quote:<sirdalord> JORALF!
<Joralf> ja?
<sirdalord> je bnet niet de slechtste!
<sirdalord>
<Joralf> lol
<Joralf> wie dan?
<sirdalord> spletterpikkies heeft hetzelfde doelsaldo, alleen minder gescoord
<Joralf> woei!!!!
<Joralf> ik own
<sirdalord> ow
<sirdalord> wacht
<sirdalord> hij heeft wel een punt
<sirdalord> je bent wel de slechtste
<Joralf> whahahahaaa
<komrad> DECEPTIE
Ik neem aan dat de beker naar huis gestuurd wordt en dat het geldbedrag van 100.000 euro overgemaakt wordt op mijn Zwitserse bankrekeningquote:Op donderdag 9 december 2004 11:27 schreef sir_dalord het volgende:
1 prijs is alvast bekend:
de slechtste fokcup deelnemer van dit jaar is:
JORALF met KRISTIANSUND!!
hij heeft geen enkel punt en een doelsaldo van -17
een applausje voor joralf!
Ja, de ik-vertel-goed-nieuws-maar-heb-verkeerd-gekeken-dus-het-nieuws-is-niet-correct-en-het-is-toch-slecht-nieuws-op-mirc-#fokhattrickkanaal awardquote:Op donderdag 9 december 2004 11:32 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is toch ook wel een award waard!
quote:[11:52] * Unable to connect to server (Connection refused)
-
[11:52] * Connect retry #23 Arethusa.tweakers.net (6667)
-
[11:52] * Unable to connect to server (Connection refused)
Ja shit he....?quote:Op donderdag 9 december 2004 12:49 schreef The_Hives het volgende:
dus nu moet ik weer zelf wedstrijden regelen?
Nou bij mij wordt Ditmann het veld uit geschopt, deze wordt vervangen en wordt in de 2e helft ook het veld uitgeschopt....quote:Op woensdag 8 december 2004 19:19 schreef Johan-Derksen het volgende:
[afbeelding]
En bedankt he...
Ik kan hem net zo goed ontslaan
quote:Op donderdag 9 december 2004 13:50 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Nou bij mij wordt Ditmann het veld uit geschopt, deze wordt vervangen en wordt in de 2e helft ook het veld uitgeschopt....
Sorry.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:50 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Nou bij mij wordt Ditmann het veld uit geschopt, deze wordt vervangen en wordt in de 2e helft ook het veld uitgeschopt....
HaHaHa het ergste is nog dat ik een formidabel middenveld had en jij matig en toch bleef het maar 0-0.quote:
Superweber die de poule wint,wie had dat gedachtquote:Op donderdag 9 december 2004 11:16 schreef sir_dalord het volgende:
ok, dat van joralf klopt enzo
ik ga even de poule's bespreken die nog beslist zijn:
[afbeelding]
volgende week is het pvrens-forza22
wint pvrens, mag pvrens de kwalificatie wedstrijd spelen
volgende poule
[afbeelding]
volgende week is het:
nicomart-raffie
wint nicomart, dan is hij door, omdat zijn doelsaldo beter is dan dat van engessa. speelt nicomart gelijk of verliest hij, is engessa door
wedstrijden die nog gespeeld zijn maar hier boven niet zijn beschreven, hebben geen belang meer. Ze mogen gespeeld worden en ze worden ook bij de stand opgeteld, maar het is geen belang meer voor plaatsing o.i.d
Ikzelf natuurlijkquote:Op donderdag 9 december 2004 18:02 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Superweber die de poule wint,wie had dat gedacht
tja, er is een beetje slechte informatievoorziening, maar volgende week zijn er inhaalwedstrijden. Als je alles al gespeeld hebt, mag je zelf een tegenstander zoekenquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:44 schreef alkaholic63 het volgende:
Tegen wie mag ik volgende week aantreden/ballen?
In Poule A staat alleen pvrens-forza22 nog open.quote:Week 9: 15 december
Algemene inhaalweek voor de poulewedstrijden die door omstandigheden niet gespeeld konden worden
pvrens = fckielpquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:51 schreef sir_dalord het volgende:
wedstrijden die volgende week gespeeld moeten worden:
Poule A:
pvrens-forza22
Poule e:
nicomart-raffie
wedstrijden die gespeeld kunnen worden:
poule B:
CDW wbd - FC Kielp
Poule D:
Grumpelix - Fc Struisje
wedstrijd die over 2 weken kan gespeeld worden
Laar 88 - Fc Giraffie
alstu
quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:43 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
pvrens = fckielp
forza22 = CDW wbd
Dus 't klopt niet helemaal wat je hier hebt geschreven
Ik had teamnaam en daarachter loginnaam tussen haakjes gezet.... maakt het makkelijk om in Hattrick te kijken wat de scores waren, omdat ik niet uit mn hoofd weet wie welk team heeft....quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:04 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
komt doordat ik iedereen bij zijn nick vernoemde en joralf iedereen bij zijn team. ff in de war dus
Suc6 gewenst!quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:19 schreef pvrens het volgende:
Die wedstrijd is trouwens al geregeld, ik heb er alleen nog niet aan gedacht dat hier te melden.
FC Kielp - CDW wbd
Datum: 15-12-2004 om 17:30
MatchID: 30683171
Stadion: FC Kielp Arena
Ik heb het oude schema aangehouden om verwarring te voorkomen... Sommige mensen houden rekening met het oude schema... vandaar...quote:Op woensdag 15 december 2004 20:11 schreef REFUSED het volgende:
euh, waarom in godsnaam een week rust als alles al gespeeld is?
alleen maar onnodige vertraging terwijl je straks misschien nog wat extra ruimte kunt gebruiken door mensen die per ongeluk verkeerd accepten etc.
Yep, maar dat is het principe van open loting, het was geen geplaatste loting of een loting waarbij je tegen een tegenstander komt te spelen die niet in je poule zat... Dat is het risico van het vakquote:edit:
Zandpol Trappers - FC KVK
die zaten bij elkaar in de poule, beetje onlogisch om ze meteen weer tegen elkaar te laten spelen?
quote:Zandpol Trappers - FC KVK
1e deel: iedereen moet toch hier of op de site komen om te checken tegen wie er gespeeld moet wordenquote:Op woensdag 15 december 2004 20:16 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik heb het oude schema aangehouden om verwarring te voorkomen... Sommige mensen houden rekening met het oude schema... vandaar...
Yep, maar dat is het principe van open loting, het was geen geplaatste loting of een loting waarbij je tegen een tegenstander komt te spelen die niet in je poule zat... Dat is het risico van het vak
Tsssssssssssssk...quote:Op woensdag 15 december 2004 20:23 schreef qyn het volgende:
[..]
Ik heb hier al wekenlang een kaarsje branden om een re-match tegen SW te krijgen..
Die jongen moet ik maar weer eens leren wat verliezen is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |