nee, net als bij feyenoord is dat aantal sterk aan het zakkenquote:Op zondag 21 november 2004 18:09 schreef SuperWeber het volgende:
me niet wil vertellen hoeveel supp. hij heeft
quote:Op maandag 22 november 2004 21:09 schreef Grumpey het volgende:
Grumpey neemt niet eens de moeite om tvp volledig uit te schrijven
tv
jah,nu kan ik niet eens meer superwebers nadoenquote:Op woensdag 24 november 2004 19:27 schreef The_Hives het volgende:
Ik 2-2 gespeel ik had 20 sterren tegenover 29.
Jammer van die laatste paar minuten, want ik stond 2-0 voor
MadKow - Kristiansundquote:Op woensdag 24 november 2004 22:21 schreef Joralf het volgende:
DOOR JOU UITGEDAAGD
MadKow
Speelterrein: 't Fietsenhok, Normaal. Intrekken!
quote:Op donderdag 25 november 2004 10:44 schreef Joralf het volgende:
Volgende week tegen MadKow.... dan ga ik pas echt vet verliezen.... maar boeie... kan wel lekker een persbericht schrijven
Komt wel goedquote:Op donderdag 25 november 2004 13:03 schreef kavorka het volgende:
5-0 verloren. Gaat lekker zo
In ieder geval niet tegen NicoMartquote:Op donderdag 25 november 2004 20:42 schreef SuperWeber het volgende:
Nicomart?? Tegen wie moet ik in de cup??
Je kunt ook helemaal niet klikken, dan accept je 'm ook niet. Hoe moeilijk kan 't toch zijnquote:Op donderdag 25 november 2004 23:26 schreef Patron het volgende:
Ik hoop een beetje dat ik vrij heb in de poule...
Ik heb per ongeluk een andere wedstrijd geaccept
waarom zit dat weigeren en accepten ook zo dicht bij elkaar
En geaccepteerd:quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:37 schreef R_B het volgende:
Uitgedaagd:
Zandpol Trappers
Speelterrein: Sportpark de Knollentuin, Normaal. Intrekken!
Hee concurrent, Je bent uitgedaagdquote:Op woensdag 24 november 2004 19:56 schreef Johan-Derksen het volgende:
* alkaholic63 biedt zijn verontschuldigingen aan aan pekel.... met m'n grote bek verlies ik zonder te scoren... ik lijk NEC wel
Zonde, maar ja
mn sterrenrecord wel met 2 verbeterd en mn 1e 4sterren def
Klopt. Ik moet eigenlijk ook nog even het speelschema netjes opstellen en alle gegevens verwerken. Alleen heb ik het op dit moment vrij druk (werk, opleiding, verhuizend zusje) dat het er een klein beetje bij inschiet. Maar ik ga nu ff bezig dus hopelijk is alles straks bijgewerkt.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:18 schreef Dieptriest het volgende:
Volgens mij moeten de standen op fokhattrick nog worden bijgewerkt...
quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:42 schreef engessa het volgende:
[..]
Klopt. Ik moet eigenlijk ook nog even het speelschema netjes opstellen en alle gegevens verwerken. Alleen heb ik het op dit moment vrij druk (werk, opleiding, verhuizend zusje) dat het er een klein beetje bij inschiet. Maar ik ga nu ff bezig dus hopelijk is alles straks bijgewerkt.
[naief kijk]Die knopjes werken niet... doe ik iets fout? {/naief kijk]quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:10 schreef The_Hives het volgende:
[HT Live] [Voeg dit toe aan je bookmarks] [Herinner me eraan!]
quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:18 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
[naief kijk]Die knopjes werken niet... doe ik iets fout? {/naief kijk]
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:43 schreef Gabberhead het volgende:
Poule D:
Rober vs. Gabberhead
Robarka - HMS Arossel 2 - 3
1-0 Bryan Golbach (4)
2-0 Sjoerd van de Weerdt (15)
2-1 Wallace van Nunspeet (25)
2-2 Berry de Wilde (31)
2-3 Emiel Abma (59)
Hoei! Wat spannend zeg, teruggekomen van 2-0 en zelfs de overwinning gehaald
Ik geloof niet dat ik eerder een tegenstander heb gehad waar ik zo aan gewaagd was.
Grumpey heeft een uitdaging liggen trouwens...
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:29 schreef Robar het volgende:
[..]
Tsjo, het zweet liep me tussen de bilnaad!![]()
Maar de stats stonden licht in jouw voordeel, dus verdiend.
Voor de volgende wedstrijd toch maar weer even de opstelling iets anders.
Zag dat mijn velugelspelers het een beetje lieten afweten.
Daar heb ik veel verloren!
Ik kon gelukkig wel een keer een verlies hebben, maar moet de volgende wedstrijd wel winnen!!!!
(toch maar weer een of twee basisspelers erin zetten op de zwakke punten)
Dit team bestond uit louter reserves! Dat in ogenschouw nemend ben ik tevreden!
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:04 schreef Grumpey het volgende:
Grumpey heeft uitdaging geaccepteerd trouwens...
pet0r - Grumpey afgelopen woensdag niet doorgegaan, heb andere friendly geregeld toen maandagmiddag mijn uitdaging nog steeds niet geaccepteerd was
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:00 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Nog steeds tevreden als ik vertel dat mijn team ook volledig uit reserves bestond?
Ik denk dat ik de winst heb gepakt door CounterAttack te spelen. Daardoor pakte ik net dat beetje winst op het middenveld dat ik anders tekort was gekomen.
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:55 schreef pekel het volgende:
Johan-Derksen en alkaholic63 strijden samen om een plek in de Achtste Finale/voorronde
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:36 schreef Lortnoc het volgende:
Alle gelikkige stierenballen nog aan toe, waarom kan ik je niet uitdagen SD
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:52 schreef The_Hives het volgende:
Dappre Strijders - Sys rq [HT Live] [Voeg dit toe aan je bookmarks] [Herinner me eraan!]
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 08-12-2004 om 17:30
MatchID: 30543571
Stadion: De Meer (II)
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik had trouwens :
Radish Eleven-Bubbafat 1-3
en
Brouwhuis '04-Bubbafat 1-3
Dus dan weten jullie het
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:01 schreef pekel het volgende:
meemakuhs 11 - vv Emmen
(alkoholic63 - Pekel)
Datum: 08-12-2004 om 17:30
MatchID: 30563698
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:08 schreef Robar het volgende:
[..]
K was om 7 uur op mijn werk, ga om half drie naar huis. Ben klaar voor de rest.
Dus ja, goed geraden!!!![]()
Maar ik zou echt graag een update willen hebben van de stand....
Ben benieuwd wat ik de laatste wedstrijd moet doen!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik had niet eens internet bij ING
quote:Op vrijdag 3 december 2004 07:13 schreef Johan-Derksen het volgende:
alkaholic: Toch nog 1-1In de laatste minuten
quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:30 schreef engessa het volgende:
Nicomart heeft al een oefenwedstrijd
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik heb dus 2x tegen NicoMart gespeeldwaarom zei je dat niet ff makker??
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
oh ik zie het al![]()
had toen geen internet en ik kon maar ff accepteren en ik had eerlijk gezegd niet helemaal door dat ik dus tegen engessa moest...
heb het nu wel helemaal zitten verpesten he?![]()
had groter mogen zijn hoorquote:Op vrijdag 3 december 2004 19:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
* Hives slaps Nico with a really really yes a really big fish
btw, succes vanaaf![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
had groter mogen zijn hoor![]()
eitje![]()
het speelschema mag dan wel in cijfertjes ergens op fokhattrick.nl staan (zoals week 1: 1-2, 3-4, 5-6 week 2: etc.) maar dat is nou niet echt wat je noemt overzichtelijk (en volgens mij ook niet meer kloppend omdat de poulestand veranderd isquote:Op maandag 6 december 2004 11:58 schreef -Raffie- het volgende:
Tegen wie moet ik deze week ??? vorige week heb ik niet tegen vision gespeeld had me uitdaging geweigerd.
dat was ook een vraag aan Engessaquote:Op maandag 6 december 2004 16:36 schreef Johan-Derksen het volgende:
We wachten met smart op sirdalord of Engessa...
Die hebben zich aangemeld als Cup organisatoren... Zodra zij de info aanleveren, plaats ik het op de siteIk ga niet alles zelf uitzoeken, want dan ben ik de Cup Organisator en niet sd en eng.
refused, ben je gay? Of wie is die David uit je ondertitel?[/subtiel]
quote:Op maandag 6 december 2004 21:24 schreef REFUSED het volgende:
.
en die David: Hasselhoff, zie avatar. hij heeft net een kerstcd uitgebracht, aanrader!
quote:Op maandag 6 december 2004 21:57 schreef sir_dalord het volgende:
HODFR, STELLETJE KLEUTZAKKEN!
Wijzen ze mij op mijn verantwoordelijkheid!!
Kom zwaar brak thuis van mijn weekendje vakantie in weerterberg, mag ik me vervolgens bezig houden met die achterlijke fokcup [afbeelding]
KRIJG IK DAN NOOIT RUST![]()
Wat een vage puntentelling: Pekel heeft 4 gewonnen vd 4: 16 puntenquote:Op maandag 6 december 2004 22:13 schreef sir_dalord het volgende:
[afbeelding]
Kortom, deze poule is nog zeker niet beslist.
quote:Op maandag 6 december 2004 22:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat een vage puntentelling: Pekel heeft 4 gewonnen vd 4: 16 puntenmoeten dat er geen 12 zijn? En JD: 3 gewonnen, 1 verloren --> 10 punten
geen 9?
en nu de andere poules nog SDquote:Op maandag 6 december 2004 22:13 schreef sir_dalord het volgende:
[afbeelding]
Ok, als eerste het volgende: onderlinge resultaat is belangrijker dan doelsaldo. Als je het daar niet mee eens bent engessa, moet je ff melden. Dan kunnen we die regel alsnog veranderen.
Pekel is sowieso geplaatst. Of de eerste plaats van belang is, weet ik niet. Daar moet engessa even uitsluitsel over geven. Anders moet pekel of winnen of gelijkspelen. Bij verlies, gaat hij naar de 2e plaats.
Johan-derksen en alkaholic63 gaan samen strijden om de 2e/3e plaats. Het mooie is, dat deze gelijkgespeeld hebben tegen elkaar. Als alkaholic63 verliest en johan-derksen wint, is laatst genoemde door. Maar bij gelijkspel of winst van alkaholic63, is deze ploeg door.
De wedstrijden zijn:
johan-derksen-thunderbunny
alkaholic63-Pekel
Kortom, deze poule is nog zeker niet beslist.
Ik ga winnen, dus JD mag van blijdschap spreken.quote:Op maandag 6 december 2004 22:13 schreef sir_dalord het volgende:
Grote lap tekst waarin staat dat, als ik win, JD is uitgeschakeld...
quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
zo als je wellicht ziet, ben ik er even mee bezig geweest
quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
zo als je wellicht ziet, ben ik er even mee bezig geweest
Dan moeten Keano EN ik verliezen!!!!!quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:56 schreef Gabberhead het volgende:
Ik snap er helemaal geen flikker van
Maar ik denk dat ik gewoon maar ga winnen van grumpey, volgens mij moet het dan goedkomen
1 voordeel: Grumpey kan niet scoren, dus verliezen doe je iig nietquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:52 schreef Robar het volgende:
Voor mij komt het er gewoon op neer dat ik NIET mag verliezen.
Maar gezien de stand, mag dat dan ook niet gebeuren!
Eh nee, als jij verliest en ik win, komen we samen op 9 punten en ga ik door... onderling resultaat enzoquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Dan moeten Keano EN ik verliezen!!!!!
Als dat niet gebeurt, dan komt het niet goed!
![]()
Ik heb btw de wedstrijd nog eens kritisch geanalyseerd en ik was toch eigenlijk een stuk beterquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:20 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Eh nee, als jij verliest en ik win, komen we samen op 9 punten en ga ik door... onderling resultaat enzo![]()
(nog steeds blij met je reserveteam van vorige week)
*spontaan Dieptriest fan wordt*
quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:07 schreef sir_dalord het volgende:
Madkow heeft al zijn wedstrijden gespeeld en wordt ook eerste in zijn poule.
quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:04 schreef REFUSED het volgende:
[..]
1 voordeel: Grumpey kan niet scoren, dus verliezen doe je iig niet
quote:in dit geval zal grumpey doorgaan, omdat hij een beter doelsaldo heeft
quote:Grumpey wint van gabberhead
gewoon selectief lezen en je hoeft nergens zorgen over te makenquote:Dan is grumpey door, want hij komt dan op 9 punten.
1 klein detail dat je over het hoofd zietquote:Op woensdag 8 december 2004 14:31 schreef pvrens het volgende:
SD: Kun jij www.fokhattrick.nl niet bijwerken voortaan?
quote:Op woensdag 8 december 2004 14:31 schreef pvrens het volgende:
SD: Kun jij www.fokhattrick.nl niet bijwerken voortaan?
ach, dat houdt hem van de straatquote:
had je kunnen weten,ik ben niet voor niets al een keer bijde houthakkers vande week genoemdquote:Op woensdag 8 december 2004 19:19 schreef Johan-Derksen het volgende:
[afbeelding]
En bedankt he...
Ik kan hem net zo goed ontslaan
Nee hoor, mijn b-team heeft gewoon gespeeld, en je hebt dus met 3-0 gewonnen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb btw de wedstrijd nog eens kritisch geanalyseerd en ik was toch eigenlijk een stuk beter!!
Op alle fronten!!!! Je tactiek heeft voor de overwinning gezorgd!! Maar ik ben nog steeds tevreden met hoe het team gespeeld heeft. Ik heb alleen wat kleine foutjes, zoals een verkeerde vleugelspeler en middenvelder, rechtgezet. En gezien de positie van Dieptriest moet ik toch echt winnen. Of hij moet nu ineens een heel goed team gaan neerzetten.........![]()
Hij had het over de wedstrijd van vorige week tegen mij... kijk eens naar het tijdstip van postenquote:Op woensdag 8 december 2004 21:41 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn b-team heeft gewoon gespeeld, en je hebt dus met 3-0 gewonnen.
Komende zondag had ik een walk over gehad, dus als deze week volgende week gespeeld zou zijn had ik mogelijk mijn a-team neergezet....Maar dan was het nog niet zeker dat ik gewonnen zou hebben.
Anyway, volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen...
K heb het gezien, was een saaie pot eigenlijk, gebeurde weinig.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:41 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn b-team heeft gewoon gespeeld, en je hebt dus met 3-0 gewonnen.
Komende zondag had ik een walk over gehad, dus als deze week volgende week gespeeld zou zijn had ik mogelijk mijn a-team neergezet....Maar dan was het nog niet zeker dat ik gewonnen zou hebben.
Anyway, volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen...
Spitze!quote:Op donderdag 9 december 2004 10:15 schreef Joralf het volgende:
Ik ben de scores aan het updaten. Alles komt in een mooi overzichtelijk word bestandje. Iedereen kan zijn of haar scores netjes controleren. Is denk ik binnen 3 kwartier klaar!!! (moet alleen nog poule d t/m f)
Ow en btw... ik doe dit omdat het anders toch weer weken duurt en gisteravond heb ik het aangeboden en de meeste vonden het goed dat ik die scores es ff zou fixen
quote:Op donderdag 9 december 2004 10:15 schreef Joralf het volgende:
Ik ben de scores aan het updaten. Alles komt in een mooi overzichtelijk word bestandje. Iedereen kan zijn of haar scores netjes controleren. Is denk ik binnen 3 kwartier klaar!!! (moet alleen nog poule d t/m f)
Ow en btw... ik doe dit omdat het anders toch weer weken duurt en gisteravond heb ik het aangeboden en de meeste vonden het goed dat ik die scores es ff zou fixen
quote:Op donderdag 9 december 2004 10:45 schreef sir_dalord het volgende:
[..], ik ben er juist klaar mee joralf
En waarom zien wij dan nog niks?quote:Op donderdag 9 december 2004 10:45 schreef sir_dalord het volgende:
[..], ik ben er juist klaar mee joralf
ach, ik laat de eer over aan joralfquote:Op donderdag 9 december 2004 10:50 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
En waarom zien wij dan nog niks?![]()
het is toch goedgekomenquote:Op donderdag 9 december 2004 11:05 schreef Joralf het volgende:
Ach... SD was maar een kwartiertje bezig geweest... ik 1,5 uur
quote:Op donderdag 9 december 2004 11:20 schreef Joralf het volgende:
Dat is niet helemaal correct, want als nicomart wint met 1-0 is hij door, maar met 2-0 hebben ze een gelijk doelsaldo en dan kijken we naar uitslag en die is 1-1.....
Geen idee... ik zat doelpunten voor bij doelpunten tegen op te tellen en als nicomart dan met 2-0 zou winnen en je telt dat bij zijn doelpunten tegen op dan is het doelsaldo gelijk... mjah... dat is niet helemaal wiskundig correctquote:Op donderdag 9 december 2004 11:22 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
wat heb jij gedronken joralf![]()
quote:<sirdalord> JORALF!
<Joralf> ja?
<sirdalord> je bnet niet de slechtste!
<sirdalord>
<Joralf> lol
<Joralf> wie dan?
<sirdalord> spletterpikkies heeft hetzelfde doelsaldo, alleen minder gescoord
<Joralf> woei!!!!
<Joralf> ik own
<sirdalord> ow
<sirdalord> wacht
<sirdalord> hij heeft wel een punt
<sirdalord> je bent wel de slechtste
<Joralf> whahahahaaa
<komrad> DECEPTIE
Ik neem aan dat de beker naar huis gestuurd wordt en dat het geldbedrag van 100.000 euro overgemaakt wordt op mijn Zwitserse bankrekeningquote:Op donderdag 9 december 2004 11:27 schreef sir_dalord het volgende:
1 prijs is alvast bekend:
de slechtste fokcup deelnemer van dit jaar is:
JORALF met KRISTIANSUND!!
hij heeft geen enkel punt en een doelsaldo van -17
een applausje voor joralf!
Ja, de ik-vertel-goed-nieuws-maar-heb-verkeerd-gekeken-dus-het-nieuws-is-niet-correct-en-het-is-toch-slecht-nieuws-op-mirc-#fokhattrickkanaal awardquote:Op donderdag 9 december 2004 11:32 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is toch ook wel een award waard!
quote:[11:52] * Unable to connect to server (Connection refused)
-
[11:52] * Connect retry #23 Arethusa.tweakers.net (6667)
-
[11:52] * Unable to connect to server (Connection refused)
Ja shit he....?quote:Op donderdag 9 december 2004 12:49 schreef The_Hives het volgende:
dus nu moet ik weer zelf wedstrijden regelen?
Nou bij mij wordt Ditmann het veld uit geschopt, deze wordt vervangen en wordt in de 2e helft ook het veld uitgeschopt....quote:Op woensdag 8 december 2004 19:19 schreef Johan-Derksen het volgende:
[afbeelding]
En bedankt he...
Ik kan hem net zo goed ontslaan
quote:Op donderdag 9 december 2004 13:50 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Nou bij mij wordt Ditmann het veld uit geschopt, deze wordt vervangen en wordt in de 2e helft ook het veld uitgeschopt....
Sorry.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:50 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Nou bij mij wordt Ditmann het veld uit geschopt, deze wordt vervangen en wordt in de 2e helft ook het veld uitgeschopt....
HaHaHa het ergste is nog dat ik een formidabel middenveld had en jij matig en toch bleef het maar 0-0.quote:
Superweber die de poule wint,wie had dat gedachtquote:Op donderdag 9 december 2004 11:16 schreef sir_dalord het volgende:
ok, dat van joralf klopt enzo
ik ga even de poule's bespreken die nog beslist zijn:
[afbeelding]
volgende week is het pvrens-forza22
wint pvrens, mag pvrens de kwalificatie wedstrijd spelen
volgende poule
[afbeelding]
volgende week is het:
nicomart-raffie
wint nicomart, dan is hij door, omdat zijn doelsaldo beter is dan dat van engessa. speelt nicomart gelijk of verliest hij, is engessa door
wedstrijden die nog gespeeld zijn maar hier boven niet zijn beschreven, hebben geen belang meer. Ze mogen gespeeld worden en ze worden ook bij de stand opgeteld, maar het is geen belang meer voor plaatsing o.i.d
Ikzelf natuurlijkquote:Op donderdag 9 december 2004 18:02 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Superweber die de poule wint,wie had dat gedacht
tja, er is een beetje slechte informatievoorziening, maar volgende week zijn er inhaalwedstrijden. Als je alles al gespeeld hebt, mag je zelf een tegenstander zoekenquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:44 schreef alkaholic63 het volgende:
Tegen wie mag ik volgende week aantreden/ballen?
In Poule A staat alleen pvrens-forza22 nog open.quote:Week 9: 15 december
Algemene inhaalweek voor de poulewedstrijden die door omstandigheden niet gespeeld konden worden
pvrens = fckielpquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:51 schreef sir_dalord het volgende:
wedstrijden die volgende week gespeeld moeten worden:
Poule A:
pvrens-forza22
Poule e:
nicomart-raffie
wedstrijden die gespeeld kunnen worden:
poule B:
CDW wbd - FC Kielp
Poule D:
Grumpelix - Fc Struisje
wedstrijd die over 2 weken kan gespeeld worden
Laar 88 - Fc Giraffie
alstu
quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:43 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
pvrens = fckielp
forza22 = CDW wbd
Dus 't klopt niet helemaal wat je hier hebt geschreven
Ik had teamnaam en daarachter loginnaam tussen haakjes gezet.... maakt het makkelijk om in Hattrick te kijken wat de scores waren, omdat ik niet uit mn hoofd weet wie welk team heeft....quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:04 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
komt doordat ik iedereen bij zijn nick vernoemde en joralf iedereen bij zijn team. ff in de war dus
Suc6 gewenst!quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:19 schreef pvrens het volgende:
Die wedstrijd is trouwens al geregeld, ik heb er alleen nog niet aan gedacht dat hier te melden.
FC Kielp - CDW wbd
Datum: 15-12-2004 om 17:30
MatchID: 30683171
Stadion: FC Kielp Arena
Ik heb het oude schema aangehouden om verwarring te voorkomen... Sommige mensen houden rekening met het oude schema... vandaar...quote:Op woensdag 15 december 2004 20:11 schreef REFUSED het volgende:
euh, waarom in godsnaam een week rust als alles al gespeeld is?
alleen maar onnodige vertraging terwijl je straks misschien nog wat extra ruimte kunt gebruiken door mensen die per ongeluk verkeerd accepten etc.
Yep, maar dat is het principe van open loting, het was geen geplaatste loting of een loting waarbij je tegen een tegenstander komt te spelen die niet in je poule zat... Dat is het risico van het vakquote:edit:
Zandpol Trappers - FC KVK
die zaten bij elkaar in de poule, beetje onlogisch om ze meteen weer tegen elkaar te laten spelen?
quote:Zandpol Trappers - FC KVK
1e deel: iedereen moet toch hier of op de site komen om te checken tegen wie er gespeeld moet wordenquote:Op woensdag 15 december 2004 20:16 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik heb het oude schema aangehouden om verwarring te voorkomen... Sommige mensen houden rekening met het oude schema... vandaar...
Yep, maar dat is het principe van open loting, het was geen geplaatste loting of een loting waarbij je tegen een tegenstander komt te spelen die niet in je poule zat... Dat is het risico van het vak
Tsssssssssssssk...quote:Op woensdag 15 december 2004 20:23 schreef qyn het volgende:
[..]
Ik heb hier al wekenlang een kaarsje branden om een re-match tegen SW te krijgen..
Die jongen moet ik maar weer eens leren wat verliezen is![]()
Dat kan een leuke Kielp-derby worden!!!quote:Op woensdag 15 december 2004 20:23 schreef REFUSED het volgende:
2e deel: PTT Lortnoc - refused/ FC Kielp
misschien dat ik idd maar met mijn b-team ga spelen omdat de winnaar van ons toch de wedstrijd erop uitgeschakeld is. maar misschien ook nietquote:Op donderdag 16 december 2004 11:04 schreef pvrens het volgende:
Dat kan een leuke Kielp-derby worden!!!
Ik heb er in principe geen probleem mee om nu direct deze week al tegen refused te spelen. ik denk alleen dat het een beetje tegen het principe van het hele cup-gedoe is.
Als 'de organisatie' zich hier even over uit wil laten dan kunnen wij die wedstrijd regelen (of een andere)
wat engessa zegt. Nu is het al geregeld, maar het lijkt me beter om op de dagen die er voor staan deze wedstrijden te regelen. Dat is allemaal net iets handiger.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:28 schreef engessa het volgende:
Van mij mag je best. Maar het word wel onoverzichtelijk voor de mensen die de score's bij moeten houden.
Allemaal leuk een aardig, maar waarom doe je geen bekerregels? Wat nou als het gelijkspel wordt? Maar goed, daar gaan we voor het gemak maar even niet van uitquote:Op woensdag 15 december 2004 21:17 schreef engessa het volgende:
Omdat Finkelstein niet mee kan doen lijkt het mij een goed idee om volgende week nog een wedstrijd te organiseren tussen de nummers 3 van poule E en F voor een plaatsje in de voor-voorrondes zodat 1 van deze teams Finkelstein kan vervangen.
Ik zal Radisch vanavond wel ff uitdagenen de wedstrijd op 22 december regelen.
Ik hou van mensen met een sterk middenveld.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:03 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mwah, niets gezegd... 3-0 na een half uur
insgelijks voor bolsonnquote:Op donderdag 23 december 2004 10:28 schreef Gabberhead het volgende:
Zwoerd heeft een uitdaging in z'n 'IN'-bakje liggen
quote:Op woensdag 22 december 2004 19:23 schreef Johan-Derksen het volgende:
* Johan-Derksen roept ten overvloede:"DENK AAN DE BEKERREGELS!"
quote:Op donderdag 23 december 2004 12:39 schreef engessa het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heb ik een normale wedstrijd ipv een bekerwedstrijd geaccepteerd.
Eentje waarbij jij mij uitgedaagd hebt..
kjik nog eens naar de datum dat je moet spelenquote:Op donderdag 23 december 2004 14:45 schreef alkaholic63 het volgende:
HELP!!!!
Robarka (148244)
Heeft al een friendly geregeld, maar niet tegen mij
5 januariquote:Op donderdag 23 december 2004 14:52 schreef The_Hives het volgende:
[..]
kjik nog eens naar de datum dat je moet spelen
quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:23 schreef alkaholic63 het volgende:
och ja verrek......
tsja dat krijg je zo vlak voor de feestdagen he
Proost....
Prettige dagen allemaal.
geregeld!quote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 00:18 schreef komrad het volgende:
Je zal zo nog wel makkelijk tegenstanders vinden
quote:lycky bullballs - TCL
View game: HT Live
Date: 05-01-2005 at 17:00
MatchID: 31071322
Arena: Battleground of Derry
quote:Vitussa FC - Paralympic Tricycle Team
View game: HT Live
Date: 04-01-2005 at 20:00
MatchID: 31071425
Arena: Apple Base Stadium
kijk eens aan zonder te vergetenquote:MadKow - insane ones
Datum: 05-01-2005 om 17:00
MatchID: 31075932
Stadion: t Fietsenhok
* Hives heft een groot applaus aanquote:Op donderdag 30 december 2004 18:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
kijk eens aan zonder te vergeten![]()
En ik volgens de bekerregelsquote:Op donderdag 30 december 2004 11:19 schreef Keano het volgende:
Hoolieganzen vs KeanoUnited
Datum: 05-01-2005 om 17:00
MatchID: 31083720
Stadion: Hoolieganzen Arena
als ik je niet had uitgedaagd had je er vast niet aan gedachtquote:Op donderdag 30 december 2004 18:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
kijk eens aan zonder te vergeten![]()
juist een toffe actiequote:Op donderdag 30 december 2004 21:40 schreef Johan-Derksen het volgende:
Refused en Lortnoc spelen vals... De loting heeft bepaald dat PTT thuis speelt en niet Vitussa...
Beide gediskwalificeerd?![]()
Matige actie heren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |