Dan moeten Keano EN ik verliezen!!!!!quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:56 schreef Gabberhead het volgende:
Ik snap er helemaal geen flikker van
Maar ik denk dat ik gewoon maar ga winnen van grumpey, volgens mij moet het dan goedkomen
1 voordeel: Grumpey kan niet scoren, dus verliezen doe je iig nietquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:52 schreef Robar het volgende:
Voor mij komt het er gewoon op neer dat ik NIET mag verliezen.
Maar gezien de stand, mag dat dan ook niet gebeuren!
Eh nee, als jij verliest en ik win, komen we samen op 9 punten en ga ik door... onderling resultaat enzoquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Dan moeten Keano EN ik verliezen!!!!!
Als dat niet gebeurt, dan komt het niet goed!
![]()
Ik heb btw de wedstrijd nog eens kritisch geanalyseerd en ik was toch eigenlijk een stuk beterquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:20 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Eh nee, als jij verliest en ik win, komen we samen op 9 punten en ga ik door... onderling resultaat enzo![]()
(nog steeds blij met je reserveteam van vorige week)
*spontaan Dieptriest fan wordt*
quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:07 schreef sir_dalord het volgende:
Madkow heeft al zijn wedstrijden gespeeld en wordt ook eerste in zijn poule.
quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:04 schreef REFUSED het volgende:
[..]
1 voordeel: Grumpey kan niet scoren, dus verliezen doe je iig niet
quote:in dit geval zal grumpey doorgaan, omdat hij een beter doelsaldo heeft
quote:Grumpey wint van gabberhead
gewoon selectief lezen en je hoeft nergens zorgen over te makenquote:Dan is grumpey door, want hij komt dan op 9 punten.
1 klein detail dat je over het hoofd zietquote:Op woensdag 8 december 2004 14:31 schreef pvrens het volgende:
SD: Kun jij www.fokhattrick.nl niet bijwerken voortaan?
quote:Op woensdag 8 december 2004 14:31 schreef pvrens het volgende:
SD: Kun jij www.fokhattrick.nl niet bijwerken voortaan?
ach, dat houdt hem van de straatquote:
had je kunnen weten,ik ben niet voor niets al een keer bijde houthakkers vande week genoemdquote:Op woensdag 8 december 2004 19:19 schreef Johan-Derksen het volgende:
[afbeelding]
En bedankt he...
Ik kan hem net zo goed ontslaan
Nee hoor, mijn b-team heeft gewoon gespeeld, en je hebt dus met 3-0 gewonnen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb btw de wedstrijd nog eens kritisch geanalyseerd en ik was toch eigenlijk een stuk beter!!
Op alle fronten!!!! Je tactiek heeft voor de overwinning gezorgd!! Maar ik ben nog steeds tevreden met hoe het team gespeeld heeft. Ik heb alleen wat kleine foutjes, zoals een verkeerde vleugelspeler en middenvelder, rechtgezet. En gezien de positie van Dieptriest moet ik toch echt winnen. Of hij moet nu ineens een heel goed team gaan neerzetten.........![]()
Hij had het over de wedstrijd van vorige week tegen mij... kijk eens naar het tijdstip van postenquote:Op woensdag 8 december 2004 21:41 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn b-team heeft gewoon gespeeld, en je hebt dus met 3-0 gewonnen.
Komende zondag had ik een walk over gehad, dus als deze week volgende week gespeeld zou zijn had ik mogelijk mijn a-team neergezet....Maar dan was het nog niet zeker dat ik gewonnen zou hebben.
Anyway, volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen...
K heb het gezien, was een saaie pot eigenlijk, gebeurde weinig.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:41 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn b-team heeft gewoon gespeeld, en je hebt dus met 3-0 gewonnen.
Komende zondag had ik een walk over gehad, dus als deze week volgende week gespeeld zou zijn had ik mogelijk mijn a-team neergezet....Maar dan was het nog niet zeker dat ik gewonnen zou hebben.
Anyway, volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen...
Spitze!quote:Op donderdag 9 december 2004 10:15 schreef Joralf het volgende:
Ik ben de scores aan het updaten. Alles komt in een mooi overzichtelijk word bestandje. Iedereen kan zijn of haar scores netjes controleren. Is denk ik binnen 3 kwartier klaar!!! (moet alleen nog poule d t/m f)
Ow en btw... ik doe dit omdat het anders toch weer weken duurt en gisteravond heb ik het aangeboden en de meeste vonden het goed dat ik die scores es ff zou fixen
quote:Op donderdag 9 december 2004 10:15 schreef Joralf het volgende:
Ik ben de scores aan het updaten. Alles komt in een mooi overzichtelijk word bestandje. Iedereen kan zijn of haar scores netjes controleren. Is denk ik binnen 3 kwartier klaar!!! (moet alleen nog poule d t/m f)
Ow en btw... ik doe dit omdat het anders toch weer weken duurt en gisteravond heb ik het aangeboden en de meeste vonden het goed dat ik die scores es ff zou fixen
quote:Op donderdag 9 december 2004 10:45 schreef sir_dalord het volgende:
[..], ik ben er juist klaar mee joralf
En waarom zien wij dan nog niks?quote:Op donderdag 9 december 2004 10:45 schreef sir_dalord het volgende:
[..], ik ben er juist klaar mee joralf
ach, ik laat de eer over aan joralfquote:Op donderdag 9 december 2004 10:50 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
En waarom zien wij dan nog niks?![]()
het is toch goedgekomenquote:Op donderdag 9 december 2004 11:05 schreef Joralf het volgende:
Ach... SD was maar een kwartiertje bezig geweest... ik 1,5 uur
quote:Op donderdag 9 december 2004 11:20 schreef Joralf het volgende:
Dat is niet helemaal correct, want als nicomart wint met 1-0 is hij door, maar met 2-0 hebben ze een gelijk doelsaldo en dan kijken we naar uitslag en die is 1-1.....
Geen idee... ik zat doelpunten voor bij doelpunten tegen op te tellen en als nicomart dan met 2-0 zou winnen en je telt dat bij zijn doelpunten tegen op dan is het doelsaldo gelijk... mjah... dat is niet helemaal wiskundig correctquote:Op donderdag 9 december 2004 11:22 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
wat heb jij gedronken joralf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |