Hahaha, de bewegingen kunnen alleen gemaakt worden na minimaal 3 koppen koffie. Anders heb je kans op blessuresquote:Op vrijdag 10 december 2004 09:33 schreef Patron het volgende:
Moet je niet druk met oefenen zijn Hives ipv hier een beetje te posten??
Ik heb geen ervaring met 17 jaar en uitstekend, maar van 20 jaar en uitstekend gaan ze voor 279kquote:Op vrijdag 10 december 2004 09:45 schreef Robar het volgende:De vraag is eigenlijk, wat zou mijn verkoopprijs moeten zijn en wat kan hij me opleveren. Ben niet zo goed in het inschatten hiervan!
Ik denk dat ik hem nog wel twee seizoenen doortrain en dan zelf houd.quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met 17 jaar en uitstekend, maar van 20 jaar en uitstekend gaan ze voor 279k
En die had net als jou speler geen passen
Verkocht voor 21kquote:Jochem van Rixel (22683949)
27 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 310
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 4
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
edit: I heb een Noorse IV'er en Joralf een belgische IV'er als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:16 schreef Lortnoc het volgende:
Scoren +3
Form +6 -5 maar gelukkig is m'n verdediging weer wat op orde nu.
Update valt toch een beetje tegen had wel verwacht dat er wat meer zouden stijgen die al gespeeld hadden bij andere mensen deze week.
Nog iemand m'n sheet geprobeerd trouwens?
edit: Heb leuke friendly trouwens woensdag. Krijg een Colombiaanse 3e klasser op bezoek
echt waar, het is onze plicht je aan een leven te helpenquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
http://www.ht-arena.com/hoolieganzen/
Check mn nieuwe intro
gaan we zuipen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:53 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
echt waar, het is onze plicht je aan een leven te helpen
[tankmodus]quote:
begin jij donderdag pasquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:41 schreef komrad het volgende:
[..]
[tankmodus]wie wat waar en wanneer [/tankmodos]
[vermoeidheidsmodus] vanavond even niet [/vermoeidheidsmodus]
[studentmodus] watje altijd drank van donderdag tot zondag [/studentmodus]
[eigen modus] oke, wanneer gaan we[/eigen modus]
ik drink elke dag om mijn kater van de vorige dag weg te drinken... Ik zit, zeg maar, in een vicieuze cirkel momenteelquote:
je hebt die NHTV feestjes wel een beetje ver doorgevoerdquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:11 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik drink elke dag om mijn kater van de vorige dag weg te drinken... Ik zit, zeg maar, in een vicieuze cirkel momenteel
Als gevoel natuurlijk wel, maar ook om wedstrijden te winnen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:05 schreef 2609 het volgende:
het beste is natuurlijk zelf de opstelling maken
Ik zou HT ratings gebruiken. Daar kan je het effect zien als je een speler op een andere plaats in zet of bijvoorbeeld verdedigen of aanvallend. Imho een goed programma om zelf een elftal samen te stellen zonder de kans op grote foutenquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:28 schreef Goldboy het volgende:
Ik had nog even 'n vraagje tussendoor (ik zou d'r 'n post omheen kunnen maken maar daar ben ik te lui voor)
Kun je 't beste het team gebruiken wat: My Best Team (staat bij de links op de linkpagina van deze topic) berekend?
Je moet wel even met de knoppen knutselen om de goede ratings te krijgen, want het klopt niet helemaal.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik zou HT ratings gebruiken. Daar kan je het effect zien als je een speler op een andere plaats in zet of bijvoorbeeld verdedigen of aanvallend. Imho een goed programma om zelf een elftal samen te stellen zonder de kans op grote fouten. Daar is overigens ook een optie in om het progje een team te laten kiezen, maar dat is niet leuk
JD, als je wilt counterattacken (en dat gaat goed met je trainees als ik dat zo hoor), doe het dan wel met 5-3-2, met 5-4-1 is je aanval te zwak...quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik wil ook overstappen naar 5-4-1 of 5-3-2 .... Ik heb 2 redelijk passen goed def en 1 redelijk passen uitstekend def... dus dan wil ik daarmee counterattack gaan spelen... dat wil ik pas doen als ze goed zijn, want nu staan ze nog niet in de basis...
Het probleem bij mij is dat ik ook niet echt weet of ik nu 5-4-1 of 5-3-2 moet gaan spelen over een tijdje... Ik weet er nog te weinig van af :|
aardig trouwens dat hij er matig passen bij heeftquote:Eef Pieters Graafland (49333565)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 1 340
Loon: 767 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
quote:Kelvin van Duijvenbode (49334190)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 100
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
quote:Luciano Nugteren (49335608)
17 years, passable form, healthy
A controversial person who is tranquil and honest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 080
Wage: 634 ¤/week
Owner: lycky bullballs
Warnings: 0
Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: weak
Winger: weak Defending: solid
Scoring: inadequate Set Pieces: poor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |