sponsort Fok! Een heus Eredivisie team, namelijk Korreweg sport.
    Korreweg sport is een bekende naam binnen Hattrick-Nederland. De ploeg Is al een keer Nederlands kampioen geweest en heeft zich gevestigd in de top van de Nederlandse eredivisie.

De stand momenteel in de eredivisie is als volgt:

Deze sponsoring is mogelijk gemaakt door onze geliefde fokhattricker Patron.

De Fokcup

Dankzij de geweldige inspanningen van Nicomart en Engessa hebben we vanaf 17 Maart 2004 ook een eigen Fok!Cup. Dit houdt in dat er volgens een vast rooster tegen elkaar friendlies gespeeld worden die uit moeten wijzen wie de beste club van Fok! heeft. Wil je meer weten kijk dan even in Het huidige Hattrick Fok!CUP-Topic

De Fokcuptoto
    Voor de Fokcup wordt een toto georganiseerd door pekel en Timmy. Maak je voorspelling voor elke fokcupronde en win de foktoto!. En daarbij ook nog eens een kratje bier van onze goede oude Johan-derksen
    De fokcuptoto kan je Hier vinden

Fok!Awards
    Aan het eind van elk seizoen worden de zogenaamde Fok!Awards uitgedeeld. Nouja, elk seizoen; we hebben ze net 1 keer uitgereikt
    Maar dat neemt niet weg dat dit waarschijnlijk een lange traditie gaat worden. Momenteel tellen we 5 awards. Hieronder staat een overzicht plus de laatste winnaar van de awards.

De Ado-Award
    Uitleg: De ploeg die zich het beste heeft teruggeknokt
    Winnaar[b] GotenSSJ

[b] De de-Graafschap--Award

Uitleg: De ploeg die werkelijk helemaal niets presteerde
    winnaarSuperweber

De Liechtenstein-Award
    Uitleg:De ploeg die elke tegenstander een grote vernedering toebracht.
    winnaar:Ruudt

De Max-Phillip Freiherr Spiegel von und zu Peckelsheim-Award
    Uitleg: De manager met de meest idiote naam in zijn selectie
    winnaar:Grumpey

De San-Marco-Award
    Uitleg: De topscoorder van de Fok!-Federatie
    winnaarPekel

De winnaar heeft het recht om een seizoen lang de naam van de award in zijn fokicoon te dragen. En nee we delen geen geldprijzen uit.
    Community

IRC @ FOK!
    Irc is een chatprogramma dat wordt gebruikt door de fokhattrickers. Er zijn 2 manieren om op het fokhattrick-kanaal te komen:

Webbased
    Johan-derksen is zo vriendelijk om een link te plaatsen waarmee je webbased direct in het fokhattrick-kanaal komt.
    Klik hier voor webbased irc

Mirc:
    Mirc is een programma dat het chatten op irc wat makkelijker maakt. Aangezien het toch vrij lastig is, kan je op deze LINK een walkthrough vinden voor het instellen van Mirc.

Gedragsregels @ IRC
    Iedereen is van harte welkom op #fokhattrick, maar we willen wel graag dat je je houdt aan enkele gedragsregels. Om het gewoon gezellig te houden.
  • Je mag vloeken (als bijvoorbeeld je team achter staat) maar doe dit met mate. Ga niet constant
    lopen schelden en tieren.
  • Behandel de users met respect. Ga niet iemand lopen uit schelden of doodverwensen. Daar
    hebben we helemaal geen behoefte aan.
  • Als iemand een vraag stelt, ga hem dan niet lopen uitlachen omdat jij het antwoord weet. Iedere
    manager die begint wilt graag op weg geholpen worden en het is veel leuker om een manager te helpen.
  • Het komt vaak voor dat een user laat zien welke speler hij wilt kopen. Als hij het spelers-id gegeven
    heeft, dan verzoeken wij je NIET op deze speler te gaan bieden. Want als hij het spelers-id niet had
    gegeven, had jij de speler waarschijnlijk niet eens gezien. Geeft de user een spelers-id van een
    speler waar jij ook op wilde gaan bieden, meldt dit dan meteen.

De meet
    Jazeker, ook wij fokhattrickers meeten. In de 2e week van juli besloten 4 users met elkaar een pilsje te drinken terwijl ze de wedstrijden live op hadden staan. Dit is zo goed bevallen, dat er een vervolg kwam. Maar dan met meer fokhattrickers. Meer informatie over deze fantastische meet vind je in dit topic

je vragen en/of opmerkingen met betrekking tot de fokhattrick meet, kan je sturen naar Johan-Derksen(362390)

Waar dient dit topic absoluut niet voor
    Om speler te promoten die geen deuk in een bakje boter kunnen schieten. Haast elke Fok!hattricker kent wel de regels en gaat echt niet ineens die bosjosti kopen die je al voor de 15e keer op de transfermarkt hebt gezet.
    Heb je een eigenhandig een talent getraind en je wilt even laten weten dat hij te koop is, dan mag dat. Maar post je spelers met mate.

Links voor hattrick
    We hebben een aantal links Die betrekking hebben tot hattrick. Deze staat boordevol informatie, voor beginnende en gevorderde hattrickers. Klik hier voor een overzicht van de fokhattrickers hoogst gewaardeerde links

voor managers die net beginnen, raden wij deze website aan. Lees deze eerst door en als je dan iets niet snapt, kan je het natuurlijk vragen. Tevens zijn we bezig met een stappenplan om het allemaal net even wat gemakkelijker te maken

Forumtopics seizoen 13:
    [Hattrick] deel 37: De strijd voor de volgende bekerronde
    Hattrick deel 38: Waar de eerste competitiewedstrijd erop zi
    [Hattrick] deel 39: met [stress]zweetdruppels van sir_dalord
    [Hattrick] deel 40: Het begin van een nieuw era
    [Hattrick] deel 41: Eerste ronde van de derde Fok! Cup
    [Hattrick] deel 42: Hattrick-meetings zijn okay ^O^ !
    [Hattrick] deel 43: Hoe staat het met de doelstellingen?
    [Hattrick] deel 44: Waar we 3 punten krijgen van de sint

topics van de vorige seizoen kan je hier vinden

huidige topics
    Er staan veel topics over hattrick op Fok. Dat komt omdat anders het centrale topic heel erg chaotisch wordt. Om toch je weg te kunnen vinden door het doolhof van hattrick, hebben we de topics op een rij gezet.

[HATTRICK] Fok!Cup deel IV - We zijn onderweg
    Dit topic gaat over de Fok!hattrickcup. Hier kan je de deelnemers, de wedstrijden en de uitslagen vinden.

[Hattrick] Het grote Hattrick-Fok!Cup Toto [Deel 2]
    Dit is de toto die gaat over de Fok!hattrickcup. Hier kan je uitslagen voorspellen. De winnaar van de toto krijgt een kratje bier van Johan-derksen

Het grote Hattrick Fok!CUP-Topic
    het baggertopic van de hattrickers. helaas gesloten door vision

[Hattrick] Fok-Fed-MEETING op 7 november te Nijmegen
    Het meet topic

voor vragen en/of opmerkingen kan je ht-mailen naar sir_dalord(364260) Of The_Hives(367459}

De complete openingspost is hier te vinden
  • Good Evening Tokyo!! We are Children of Bodom and we come from f*ck*ng Finland!!
    De officiele Kristiansund site: www.ht-arena.com/kristiansund
      donderdag 9 december 2004 @ 11:42:04 #2
    45511 TimmyAsd
    Raise your hands motherfuckers
    pi_23851377
    Whahahahaha, ik vergeet het nummer te veranderen, moet deel 45 zijn
    Good Evening Tokyo!! We are Children of Bodom and we come from f*ck*ng Finland!!
    pi_23851379
    dit is dus deel 45 dus een TVP of zoals Timmy het zegt een FiPo
    Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
    pi_23851382

zijn eerste hattrick topic en hij doet het meteen fout'
    pi_23851398
    We schieten de laatste tijd ook niet op, 44 pas
    "Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
    Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
    pi_23851474
    veranderd:

ik vermeld voortaan altijd in 1 van de eerste posts wat er precies veranderd is
    quote:
  • ik heb de fedleden in 2 categorieen verdeeld: die met een ht-arena site, en die zonder. Dan is het makkelijker om elkaars ht-arena site te vinden
  • The_Hives is voortaan mede verantwoordelijk voor de OP. Ook komrad had interesse, maar vanwege zijn werk is hij niet zoveel meer online. Bovendien was The_hives online toen ik echt hulp nodig had. Zijn eerste werk is te aanschouwen bij de managerlijst, alwaar hij nieuwe managers heeft toegevoegd en ook wat trainingen heeft toegevoegd. Voortaan moeten nieuwe managers vermelden wat ze trainen(al ben ik dat nog vergeten te vermelden)
  •   donderdag 9 december 2004 @ 11:58:44 #8
    8152 Gabberhead
    Komm in mein Boot
    pi_23851662
    tvp....
    Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
    Nu ook op http://www.flitspaal.nl
    pi_23851806
    DE AWARD
    quote:
    Hives
    Koei-Award staat voor domste actie/uitspraak van het seizoen.
    DE ACTIE VAN KOEI
    quote:
    qyn deze actie dus, Koei zelf omdat hij dacht dat hij een deadline had, hij had geboden en was op irc helemaal blij dat hij hem zo goedkoop had. Wij moesten allemaal al kijken enzo. Totdat iemand zei dat de deadline pas een dag later afliep . Toen had hij hem dus niet
    DE ACTIE VAN QYN:
    quote:
    Joralf
    qyn heeft mn speler!!!! Woei!!!!

Wat een ei he.... 125k voor zo'n noob bieden, door 'per ongeluk' te klikken

Gomarus Fresco (37802087)
    19 jaar, matig in vorm, gezond
    Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: Nederland
    Total Skill Index (TSI): 430
    Loon: 640 ¤/week
    Eigenaar: Kristiansund
    Waarschuwingen: 0

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
    Positiespel: zwak Passen: matig
    Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
    Scoren: goed Spelhervatting: slecht

Doelpunten in carrière: 2
    Hattricks in carrière: 0
    Competitiedoelpunten dit seizoen: 2
    Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
    TWEEDE ACTIE VAN KOEI
    quote:
    Madkow
    Je bent er even niet en er worden gelijk weer allemaal ouwe 'koeien' uit de sloot gehaald
    Ik ben wel blij dat ik niet meer de enige ben die genomineerd is enzo, goed bezig qyn

Zo heb ik vorig seizoen ook een speler van een maat van me gekocht omdat ik zo vriendelijk was een bod uit te brengen.......
    waar vervolgens niemand meer overheen boodt
    DE REACTIE VAN JORALF
    quote:
    Joralf - dinsdag 7 december 2004 @ 11:36

Whahahahaa Ik lig iedere keer weer dubbel

*hopelijk ga ik zelf niet ooit ook zoiets doms doen... *

DE VALKUIL VAN JORALF
    quote:

volgende week is het:
    nicomart-raffie

wint nicomart, dan is hij door, omdat zijn doelsaldo beter is dan dat van engessa. speelt nicomart gelijk of verliest hij, is engessa door

wedstrijden die nog gespeeld zijn maar hier boven niet zijn beschreven, hebben geen belang meer. Ze mogen gespeeld worden en ze worden ook bij de stand opgeteld, maar het is geen belang meer voor plaatsing o.i.d
    quote:
    Op donderdag 9 december 2004 11:20 schreef Joralf het volgende:
    Dat is niet helemaal correct, want als nicomart wint met 1-0 is hij door, maar met 2-0 hebben ze een gelijk doelsaldo en dan kijken we naar uitslag en die is 1-1.....

JORALF leg eens uit, anderen willen het ook weten!
    quote:
    Sir_Dalord
    wat heb jij gedronken joralf
    DE UITELG VAN JORALF
    quote:
    Joralf - donderdag 9 december 2004 @ 11:25

ik zat doelpunten voor bij doelpunten tegen op te tellen en als nicomart dan met 2-0 zou winnen en je telt dat bij zijn doelpunten tegen op dan is het doelsaldo gelijk
    quote:
    Komrad
    We moeten nu nog een derde genomineerde hebben, maar het seizoen is nog lang
    Joralf komt toch wel dicht bij he ?????

EDIT:
    ow ja, het feit dat hij dacht niet de slechtste te zijn in de FOK!cup en na een goede berekening er achter kwam dat wel te zijn, is toch ook wel een nominatie waard ?

no offense Joralf

[ Bericht 4% gewijzigd door Robar op 09-12-2004 12:13:15 ]
      donderdag 9 december 2004 @ 12:47:14 #10
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_23852557
    quote:
    Robarschreef - donderdag 9 december 2004 @ 09:34
    [bijdehande mode]
    Als je zelf al zegt dat het een kutspeler is !!!!!
    [/bijdehand mode]
    mwah, het is een goed positiespel van 18, maar ik raak hem maar niet kwijt
    quote:
    Nog gefeliciteerd met Ajax!
    He heb trouwens die tuchtzaak waar ik het gisteren over had waarschijnljik wel gewonnen.
    Die mensen van de KNVB hebben we (ik een leider en een ander bestuurslid) helemaal ingepalmd!
    Ze lulden helemaal met ons mee.
    En ik was nog net op tijd thuis ook voor Ajax!!!
    thnx . Jij ook gefeliciteerd. Ook met de ontuchtzaak . Leuk dat je hem gewonnen hebt en dat je op tijd terug was .
    quote:
    *ontopic

Had begin deze week drie blessures, gaat erg hard de laatste tijd......
    Nu is er door de oefenwedstrijd weer 1 bijgekomen, geen basisspeler, maar wel een aardige reservespits...! Gelukkig kan mijn beste verdediger wel gewoon spelen. Hij is wonderbaarlijk genoeg binnen een week genezen. Dit is echt een pak van mijn hart, want ik heb hem echt nodig in het vervolg van de competitie! Helaas kan ik nog niet beschikken over een reserveverdediger en mijn eerste keeper, maar mijn tweede keeper is een waardige vervanger.
    Tijd voor meer fysio's zou ik zeggen.

--------

ow en over bovenstaande stukje:

wat een zoekwerk , maarja Joralf is tot nu toe wel de 3e gegadigde. Maar zien we aan het einde van het seizoen wel . Dan zal JD waarschijnlijk met de namen komen . Nomineren mag natuurlijk altijd
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
    pi_23852871
    Ik wil winnen!!!!

Nee hoor, SD kwam met de opmerking dat ik niet laatste was, maar hij had verkeerd gekeken, dus da was niet mijn fout...

Mjah.... de rest is idd wel dom... incl vergeten het nummer van dit topic te veranderen

Kan dat btw nog veranderd worden?
    Good Evening Tokyo!! We are Children of Bodom and we come from f*ck*ng Finland!!
      donderdag 9 december 2004 @ 13:05:35 #12
    27167 SuperWeber
    Heeft de afslag gemist...
    pi_23852905
    Moet ik nog vertellen wat voor soort training ik doe??

En wat is nou weer een HT-arena iets

Mijn icoontje staat niet meer vooraan
    3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
    pi_23853118
    www.ht-arena.com

Daar kan je je eigen site maken voor hattrick en het is helemaal gratis
    Je kan ervoor betalen, dan krijg je extra's
    pi_23853331
    quote:
    Op donderdag 9 december 2004 12:06 schreef Robar het volgende:
    EDIT:
    ow ja, het feit dat hij dacht niet de slechtste te zijn in de FOK!cup en na een goede berekening er achter kwam dat wel te zijn, is toch ook wel een nominatie waard ?

no offense Joralf
    Euhm... dat was sd zijn opmerking, als je goed gelezen hebt:
    quote:
    <sirdalord> JORALF!
    <Joralf> ja?
    <sirdalord> je bnet niet de slechtste!
    <sirdalord>
    <Joralf> lol
    <Joralf> wie dan?
    <sirdalord> spletterpikkies heeft hetzelfde doelsaldo, alleen minder gescoord
    <Joralf> woei!!!!
    <Joralf> ik own
    <sirdalord> ow
    <sirdalord> wacht
    <sirdalord> hij heeft wel een punt
    <sirdalord> je bent wel de slechtste
    <Joralf> whahahahaaa
    <komrad> DECEPTIE
    pi_23853420
    Joralf, wil je die nominatie nu wel of niet?
    pi_23853461
    jaaaaa

maar het laatste was dus niet waar.... mjah... de rest was ook al uberdom dus.... doe maar een nominatie... en waar blijft mn slechtste fokcupper award nou? En die 100.000 euro?

Ow wacht... die heb ik al van qyn gehad
    pi_23853540
    quote:
    Op donderdag 9 december 2004 13:31 schreef Joralf het volgende:
    jaaaaa

maar het laatste was dus niet waar.... mjah... de rest was ook al uberdom dus.... doe maar een nominatie... en waar blijft mn slechtste fokcupper award nou? En die 100.000 euro?

Ow wacht... die heb ik al van qyn gehad
    DIe laatste opmerking gaat je wel een paar kicks kosten van qyn, maar of je in aanmerkingkomt voor een nominatie hangt ook af van de domme acties die nog komen.

Komt er ook een award voor de meest kansloze nederlaag in een seizoen, want daar ga ik dan aankomende woensdag een nominatie voor verdienen
    pi_23853555
    tvp
    pi_23853622
    quote:
    Op donderdag 9 december 2004 13:24 schreef Joralf het volgende:

[..]

Euhm... dat was sd zijn opmerking, als je goed gelezen hebt:
    [..]
    Maar je geloofde hem wel !!
    Maar de berekening is al een nominatie waard !
    Je hebt me hartelijk laten lachen....!
    pi_23853711
    quote:
    Op donderdag 9 december 2004 13:40 schreef Robar het volgende:

[..]

Maar je geloofde hem wel !!
    Maar de berekening is al een nominatie waard !
    Je hebt me hartelijk laten lachen....!
    Dankje voor het compliment En wat als ik er nu bij vertel dat ik Natuur & Sterrenkunde studeer aan de Universiteit Utrecht en 2 vakken met pure wiskunde krijg lach je dan nog harder?
    pi_23854014
    quote:
    Op donderdag 9 december 2004 13:44 schreef Joralf het volgende:

[..]

Dankje voor het compliment En wat als ik er nu bij vertel dat ik Natuur & Sterrenkunde studeer aan de Universiteit Utrecht en 2 vakken met pure wiskunde krijg lach je dan nog harder?
    Ik wil mezelf liever niet de dood in lachen joralf, maar dit vergroot je kans op ene nominatie idd wel
    pi_23855220
    He allemaal,

Heb een excelsheetje gemaakt wat je helpt je niet te laten meeslepen in bidwars. Je kunt voor spelers berekenen wat je er voor moet vragen bij verkopen of max. moet betalen bij kopen om een bep. winst per week te halen. 't Wijst zich voornamelijk vanzelf wel. Het is niet voor iedereen even nuttig maar als je vaak spelers koopt en verkoopt vast wel

Zouden jullie 't ff willen testen en evt. feedback geven.

Jullie kunnen 't downloaden op:

http://www.kielp.com/~kielp02/playerpricecalc.zip

PS Verwacht er niet te veel van, tis gewoon een simpele excelsheet met wat simpele formules maar handiger dan elke keer de rekenmachine erbij te pakken
    "Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
      donderdag 9 december 2004 @ 16:04:24 #23
    10995 WasQ
    Godmiljaar!!
    pi_23856478
    http://www.ht-arena.com/hopeloos

Ik heb wel een ht-arena site, dus bij deze maar even daarvoor aanmelden
    Doe maar jong ik heb toch geen muil!
      donderdag 9 december 2004 @ 17:05:49 #24
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23857949
    Jezus, ik mis veel te veel posts in deze topics als ik werk...
    Ff ontslag nemen
    Fok!-Cup: Robarka proficiat!
    Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
      donderdag 9 december 2004 @ 17:20:43 #25
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23858308
    Mijn trainees

Víctor Checa
    TSI = 1 140 , 19 jaar, redelijk in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Snel]

Positiespel: matig Passen: slecht
    Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
    Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

Bruno Pontani
    TSI = 1 230 , 19 jaar, redelijk in vorm
    Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
    Positiespel: zwak Passen: slecht
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
    Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak

Maksim Jevrić
    TSI = 1 380 , 19 jaar, goed in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Positiespel: slecht Passen: zwak
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
    Scoren: matig Spelhervatting: matig

Jaap Eisenberg
    TSI = 880 , 18 jaar, matig in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Positiespel: zwak Passen: matig
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
    Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

Leroy Rijkhoff
    TSI = 2 100 , 18 jaar, goed in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Technisch]

Positiespel: zwak Passen: redelijk
    Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
    Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Jarold Heikman
    TSI = 1 220 , 19 jaar, goed in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Koppen]

Positiespel: slecht Passen: slecht
    Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitstekend
    Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos

Ulf Danielsen
    TSI = 1 270 , 18 jaar, redelijk in vorm

Conditie: matig Keepen: rampzalig
    Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
    Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

Hoe zien jouw trainees eruit?
    Ik vind het wel leuk om ze een beetje aan elkaar te showen, dan kan je ook eens in andermans keuken kijken

Mijn trainees in kleur
    pi_23858957
    tvp

verder niks te melden
    Signature?
    pi_23859162
    Ik heb al een heel deel gemist zie ik....mss wel meer!

Leuke sig JD!

Ohja....tvp (mn eerste tvp! Whoei!!!)
    Children of the night. What music they make.
      donderdag 9 december 2004 @ 19:14:28 #28
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23860833
    In 1 dag van TSI: 1010 naar TSI: 270

Lang leve een blessure van 7 weken
      donderdag 9 december 2004 @ 20:17:42 #29
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23862337
    Donald Ambroziak
    TSI = 1 160 , 18 jaar, zwak in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
    Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
    Scoren: matig Spelhervatting: matig

Mn nieuwste trainee voor 115k... En toen stond de teller op 8.
    Zijn TPE is 220k volgens HAM

zie http://home.tiscali.nl/mnijenhuis/fok/trainees/
      donderdag 9 december 2004 @ 20:18:30 #30
    85230 Goldboy
    Philips Sport Vereniging
    pi_23862357
    [Frustratiemode] Mijn beste spits van het seizoen is van goed scoren naar redelijk scoren gegaan, mijn all-time topscoreder heeft een dalende tsi (is ook al 31, maar toch) dan heb ik nog een goede scoorder die in slechte vorm is en ik heb nog een amerikaan van 22 met uitstekend scoren die al 1,5 jaar waardeloos in vorm is [/Frustratiemode]

Verder gaat 't wel goed
    Gr.
      donderdag 9 december 2004 @ 20:21:06 #31
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23862426
    Dan is je beste spits oud, lijkt me zo
      donderdag 9 december 2004 @ 20:24:39 #32
    85230 Goldboy
    Philips Sport Vereniging
    pi_23862528
    quote:
    Op donderdag 9 december 2004 20:21 schreef Johan-Derksen het volgende:
    Dan is je beste spits oud, lijkt me zo
    Ties Balkenende 31 [Die all-time Topscorder]
    Rudie Bekker 30 [Die van goed naar redelijk is gegaan]
    Jaimy Kampstra 29 [Goed Scoren, nu nog op de bank]

Nu je 't zegt, best oud ja.

Gemiddelde leeftijd : 27.23 [Team]

Ook best hoog, maar ik ben bezig met verjonging. (Kan alleen moeielijk afstand doen )
    Gr.
      donderdag 9 december 2004 @ 20:56:01 #33
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23863277
    Gemiddeld 27?
    Zie mijn gegevens:
    Aantal spelers : 22.
    Gemiddelde leeftijd : 22.90
    TSI average : 1 010.
    Total TSI : 22 240.
    Gemiddeld salaris : 893 Euro.
    totaal salaris : 19 660 Euro
    pi_23866770
    .. Ik doe net mijn tot nu toe mooiste transfer ooit

Ik had speler gebookmarked, Måns Sörensson (48913206) .. 100K op geboden, met stats goed positiespel, matig passen en zwak conditie. Er werd meer geboden op die speler .. stond op een gegeven moment op 150K .. als goed positiespel ...

Echter .. speler kwam uit zweden .. En daar is trainingsupdate vanavond al geweest .. en NET voor deadline enzo .. was die trainingsupdate afgerond .. ik had bod op die speler van 153K en hij was van mij ..

Alleen was z'n positiespel nu uitstekend in plaats van goed .. hij was dus al gestegen in de zweedse trainingsupdate .. En prijs betaald was voor solid ipv excellent

Ben benieuwd of ie nu nog een keer training krijgt morgenvroeg

[ Bericht 3% gewijzigd door qyn op 09-12-2004 23:57:06 ]
    'Ee, ah wor 'ungry-loike!
      donderdag 9 december 2004 @ 23:02:24 #35
    44902 R_B
    OEHWEE, you are good looking!
    pi_23866791
    Netjes qyn..

Maaruh...ik heb ook ff een ht-arena site in elkaar geflansd...zie:
    http://www.ht-arena.com/robu
      donderdag 9 december 2004 @ 23:05:24 #36
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_23866879
    nou goeiemorgen
    "Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
    pi_23867039
    quote:
    Op donderdag 9 december 2004 23:05 schreef One_conundrum het volgende:
    nou goeiemorgen
    Con!
    pi_23867802
    tvp
    Battlefield2: [BoF]Raffie
    Wii: 6819 1537 1425 3765
    pi_23869546
    quote:
    The_Hives is voortaan mede verantwoordelijk voor de OP. Ook komrad had interesse, maar vanwege zijn werk is hij niet zoveel meer online. Bovendien was The_hives online toen ik echt hulp nodig had. Zijn eerste werk is te aanschouwen bij de managerlijst, alwaar hij nieuwe managers heeft toegevoegd en ook wat trainingen heeft toegevoegd. Voortaan moeten nieuwe managers vermelden wat ze trainen(al ben ik dat nog vergeten te vermelden)

[ Bericht 19% gewijzigd door ArTiC op 10-12-2004 01:08:03 ]
    Today is the greatest day I've ever known
    Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
    pi_23869735
    quote:
    Op vrijdag 10 december 2004 00:56 schreef ArTiC het volgende:

[..]
    verdedigen dus
    I do as I please...because I wanna
      vrijdag 10 december 2004 @ 06:51:14 #41
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23871689
    Team Update:

Verdedigen: +1
    Vorm: +5/-6
    TSI: +1060/-920 (door +7 blessure)
    Confidence: +2
    Team Spirit: 0

Dit is mijn stijger:

Leroy Rijkhoff (39530599)
    18 jaar, goed in vorm, gezond
    Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Specialiteit: Technisch

Total Skill Index (TSI): 2 200
    Loon: 700 ¤/week
    Eigenaar: Hoolieganzen

Positiespel: zwak Passen: redelijk
    Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend

Aangename speler he?

Ik was eerder dan MadKow
    pi_23871714
    Mijn trainingsupdate:

Vorm: +4 / -5
    TSI: +1.870 / -710
    Scoren: +2

Martin en Bitterling allebei naar formidabel
    Wel precies de verkeerde spelers met een vormdaling
    Signature?
      vrijdag 10 december 2004 @ 07:32:58 #43
    85230 Goldboy
    Philips Sport Vereniging
    pi_23871758
    quote:
    Op donderdag 9 december 2004 20:56 schreef Johan-Derksen het volgende:
    Gemiddeld 27?
    Zie mijn gegevens:
    Aantal spelers : 22.
    Gemiddelde leeftijd : 22.90
    TSI average : 1 010.
    Total TSI : 22 240.
    Gemiddeld salaris : 893 Euro.
    totaal salaris : 19 660 Euro
    Aantal spelers : 26.
    Gemiddelde leeftijd : 27.23
    TSI average : 583.
    Total TSI : 15 170.
    Gemiddeld salaris : 721 Euro.
    Totaal salaris : 18 748 Euro.

Trainings-update vanmiddag.
    Gr.
    pi_23871827
    Trainingsupdate:

Positiespel: +4
    Vorm: +5 / -8
    TSI: +1880 / -530

Speler die ik gisteren kocht en die net voor de deadline steeg naar uitstekend positiespel, heeft volgens mij nu ook weer gewoon training gehad; iig 90 TSI er weer bij
      vrijdag 10 december 2004 @ 09:01:13 #45
    50936 The_Hives
    pi_23872172
    trainingsupdate, valt zoals gewoonlijk tegen

playmaking +2
    vorm +6 (8/-2)
    tsi 520 (710/-190)
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
    pi_23872193
    Wat zouden jullie hiervoor over hebben?
    YP van twee weken geleden, nu al gestegen met TSI en PM.
    Alleen vorm is niet super, maar dat verandert uiteraard snel!

Tim Bongaerts
    TSI = 1 240 , 17 jaar, zwak in vorm

Positiespel: uitstekend Passen: slecht
    Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
      vrijdag 10 december 2004 @ 09:15:19 #47
    48058 Patron
    ricordi chi sono
    pi_23872295
    Ik ben geliefd

trainee naar uitstekend pm

Ik zou hem eigenlijk moeten verkopen maar dan gaat mijn promotie (voor de volgende divisie) niet door vrees ik
      vrijdag 10 december 2004 @ 09:19:08 #48
    48058 Patron
    ricordi chi sono
    pi_23872339
    quote:
    Op donderdag 9 december 2004 23:01 schreef qyn het volgende:
    .. Ik doe net mijn tot nu toe mooiste transfer ooit

Geil verhaal enzo
    Mazzelaar!
    pi_23872411
    Trainingsupdate waardeloos:

Scoren: -2 (2 vleugelspelers van 23 en 26 gaan dus nu al in scoren achteruit )
    Vorm: +2/-3
    TSI: +490/-160 (vanwege die spelers die achteruit gaan (beide -80 )

Kortom, waardeloos dus.... gelukkig komen mijn spelers wel dichter in de buurt van een stijging
      vrijdag 10 december 2004 @ 09:28:56 #50
    50936 The_Hives
    pi_23872425
    quote:
    Op vrijdag 10 december 2004 09:03 schreef Robar het volgende:
    Wat zouden jullie hiervoor over hebben?
    YP van twee weken geleden, nu al gestegen met TSI en PM.
    Alleen vorm is niet super, maar dat verandert uiteraard snel!

Tim Bongaerts
    TSI = 1 240 , 17 jaar, zwak in vorm

Positiespel: uitstekend Passen: slecht
    Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
    wat verwacht je er voor
    Fok! Federatie
      vrijdag 10 december 2004 @ 09:33:35 #51
    48058 Patron
    ricordi chi sono
    pi_23872486
    Moet je niet druk met oefenen zijn Hives ipv hier een beetje te posten??
      vrijdag 10 december 2004 @ 09:36:17 #52
    50936 The_Hives
    pi_23872515
    quote:
    Op vrijdag 10 december 2004 09:33 schreef Patron het volgende:
    Moet je niet druk met oefenen zijn Hives ipv hier een beetje te posten??
    Hahaha, de bewegingen kunnen alleen gemaakt worden na minimaal 3 koppen koffie. Anders heb je kans op blessures
    Fok! Federatie
    pi_23872624
    De vraag is eigenlijk, wat zou mijn verkoopprijs moeten zijn en wat kan hij me opleveren. Ben niet zo goed in het inschatten hiervan!
    pi_23872683
    Verbouwing klaar

Stadion: Haarlemmerdome
    Eigendom van: Robarka
    Land: Nederland
    Regio: Noord-Holland
    Laatste verbouwing: 09-12-2004
    Totale capaciteit: 40000
    Staanplaatsen: 25000
    Gewone zitplaatsen: 10000
    Overdekte zitplaatsen: 4000
    Zitplaatsen in de VIP-boxen: 1000
      vrijdag 10 december 2004 @ 10:04:18 #55
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_23872839
    scoren +1 trainee naar uitstekend gekocht voor 3ton nu straks voor 7 op de lijst
      vrijdag 10 december 2004 @ 10:06:32 #56
    50936 The_Hives
    pi_23872876
    quote:
    Op vrijdag 10 december 2004 09:45 schreef Robar het volgende:
    De vraag is eigenlijk, wat zou mijn verkoopprijs moeten zijn en wat kan hij me opleveren. Ben niet zo goed in het inschatten hiervan!
    Ik heb geen ervaring met 17 jaar en uitstekend, maar van 20 jaar en uitstekend gaan ze voor 279k

En die had net als jou speler geen passen
    Fok! Federatie
      vrijdag 10 december 2004 @ 10:10:06 #57
    50936 The_Hives
    pi_23872911
    ik ben trouwens bang dat ik wel MOET promoveren. Ik wil zondag wel winnen tegen #2 ivm groter stadion. Dan sta ik 2e. Nummer 4 waar ik week later tegen moet, staat nu al 6 punten achter me. Nummer 1 moet ik voorlaatste week tegen dus te laat om express te verliezen .

Gaat volgend seizoen dus een kut seizoen worden
    Fok! Federatie
    pi_23872977
    Olé, voor de 4e week achter elkaar alweer een trainee naar solid playmaking

playmaking +1
    form +4 / -9
    TSI +330 / -410
    pi_23873260
    quote:
    Op vrijdag 10 december 2004 10:06 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Ik heb geen ervaring met 17 jaar en uitstekend, maar van 20 jaar en uitstekend gaan ze voor 279k

En die had net als jou speler geen passen
    Ik denk dat ik hem nog wel twee seizoenen doortrain en dan zelf houd.
    Tegen die tijd zal hij wel tegen de briljant aanzitten!!!
    Als het goed is heb ik er dan nog twee minimaal uitstekende middenvelders bij uit mijn eigen opleiding!!!!!!! Gaat de goede kant op zo!!!!!
      vrijdag 10 december 2004 @ 11:14:07 #60
    45511 TimmyAsd
    pi_23873919
    TSI: + 1060 / - 350 = +710
    Vorm: +6/ -3 = +3

Gelukkig positief
    pi_23875529
    Mijn team staat momenteel 2e. Alleen jammer dat mijn 2 beste spitsen en 1 goede middenvelder geblesseerd zijn.
    pi_23875537
    Ik heb 2 trainees naar solid, 1 19 jarige waailap naar solid die een noodtrainee was ivm geldgebrek,toch na 2 weken gestegen. De andere is een beginnersvergissing, nu 20 jaar en solid maar wel bijstats en TSI930, natuurlijk allebei rond om 4 uur op de TL, straks maar eens op de Mirc prijzen vragen hehe.
      vrijdag 10 december 2004 @ 15:01:31 #63
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23879148
    quote:
    Jochem van Rixel (22683949)
    27 jaar, waardeloos in vorm, gezond
    Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
    Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.

Total Skill Index (TSI): 310
    Loon: 600 ¤/week

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
    Positiespel: zwak Passen: waardeloos
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
    Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Doelpunten in carrière: 4
    Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
    Verkocht voor 21k Beginbod was 8k

In het kader van de grote opruiming
    pi_23879470
    Scoren +3
    Form +6 -5 maar gelukkig is m'n verdediging weer wat op orde nu.

Update valt toch een beetje tegen had wel verwacht dat er wat meer zouden stijgen die al gespeeld hadden bij andere mensen deze week.

Nog iemand m'n sheet geprobeerd trouwens?

edit: Heb leuke friendly trouwens woensdag. Krijg een Colombiaanse 3e klasser op bezoek
    pi_23879782
    quote:
    Op vrijdag 10 december 2004 15:16 schreef Lortnoc het volgende:
    Scoren +3
    Form +6 -5 maar gelukkig is m'n verdediging weer wat op orde nu.

Update valt toch een beetje tegen had wel verwacht dat er wat meer zouden stijgen die al gespeeld hadden bij andere mensen deze week.

Nog iemand m'n sheet geprobeerd trouwens?

edit: Heb leuke friendly trouwens woensdag. Krijg een Colombiaanse 3e klasser op bezoek
    edit: I heb een Noorse IV'er en Joralf een belgische IV'er als ik het goed heb.
      vrijdag 10 december 2004 @ 16:06:11 #66
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23880489
      vrijdag 10 december 2004 @ 16:13:21 #67
    85230 Goldboy
    Philips Sport Vereniging
    pi_23880658
    Training: Silver Boys
    Scoren: -1 [Gisteren al gemeld]
    Vorm: +8-5=+3
    TSI: +630-360=270 [Mijn aanvaller van 20 is 330 in TSI gestegen , nog wel steeds in waardelose vorm]
    Gr.
    pi_23881594
    quote:
    Op vrijdag 10 december 2004 16:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
    http://www.ht-arena.com/hoolieganzen/

Check mn nieuwe intro
    echt waar, het is onze plicht je aan een leven te helpen

geweldige intro
      vrijdag 10 december 2004 @ 17:22:41 #69
    50936 The_Hives
    pi_23882241
    quote:
    Op vrijdag 10 december 2004 16:53 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

echt waar, het is onze plicht je aan een leven te helpen
    gaan we zuipen?
    Fok! Federatie
    pi_23882692
    quote:
    Op vrijdag 10 december 2004 17:22 schreef The_Hives het volgende:

[..]

gaan we zuipen?
    [tankmodus] wie wat waar en wanneer [/tankmodos]
    [vermoeidheidsmodus] vanavond even niet [/vermoeidheidsmodus]
    [studentmodus] watje altijd drank van donderdag tot zondag [/studentmodus]
    [eigen modus] oke, wanneer gaan we [/eigen modus]
      vrijdag 10 december 2004 @ 18:09:51 #71
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_23883361
    lalalala

zo, dit topic ook weer in mijn active lijstje...
      vrijdag 10 december 2004 @ 18:16:56 #72
    50936 The_Hives
    pi_23883496
    quote:
    Op vrijdag 10 december 2004 17:41 schreef komrad het volgende:

[..]

[tankmodus] wie wat waar en wanneer [/tankmodos]
    [vermoeidheidsmodus] vanavond even niet [/vermoeidheidsmodus]
    [studentmodus] watje altijd drank van donderdag tot zondag [/studentmodus]
    [eigen modus] oke, wanneer gaan we [/eigen modus]
    begin jij donderdag pas
    Fok! Federatie
    pi_23884541
    quote:
    Op vrijdag 10 december 2004 18:16 schreef The_Hives het volgende:

[..]

begin jij donderdag pas
    maandag tot woensdag indrinken
    pi_23886430
    quote:
    Op vrijdag 10 december 2004 19:03 schreef komrad het volgende:

[..]

maandag tot woensdag indrinken
    ik drink elke dag om mijn kater van de vorige dag weg te drinken... Ik zit, zeg maar, in een vicieuze cirkel momenteel
    pi_23886609
    quote:
    Op vrijdag 10 december 2004 21:11 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

ik drink elke dag om mijn kater van de vorige dag weg te drinken... Ik zit, zeg maar, in een vicieuze cirkel momenteel
    je hebt die NHTV feestjes wel een beetje ver doorgevoerd
    pi_23889618
    weer een aardige TU, iig verdedigen +5 (waaronder twee die ik deze week gekocht had ik begin het te leren!)
    verder gisteren twee trainees verkocht, 651k en 627k en in het kader van de internationalisering een oefenwedstrijd tegen een pakistaanse 2e klasser
    pi_23891826
    Patser!

Bij mij was er maar een level up gegaan bij het verdedigen Heb alleen geen tijd en echte ruimte in mijn selectie voor het aanschaffen van trainees. In de kerstvakantie maar eens wat beter op gaan letten.
    "You got 99 problems and FC Kielp is one!"
    pi_23892776
    hmmm, laat ik maar eens een uitzondering maken en even deelnemen in dit topic omdat dit een heeeeeeeele tijd niet meer voor gaat komen

positiespel +4
    vorm van basisspelers: +5 / -1
    vorm van spelers: +10 / -3
    aanvoerder naar redelijk ervaring
    tsi-stijgingen te onmeunig
    topweek!
      zaterdag 11 december 2004 @ 11:15:26 #79
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23895251
    Hey Refused

Waar was je gebleven? En waarom gaat het een hele tijd niet voorkomen?
    Gaan ze riolering aanleggen in Finland waardoor de stroom er een half jaar af moet?
    Of hoe gek zijn ze in Finland...?
      zaterdag 11 december 2004 @ 11:17:34 #80
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23895278
    By the way, mijn 7 weken blessure is al teruggebracht naar 6 weken
      zaterdag 11 december 2004 @ 11:28:03 #81
    85230 Goldboy
    Philips Sport Vereniging
    pi_23895418
    Ik had nog even 'n vraagje tussendoor (ik zou d'r 'n post omheen kunnen maken maar daar ben ik te lui voor )

Kun je 't beste het team gebruiken wat: My Best Team (staat bij de links op de linkpagina van deze topic) berekend?
    Gr.
    pi_23895907
    het beste is natuurlijk zelf de opstelling maken
      zaterdag 11 december 2004 @ 12:20:18 #83
    85230 Goldboy
    Philips Sport Vereniging
    pi_23896097
    quote:
    Op zaterdag 11 december 2004 12:05 schreef 2609 het volgende:
    het beste is natuurlijk zelf de opstelling maken
    Als gevoel natuurlijk wel, maar ook om wedstrijden te winnen?
    Gr.
      zaterdag 11 december 2004 @ 12:50:58 #84
    50936 The_Hives
    pi_23896544
    quote:
    Op zaterdag 11 december 2004 11:28 schreef Goldboy het volgende:
    Ik had nog even 'n vraagje tussendoor (ik zou d'r 'n post omheen kunnen maken maar daar ben ik te lui voor )

Kun je 't beste het team gebruiken wat: My Best Team (staat bij de links op de linkpagina van deze topic) berekend?
    Ik zou HT ratings gebruiken. Daar kan je het effect zien als je een speler op een andere plaats in zet of bijvoorbeeld verdedigen of aanvallend. Imho een goed programma om zelf een elftal samen te stellen zonder de kans op grote fouten . Daar is overigens ook een optie in om het progje een team te laten kiezen, maar dat is niet leuk
    Fok! Federatie
    pi_23897941
    quote:
    Op zaterdag 11 december 2004 12:50 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Ik zou HT ratings gebruiken. Daar kan je het effect zien als je een speler op een andere plaats in zet of bijvoorbeeld verdedigen of aanvallend. Imho een goed programma om zelf een elftal samen te stellen zonder de kans op grote fouten . Daar is overigens ook een optie in om het progje een team te laten kiezen, maar dat is niet leuk
    Je moet wel even met de knoppen knutselen om de goede ratings te krijgen, want het klopt niet helemaal.
      zaterdag 11 december 2004 @ 14:24:27 #86
    85230 Goldboy
    Philips Sport Vereniging
    pi_23898024
    Dank U Allen.
    Gr.
    pi_23901508
    dilemma!!

mijn trainingsprogramma (verdedigen) begint nu langzaam vruchten af te werpen (de één miljoen is bereikt ). nu wil ik een beetje mijn elftal gaan versterken. aldus daar over nadenkende kwam ik tot de conclusie dat ik eerst MOET weten welk systeem ik ga spelen. blijf ik bij 5-4-1 (wat ik al een tijdje speel, maar niet helemaal tot mijn genoegen af en toe), of schakel ik toch eindelijk over op 5-3-2 (vnl. met counterattack). mijn team is zo samengesteld dat ik het best 5-4-1 kan spelen met drie centrale middenvelders en een winger. ik heb dus aardig wat midmids, slechts twee wingers en één fatsoenlijke spits
    nu kan ik dus gaan overstappen op 5-3-2, maar dat zal waarschijnlijk iets meer investeringskosten met zich mee brengen of toch blijven bij 5-4-1 en maar accepteren dat ik aanvallend blijf prutsen....

wie kan mij helpen?? (andere def-trainers, ervaring met 5-4-1/5-3-2??)

bvd,VK
      zaterdag 11 december 2004 @ 17:57:54 #88
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23902011
    Ik wil ook overstappen naar 5-4-1 of 5-3-2 .... Ik heb 2 redelijk passen goed def en 1 redelijk passen uitstekend def... dus dan wil ik daarmee counterattack gaan spelen... dat wil ik pas doen als ze goed zijn, want nu staan ze nog niet in de basis...

Het probleem bij mij is dat ik ook niet echt weet of ik nu 5-4-1 of 5-3-2 moet gaan spelen over een tijdje... Ik weet er nog te weinig van af :|
    pi_23902904
    het heeft eigenlijk maar met 1 ding te maken. wil je op je middenveld iets te vertellen hebben of counter spelen.
    in geval 1 kies je voor 3IM en een winger (evt to middle) en kan je veel profijt hebben van een verdediger met bv redelijk PM
    in geval 2 offer je je middenveld gedeeltelijk op en wil je 2IM (soms mss zelfs 1) en 1of 2 goede wingers en 2 goede spitsen. Je wil dan ook defs met veel pass vaardigheid om je CA skill minimaal op goed te krijgen. Ik heb zelf iig geen goede ervaringen met 532 zonder CA (kansloos) maar ik speel dan ook laag en heb geen idee hoe dat op een hoger niveau ligt.

Als je zoals JD trainees hebt met passen kan je zonder al te veel investering te effectiviteit van 532 Counter makkelijk vast in friendlies uitproberen. SPeel je 541 moet je om het MF te winnen wel erg goede middenvelders hebben en het geld dat je daarin steekt kan je ook gebruiken voor een betere def training. met 541 kom je snel iets tekort op je MF tegen 352 maar je hebt wel wat compensatie van je def. Een andere optie is 451 te spelen en 1 plaats op te offeren in je A team en 9 trainees te nemen. je kan dan zelfs je MF nog versterken door een def aanvallend te zetten. Ik speel dit soms (ipv 442) omdat ik MF wil winnen en geen geld heb voor betere Middenvelders. Zoals gezegd het kost je een traineeplek maar zeker icm een aanvallende def kan je wel een goede middenveldrating halen, iig in lage divisies. Ik kan toch geen 10 goede trainees betalen nog en tot ik dat wel kan is dit voor mij iig een goede oplossing 442/451 op zondag en 541 op woensdag meestal. Mijn woensdag opstelling hangt eigenlijk ook met name af van de spelers die ik op wil en kan stellen ivm verkomen blessures A team.

Maar waarschijnlijk heb je dat allemaal al meegenomen in je overweging en is het lastig te bepalen wat nu het meeste voordelen tov nadelen heeft.
    pi_23903554
    thnx komrad!
    ik speel nu idd om het MF te domineren (3 IM's met 5-4-1) en dat lukt meestal wel. alleen scoren blijft lastig tegen gelijkwaardige ploegen. ik ben opzich wel bereid te investeren in goede middenvelders, maar van de andere kant moet het ook niet ten koste van de training gaan. als ik CA zou gaan spelen, dan neem ik sowieso één sterke IM'er en twee sterke wingers, ev. met goede playmaking. probleem is dan dat ik een overschot aan middenvelders in mn selectie heb en een tekort aan wingers en aanvallers.....
    4-5-1 of 4-4-2 vind ik geen optie. ik heb altijd minstens 10 trainees, en dat wil ik zo houden. nix mag nu ten koste van de training gaan!
    pi_23903585
    quote:
    Op zaterdag 11 december 2004 17:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
    Ik wil ook overstappen naar 5-4-1 of 5-3-2 .... Ik heb 2 redelijk passen goed def en 1 redelijk passen uitstekend def... dus dan wil ik daarmee counterattack gaan spelen... dat wil ik pas doen als ze goed zijn, want nu staan ze nog niet in de basis...

Het probleem bij mij is dat ik ook niet echt weet of ik nu 5-4-1 of 5-3-2 moet gaan spelen over een tijdje... Ik weet er nog te weinig van af :|
    JD, als je wilt counterattacken (en dat gaat goed met je trainees als ik dat zo hoor), doe het dan wel met 5-3-2, met 5-4-1 is je aanval te zwak...
      zaterdag 11 december 2004 @ 19:03:43 #92
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23903633
    Dank U
    pi_23909384
    Mijn trouwe 3-sterrenhond, Joeri de Wit, gaat de club verlaten:

Joeri de Wit (23361620)
    21 years, passable form, healthy

Total Skill Index (TSI): 1 120
    Wage: 700 ¤/week

Stamina: excellent Goaltending: disastrous
    Playmaking: inadequate Passing: weak
    Winger: solid Defending: weak
    Scoring: wretched Set Pieces: passable

Te koop voor 75K

[/spam]
    pi_23913381
    YP:

Heino Neeskens (49285760)
    18 years, passable form, healthy
    A pleasant guy who is calm and honest.
    Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.

Speciality: Powerful

Nationality: Nederland
    Total Skill Index (TSI): 610
    Wage: 580 ¤/week
    Owner: FC KVK

Stamina: wretched Goaltending: disastrous
    Playmaking: solid Passing: poor
    Winger: wretched Defending: passable
    Scoring: poor Set Pieces: inadequate

Geen goudmijntje maar ik mag eens niet klagen (dat mag dan niet)
      zondag 12 december 2004 @ 08:40:44 #95
    50936 The_Hives
    pi_23915054
    aan de scoring trainers, wat kan ik hier voor vangen?
    quote:
    Eef Pieters Graafland (49333565)
    19 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Total Skill Index (TSI): 1 340
    Loon: 767 ¤/week
    Eigenaar: Dapp're Strijders

Positiespel: slecht Passen: matig
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
    Scoren: goed Spelhervatting: zwak
    aardig trouwens dat hij er matig passen bij heeft . Jammer van zijn leeftijd.
    Fok! Federatie
      zondag 12 december 2004 @ 08:49:27 #96
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23915085
    quote:
    Kelvin van Duijvenbode (49334190)
    18 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.

Total Skill Index (TSI): 100
    Loon: 500 ¤/week

Positiespel: matig Passen: slecht
    Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
    Scoren: slecht Spelhervatting: goed
    pi_23915140
    quote:
    Luciano Nugteren (49335608)
    17 years, passable form, healthy
    A controversial person who is tranquil and honest.
    Has disastrous experience and weak leadership abilities.

Nationality: Nederland
    Total Skill Index (TSI): 1 080
    Wage: 634 ¤/week
    Owner: lycky bullballs
    Warnings: 0

Stamina: weak Goaltending: disastrous
    Playmaking: poor Passing: weak
    Winger: weak Defending: solid
    Scoring: inadequate Set Pieces: poor

mijn eerste solid YP!

hoeveel kan ik hiervoor krijgen?
      zondag 12 december 2004 @ 09:14:35 #98
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23915147
    Mooie leeftijd, geen bijstats....
    Dit gaat tussen de 165k en de 190k opleveren, schat ik zo...
    Jammer dat ik zo'n speler nooit heb mogen ervaren
      zondag 12 december 2004 @ 09:59:09 #99
    44902 R_B
    pi_23915256
    Jammer vande leeftijd...maar een goeie trainnee voor mijzelf..

Huibert Roorda (49339136)
    Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Koppen

Total Skill Index (TSI): 440
    Loon: 575 €/week
    Eigenaar: Team RoBu

Positiespel: redelijk Passen: slecht
    Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
    Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
    pi_23915292
    Guido Kunst (49340164)
    20 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Total Skill Index (TSI): 200
    Loon: 610 ¤/week
    Eigenaar: TCL

Conditie: rampzalig Keepen: slecht
    Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
    Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
    Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Hij mag zn kunsten op de golfbaan vertonen
    Цой жив
      zondag 12 december 2004 @ 10:19:17 #101
    50936 The_Hives
    pi_23915327
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 09:12 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

mijn eerste solid YP!

ik vroeg je wat
    Fok! Federatie
      zondag 12 december 2004 @ 10:49:38 #102
    85230 Goldboy
    Philips Sport Vereniging
    pi_23915498
    quote:
    Harris Mansveld (49343893)
    17 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.

Total Skill Index (TSI): 0
    Loon: 500 ¤/week
    Eigenaar: Silver Boys

Positiespel: waardeloos Passen: slecht
    Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos

Doelpunten in carrière: 0
    Was voor 2 minuten lid van de club.
    Gr.
    pi_23915507
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 10:49 schreef Goldboy het volgende:

[..]

Was voor 2 minuten lid van de club.
    Een TSi van 0 woei
    pi_23915567
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 09:12 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

mijn eerste solid YP!

ik denk wel iets meer dan wat JD zegt. jammer van het inadequate scoring, dat heb je als verdediger dus absoluut niet nodig...ik gok toch wel een tonnetje of twee, drie.
    had zelf een waailap (tsi30, kan de stats niet meer herinneren)
    pi_23915568
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 10:19 schreef The_Hives het volgende:

[..]

ik vroeg je wat

aardige yp, weinig bijstats enzo..

Zet hem maar erop voor 80k, kan ik er lekker op bieden
    pi_23915577
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 10:58 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

ik denk wel iets meer dan wat JD zegt. jammer van het inadequate scoring, dat heb je als verdediger dus absoluut niet nodig...ik gok toch wel een tonnetje of twee, drie.
    had zelf een waailap (tsi30, kan de stats niet meer herinneren)
    inderdaad, dat scoring is een beetje jammer...

Ik zet hem erop voor 250k, dan zie ik wel wat er gebeurd
    pi_23916020

YP deze week, lijkt er ook nog eens op dat dit een snelle stijger zal zijn.
    Train helaas geen keepen, maar ik had snel een keeper nodig!!!!!
    Goed gelukt!

Laurens-Jan Berendsen (49347033)
    Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.

Total Skill Index (TSI): 3 420
    Loon: 2 188 ¤/week
    Eigenaar: Robarka

Conditie: waardeloos Keepen: goed
    Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
    Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos

zondag 12 december 2004 @ 11:50:20 #108
    85230 Goldboy
    Philips Sport Vereniging
    pi_23916086
    Hoeveel weken doe je d'r ongeveer over om van waardeloos naar uitstekend te gaan in jeugdopleiding als je per week 20k d'r in gooit?

Vanavond trouwens wedstrijd van het seizoen, maar dat terzijde.
    Gr.
      zondag 12 december 2004 @ 13:06:46 #109
    45511 TimmyAsd
    pi_23917445
    Merijn Scheerstra (49357063)
    Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.

Total Skill Index (TSI): 640
    Loon: 655 ¤/week
    Eigenaar: sporting amsterdam

Positiespel: rampzalig Passen: goed
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
    Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Wat is hiervoor te krijgen? em als wat?
    pi_23917821
    YP is zojuist getransporteerd naar Noord-Korea. .
    Hoi.
      zondag 12 december 2004 @ 13:48:34 #111
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23918290
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 13:06 schreef TimmyAsd het volgende:

Wat is hiervoor te krijgen? em als wat?
    Een bos bloemen, als ballenjongen
    pi_23918316
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 13:48 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

Een bos bloemen, als ballenjongen
    hehe, denk je een leuke pull te hebben met een goed stat, maar je als je er dan alleen maar rampzalig en waardeloos hebt kom je niet ver.
      zondag 12 december 2004 @ 13:55:25 #113
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_23918429
    een golver!
      zondag 12 december 2004 @ 14:19:27 #114
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23918946
    Heb je ook zo'n hekel aan Engelse Hattrick info op irc?

Ik wel... qyn die loopt voortdurend iets in het engels te copy pasten over een speler en ik heb geen zin om dat dan in het nederlands te vertalen..

Wat nu?

Gebruik het scriptje dat ik heb geschreven... Als iemand iets engels schrijft waar een hattrick-woord in voorkomt (excellent,solid, years, and so on) dan komt er op jouw scherm niet die engelse tekst te staan, maar de nederlandse tekst... Alleen mensen die dit script hebben, zullen dit zien.

Werkt dat goed?
    Nee, want het is een beta-versie, maar het lijkt ergens op....

Is dat moeilijk?
    Nee, open DIT bestand en kopieer de tekst naar je remotes.ini....
    Hoe je daar komt? Alt-R is de oplossing... Als je dat intikt in mirc, zie je een schermpje en daar mag je die tekst heen pleuren...

Moet ik nog meer weten?
    Ja! Als je ZELF een engelse term plaatst, wordt ie niet vertaald... Alleen als een ander een engelse term plaatst

Is dit schokkend? Is dit tof?
    Nee, ik verveelde me en had zin om deze onzin te maken
    pi_23919649
    ik hekel mij aan nederlandse hattrick termen
    pi_23920115
    beetje tvp

maar ik kan vanavond 3de worden va nde poule
    na 4 weken van laatste naar 3de gaan, is niet zo slecht denk ik (als het me lukt)
      zondag 12 december 2004 @ 16:28:33 #117
    27167 SuperWeber
    pi_23921780
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 14:19 schreef Johan-Derksen het volgende:
    Heb je ook zo'n hekel aan Engelse Hattrick info op irc?

Ik wel... qyn die loopt voortdurend iets in het engels te copy pasten over een speler en ik heb geen zin om dat dan in het nederlands te vertalen..

Wat nu?

Gebruik het scriptje dat ik heb geschreven... Als iemand iets engels schrijft waar een hattrick-woord in voorkomt (excellent,solid, years, and so on) dan komt er op jouw scherm niet die engelse tekst te staan, maar de nederlandse tekst... Alleen mensen die dit script hebben, zullen dit zien.

Werkt dat goed?
    Nee, want het is een beta-versie, maar het lijkt ergens op....

Is dat moeilijk?
    Nee, open DIT bestand en kopieer de tekst naar je remotes.ini....
    Hoe je daar komt? Alt-R is de oplossing... Als je dat intikt in mirc, zie je een schermpje en daar mag je die tekst heen pleuren...

Moet ik nog meer weten?
    Ja! Als je ZELF een engelse term plaatst, wordt ie niet vertaald... Alleen als een ander een engelse term plaatst

Is dit schokkend? Is dit tof?
    Nee, ik verveelde me en had zin om deze onzin te maken
    Ik heb een hekel aan nederlandse hattricktermen...

Heb je ook een scriptje andersom...

3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
      zondag 12 december 2004 @ 17:00:58 #118
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23922475
    Die weiger ik te maken, maar als je meer dan 1 hersencel heb, kan je dat zelf nu namaken
      zondag 12 december 2004 @ 17:03:25 #119
    27167 SuperWeber
    pi_23922534
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 17:00 schreef Johan-Derksen het volgende:
    Die weiger ik te maken, maar als je meer dan 1 hersencel heb, kan je dat zelf nu namaken
    Maar dat weiger ík...
      zondag 12 december 2004 @ 17:47:08 #120
    50936 The_Hives
    pi_23923455
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 10:58 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

aardige yp, weinig bijstats enzo..

Zet hem maar erop voor 80k, kan ik er lekker op bieden
    bijstats voor scoren , dat matig passen is toch leuk

Maar voor zo´n kutbedrag wordt het een basisspeler in mn team. Hoeveel weken zit deze eigenlijk van uitstekend af?
    Fok! Federatie
    pi_23923531
    Net weer een formidabele middenvelder aangeschaft
    Wel in zwak vorm, maar dat was nodig om niet uit de toom te vallen bij mijn andere middenvelders

Voortaan speel ik dus met het formidabele duo "Gunnarsson & Gunnarsson"
    Signature?
      zondag 12 december 2004 @ 17:54:19 #122
    40056 forza22
    BEKERWINAAR 2003 en 2004
    pi_23923606
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 11:44 schreef Robar het volgende:
    [afbeelding]
    YP deze week, lijkt er ook nog eens op dat dit een snelle stijger zal zijn.
    Train helaas geen keepen, maar ik had snel een keeper nodig!!!!!
    Goed gelukt!

Laurens-Jan Berendsen (49347033)
    Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.

Total Skill Index (TSI): 3 420
    Loon: 2 188 ¤/week
    Eigenaar: Robarka

Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
    Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos

wat een waardeloze keeper heb je getrokken zeg. zo moet het dus zoals ik gedaan heb.

Evert Spekman (49345599)
    Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Total Skill Index (TSI): 3 580
    Loon: 2 224 ¤/week
    Eigenaar: CDW wbd

Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht

Tsi is zeer hoog, dus ik denk bijna uitstekend
    www.hattrick.org
    Kampioen van de zevende klasse
    pi_23923836
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 17:50 schreef DaMadKow het volgende:

Voortaan speel ik dus met het formidabele duo "Gunnarsson & Gunnarsson"
    pi_23924441
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 11:50 schreef Goldboy het volgende:
    Hoeveel weken doe je d'r ongeveer over om van waardeloos naar uitstekend te gaan in jeugdopleiding als je per week 20k d'r in gooit?

Vanavond trouwens wedstrijd van het seizoen, maar dat terzijde.
    1 seizoen ongeveer naar goed,dan nog een heel seizoen om hem op uitstekend te krijgen
    life is a game....and im winning
    pi_23924486
    Tjerk Hogedoorn
    TSI = 460 , 19 jaar, redelijk in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Technisch]

Positiespel: waardeloos Passen: slecht
    Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
    Scoren: goed Spelhervatting: slecht

Mooie YP aangezien ik net van plan was over te gaan op scoren
    technische spits,hebben mn hooligans ook weer wat om naar te kijken.
    pi_23925421
    17y, solid scoren, tsi van 550 maar met extreem lage bijstats. Eens nader bestuderen of deze snel gaat poppen
      zondag 12 december 2004 @ 19:29:29 #127
    85230 Goldboy
    Philips Sport Vereniging
    pi_23925511
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 18:37 schreef thunderbunny het volgende:

[..]

1 seizoen ongeveer naar goed,dan nog een heel seizoen om hem op uitstekend te krijgen
    Mhh 2 seizoenen dus.

Supporters zitten trouwens ondertussen in de trein om af te reizen naar het FC Da Mije stadion voor de wedstrijd van het seizoen, de sfeer is grimmig, 't lijkt erop dat ondanks de versterkingen de tegenstand veel meer kans maakt, uit ht ratings kwam een zeer kleine kans dat de sb'rs zouden gaan winnen. Maar toch zullen aanwinsten Allabadar en Li spelen en proberen de wedstrijd voor ons binnen te gaan slepen. Wens ons nu succes op www.ht-arena.com/silverboys.
    Gr.
    pi_23925830
    Nog een half uurtje... hopelijk winst vanavond
    pi_23926094
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 19:44 schreef Joralf het volgende:
    Idd ..

Bij mij wordt het spannend vanavond.. De nummers 2 en 3, allebei op 1 punt afstand, winnen vanavond wel (makkelijkere tegenstanders). Ik sta 1e en speel uit tegen huidige nummer 4, die eigelijk best een goed team heeft.

Ben benieuwd of dit de laatste dag is dat ik 1e sta en ongeslagen ben in VI.200 dit seizoen
    pi_23926130
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 17:54 schreef forza22 het volgende:

[..]

wat een waardeloze keeper heb je getrokken zeg. zo moet het dus zoals ik gedaan heb.

Evert Spekman (49345599)
    Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Total Skill Index (TSI): 3 580
    Loon: 2 224 ¤/week
    Eigenaar: CDW wbd

Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht

Tsi is zeer hoog, dus ik denk bijna uitstekend
    die van jou heft nog spelhervatting slecht,krijg je ook nog tsi voor
    zitten allebei op 1 a 2 weken van uitstekend af d8 ik zo (heb 2 seizoenen keepers getraind)
    pi_23926634
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 19:44 schreef Joralf het volgende:
    go Joralf
    pi_23927937
    Sjaak-Jan Knopper
    TSI = 740 , 19 years, passable form
    Has disastrous experience and poor leadership abilities [Unpredictable]

Stamina: inadequate Keeper: disastrous
    Playmaking: wretched Passing: passable
    Winger: poor Defending: passable
    Scoring: poor Set Pieces: wretched
      zondag 12 december 2004 @ 21:15:20 #133
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_23927959
    Wat een kuttegenstander. Het is nog niet rust, en ik heb nu al 2 grote blessures en 1 iemand die met blessure nog doorspeelt.

Wel 2-0 voor, trouwens.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
    pi_23928154
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 21:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
    Wat een kuttegenstander. Het is nog niet rust, en ik heb nu al 2 grote blessures en 1 iemand die met blessure nog doorspeelt.

Wel 2-0 voor, trouwens.
    wordt tijd voor een bezoek van je selectie aan roosendaal
    pi_23928768
    oke, eerst het positieve nieuws, ik heb een nieuw sterrenrecord (van 35.5): nu 36

dan het slechte nieuws, 2-2 gelijkgespeeld tegen de hekkensluiter met 28.5*

conclusie: 5-4-1 sucks
    pi_23930276
    Ik ook een nieuw sterrenrecord: 28 sterren om precies te zijn

En heb 2-6 gewonnen
      maandag 13 december 2004 @ 07:19:52 #137
    85230 Goldboy
    Philips Sport Vereniging
    pi_23930285
    1-4 verloren, seizoen verkloot.
    Gr.
      maandag 13 december 2004 @ 07:21:57 #138
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23930289
    Ik probeerde een keer de counteraanval uit met 5-3-2 en 3 goed/uitstekend defs met redelijk passen.
    Welliswaar verloren van de nr 1, maar toch ook een sterrenrecord... 33,5 ipv 32,5
    pi_23930361
    2-0 verloren
    nieuw sterrenrecord. 27 sterren
    pi_23930382
    Whoei! 2-0 gewonnen van een van de betere teams uit de divisie. Sta nu nog steeds 1e, op één punt voorsprong van de nummers 2 en 3. Die moeten volgende week tegen elkaar (wat gunstig is) en ik moet nog tegen allebei die teams .. Wordt nog spannend dit seizoen!

Nog geen sterrenrecord gehaald .. vorm, waar blijf je?
      maandag 13 december 2004 @ 08:51:01 #141
    45511 TimmyAsd
    pi_23930667
    alweer een WO..

wel een sterrenrecord van 31,5
    pi_23930757
    3-2 gewonnen, weer diep in de 2e helft. NOg even ik krijg een reputatie van een duits team. Nu sta ik 4 punten voor op nummer 2 en 8 punten op nummer 3. Met nog 5 wedstrijden te gaan lijkt het dat het wel goed zit.
    pi_23930764
    5-1 gewonnen, na 30 min al 5-0.
    Beide concurenten hebben gelijk gespeeld, ik sta nu weer eerste met 2 punten voorsprong op nr 2 en 3.
    Цой жив
      maandag 13 december 2004 @ 09:18:39 #144
    44902 R_B
    pi_23930935
    VII HERE I COME!

6-0 gewonnen van de nummer 3, die hierdoor op 12 punten achterstand is gezet.

Met nog 5 duels te spelen en as zondag een WO van mijn kant, kan ik door hem niet meer ingehaald worden. Het doelsaldo voor mij is ook vele malen beter.

Hierbij ben ik volgend seizoen officieel een VIIer....
      maandag 13 december 2004 @ 09:21:06 #145
    50936 The_Hives
    pi_23930959
    De Dapp´re Strijders hebben een aardig weekend zo:

Leuke YP, mooie overwinning, mijn stadion die zaterdag is afgerond direct uitverkocht (20k) en als ik wil promoveer ik naar VI.

Nadeel is dat ik mijn goede middenvelder van 18 alweer niet verkocht heb en ik twijfel of ik wel wil promoveren. Mijn team is niet goed genoeg voor VI, dus ik heb geen zin in een SuperWeber-seizoen. Express verliezen is ook niet leuk, dus ik moet nog kijken wat ik doe
    Fok! Federatie
      maandag 13 december 2004 @ 09:22:42 #146
    50936 The_Hives
    pi_23930979
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 09:18 schreef R_B het volgende:
    VII HERE I COME!

6-0 gewonnen van de nummer 3, die hierdoor op 12 punten achterstand is gezet.

Met nog 5 duels te spelen en as zondag een WO van mijn kant, kan ik door hem niet meer ingehaald worden. Het doelsaldo voor mij is ook vele malen beter.

Hierbij ben ik volgend seizoen officieel een VIIer....
    feli.

De eerste promovendus van Fok hattrick (samen met misschien Patron )
    Fok! Federatie
      maandag 13 december 2004 @ 09:32:19 #147
    44902 R_B
    pi_23931108
    Thnx

Ik heb nog 1 doelstelling te halen...en dat is een goed verdediger te kopen...
    De verdediging is op zich goed, alleen het kan altijd beter....ik moet een verdediger hebben die eigenlijk altijd 3 sterren...haalt...maar op dit moment kan ik dat niet betalen....
      maandag 13 december 2004 @ 09:39:25 #148
    45511 TimmyAsd
    pi_23931205
    Competitie: VII.491 (25779)

Team Gespeeld Goals Punten
    1. sporting amsterdam 9 38 - 6 25
    2. AC Airwolf 9 39 - 8 20
    3. MyTilburg 9 32 - 16 18

Tja.. kan niet meer misgaan die promotie naar VI, net als Hives weet ik niet of ik klaar ben voor VI. Ben wel gewoon met afstand de beste in de poule.. haal steds 30+ sterren.. en dit gaat stijgen ivm verdedigers die gaan stijgen... beide vleugelverdedigers als 3,5 ster, over 2 weken mijn centrale verdediger ook..
      maandag 13 december 2004 @ 09:46:46 #149
    27167 SuperWeber
    pi_23931309
    Hmmmmmmmm... Toch nog met 3-0 gewonnen, terwijl ik met de 2-0 al vertrokken was...

(Manager Weber heeft betere dingen te doen dan een HT-match kijken )

Maar iig mijn vorige naaste concurrent heeft verloren (van een degradatiekandidaat ) dus ik sta nu netjes alleen aan kop en heb een andere naaste concurrent gekregen

We gaan voor het kampioenschap
    pi_23931724

Gaat spannend worden.
    * Robar staat tweede en de nummers 1 en 3 moeten tegen elkaar volgende week.
    Als ik win, dan wordt ik of eerste, of ik heb een concurrent minder!!! Of in een ander geval zelfs beide. Persoonlijk zie ik liever de nummer drie winnen van de nummer 1. Ik denk dat de afstand op de nummer 2 in principe nu al groot genoeg is. We zullen zien. Mijn programma is het beste, omdat ik ze beide nog thuis krijg!!!!!
    pi_23932222
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 09:32 schreef R_B het volgende:
    Thnx

Ik heb nog 1 doelstelling te halen...en dat is een goed verdediger te kopen...
    De verdediging is op zich goed, alleen het kan altijd beter....ik moet een verdediger hebben die eigenlijk altijd 3 sterren...haalt...maar op dit moment kan ik dat niet betalen....
    ik heb nu 2 solid defs te koop staan
      maandag 13 december 2004 @ 10:47:02 #152
    44902 R_B
    pi_23932309
    maar op dit moment kan ik dat niet betalen....
    pi_23932367
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 10:47 schreef R_B het volgende:
    maar op dit moment kan ik dat niet betalen....
    Jonathan Rueher (34182655) 115k minimaal 2,5*
    en
    Ritvaldis Bolgzds (46285068) haalt in passable vorm ook 2,5*

de eerste heeft wel veel betere bijstats

en tot zover de transferad van vandaag
    pi_23932497
    dan kom je in de 13de minuu al op voorsprong en denk je dat je een leuke avond zal krijgen
    Maar dan krijgt je middenvelder rood in de 14de minuut !!!

hierdoor zag ik het al somber zitten, maar ach, het kan altijd goed aflopen
    ik sta dan ook met 1-0 voor

ik ga dan maar even eten en voetbal op tv kijken
    kom ik naar boven zie ik een stand van 1-4...
    geen enkele kans had ik nog kunnen creeëren
    en daarbovenop viel mijn beste back uit voor 3 weken
    en de 1-5 werd nog even aangetekend

al met al, een klote dag, mijn promotie aspiraties kan ik vaarwel zeggen
    sta nu op plaats 6 met 10 punten
    volgende week uit tegen de koploper die deze week zijn eerste puntverlies leed
    dat word voor mij een match of the season, ik moet koste wat kost een kans behouden voor het promoveren

een slechte dag
    pi_23932631
    Trouwens, hoe lang wordt een speler geschorst vanwege een directe rode kaart?
    pi_23932635
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 09:39 schreef TimmyAsd het volgende:
    Competitie: VII.491 (25779)

Team Gespeeld Goals Punten
    1. sporting amsterdam 9 38 - 6 25
    2. AC Airwolf 9 39 - 8 20
    3. MyTilburg 9 32 - 16 18

Tja.. kan niet meer misgaan die promotie naar VI, net als Hives weet ik niet of ik klaar ben voor VI. Ben wel gewoon met afstand de beste in de poule.. haal steds 30+ sterren.. en dit gaat stijgen ivm verdedigers die gaan stijgen... beide vleugelverdedigers als 3,5 ster, over 2 weken mijn centrale verdediger ook..
    brrr, dit is eng

stand in mijn league:

1. lycky bullballs 9 37 - 5 25
    2. rijsenhout rangers 9 30 - 11 20

We hebben gewoon hetzelfde aantal punten en hetzelfde doelsaldo
    pi_23932647
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 11:06 schreef ASSpirine het volgende:
    1 wedstrijd
    pi_23932654
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 11:06 schreef ASSpirine het volgende:
    gewoon 1 competitiewedstrijd
    pi_23932676
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 11:06 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

brrr, dit is eng

stand in mijn league:

1. lycky bullballs 9 37 - 5 25
    2. rijsenhout rangers 9 30 - 11 20

We hebben gewoon hetzelfde aantal punten en hetzelfde doelsaldo
    Bij mij kan het in principe nog misgaan. Ik sta dus 8 punten voor met nog 5 wedstrijden te gaan.
    Ik heb 2 heel erg makkelijke thuiswedstrijden die is zo goed als zeker win. dus 8 punten voor 3 wedstrijden effectief. Als ik dus zondag as mijn uitwedstrijd win, wat ook zou moeten kunnen, ben ik eigenlijk al gepromoveerd. Win ik ook nog eens 1 van de laatste 2 wedstrijden dan ben ik kampioen, omdat ik ook al 4 punten voorsta op de nummer 2. Speel de laatste wedstrijd thuis tegen de nummer 2 trouwens. Als ik dus alles goed doe en gewoon 4x win dan doet die laatste wedstrijd er niet eens meer toe voor het kampioenschap.

maar eerst zondag winnen en dan met mijn 2 makkelijke thuiswedstrijden promotie veiligstellen.
    pi_23932689
    Niets te melden
    pi_23934450
    moraal van mijn team opschroeven door mijn (op dit moment) beste team op te stellen in een friendly
    en daarna vol op de aanval op mijn koploper
    moet toch lukken hé

een match of the season, helpt dat echt veel voor de spelers?
    zijn ze dan veel meer gedreven?
      maandag 13 december 2004 @ 12:06:24 #162
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_23938702
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 11:17 schreef ASSpirine het volgende:
    moraal van mijn team opschroeven door mijn (op dit moment) beste team op te stellen in een friendly
    moet toch lukken hé

je moraal gaat niet omhoog in een friendly, hoe goed je ook speelt. Dus spaar je beste spelers voor komende zondag weer. Als je Match of the Season speelt kan je de weken erna wel vergeten en speel je als een spons, terwijl je komende zondag dan beter speelt. Het is eigenlijk dus niet zo slim om Match of the season te spelen tegen de nummer 1 (tenzij je nummer 2 bent en veel beter dan de rest). Misschien kan je beter het rustig spelen en de wedstrijden erna gewoon winnen
    onderschat in ieder geval het effect op de wedstrijden na komende zondag van een match of the season niet!
    pi_23940656
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 11:17 schreef ASSpirine het volgende:
    moet toch lukken hé

toch grappig hoe mensen zelf tactieken verzinnen........ alleen ben ik bang voor je dat dit helemaal niet gaat werken. Post hierboven geeft het al aan.......
    It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
      maandag 13 december 2004 @ 15:40:23 #164
    50936 The_Hives
    pi_23943147
    hmmz, voor deze speler krijg je maar 120k
    quote:
    18 jaar
    Positiespel: goed Passen: zwak
    Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
    Scoren: matig Spelhervatting: zwak
    40k netto winst. Hij heeft alleen een paar weken te lang gespeeld, maar die les heb ik geleerd
    Fok! Federatie
    pi_23943682
    he, ik speel sinds juli Hattrick, en lees sindsdien op dit forum zonder ooit zelf wat te posten, dus ik d8 nu laat ik maar eens van me laten horen aangezien ik Hattrick steeds leuker ga vinden en ook graag met meer mensen erover wil praten aangezien in mijn omgeving iedereen Hattrick maar saai vind op een paar mensen na

Mijn team is FC The Warriors (509249) en ik speel in divisie VIII.574, ben vorig jaar kampioen geworden en hoop ook nu weer te promoveren
    Hattrick &gt;&gt;&gt; FC The Warriors (509249)
    pi_23943702
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 15:40 schreef The_Hives het volgende:
    hmmz, voor deze speler krijg je maar 120k
    [..]

40k netto winst. Hij heeft alleen een paar weken te lang gespeeld, maar die les heb ik geleerd
    Heb mijn uitstekende middenvelder van 17 jaar maar te koop gezet......
    Zal mij benieuwen wat hij oplevert.
    Als je de transfervergelijking moet geloven, moet een bedrag boven de 500.000 mogelijk zijn.
    Sommigen zijn zelfs voor boven de miljoen verkocht!!!!! Ach, hij heeft me niets gekost !
    pi_23943854
    Ik heb weer 2 spelers verkocht, 2x solid def
    de 20 jarige rueher heeft 193k opgebracht en de 19 jarige Bolgtzs 85k
    op zoek naar 2 nieuwe trainees
    pi_23947150
    Eerste trainee die ik gekocht hebt ter vervanging van de vorige:

Stefan Petrisor (47280534)
    17 jaar, matig in vorm, gezond
    Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.

Nationaliteit: România
    Total Skill Index (TSI): 530
    Loon: 801 ¤/week inclusief een 20% bonus
    Eigenaar: vintage fc

voor 161k, graag jullie mening
    pi_23947854
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 18:33 schreef komrad het volgende:
    Eerste trainee die ik gekocht hebt ter vervanging van de vorige:

Stefan Petrisor (47280534)
    17 jaar, matig in vorm, gezond
    Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.

Nationaliteit: România
    Total Skill Index (TSI): 530
    Loon: 801 ¤/week inclusief een 20% bonus
    Eigenaar: vintage fc

voor 161k, graag jullie mening
    duur, erg duur

vandaag frot trainee die ik voor 8k gekocht had verkocht voor 15k..pff nog goed vanaf gekomen
    pi_23947937
    uitverkoop:

Tjerk van Goor (39720014)
    26 jaar, redelijk in vorm, gezond

Loon: 660 ¤/week
    Eigenaar: Helmunt
    Waarschuwingen: 1

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
    Positiespel: redelijk Passen: matig
    Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
    Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk

hoogste bod staat op 30k
    pi_23949193
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 16:01 schreef JJHelder het volgende:
    he, ik speel sinds juli Hattrick, en lees sindsdien op dit forum zonder ooit zelf wat te posten, dus ik d8 nu laat ik maar eens van me laten horen aangezien ik Hattrick steeds leuker ga vinden en ook graag met meer mensen erover wil praten aangezien in mijn omgeving iedereen Hattrick maar saai vind op een paar mensen na

Mijn team is FC The Warriors (509249) en ik speel in divisie VIII.574, ben vorig jaar kampioen geworden en hoop ook nu weer te promoveren

ola

wat train je precies?

het is misschien leuk om op irc te komen. in de OP staat beschreven hoe je dat moet doen. Hier kan je snel informatie vragen of gewoon chatten over hattrick of over wat dan ook

veel plezier iig op het forum
    pi_23949282
    Bedankt,
    kzal binnenkort me gezicht es laten zien op IRC, is het ook mogelijk om bij de Fok! federatie aan te sluiten? (ik weet dat de FOK! cup al bezig is)

ik train vleugelspel, en na een aarzelende start begint dit zijn vruchten af te werpen, heb laatst me eerste trainee voor meer dan 4 ton weten te verkopen, was ik erg blij mee. en ik heb nog een aantal goeie trainees die best een hoog niveau hebben voor divisie 8 volgens mij
      maandag 13 december 2004 @ 20:07:21 #173
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23949405
    Ja dat kan, als je supporter bent...
    Meld je maar aan en ik accepteer wel
    Tenminste... als je lief bent

Welkom
      maandag 13 december 2004 @ 21:00:43 #174
    27167 SuperWeber
    pi_23952563
    Zodra je tijd hebt, je neus even laten zien op speel-o-IRC

Kun de direct over het spelletje en de federatie praten
    pi_23954157
    JJHelder

zoooo, weer 605k rijker. wingback (excellent def/passable winger) van 19jr verkocht
    alleen jammer dat niemand gehapt heeft op mijn andere drie trainees die ook op de lijst stonden vanavond. 450k voor een excellent def/passable passing is toch een koopje voor een CA spelende manager
      maandag 13 december 2004 @ 22:20:58 #176
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23954377
    JJ Helder

Welkom bij de Fok-Fed...
    Vanaf heden ben je lid

pi_23954584
    bedankt allemaal voor het warme welkom
    pi_23955505
    Mijn Jeugd-speler van deze week:
    dit zijn de eerste 2 goede spelers die ik uit mijn redelijke jeugd heb gehaald,

Timothy IJmker (49449416)
    17 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Een populair persoon die opvliegend en eerlijk is.

Specialiteit: Koppen

Total Skill Index (TSI): 440
    Loon: 573 ¤/week
    Eigenaar: nielsharley

Positiespel: matig Passen: waardeloos
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk

En van vorige week:
    Kevin Heltzel (49033607)
    Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.

Total Skill Index (TSI): 430
    Loon: 592 ¤/week
    Eigenaar: nielsharley

Positiespel: goed Passen: waardeloos
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
    Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak

En ik train positiespel, bovenstaande speler na 1 week gelijk goed geworden in positiespel
    pi_23957606
    Welkom JJHarley
      dinsdag 14 december 2004 @ 08:12:11 #180
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_23960671
    zucht niemand koopt meer mijn trainies

nouja, voor vanmiddag 'le grand finale' want dan staat Benito Guanes in de verkoop voor 2.2 miljoen
    pi_23960701
    quote:
    Op dinsdag 14 december 2004 08:12 schreef Grumpey het volgende:

nouja, voor vanmiddag 'le grand finale' want dan staat Benito Guanes in de verkoop voor 2.2 miljoen
    Trainees moet je verkopen aan het begin van het seizoen. Dan leveren ze het meest op. Iedereen heeft nu zijn geld besteed aan het begin van het seizoen. Enige wat nu nog echt wat opleverd zijn toppers en\of jeugdpulls. Begin van het seizoen gaat je uitstekend 17 jarige of formidabele 18 jarige er nog voor 1 miljoen uit..... nu voor nog geeneens de helft.....

Benito ff opgezocht..... 2.2 is wat ruim gevraagd maar met een beetje mazzel! Onvoorspelbaar is niet echt gunstig voor een def..... ben benieuwd of hij eruit gaat!

[ Bericht 9% gewijzigd door Tim_G op 14-12-2004 08:20:07 (speler opgezocht) ]
    It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
      dinsdag 14 december 2004 @ 08:47:21 #182
    44902 R_B
    pi_23960895
    quote:
    Op dinsdag 14 december 2004 08:12 schreef Grumpey het volgende:

Behoor je nu al tot de rijkste club van NL of niet?
    pi_23961513
    quote:
    Op dinsdag 14 december 2004 08:17 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Trainees moet je verkopen aan het begin van het seizoen. Dan leveren ze het meest op. Iedereen heeft nu zijn geld besteed aan het begin van het seizoen. Enige wat nu nog echt wat opleverd zijn toppers en\of jeugdpulls. Begin van het seizoen gaat je uitstekend 17 jarige of formidabele 18 jarige er nog voor 1 miljoen uit..... nu voor nog geeneens de helft.....

Benito ff opgezocht..... 2.2 is wat ruim gevraagd maar met een beetje mazzel! Onvoorspelbaar is niet echt gunstig voor een def..... ben benieuwd of hij eruit gaat!
    Het is ook vooral een kwestie van geluk hebben, ik heb gisten een goed 20 jarige met bijstats voor 193k verkocht wat toch wel meer als de normale prijs is.
      dinsdag 14 december 2004 @ 10:02:57 #184
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_23961568
    quote:
    Op dinsdag 14 december 2004 08:17 schreef Tim_G het volgende:

[..]

je hebt gelijk en ongelijk. Als je trainies verkoopt is dat beter aan begin van seizoen, maar zodra spelers boven de formidabel uitkomen is het niet meer van zulke grote invloed, eigenlijk zijn de prijzen voor dit soort spelers al 2 seizoenen constant

Maar inderdaad, hij is eigenlijk 2.1 miljoen waard denk ik, misschien maar 2 miljoen. Ach, hij speelt gewoon mee als reserve-aanvaller voor zijn vorm
      dinsdag 14 december 2004 @ 10:05:00 #185
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_23961602
    quote:
    Op dinsdag 14 december 2004 08:47 schreef R_B het volgende:

[..]

Behoor je nu al tot de rijkste club van NL of niet?
    We zijn er nog niet, maar we zijn onderweg (om 'de dijk' maar eens te quoten)...Wil niet inleveren op mijn ratings namelijk, het liefst blijf ik in de top 1000 en daarnaast rijkste club van VI
    pi_23962762
    quote:
    Op dinsdag 14 december 2004 10:05 schreef Grumpey het volgende:

[..]

We zijn er nog niet, maar we zijn onderweg (om 'de dijk' maar eens te quoten)...Wil niet inleveren op mijn ratings namelijk, het liefst blijf ik in de top 1000 en daarnaast rijkste club van VI
    Hoeveel geld heb je dan??

Zag een club in VI met 47 miljoen in kas.........
    pi_23962816
    quote:
    Op dinsdag 14 december 2004 10:02 schreef Grumpey het volgende:

[..]

je hebt gelijk en ongelijk. Als je trainies verkoopt is dat beter aan begin van seizoen, maar zodra spelers boven de formidabel uitkomen is het niet meer van zulke grote invloed, eigenlijk zijn de prijzen voor dit soort spelers al 2 seizoenen constant
    jawel.... maar de meeste ( uitzonderingen daargelaten ) hebben nu hun geld uitgegeven aan trainees ed..... dat bedoelde ik eigenlijk ( neem mezelf als voorbeeld. Begin van het seizoen veel met transfers bezig en eigenlijk doe ik na een week of 4 a 5 geen transfers meer )
    pi_23963890
    quote:
    Op dinsdag 14 december 2004 11:10 schreef Tim_G het volgende:

[..]

jawel.... maar de meeste ( uitzonderingen daargelaten ) hebben nu hun geld uitgegeven aan trainees ed..... dat bedoelde ik eigenlijk ( neem mezelf als voorbeeld. Begin van het seizoen veel met transfers bezig en eigenlijk doe ik na een week of 4 a 5 geen transfers meer )
    als je trainees verkoopt moet je er toch ook weer nieuwe voor terug hebben, ik heb de laatste weken gemiddeld 2 uitgaande en 2 inkomende transfers.
      dinsdag 14 december 2004 @ 12:02:39 #189
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_23963913
    de rijkste zal ik niet worden, maar ik ga voor een top 10 notering (aangezien ik die maloten die hun hele team verkopen nooit inhaal )
      dinsdag 14 december 2004 @ 12:05:32 #190
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_23963976
    quote:
    Op dinsdag 14 december 2004 11:10 schreef Tim_G het volgende:

[..]

maar waarom doe je je tranfsers in het begin van het seizoen als je zelf al zegt dat de prijzen dan het hoogst liggen?
    Ik denk dat veel mensen niet zo'n straks tijdschema hebben en gewoon kopen wat ze nodig hebben (om bijv. nog net ff te promoveren enzo) ..aan de prijzen kan het het niet zien.
    pi_23965987
    Ik heb ook problemen om m'n korte termijn trainees kwijt te raken, maar goed, dan list ik ze wel een paar keer. Komt ooit wel iemand die hapt en dan heb ik niet zomaar 100k ingeleverd door laag te listen.
      dinsdag 14 december 2004 @ 14:26:04 #192
    50936 The_Hives
    pi_23967093
    wat is een beetje een normale prijs voor verdedigers van 23 jaar of ouder met stat uitstekend of formidabel? Passen hoeft niet want ik doe toch niet aan counteren.

[ Bericht 1% gewijzigd door The_Hives op 14-12-2004 14:39:58 ]
    Fok! Federatie
      dinsdag 14 december 2004 @ 14:35:52 #193
    85230 Goldboy
    Philips Sport Vereniging
    pi_23967302
    Hoi, ik ben d'r ook nog en ik kan zielig, want ik ga waarschijnlijk niet promoveren, en m'n jeugdopleiding is waardeloos.
    Gr.
    pi_23967572
    Ik heb besloten mijn investering in de jeugdopleiding te verhogen naar 20k per week.Ik verwacht komende weken een aantal transfers waardoor dat mogelijk moet blijven. ZO snel mogelijk die opleiding op redelijk krijgen zodat ik er iets aan kan gaan hebben. En nee ik hoop niet te veel, ik zie wel, maar ik ga mezelf die 1/10000000000000 ste kans op die 17 jarige excellent def niet ontnemen
      dinsdag 14 december 2004 @ 14:52:01 #195
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_23967680
    Mowoahaha op mijn Scoren trainee is al 850k geboden ik heb em gekocht voor 300k en hij loopt morgen pas af! Zijn der nog vermogende mensen die de prijs op willen duwen?!
    pi_23969451
    Leuk team: TeamID=209388
    pi_23969921
    Zo, heb net opdracht gegeven het stadion uit te breiden naar 48.000 plaaten (nu 33.000). Dat moet voorlopig wel genoeg zijn (hoop ik).
      dinsdag 14 december 2004 @ 16:56:51 #198
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23970147
    quote:
    Op dinsdag 14 december 2004 16:25 schreef Lortnoc het volgende:
    Hehe op irc kreeg ik tegelijkertijd dat team id ook door... Alleen op een andere server, van een onbekende gast voor jou... Wat een toeval
      dinsdag 14 december 2004 @ 17:03:09 #199
    27167 SuperWeber
    pi_23970270
    quote:
    Op dinsdag 14 december 2004 16:25 schreef Lortnoc het volgende:
    pi_23971189
    leuke team zeg
      dinsdag 14 december 2004 @ 18:29:21 #201
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_23972201
    Cart_man Forza Fiasco (146031) meldt zich.

Speel het net 3 of 4 weken volgens mij. Vertyfd lang moeten wachten tot ik werd toegelaten bij dat spel. Zit in divisie VIII.461 en sta nu 6de. Afgelopen zondag verloren met 4-1 en mijn beste speler voor een tijd kwijtgeraakt, vanwege een blessure. Gaat dus vrij verrot aangezien ik nu, sinds ik speel, 2 van de 3 wedstrijden heb verloren.

Zit met een vraag, namelijk deze: Wanneer je de spelers laat trainen, moet je die training dan enkele weken laten doen om effect te laten hebben of kan je gewoon om de week wisselen van training?
    A.M.A.B
    pi_23972466
    Op dit moment wachten er 4828 gebruikers in jouw land op een team. Dit gaat over het totaal aantal wachtenden in je land en dus niet over jouw plaats op de wachtlijst. Gisteren hebben 77 gebruikers in jouw land een team gekregen. De laatste gebruiker die een team kreeg, had zijn team aangevraagd op 2004-10-25 19:45:00.

Zodra er een team aan je is toegewezen, zul je hierover een e-mailbericht krijgen. Er is geen datum bekend waarop jij je team zult krijgen en de wachttijd kan niet versneld worden. Stuur hierover dus ook geen e-mails naar de Gamemasters, want zij kunnen je geen datum geven en ook de wachttijd niet verkorten!

Je hebt een team aangevraagd op 2004-11-17 15:20:00.

Duurt lekker lang zeg...
      dinsdag 14 december 2004 @ 18:45:03 #203
    85230 Goldboy
    Philips Sport Vereniging
    pi_23972494
    Gr.
    pi_23972662
    quote:
    Op dinsdag 14 december 2004 18:29 schreef Cart_man het volgende:
    Cart_man Forza Fiasco (146031) meldt zich.

Speel het net 3 of 4 weken volgens mij. Vertyfd lang moeten wachten tot ik werd toegelaten bij dat spel. Zit in divisie VIII.461 en sta nu 6de. Afgelopen zondag verloren met 4-1 en mijn beste speler voor een tijd kwijtgeraakt, vanwege een blessure. Gaat dus vrij verrot aangezien ik nu, sinds ik speel, 2 van de 3 wedstrijden heb verloren.

Zit met een vraag, namelijk deze: Wanneer je de spelers laat trainen, moet je die training dan enkele weken laten doen om effect te laten hebben of kan je gewoon om de week wisselen van training?
    Welkom!
    Het trainen is één van de belangrijkste dingen in hattrick, dat is gewoon dé manier om veel geld te verdienen. Je moet dus ook één soort training kiezen, en deze dan ook blijven trainen., zodoende kun je jonge spelers trainen en dan met veel winst doorverkopen.
    Lees eens de hattrick trainingsbijbel : http://www.hottrick.org
    Signature?
    pi_23973025
    quote:
    Roderick Bianchi (28707067)
    20 jaar, goed in vorm, gezond
    Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.

Total Skill Index (TSI): 1 110
    Loon: 700 ¤/week
    Eigenaar: Graspollen Trappen

Positiespel: uitstekend Passen: zwak
    Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
    Hier wordt maar 200.000 voor geboden
    ligt het nou aan mij of moet dit toch wel wat meer zijn?
    sinds 6.5 zijn middenvelders steeds minder waard of niet?
    Experience is what you get when you don't get what you want.
    pi_23973388
    quote:
    Op dinsdag 14 december 2004 19:12 schreef DIFFR3NC3 het volgende:

[..]

Hier wordt maar 200.000 voor geboden
    ligt het nou aan mij of moet dit toch wel wat meer zijn?
    sinds 6.5 zijn middenvelders steeds minder waard of niet?
    Join the club

Prijzen zijn ineens enorm gekelderd ofzo; denk dat mensen liever d'r geld nog even snel in stadion proppen voordat dat duurder is dan er een trainee of speler bij te kopen.. Maar goed, ik raak nu bijvoorbeeld uitstekend positiespel van 18 maar amper kwijt voor 160K ..

Scoren en verdedigen trainers hebben daar schijnbaar ook last van ..
    pi_23973991
    goh,denk eens na. EINDE SEIZOEN ofzo misschien? prijzen zijn zo laag omdat men niet weet of die trainees dit seizoen nog omhoog krijgen en het risico niet willen lopen.Ik zelf wacht bijvoorbeeld ook tot volgend siezoen met aankopen en maak mn trainings programma voor dit jaar af. (nog 1 speler naar formi en ik heb mn doelstelling gehaald)
    pi_23974212
    quote:
    Op dinsdag 14 december 2004 20:01 schreef thunderbunny het volgende:
    goh,denk eens na. EINDE SEIZOEN ofzo misschien? prijzen zijn zo laag omdat men niet weet of die trainees dit seizoen nog omhoog krijgen en het risico niet willen lopen.Ik zelf wacht bijvoorbeeld ook tot volgend siezoen met aankopen en maak mn trainings programma voor dit jaar af. (nog 1 speler naar formi en ik heb mn doelstelling gehaald)
    Nou, dat klopt natuurlijk wat je hier schrijft, einde van het seizoen zijn het niet meer de gekke prijzen van het begin. Maar ik bedoel ook gedaald ten opzichte van zelfde tijd vorig seizoen (had ik er wellicht bij moeten zetten).

Eind vorig seizoen, tot in de laatste week, ving je nog makkelijk 230K+ voor voor een 18-jaar excellent zonder bijstats. Nu moet je blij zijn met 180K.
    pi_23976088
    Bestaat er ook een lijst met hoeveel sterren gemiddeld is per klasse
    Zelfde eigenlijk voor het stadion hoe groot een gemiddeld stadion per klasse is.

Dan weet je gelijk of je er klaar voor ben om te promoveren.
    Ik sta nu eerste in de 8ste klasse en heb maximaal 29 sterren gehaald heb stadion van 13.000 man.
    en goede jeugd voor de toekomst.

Ik wil niet helemaal weg gespeeld worden straks en veel supporters verliezen.
    oh en heb nu 588 supporters en sta 20.000 rood
    pi_23976269
    quote:
    Op dinsdag 14 december 2004 21:34 schreef nielsharley het volgende:
    Bestaat er ook een lijst met hoeveel sterren gemiddeld is per klasse
    Zelfde eigenlijk voor het stadion hoe groot een gemiddeld stadion per klasse is.

Dan weet je gelijk of je er klaar voor ben om te promoveren.
    Ik sta nu eerste in de 8ste klasse en heb maximaal 29 sterren gehaald heb stadion van 13.000 man.
    en goede jeugd voor de toekomst.

Ik wil niet helemaal weg gespeeld worden straks en veel supporters verliezen.
    oh en heb nu 588 supporters en sta 20.000 rood
    Op topstats.tk kun je een hoop informatie vinden om jezelf met anderen te vergelijken. Sterren zeggen trouwens niet alles, je kunt beter ratings vergelijken. Stadiongrootte zou afhankelijk moeten zijn van het aantal supporters dat je hebt, niet van de divisie.
    pi_23976430
    De prijzen voor spelers zijn idd gedaald dit seizoen. Dit heeft meerdere oorzaken: ht6.6 met de maatregelen om daytraden tegen te gaan en ook het stijgen van de kosten voor stadionuitbreiding. Op zich geen probleem omdat alle spelers goedkoper zijn geworden (je verkoopt voor minder maar je koopt ook voor minder in).
    Trainees (yp's) worden gewoonlijk goedkoper naarmate het seizoen vordert, normale spelers worden normaal gesproken duurder (beetje) naarmate het seizoen vordert.
    pi_23976889
    IK vind dat het nog wel meevalt met de prijzen van defs. Ik heb gisteren voor een goed verdediger van 20 jaar, MET bijstats (matig PM en passen, zwak wing) weliswaar, toch 193k gevangen en dat is dus meer als je schijnbaar voor een uitstekend PM krijgt.
    Dat de prijzen voor defs en aanvallers hoger ligt komt voor defs dat het langer duurt ze te trainen en voor spitsen omdat je er maar 6 kan trainen.
    pi_23977151
    quote:
    Op dinsdag 14 december 2004 22:11 schreef komrad het volgende:
    IK vind dat het nog wel meevalt met de prijzen van defs. Ik heb gisteren voor een goed verdediger van 20 jaar, MET bijstats (matig PM en passen, zwak wing) weliswaar, toch 193k gevangen en dat is dus meer als je schijnbaar voor een uitstekend PM krijgt.
    Dat de prijzen voor defs en aanvallers hoger ligt komt voor defs dat het langer duurt ze te trainen en voor spitsen omdat je er maar 6 kan trainen.
    Zo simpel ligt het helaas niet komrad. Het heeft ook met vraag en aanbod te maken, 15% van de spelers traint spitsen en speelt 3-4-3, deze mensen hebben zelf geen spitsen nodig (vraag) maar wel ieder team 4 midfielders en 3 defenders en een keeper.
    Zo werkt het ook voor de andere skills. Zal eens kijken of ik die berekening die hierbij hoort ergens kan vinden.
    pi_23977434
    @ Lorrie: er zijn ongeveer evenveel def als spitsen trainers en idd veel meer middenveld trainers.
    Om die berekening van vraag en aanbod accuraat te maken zal je per linie de gemiddelde hoeveelheid spelers moeten bepalen en de hoeveelheid spelers die per tijdseenheid aan- en verkocht worden per leeftijdscategorie. Het klopt idd als er meer mensen een bepaalde trainingsvorm kiezen dat zowel de vraag als het aanbod toeneemt. Als bv 1% meer mensen meer PM gaat trainen neemt zowel vraag als aanbod met absoluut gezien x toe. Doordat er 1% meer trainers zijn neemt de vraag in jonge trainees echter meer toe omdat het spectrum van mogelijke spelers anders belast worden en dat de variatie in YP naar verwachting gelijk blijft.

Maw die is niet zo simpel te zeggen idd
    pi_23977885
    als jullie nou even van alle variabelen in hattrick een formule opstellen?
      dinsdag 14 december 2004 @ 22:54:06 #216
    27167 SuperWeber
    pi_23978062
    quote:
    Op dinsdag 14 december 2004 22:47 schreef Verbal_Kint het volgende:
    als jullie nou even van alle variabelen in hattrick een formule opstellen?
    VK ben je er al uit wat voor systeem je gaat spelen?????

Anders wil ik evt nog wel even wat ervaringen met 5-3-2 met je delen
    pi_23983144
    quote:
    Op dinsdag 14 december 2004 22:54 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

VK ben je er al uit wat voor systeem je gaat spelen?????

Anders wil ik evt nog wel even wat ervaringen met 5-3-2 met je delen
    hehe, gisteravond op IRC al over gehad, maar het wordt dus waarschijnlijk 5-3-2 ja. ik probeer wel het materiaal te behouden om 5-4-1 te kunnen blijven spelen (inner mids). is ook handig om 5-3-2 te kunnen spelen met drie centrale middenvelders.
      woensdag 15 december 2004 @ 08:57:43 #218
    8152 Gabberhead
    Komm in mein Boot
    pi_23983195
    Ik ben maar eens grote uitverkoop gaan houden, want m'n selectie is onhoudbaar groot geworden... Spelers die wel leuk zijn voor een lagere divisie en daar ook nog een paar seizoenen mee kunnen draaien, maar niet trainbaar meer zijn flikker ik eruit evenals wat jonge gasten die een ander misschien nog wel wil trainen.

Iemand geïnteresseerd in een Wingback, Defender, Winger, Inner Midfielder of een Forward?
    Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
      woensdag 15 december 2004 @ 09:38:11 #219
    50936 The_Hives
    pi_23983658
    quote:
    Op dinsdag 14 december 2004 14:26 schreef The_Hives het volgende:
    wat is een beetje een normale prijs voor verdedigers van 23 jaar of ouder met stat uitstekend of formidabel? Passen hoeft niet want ik doe toch niet aan counteren.

beste wel belangrijke vraag aangezien dit meeweegt in mijn beslissing om zondag ervoor te zorgen om niet te promoveren....

Ik denk er trouwens over om die paar trainees die ik nog heb te houden tot na het seizoen. Die paar weken salaris weegt niet op tegen de lagere inkomsten uit de transfers.
    Fok! Federatie
    pi_23983722
    quote:
    Op woensdag 15 december 2004 08:57 schreef Gabberhead het volgende:
    Ik ben maar eens grote uitverkoop gaan houden, want m'n selectie is onhoudbaar groot geworden... Spelers die wel leuk zijn voor een lagere divisie en daar ook nog een paar seizoenen mee kunnen draaien, maar niet trainbaar meer zijn flikker ik eruit evenals wat jonge gasten die een ander misschien nog wel wil trainen.

Iemand geïnteresseerd in een Wingback, Defender, Winger, Inner Midfielder of een Forward?
    geen keepers?
      woensdag 15 december 2004 @ 09:44:45 #221
    8152 Gabberhead
    Komm in mein Boot
    pi_23983755
    quote:
    Op woensdag 15 december 2004 09:42 schreef komrad het volgende:

[..]

geen keepers?
    Daar heb ik er maar 2 van, die hou ik
    pi_23983833
    quote:
    Op woensdag 15 december 2004 09:44 schreef Gabberhead het volgende:

[..]

Daar heb ik er maar 2 van, die hou ik
    k dan, ik heb er toch geen nodig
    pi_23985386
    quote:
    Op woensdag 15 december 2004 09:38 schreef The_Hives het volgende:

[..]

beste wel belangrijke vraag aangezien dit meeweegt in mijn beslissing om zondag ervoor te zorgen om niet te promoveren....

Ik denk er trouwens over om die paar trainees die ik nog heb te houden tot na het seizoen. Die paar weken salaris weegt niet op tegen de lagere inkomsten uit de transfers.
    Excellent zo'n 400-500k met goed zoeken kun je goedkoper uit zijn of voor dat geld een powerfull nemen,. Formidabel zo rond de miljoen. Je kunt zelf toch ook ff de transferlijst langslopen?

Edit: Zou dat geld trouwens eerder aan een keeper besteden, daar heb je meer aan.
      woensdag 15 december 2004 @ 11:38:28 #224
    27167 SuperWeber
    pi_23985796
    quote:
    Op woensdag 15 december 2004 08:53 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

hehe, gisteravond op IRC al over gehad, maar het wordt dus waarschijnlijk 5-3-2 ja. ik probeer wel het materiaal te behouden om 5-4-1 te kunnen blijven spelen (inner mids). is ook handig om 5-3-2 te kunnen spelen met drie centrale middenvelders.
    Altijd leuk om medefok-HT-meeters te kunnen helpen met hun keuzes

woensdag 15 december 2004 @ 11:54:04 #225
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23986174
    Ghehe, ik speel ook 5-3-2
    Vanaf afgelopen zondag...
    Scheelt toch een berg trainees
    pi_23986210
    quote:
    Op woensdag 15 december 2004 11:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
    Ghehe, ik speel ook 5-3-2
    Vanaf afgelopen zondag...
    Scheelt toch een berg trainees
    dat ligt eraan, moet je er wel 10 hebben die het trainen waard zijn
      woensdag 15 december 2004 @ 12:01:33 #227
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23986341
    Die heb ik (bijna)...
    Ik zit al op 8...

Zie ondertitel
    pi_23986518
    quote:
    Op woensdag 15 december 2004 12:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
    Die heb ik (bijna)...
    Ik zit al op 8...

Zie ondertitel
    Stop eens met die spam zeg. Ik heb er 9 + 1 prutser voor noodgevallen. Maar ik stel iets minder hoge eisen aan mijn trainees. Gevolg zondag vaak 442 en woendag 532 of 541
      woensdag 15 december 2004 @ 13:16:41 #229
    50936 The_Hives
    pi_23988039
    quote:
    Op woensdag 15 december 2004 11:18 schreef Lortnoc het volgende:

[..]

Excellent zo'n 400-500k met goed zoeken kun je goedkoper uit zijn of voor dat geld een powerfull nemen,. Formidabel zo rond de miljoen. Je kunt zelf toch ook ff de transferlijst langslopen?
    dat zou ik normaal gesproken ook wel doen, maar deze week heb ik eigenlijk geen internet, dus vraag ik het aan ervaringsdeskundigen.
    quote:
    Edit: Zou dat geld trouwens eerder aan een keeper besteden, daar heb je meer aan.
    ik heb nu een hoog goed keeper, dat is nog voldoende. Ik heb maar 3 verdedigers, dus daar moet er 1 bij komen. Hoge prijs trouwens voor een uitstekende verdediger.
    Fok! Federatie
    pi_23989732
    quote:
    Op dinsdag 14 december 2004 12:05 schreef Grumpey het volgende:

[..]

maar waarom doe je je tranfsers in het begin van het seizoen als je zelf al zegt dat de prijzen dan het hoogst liggen?
    Moet ik jouw dat nog vertellen?? Omdat je dan voor het einde van het seizoen 17 jarige formidabele spelertjes kan hebben. Als ik op de helft van het seizoen een goed trainee koop dan wordt hij ( bijna ) nooit meer formidabel voor het einde van het seizoen.
    pi_23989993
    Lijkt me wel eens interessant om uit te rekenen of je dan daadwerkelijk meer geld per week verdient als je je spelers in het begin seizoen inkoopt en ze verkoopt als ze 20 worden. Zou best kunnen maar zo heel zeker ben ik er niet van.
    Tim_G, kun jij eens een speler posten die je in het begin seizoen hebt gekocht (met de prijs) en een indicatie van de prijs in week 7 geven?
    pi_23990392
    quote:
    Op woensdag 15 december 2004 14:43 schreef Lortnoc het volgende:
    Lijkt me wel eens interessant om uit te rekenen of je dan daadwerkelijk meer geld per week verdient als je je spelers in het begin seizoen inkoopt en ze verkoopt als ze 20 worden. Zou best kunnen maar zo heel zeker ben ik er niet van.
    Je moet het ff anders zien. Ik ga uit van 2 jaar eigenlijk. Dus per jaar minimaal 2 niveau's stijgen. 17 jaar goed-> uitstekend-> formidabel 18 jaar uitmuntend-> briljant 19 jaar wonderbaarlijk-> wereldklasse
    Als je een trainee wilt verkopen dan wil je dat natuurlijk als hij net gestegen is in stat. Als hij al 5 weken uitstekend is dan kun je hem beter nog even 3 weken doortrainen.

Als ik dus een speler koop aan het einde van het seizoen duurt het gewoon langer voordat ik er echt wat mee kan.

Lijkt wel een cruyff verhaal..... hopelijk snap je het maar ik heb er zelf ook moeite mee
    quote:
    Tim_G, kun jij eens een speler posten die je in het begin seizoen hebt gekocht (met de prijs) en een indicatie van de prijs in week 7 geven?

Begin van dit seizoen geen trainees gekocht. Kan er wel wat posten die ik al langer train??
      woensdag 15 december 2004 @ 16:47:44 #233
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23992590
    quote:
    Op woensdag 15 december 2004 12:08 schreef komrad het volgende:

[..]

Stop eens met die spam zeg. Ik heb er 9 + 1 prutser voor noodgevallen. Maar ik stel iets minder hoge eisen aan mijn trainees. Gevolg zondag vaak 442 en woendag 532 of 541
    Tis een kwestie van opbouw... Ik stel ook steeds hogere eisen... Dat komt vanzelf lijkt me...

[ Bericht 7% gewijzigd door Johan-Derksen op 15-12-2004 16:58:06 ]
    pi_23992973
    quote:
    Op woensdag 15 december 2004 16:47 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

Tis een kwestie van opbouw... Ik stel ook steeds hogere eisen... Dat komt vanzelf lijkt me...
    Ja ik zat op het begin met matige trainees, daar begin ik al niet meer aan. Ik vind redelijke eigenlijk nauwelijks de moeite waard maar kan solids niet echt betalen iig geen 10 solids
      woensdag 15 december 2004 @ 17:08:17 #235
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_23993002
    vanochtend mijn scoren trainee de deur uit: gekocht voor 300k verkocht 893k en der bleef iets van 790 over. Van goed naar uitstekend scoren getraind
      woensdag 15 december 2004 @ 17:24:50 #236
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23993378
    @komrad... Yep... en zo ga je langzaam omhoog in een mooie spiraal En over een tijdje ben je de nieuwe Korreweg Sport

@Iedereen:
    Heeft iemand hier ook geprobeerd om de update van HAM binnen te halen? Hier krijg ik een error :S
    pi_23993415
    quote:
    Op woensdag 15 december 2004 17:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
    @komrad... Yep... en zo ga je langzaam omhoog in een mooie spiraal En over een tijdje ben je de nieuwe Korreweg Sport

@Iedereen:
    Heeft iemand hier ook geprobeerd om de update van HAM binnen te halen? Hier krijg ik een error :S
    korreweg sport, ik ben meer gecharmeerd van Frankie en Stiphout
      woensdag 15 december 2004 @ 17:29:19 #238
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23993485

The Hives: Check dit topic eens Wie is hier stiekem een..
      woensdag 15 december 2004 @ 18:09:35 #239
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23994301
    quote:
    Hoolieganzen zal het een tijdje zonder Faas Borsato moeten stellen, want hij liep een zware blessure aan zijn voet op. Hij werd vervangen door Joris Hulsmeijer.
    Die wordt dus fijn ontslagen, 28 jaar en tot ziens
    quote:
    Event Injury Weeks
    91_1 [team] made a substitution in the x:th minute. [player] limped off the field and was replaced by [player2] . 0,5 - 2, max 3.
    91_2 [x] minutes into the game [player] had to leave the pitch due to a knee injury. In came [player2]. 0,5 - 2, max 3.
    91_3 [team]'s [player] left the field after [x] minutes because of a nasty blow to the shin. His replacement was [player2]. 0,5 - 2, max 3.
    95_1 [player] the unlucky victim, couldn´t continue the game, so [player2] had to come off the bench. 0,5 - 5, usually about 2
    95_2 [team] were forced to a substitution as [player] couldn´t continue playing due to the rough treatment, forcing [player2] to come in from the sidelines. 0,5 - 5, usually about 2
    95_3 [team] player was [player] who had to be helped off the pitch, unable to finish the game, but [player2] came in to finish the match. 0,5 - 5, usually about 2
    92_1 After [x] minutes [team] had to be carried off on a stretcher in agony. [player2] came in instead of him. 3, often more
    92_2 [team] will have to do without [player] for a time due to a bad foot injury. He was substituted by [player2]. 3, often more
    92_3 In the to [x]:th minute a very unfortunate collision in the home teams penalty area led to [team]´s [player] being carried off the pitch and replaced by [player2]. 3, often more

Event Blessure Weken
    91_1 [team] moest wisselen in de [x]e minuut. [speler] ging enigszins aangeslagen van het veld en werd vervangen door [speler2] 0,5 - 2, max 3.
    91_2 [x] minuten zijn er gespeeld en [speler] moet het veld verlaten vanwege een knieblessure.[speler2] neemt zijn positie in. 0,5 - 2, max 3.
    91_3 [team]'s [speler] verliet het veld na [x] minuten, omdat hij nog amper kon lopen. Zijn vervanger was [speler2] 0,5 - 2, max 3.
    95_1 [speler] die het ongelukkige slachtoffer was, kon de wedstrijd niet voortzetten en werd vervangen door [speler2] 0,5 - 5, meestal rond de 2
    95_2 [team] moest [speler] wel wisselen, want na die overtreding kon hij geen bal meer raken. [speler2] kwam als zijn vervanger in het veld. 0,5 - 5, meestal rond de 2
    95_3 De [team] speler die van het veld af strompelt is [speler]. Hij gaat onder luid applaus van het publiek de dug-out in. [speler2] neemt zijn plaats op het veld over. 0,5 - 5, meestal rond de 2
    92_1 In de [x]e minuut werd [team]s [speler] van het veld gedragen op een stretcher, terwijl hij het uitschreeuwde van de pijn. [speler2] is de invaller. 3, meestal meer
    92_2 [team] moet het een tijdje doen zonder [speler] die zwaar geblesseerd lijkt te zijn. Hij werd gewisseld met invaller [speler2] 3, meestal meer
    92_3 Een hele ongelukkige botsing in het strafschopgebied van de thuisploeg, leidde ertoe dat in de [x]e minuut [team]´s [speler] van het veld af werd gedragen, zijn vervanger is [speler2] 3, meestal meer
    Een overzicht met een aantal soorten blessures en de gemiddelde aantal weken dat bij die blessure hoort... Bedenk wel.... Hoe jonger, hoe sneller het proces gaat... Is ie oud, duurt het soms wat langer...
      woensdag 15 december 2004 @ 18:48:26 #240
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23995013
    quote:
    Hoolieganzen zal het een tijdje zonder Faas Borsato moeten stellen, want hij liep een zware blessure aan zijn voet op. Hij werd vervangen door Joris Hulsmeijer.
    quote:
    Na 61 minuten moest Jerome Backx vanwege een knieblessure van het veld. Kahu Watkins kwam hem vervangen.
    pi_23995152
    behoorlijk zuur JD, het is blessuretechnisch toch al niet best vandaag bij de FOk!kers
      woensdag 15 december 2004 @ 19:19:41 #242
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23995678
    pi_23995812
    kheb vdaag tegen een Noorse 6e divisionist gespeeld,bij rust 4-0 voor, vlak na rust werd het 5-0, maar vervolgens gebeurde er totaal niks meer, tot in de 89e minuut, toen vielen er nog es 4 goals in voor mij, waardoor ik uiteindelijk met 9-0 won, en 1 van me midmids een level gestegen in ervaring, altijd goed natuurlijk

1-0 Anselmo Vaz (11)
    2-0 Olav Schaaf (22)
    3-0 Pieter Brogno (33)
    4-0 Jeffrey Bryde (35)
    5-0 Jelle van Zijl (53)
    6-0 Frederik Jongbloed (89)
    7-0 Anselmo Vaz (89)
    8-0 Pieter Brogno (89)
    9-0 Anselmo Vaz (89)

match id = 30743026
      woensdag 15 december 2004 @ 19:29:19 #244
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23995891
    Wow! 4 in de een na laatste minuut! Das geil!
    pi_23996039
    ik heb tegen een vriend gespeeld
    we zijn beide 8ste klassers

kheb zijn goed keeper eruit geschopt (geel voor ontvangen)
    wat later gescoord

kheb in de 2de helft zijn middenvelder eruit geschopt (kreeg wederom geel, andere speler dat wel)
    en daarna de 2-0 gescoord

he was not amused
    maar ik wel
      woensdag 15 december 2004 @ 20:17:20 #246
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_23997013
      woensdag 15 december 2004 @ 20:58:43 #247
    11923 I.R.Baboon
    pi_23997961
    Hmm, na 2 weken 3-5-2 trainen staat ie al op uitstekend, maar is het ook aan te raden om tijdens m'n zondagwedstrijden 3-5-2 te spelen of niet. Waar hangt dat van af?
      woensdag 15 december 2004 @ 22:40:11 #248
    50936 The_Hives
    pi_24000606
    Godverdomme DeHovenier,

mn eerste keeper is geblesseerd, nu mn reserve keeper ook, komt mn coach op doel te staan (waardoor je wint ) schop je die er voor 8 weken uit, komt op slot mn middenvelder op doel

gelukkig zijn mn keepers maar een week, dus dat moet ik redden voor zondag......

heb nu maar 3 doktoren aangenomen
    Fok! Federatie
      woensdag 15 december 2004 @ 22:42:34 #249
    50936 The_Hives
    pi_24000668
    quote:
    Op woensdag 15 december 2004 17:29 schreef Johan-Derksen het volgende:

The Hives: Check dit topic eens Wie is hier stiekem een..

ik kan niet meer reageren daar
    Fok! Federatie
      woensdag 15 december 2004 @ 22:43:38 #250
    50936 The_Hives
    pi_24000700
    quote:
    Op woensdag 15 december 2004 20:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
    Hmm, na 2 weken 3-5-2 trainen staat ie al op uitstekend, maar is het ook aan te raden om tijdens m'n zondagwedstrijden 3-5-2 te spelen of niet. Waar hangt dat van af?
    van wat je traint
    Fok! Federatie
    pi_24002196
    Ik dacht aan een enorme stunt door van een noorse IV'er te winnen, krijg ik er in de laatste 10 minuten nog 2 om mijn oren. 1-2 verloren dus. Kijk ik naderhand bij de stats heeft die vent een aantal 5* middenvelders opgesteld en zijn balbezit was ook slechts iets van 80%. Morgenvroeg maar weer eens een geile friendly regelen. Ik ga nu voor een III of zo

Die gekke tegenstander van me had in zijn reserveteam een matig zeer hoog middenveld, echt sick
    pi_24002920
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 19:05 schreef Helmunt het volgende:
    uitverkoop:

Tjerk van Goor (39720014)
    26 jaar, redelijk in vorm, gezond

Loon: 660 ¤/week
    Eigenaar: Helmunt
    Waarschuwingen: 1

Positiespel: redelijk Passen: matig
    Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
    Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk

hoogste bod staat op 30k
    uiteindelijk verkocht voor 72k

Niet slecht voor een overbodige speler
    En het helpt me meteen uit de financiële zorgen
    pi_24006157
    Wauw... doe je goed !!!!!
    pi_24006159
    Na de nipte nederlaag tegen de Noorse IV'er speel ik volgende week in finland tegen een III'er. Op naar de eredivisionisten
    pi_24006206
    Doe je goed Komrad, zometeen ook ff een friendly regelen
    pi_24006243
    BTW ik speel dinsdag om 20.00 uur al, goed dat ik maar even keek anders mss wel een verkeerde opstelling gehad. Moet ik komende week ook snel zijn met vervangers voor mijn te verkopen spelers anders kan ik niet iedereen training geven.
      donderdag 16 december 2004 @ 10:42:39 #257
    50936 The_Hives
    pi_24007417
    wie wil er een oefenpotje? Daag me maar uit. Waarschijnlijk accepteer ik vanavond of vrijdag....
    Fok! Federatie
    pi_24007666
    nipt 3-2 verloren tegen een pakistaanse II'e klasser
    wel jammer, stond bij rust 0-2 voor

voor volgende week maar weer eens een exoot uitnodigen
    pi_24008028
    6-3 gewonnen van m'n Colombiaanse III vriend. 20.000 euro aan recettes voor een friendly
    pi_24008373
    Ik ga nooit weer naar de USA:
    quote:
    16-12-2004 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 1 096 ¤ aan entreegeld.
    14-12-2004 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 ¤.
    Wedstrijd wel gewonnen met 2-5 en volgens mij mijn hoogste ratings in de verdediging ooit, redelijk centraal en op de rechtervleugel. Is ook wel logisch aangezien voor het eerst mijn vleugel in vorm is en gelijk een whopping 4 sterren haalt. En dat voelt goeeeeeed. Nu nog maar 2 week wachten voor een echte competitie wedstrijd en dan zit mijn wachttijd van 6 week aan WO's er eindelijk op.
    pi_24008402
    7-0 gewonnen van een japanse eredivisionist.......

( verdomme me basis opgesteld omdat ze op dinsdagnacht spelen ipv woendsdag!! dom dom dom! )

Maar me basis is tenminste veel beter dan de reserves van een japanse eredivisionist
    pi_24008687
    2-0 verloren in Roemenie van een vierde dvisionist.
    Kon erger, maar was zeker goed voor mij spelers om te doen.
      donderdag 16 december 2004 @ 11:45:54 #263
    27167 SuperWeber
    pi_24008690
    4-0 gewonnen van een tjechische IV-er....

Tamelijke prutser dus...

pi_24009951
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 11:31 schreef engessa het volgende:
    Ik ga nooit weer naar de USA:
    [..]

Wedstrijd wel gewonnen met 2-5 en volgens mij mijn hoogste ratings in de verdediging ooit, redelijk centraal en op de rechtervleugel. Is ook wel logisch aangezien voor het eerst mijn vleugel in vorm is en gelijk een whopping 4 sterren haalt. En dat voelt goeeeeeed. Nu nog maar 2 week wachten voor een echte competitie wedstrijd en dan zit mijn wachttijd van 6 week aan WO's er eindelijk op.
    uit welke klasse kwam die tegenstander dan? als je uit hoge divisies uitdaagt moet het wel winstgevend zijn, ook in de USA

edit: had zelf een minieme winst in pakistan:
    14-12-2004 The team travelled abroad for an international friendly. The tickets cost 6 000 ¤.
    15-12-2004 The team played a match. Spectator income amounted to 7 356 ¤.
      donderdag 16 december 2004 @ 12:58:57 #265
    11923 I.R.Baboon
    pi_24010245
    quote:
    Op woensdag 15 december 2004 22:43 schreef The_Hives het volgende:

[..]

van wat je traint
    Ja, positiespel, maar totnutoe zijn m'n middenvelders nog niet sterker dan de rest.
      donderdag 16 december 2004 @ 13:03:57 #266
    44902 R_B
    pi_24010349
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 12:42 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

edit: had zelf een minieme winst in pakistan:
    14-12-2004 The team travelled abroad for an international friendly. The tickets cost 6 000 ¤.
    15-12-2004 The team played a match. Spectator income amounted to 7 356 ¤.
    Ik nodig sinds ik geen fokcup meer speel buitenlandse clubs uit...en die komen gewoon langs...
    Gisteren toch 3726 binnen gehaald....

Deze week tegen een duitser...en volgende week tegen een oostenrijker...
    pi_24010480
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 12:58 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ja, positiespel, maar totnutoe zijn m'n middenvelders nog niet sterker dan de rest.
    Lees eens de training guide op www.hottrick.org (als je tenminste flink beter wil worden met je team). Er zal meteen een hoop helder worden geloof me

Maar ik zou idd zowel woensdag als zondag 3-5-2 spelen (iig met vijf middenvelders).
    pi_24010542
    Voor iedereen die wel fan is van statistieken (en dat zijn we allemaal anders speel je geen hattrick ), kijk eens op:

http://www.go-2-it.com/Fed-Stats/

voor allerlei statistieken van onze fed members. Als je www.topstats.tk nog niet kende, die is ook erg interessant
    pi_24010621
    Speler verkocht

Voor 750.000

17 jaar, uitstekend playmaking

Alleen wat matige bijstats(verdedigen), maar waardeloos passen

Slechts 1 week getraind en van goed naar uitstekend gegaan

Had snel geld nodig

TSI was Ca 1200 en uit eigen jeugdopleiding.
    Goede deal dacht ik zo
    Wie zij ook alweer dat er nu minder geld uitgegeven werd????
    En Hives???????
    Wat nou 200-300K !!

Geweldig spel!

[ Bericht 4% gewijzigd door Robar op 16-12-2004 13:28:22 ]
    pi_24010741
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 13:03 schreef R_B het volgende:

[..]

Ik nodig sinds ik geen fokcup meer speel buitenlandse clubs uit...en die komen gewoon langs...
    Gisteren toch 3726 binnen gehaald....

Deze week tegen een duitser...en volgende week tegen een oostenrijker...
    Ik ontving 14.750 na een uitwedstrijd bij een vierdeklasser in Roemenie!!
    Bleef na de reiskosten 8750 van over.
    Is toch een stuk winstgevender dan nationale wedstrijden!
    pi_24010817
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 13:12 schreef Lortnoc het volgende:
    Voor iedereen die wel fan is van statistieken (en dat zijn we allemaal anders speel je geen hattrick ), kijk eens op:

http://www.go-2-it.com/Fed-Stats/

voor allerlei statistieken van onze fed members. Als je www.topstats.tk nog niet kende, die is ook erg interessant
    nice die site
      donderdag 16 december 2004 @ 13:26:05 #272
    50936 The_Hives
    pi_24010868
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 13:16 schreef Robar het volgende:

En Hives???????
    Wat nou 200-300K !!
    feli

Maar ik zei dat je dat voor 19 jarige spelers kreeg. Omdat ik met 17 jarige geen ervaring had, wist ik dat niet
    Fok! Federatie
    pi_24011650
    quote:
    Wie zij ook alweer dat er nu minder geld uitgegeven werd????
    ik....... weer een gevalletje van cheaten...... ff wat gm's inlichten

maar gefeliciteerd!! veel meer dan ik verwacht had...... zou het er zelf nooit voor uitgeven trouwens!! Ja als hij in week 1 2 of 3 al uitstekend zou zijn misschien...... maar dan nog!!
    pi_24011660
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 13:26 schreef The_Hives het volgende:

[..]

feli

Maar ik zei dat je dat voor 19 jarige spelers kreeg. Omdat ik met 17 jarige geen ervaring had, wist ik dat niet
    nou nu je het zegt? stond er geen 19 jarige speler?? of was die weer van iemand anders??
    pi_24011688
    Voor mensen die een counter in hun logo willen:

http://logo.breiter.ch/

Misschien denkt diegene die 'm kocht dat ie niet was gepopt en dat ie gratis training op 't excellent niveau heeft gehad
    pi_24011854
    net even gedaan lorrie, thanx
    pi_24012590
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 14:02 schreef Lortnoc het volgende:
    Voor mensen die een counter in hun logo willen:

http://logo.breiter.ch/

Misschien denkt diegene die 'm kocht dat ie niet was gepopt en dat ie gratis training op 't excellent niveau heeft gehad
    Hehe, ik had hem dus net drie weken geleden uit mijn jeugdopleiding gehaald.
    Daarna heb ik hem 1 week getraind en ging hij al van goed naar uitstekend PM.
    Diegene die hem gekocht heeft hoopt natuurlijk dat hij snel een stapje vooruit gaat.
    Nu is hij nog maar 17, dus hij is goed te trainen, maar ik had het geld nodig.
    Ik moet een goede verdediger aantrekken, want ik kom er 1 te kort.
    Als ik het geld niet nodig had gehad, dan had ik hem zelf verder getraind.
    Kun je nagaan wat hij op zijn negentiende had opgeleverd.
      donderdag 16 december 2004 @ 17:09:12 #278
    85230 Goldboy
    Philips Sport Vereniging
    pi_24016049
    Ik heb gewonnen met 2-0 [VI'r uit oostenrijk], met ongeveer 45% balbezit, veel meer kansen.

Conclusie te weinig balbezit.

Vraag: Hoe los ik dat op?
    Gr.
    pi_24016209
    Alexander Wierx van Rhijn
    TSI = 2 020 , 30 jaar, zwak in vorm
    Heeft matig ervaring en is een waardeloos leider

Positiespel: goed Passen: redelijk
    Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
    Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    en nu in het engels

TSI = 2 020 , 30 years, weak form
    Has inadequate experience and wretched leadership abilities

Stamina: weak Keeper: disastrous
    Playmaking: solid Passing: passable
    Winger: solid Defending: inadequate
    Scoring: passable Set Pieces: poor

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hoeveel denk je dat ik voor hem kan krijgen?
    hij is dan wel oud, maar het is mijn beste speler
    en heeft goede kwaliteiten
    goed als vleugelspeler of voor het middenveld centraal
    pi_24016225
    counter in me logo en fok!fed stats, nice
    thnx Lortnoc
      donderdag 16 december 2004 @ 17:22:57 #281
    54310 Keano
    PSV / Celtic
    pi_24016314
    echt vaag ik heb al een wedstrijd geregeld voor woensdag maar net kreeg ik weer bericht dat iemand me uitdaagde, dit kan normaal toch niet of wel? De geregelde wedstrijd staat al wel tussen mijn andere wedstrijden.
    "These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
      donderdag 16 december 2004 @ 17:27:24 #282
    50936 The_Hives
    pi_24016399
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 17:09 schreef Goldboy het volgende:
    Ik heb gewonnen met 2-0 [VI'r uit oostenrijk], met ongeveer 45% balbezit, veel meer kansen.

Conclusie te weinig balbezit.

Vraag: Hoe los ik dat op?
    sterker middenveld.
    Fok! Federatie
    pi_24016549
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 17:17 schreef Verbal_Kint het volgende:
    counter in me logo en fok!fed stats, nice
    thnx Lortnoc
    hier sluit ik me bij aan
    pi_24016653
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 17:16 schreef ASSpirine het volgende:
    TSI = 2 020 , 30 jaar, zwak in vorm
    Heeft matig ervaring en is een waardeloos leider

Positiespel: goed Passen: redelijk
    Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
    Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    en nu in het engels

TSI = 2 020 , 30 years, weak form
    Has inadequate experience and wretched leadership abilities

Stamina: weak Keeper: disastrous
    Playmaking: solid Passing: passable
    Winger: solid Defending: inadequate
    Scoring: passable Set Pieces: poor

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hoeveel denk je dat ik voor hem kan krijgen?
    hij is dan wel oud, maar het is mijn beste speler
    en heeft goede kwaliteiten
    goed als vleugelspeler of voor het middenveld centraal
    Ik heb werkelijk geen idee.....
    pi_24016668
    Trouwens, niet zoveel posts meer te gaan voordat het topic weer vol is.... mag ik een herkansing van vorige keer? Ik zal er nu wel het goeie deel bij zetten
    pi_24016755
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 17:40 schreef Joralf het volgende:
    Trouwens, niet zoveel posts meer te gaan voordat het topic weer vol is.... mag ik een herkansing van vorige keer? Ik zal er nu wel het goeie deel bij zetten
    wat mij betreft mag je wel een herkansing krijgen, hehe
    Let op het volgende deel is nr 46
    pi_24016973
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 17:45 schreef komrad het volgende:

[..]

wat mij betreft mag je wel een herkansing krijgen, hehe
    Let op het volgende deel is nr 46
    Nee toch het is toch nr 44
    pi_24016987
    dat volspammen gaat ook niet snel, waarom helpt er niemand mee? Ik moet over 15 minuten eten dus wel een beetje opschieten
    pi_24017008
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 17:58 schreef Joralf het volgende:
    dat volspammen gaat ook niet snel, waarom helpt er niemand mee? Ik moet over 15 minuten eten dus wel een beetje opschieten
    Ik doe mijn best maar ik ben ook een beetje door mijn stof heen.
    pi_24017046
    schiet dan eens op Joralf
    pi_24017069
    Welke stof? Wiskunde stof? Saai is dat he? Daar ga je echt niet snel doorheen

Ik ga het btw weer fout doen
    pi_24017084
    Dacht ik eindelijk eens een kansje te hebben

Maar goed, hecht er niet zo heel erg aan dus ga je gang.
    pi_24017085
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 18:00 schreef komrad het volgende:
    schiet dan eens op Joralf
    Jaja... kan er ook niks aan doen dat wij de enige 2 online zijn.....
    pi_24017100
    Jullie beginnen trouwens wel erg vroeg
    pi_24017103
    Nee hoor Lorrie is ook online, maar hij wil ook graag openen. Jullie feestje ik zie het wel
    pi_24017111
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 18:02 schreef Lortnoc het volgende:
    Dacht ik eindelijk eens een kansje te hebben

Maar goed, hecht er niet zo heel erg aan dus ga je gang.
    Jah sorry hoor... maar ik heb recht op een herkansing (daar maak ik altijd gebruik van, herkansingen..... zonder herkansingen had ik nu geen diploma gehad )
      donderdag 16 december 2004 @ 18:03:37 #297
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24017113
    Hoeveel nog dan?
    pi_24017122
    misschien ff op de pagina checken Hoeveel kunnen er ook alweer in een topic?
    pi_24017123
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 18:03 schreef Lortnoc het volgende:
    Jullie beginnen trouwens wel erg vroeg
    Joralf wil het snel gefixed hebben ivm eten. Dit is idd wel een beetje erg.

* komrad spamt toch maar vrolijk verder
      donderdag 16 december 2004 @ 18:05:07 #300
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_24017135
    Heb ik de laatste?
    pi_24017137
    knal in de laatste post maar de nieuwe links joralf