Trainees moet je verkopen aan het begin van het seizoen. Dan leveren ze het meest op. Iedereen heeft nu zijn geld besteed aan het begin van het seizoen. Enige wat nu nog echt wat opleverd zijn toppers en\of jeugdpulls. Begin van het seizoen gaat je uitstekend 17 jarige of formidabele 18 jarige er nog voor 1 miljoen uit..... nu voor nog geeneens de helft.....quote:Op dinsdag 14 december 2004 08:12 schreef Grumpey het volgende:
zucht niemand koopt meer mijn trainies
nouja, voor vanmiddag 'le grand finale' want dan staat Benito Guanes in de verkoop voor 2.2 miljoen![]()
Behoor je nu al tot de rijkste club van NL of niet?quote:Op dinsdag 14 december 2004 08:12 schreef Grumpey het volgende:
zucht niemand koopt meer mijn trainies
nouja, voor vanmiddag 'le grand finale' want dan staat Benito Guanes in de verkoop voor 2.2 miljoen![]()
Het is ook vooral een kwestie van geluk hebben, ik heb gisten een goed 20 jarige met bijstats voor 193k verkocht wat toch wel meer als de normale prijs is.quote:Op dinsdag 14 december 2004 08:17 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Trainees moet je verkopen aan het begin van het seizoen. Dan leveren ze het meest op. Iedereen heeft nu zijn geld besteed aan het begin van het seizoen. Enige wat nu nog echt wat opleverd zijn toppers en\of jeugdpulls. Begin van het seizoen gaat je uitstekend 17 jarige of formidabele 18 jarige er nog voor 1 miljoen uit..... nu voor nog geeneens de helft.....
Benito ff opgezocht..... 2.2 is wat ruim gevraagd maar met een beetje mazzel! Onvoorspelbaar is niet echt gunstig voor een def..... ben benieuwd of hij eruit gaat!
je hebt gelijk en ongelijk. Als je trainies verkoopt is dat beter aan begin van seizoen, maar zodra spelers boven de formidabel uitkomen is het niet meer van zulke grote invloed, eigenlijk zijn de prijzen voor dit soort spelers al 2 seizoenen constantquote:Op dinsdag 14 december 2004 08:17 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Trainees moet je verkopen aan het begin van het seizoen. Dan leveren ze het meest op. Iedereen heeft nu zijn geld besteed aan het begin van het seizoen. Enige wat nu nog echt wat opleverd zijn toppers en\of jeugdpulls. Begin van het seizoen gaat je uitstekend 17 jarige of formidabele 18 jarige er nog voor 1 miljoen uit..... nu voor nog geeneens de helft.....
Benito ff opgezocht..... 2.2 is wat ruim gevraagd maar met een beetje mazzel! Onvoorspelbaar is niet echt gunstig voor een def..... ben benieuwd of hij eruit gaat!
We zijn er nog niet, maar we zijn onderweg (om 'de dijk' maar eens te quoten)...Wil niet inleveren op mijn ratings namelijk, het liefst blijf ik in de top 1000 en daarnaast rijkste club van VIquote:Op dinsdag 14 december 2004 08:47 schreef R_B het volgende:
[..]
Behoor je nu al tot de rijkste club van NL of niet?
Hoeveel geld heb je dan??quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:05 schreef Grumpey het volgende:
[..]
We zijn er nog niet, maar we zijn onderweg (om 'de dijk' maar eens te quoten)...Wil niet inleveren op mijn ratings namelijk, het liefst blijf ik in de top 1000 en daarnaast rijkste club van VI![]()
jawel.... maar de meeste ( uitzonderingen daargelaten ) hebben nu hun geld uitgegeven aan trainees ed..... dat bedoelde ik eigenlijk ( neem mezelf als voorbeeld. Begin van het seizoen veel met transfers bezig en eigenlijk doe ik na een week of 4 a 5 geen transfers meer )quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:02 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je hebt gelijk en ongelijk. Als je trainies verkoopt is dat beter aan begin van seizoen, maar zodra spelers boven de formidabel uitkomen is het niet meer van zulke grote invloed, eigenlijk zijn de prijzen voor dit soort spelers al 2 seizoenen constant![]()
als je trainees verkoopt moet je er toch ook weer nieuwe voor terug hebben, ik heb de laatste weken gemiddeld 2 uitgaande en 2 inkomende transfers.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:10 schreef Tim_G het volgende:
[..]
jawel.... maar de meeste ( uitzonderingen daargelaten ) hebben nu hun geld uitgegeven aan trainees ed..... dat bedoelde ik eigenlijk ( neem mezelf als voorbeeld. Begin van het seizoen veel met transfers bezig en eigenlijk doe ik na een week of 4 a 5 geen transfers meer )
maar waarom doe je je tranfsers in het begin van het seizoen als je zelf al zegt dat de prijzen dan het hoogst liggen?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:10 schreef Tim_G het volgende:
[..]
jawel.... maar de meeste ( uitzonderingen daargelaten ) hebben nu hun geld uitgegeven aan trainees ed..... dat bedoelde ik eigenlijk ( neem mezelf als voorbeeld. Begin van het seizoen veel met transfers bezig en eigenlijk doe ik na een week of 4 a 5 geen transfers meer )
Hehe op irc kreeg ik tegelijkertijd dat team id ook door... Alleen op een andere server, van een onbekende gast voor jou... Wat een toevalquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:25 schreef Lortnoc het volgende:
Leuk team: TeamID=209388
quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:25 schreef Lortnoc het volgende:
Leuk team: TeamID=209388
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |