ik heb nu 2 solid defs te koop staanquote:Op maandag 13 december 2004 09:32 schreef R_B het volgende:
Thnx
Ik heb nog 1 doelstelling te halen...en dat is een goed verdediger te kopen...
De verdediging is op zich goed, alleen het kan altijd beter....ik moet een verdediger hebben die eigenlijk altijd 3 sterren...haalt...maar op dit moment kan ik dat niet betalen....
Jonathan Rueher (34182655) 115k minimaal 2,5*quote:Op maandag 13 december 2004 10:47 schreef R_B het volgende:
maar op dit moment kan ik dat niet betalen....
brrr, dit is engquote:Op maandag 13 december 2004 09:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Competitie: VII.491 (25779)
Team Gespeeld Goals Punten
1. sporting amsterdam 9 38 - 6 25
2. AC Airwolf 9 39 - 8 20
3. MyTilburg 9 32 - 16 18
Tja.. kan niet meer misgaan die promotie naar VI, net als Hives weet ik niet of ik klaar ben voor VI. Ben wel gewoon met afstand de beste in de poule.. haal steds 30+ sterren.. en dit gaat stijgen ivm verdedigers die gaan stijgen... beide vleugelverdedigers als 3,5 ster, over 2 weken mijn centrale verdediger ook..
1 wedstrijdquote:Op maandag 13 december 2004 11:06 schreef ASSpirine het volgende:
Trouwens, hoe lang wordt een speler geschorst vanwege een directe rode kaart?
gewoon 1 competitiewedstrijdquote:Op maandag 13 december 2004 11:06 schreef ASSpirine het volgende:
Trouwens, hoe lang wordt een speler geschorst vanwege een directe rode kaart?
Bij mij kan het in principe nog misgaan. Ik sta dus 8 punten voor met nog 5 wedstrijden te gaan.quote:Op maandag 13 december 2004 11:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
brrr, dit is eng
stand in mijn league:
1. lycky bullballs 9 37 - 5 25
2. rijsenhout rangers 9 30 - 11 20
We hebben gewoon hetzelfde aantal punten en hetzelfde doelsaldo
je moraal gaat niet omhoog in een friendly, hoe goed je ook speelt. Dus spaar je beste spelers voor komende zondag weer. Als je Match of the Season speelt kan je de weken erna wel vergeten en speel je als een spons, terwijl je komende zondag dan beter speelt. Het is eigenlijk dus niet zo slim om Match of the season te spelen tegen de nummer 1 (tenzij je nummer 2 bent en veel beter dan de rest). Misschien kan je beter het rustig spelen en de wedstrijden erna gewoon winnenquote:Op maandag 13 december 2004 11:17 schreef ASSpirine het volgende:
moraal van mijn team opschroeven door mijn (op dit moment) beste team op te stellen in een friendly
en daarna vol op de aanval op mijn koploper
moet toch lukken hé
een match of the season, helpt dat echt veel voor de spelers?
zijn ze dan veel meer gedreven?
quote:Op maandag 13 december 2004 11:17 schreef ASSpirine het volgende:
moraal van mijn team opschroeven door mijn (op dit moment) beste team op te stellen in een friendly
en daarna vol op de aanval op mijn koploper
moet toch lukken hé
een match of the season, helpt dat echt veel voor de spelers?
zijn ze dan veel meer gedreven?
40k netto winst. Hij heeft alleen een paar weken te lang gespeeld, maar die les heb ik geleerdquote:18 jaar
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Heb mijn uitstekende middenvelder van 17 jaar maar te koop gezet......quote:Op maandag 13 december 2004 15:40 schreef The_Hives het volgende:
hmmz, voor deze speler krijg je maar 120k
[..]
40k netto winst. Hij heeft alleen een paar weken te lang gespeeld, maar die les heb ik geleerd
duur, erg duurquote:Op maandag 13 december 2004 18:33 schreef komrad het volgende:
Eerste trainee die ik gekocht hebt ter vervanging van de vorige:
Stefan Petrisor (47280534)
17 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 530
Loon: 801 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: vintage fc
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
voor 161k, graag jullie mening
quote:Op maandag 13 december 2004 16:01 schreef JJHelder het volgende:
he, ik speel sinds juli Hattrick, en lees sindsdien op dit forum zonder ooit zelf wat te posten, dus ik d8 nu laat ik maar eens van me laten horen aangezien ik Hattrick steeds leuker ga vinden en ook graag met meer mensen erover wil praten aangezien in mijn omgeving iedereen Hattrick maar saai vind op een paar mensen na
Mijn team is FC The Warriors (509249) en ik speel in divisie VIII.574, ben vorig jaar kampioen geworden en hoop ook nu weer te promoveren
Trainees moet je verkopen aan het begin van het seizoen. Dan leveren ze het meest op. Iedereen heeft nu zijn geld besteed aan het begin van het seizoen. Enige wat nu nog echt wat opleverd zijn toppers en\of jeugdpulls. Begin van het seizoen gaat je uitstekend 17 jarige of formidabele 18 jarige er nog voor 1 miljoen uit..... nu voor nog geeneens de helft.....quote:Op dinsdag 14 december 2004 08:12 schreef Grumpey het volgende:
zucht niemand koopt meer mijn trainies
nouja, voor vanmiddag 'le grand finale' want dan staat Benito Guanes in de verkoop voor 2.2 miljoen![]()
Behoor je nu al tot de rijkste club van NL of niet?quote:Op dinsdag 14 december 2004 08:12 schreef Grumpey het volgende:
zucht niemand koopt meer mijn trainies
nouja, voor vanmiddag 'le grand finale' want dan staat Benito Guanes in de verkoop voor 2.2 miljoen![]()
Het is ook vooral een kwestie van geluk hebben, ik heb gisten een goed 20 jarige met bijstats voor 193k verkocht wat toch wel meer als de normale prijs is.quote:Op dinsdag 14 december 2004 08:17 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Trainees moet je verkopen aan het begin van het seizoen. Dan leveren ze het meest op. Iedereen heeft nu zijn geld besteed aan het begin van het seizoen. Enige wat nu nog echt wat opleverd zijn toppers en\of jeugdpulls. Begin van het seizoen gaat je uitstekend 17 jarige of formidabele 18 jarige er nog voor 1 miljoen uit..... nu voor nog geeneens de helft.....
Benito ff opgezocht..... 2.2 is wat ruim gevraagd maar met een beetje mazzel! Onvoorspelbaar is niet echt gunstig voor een def..... ben benieuwd of hij eruit gaat!
je hebt gelijk en ongelijk. Als je trainies verkoopt is dat beter aan begin van seizoen, maar zodra spelers boven de formidabel uitkomen is het niet meer van zulke grote invloed, eigenlijk zijn de prijzen voor dit soort spelers al 2 seizoenen constantquote:Op dinsdag 14 december 2004 08:17 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Trainees moet je verkopen aan het begin van het seizoen. Dan leveren ze het meest op. Iedereen heeft nu zijn geld besteed aan het begin van het seizoen. Enige wat nu nog echt wat opleverd zijn toppers en\of jeugdpulls. Begin van het seizoen gaat je uitstekend 17 jarige of formidabele 18 jarige er nog voor 1 miljoen uit..... nu voor nog geeneens de helft.....
Benito ff opgezocht..... 2.2 is wat ruim gevraagd maar met een beetje mazzel! Onvoorspelbaar is niet echt gunstig voor een def..... ben benieuwd of hij eruit gaat!
We zijn er nog niet, maar we zijn onderweg (om 'de dijk' maar eens te quoten)...Wil niet inleveren op mijn ratings namelijk, het liefst blijf ik in de top 1000 en daarnaast rijkste club van VIquote:Op dinsdag 14 december 2004 08:47 schreef R_B het volgende:
[..]
Behoor je nu al tot de rijkste club van NL of niet?
Hoeveel geld heb je dan??quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:05 schreef Grumpey het volgende:
[..]
We zijn er nog niet, maar we zijn onderweg (om 'de dijk' maar eens te quoten)...Wil niet inleveren op mijn ratings namelijk, het liefst blijf ik in de top 1000 en daarnaast rijkste club van VI![]()
jawel.... maar de meeste ( uitzonderingen daargelaten ) hebben nu hun geld uitgegeven aan trainees ed..... dat bedoelde ik eigenlijk ( neem mezelf als voorbeeld. Begin van het seizoen veel met transfers bezig en eigenlijk doe ik na een week of 4 a 5 geen transfers meer )quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:02 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je hebt gelijk en ongelijk. Als je trainies verkoopt is dat beter aan begin van seizoen, maar zodra spelers boven de formidabel uitkomen is het niet meer van zulke grote invloed, eigenlijk zijn de prijzen voor dit soort spelers al 2 seizoenen constant![]()
als je trainees verkoopt moet je er toch ook weer nieuwe voor terug hebben, ik heb de laatste weken gemiddeld 2 uitgaande en 2 inkomende transfers.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:10 schreef Tim_G het volgende:
[..]
jawel.... maar de meeste ( uitzonderingen daargelaten ) hebben nu hun geld uitgegeven aan trainees ed..... dat bedoelde ik eigenlijk ( neem mezelf als voorbeeld. Begin van het seizoen veel met transfers bezig en eigenlijk doe ik na een week of 4 a 5 geen transfers meer )
maar waarom doe je je tranfsers in het begin van het seizoen als je zelf al zegt dat de prijzen dan het hoogst liggen?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:10 schreef Tim_G het volgende:
[..]
jawel.... maar de meeste ( uitzonderingen daargelaten ) hebben nu hun geld uitgegeven aan trainees ed..... dat bedoelde ik eigenlijk ( neem mezelf als voorbeeld. Begin van het seizoen veel met transfers bezig en eigenlijk doe ik na een week of 4 a 5 geen transfers meer )
Hehe op irc kreeg ik tegelijkertijd dat team id ook door... Alleen op een andere server, van een onbekende gast voor jou... Wat een toevalquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:25 schreef Lortnoc het volgende:
Leuk team: TeamID=209388
quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:25 schreef Lortnoc het volgende:
Leuk team: TeamID=209388
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |