ik vroeg je watquote:Op zondag 12 december 2004 09:12 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
mijn eerste solid YP!
hoeveel kan ik hiervoor krijgen?
Was voor 2 minuten lid van de club.quote:Harris Mansveld (49343893)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Silver Boys
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Een TSi van 0 woeiquote:Op zondag 12 december 2004 10:49 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Was voor 2 minuten lid van de club.
ik denk wel iets meer dan wat JD zegt. jammer van het inadequate scoring, dat heb je als verdediger dus absoluut niet nodig...ik gok toch wel een tonnetje of twee, drie.quote:Op zondag 12 december 2004 09:12 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
mijn eerste solid YP!
hoeveel kan ik hiervoor krijgen?
inderdaad, dat scoring is een beetje jammer...quote:Op zondag 12 december 2004 10:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik denk wel iets meer dan wat JD zegt. jammer van het inadequate scoring, dat heb je als verdediger dus absoluut niet nodig...ik gok toch wel een tonnetje of twee, drie.
had zelf een waailap (tsi30, kan de stats niet meer herinneren)
Een bos bloemen, als ballenjongenquote:Op zondag 12 december 2004 13:06 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat is hiervoor te krijgen? em als wat?
hehe, denk je een leuke pull te hebben met een goed stat, maar je als je er dan alleen maar rampzalig en waardeloos hebt kom je niet ver.quote:Op zondag 12 december 2004 13:48 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Een bos bloemen, als ballenjongen
Ik heb een hekel aan nederlandse hattricktermen...quote:Op zondag 12 december 2004 14:19 schreef Johan-Derksen het volgende:Heb je ook zo'n hekel aan Engelse Hattrick info op irc?
Ik wel... qyn die loopt voortdurend iets in het engels te copy pasten over een speler en ik heb geen zin om dat dan in het nederlands te vertalen..Wat nu?
Gebruik het scriptje dat ik heb geschreven... Als iemand iets engels schrijft waar een hattrick-woord in voorkomt (excellent,solid, years, and so on) dan komt er op jouw scherm niet die engelse tekst te staan, maar de nederlandse tekst... Alleen mensen die dit script hebben, zullen dit zien.Werkt dat goed?
Nee, want het is een beta-versie, maar het lijkt ergens op....Is dat moeilijk?
Nee, open DIT bestand en kopieer de tekst naar je remotes.ini....
Hoe je daar komt? Alt-R is de oplossing... Als je dat intikt in mirc, zie je een schermpje en daar mag je die tekst heen pleuren...Moet ik nog meer weten?
Ja! Als je ZELF een engelse term plaatst, wordt ie niet vertaald... Alleen als een ander een engelse term plaatstIs dit schokkend? Is dit tof?
Nee, ik verveelde me en had zin om deze onzin te maken
Maar dat weiger ík...quote:Op zondag 12 december 2004 17:00 schreef Johan-Derksen het volgende:
Die weiger ik te maken, maar als je meer dan 1 hersencel heb, kan je dat zelf nu namaken
bijstats voor scorenquote:Op zondag 12 december 2004 10:58 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
aardige yp, weinig bijstats enzo..
Zet hem maar erop voor 80k, kan ik er lekker op bieden
wat een waardeloze keeper heb je getrokken zeg. zo moet het dus zoals ik gedaan heb.quote:Op zondag 12 december 2004 11:44 schreef Robar het volgende:
[afbeelding]
YP deze week, lijkt er ook nog eens op dat dit een snelle stijger zal zijn.
Train helaas geen keepen, maar ik had snel een keeper nodig!!!!!
Goed gelukt!
Laurens-Jan Berendsen (49347033)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Total Skill Index (TSI): 3 420
Loon: 2 188 ¤/week
Eigenaar: Robarka
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
quote:Op zondag 12 december 2004 17:50 schreef DaMadKow het volgende:
Voortaan speel ik dus met het formidabele duo "Gunnarsson & Gunnarsson"![]()
1 seizoen ongeveer naar goed,dan nog een heel seizoen om hem op uitstekend te krijgenquote:Op zondag 12 december 2004 11:50 schreef Goldboy het volgende:
Hoeveel weken doe je d'r ongeveer over om van waardeloos naar uitstekend te gaan in jeugdopleiding als je per week 20k d'r in gooit?
Vanavond trouwens wedstrijd van het seizoen, maar dat terzijde.
Mhh 2 seizoenen dus.quote:Op zondag 12 december 2004 18:37 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
1 seizoen ongeveer naar goed,dan nog een heel seizoen om hem op uitstekend te krijgen
Iddquote:Op zondag 12 december 2004 19:44 schreef Joralf het volgende:
Nog een half uurtje... hopelijk winst vanavond
die van jou heft nog spelhervatting slecht,krijg je ook nog tsi voorquote:Op zondag 12 december 2004 17:54 schreef forza22 het volgende:
[..]
wat een waardeloze keeper heb je getrokken zeg. zo moet het dus zoals ik gedaan heb.![]()
Evert Spekman (49345599)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Total Skill Index (TSI): 3 580
Loon: 2 224 ¤/week
Eigenaar: CDW wbd
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Tsi is zeer hoog, dus ik denk bijna uitstekend
goquote:Op zondag 12 december 2004 19:44 schreef Joralf het volgende:
Nog een half uurtje... hopelijk winst vanavond
wordt tijd voor een bezoek van je selectie aan roosendaalquote:Op zondag 12 december 2004 21:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat een kuttegenstander. Het is nog niet rust, en ik heb nu al 2 grote blessures en 1 iemand die met blessure nog doorspeelt.
Wel 2-0 voor, trouwens.
quote:Op maandag 13 december 2004 09:18 schreef R_B het volgende:
VII HERE I COME!
6-0 gewonnen van de nummer 3, die hierdoor op 12 punten achterstand is gezet.
Met nog 5 duels te spelen en as zondag een WO van mijn kant, kan ik door hem niet meer ingehaald worden. Het doelsaldo voor mij is ook vele malen beter.
Hierbij ben ik volgend seizoen officieel een VIIer....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |