uiteindelijk verkocht voor 72kquote:Op maandag 13 december 2004 19:05 schreef Helmunt het volgende:
uitverkoop:
Tjerk van Goor (39720014)
26 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 340
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: Helmunt
Waarschuwingen: 1
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
hoogste bod staat op 30k
Wedstrijd wel gewonnen met 2-5 en volgens mij mijn hoogste ratings in de verdediging ooit, redelijk centraal en op de rechtervleugel. Is ook wel logisch aangezien voor het eerst mijn vleugel in vorm is en gelijk een whopping 4 sterren haalt. En dat voelt goeeeeeed. Nu nog maar 2 week wachten voor een echte competitie wedstrijd en dan zit mijn wachttijd van 6 week aan WO's er eindelijk op.quote:16-12-2004 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 1 096 ¤ aan entreegeld.
14-12-2004 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 ¤.
uit welke klasse kwam die tegenstander dan? als je uit hoge divisies uitdaagt moet het wel winstgevend zijn, ook in de USAquote:Op donderdag 16 december 2004 11:31 schreef engessa het volgende:
Ik ga nooit weer naar de USA:
[..]
Wedstrijd wel gewonnen met 2-5 en volgens mij mijn hoogste ratings in de verdediging ooit, redelijk centraal en op de rechtervleugel. Is ook wel logisch aangezien voor het eerst mijn vleugel in vorm is en gelijk een whopping 4 sterren haalt. En dat voelt goeeeeeed. Nu nog maar 2 week wachten voor een echte competitie wedstrijd en dan zit mijn wachttijd van 6 week aan WO's er eindelijk op.
Ja, positiespel, maar totnutoe zijn m'n middenvelders nog niet sterker dan de rest.quote:
Ik nodig sinds ik geen fokcup meer speel buitenlandse clubs uit...en die komen gewoon langs...quote:Op donderdag 16 december 2004 12:42 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
edit: had zelf een minieme winst in pakistan:
14-12-2004 The team travelled abroad for an international friendly. The tickets cost 6 000 ¤.
15-12-2004 The team played a match. Spectator income amounted to 7 356 ¤.
Lees eens de training guide op www.hottrick.org (als je tenminste flink beter wil worden met je team). Er zal meteen een hoop helder worden geloof mequote:Op donderdag 16 december 2004 12:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, positiespel, maar totnutoe zijn m'n middenvelders nog niet sterker dan de rest.
Ik ontving 14.750 na een uitwedstrijd bij een vierdeklasser in Roemenie!!quote:Op donderdag 16 december 2004 13:03 schreef R_B het volgende:
[..]
Ik nodig sinds ik geen fokcup meer speel buitenlandse clubs uit...en die komen gewoon langs...
Gisteren toch 3726 binnen gehaald....
Deze week tegen een duitser...en volgende week tegen een oostenrijker...
nice die sitequote:Op donderdag 16 december 2004 13:12 schreef Lortnoc het volgende:
Voor iedereen die wel fan is van statistieken (en dat zijn we allemaal anders speel je geen hattrick), kijk eens op:
http://www.go-2-it.com/Fed-Stats/
voor allerlei statistieken van onze fed members. Als je www.topstats.tk nog niet kende, die is ook erg interessant
quote:
ik....... weer een gevalletje van cheaten...... ff wat gm's inlichtenquote:Wie zij ook alweer dat er nu minder geld uitgegeven werd????
nou nu je het zegt? stond er geen 19 jarige speler?? of was die weer van iemand anders??quote:Op donderdag 16 december 2004 13:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]feli
![]()
Maar ik zei dat je dat voor 19 jarige spelers kreeg. Omdat ik met 17 jarige geen ervaring had, wist ik dat niet
Hehe, ik had hem dus net drie weken geleden uit mijn jeugdopleiding gehaald.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:02 schreef Lortnoc het volgende:
Voor mensen die een counter in hun logo willen:
http://logo.breiter.ch/
Misschien denkt diegene die 'm kocht dat ie niet was gepopt en dat ie gratis training op 't excellent niveau heeft gehad
sterker middenveld.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:09 schreef Goldboy het volgende:
Ik heb gewonnen met 2-0 [VI'r uit oostenrijk], met ongeveer 45% balbezit, veel meer kansen.
Conclusie te weinig balbezit.
Vraag: Hoe los ik dat op?
hier sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 16 december 2004 17:17 schreef Verbal_Kint het volgende:
counter in me logo en fok!fed stats, nice![]()
thnx Lortnoc
Ik heb werkelijk geen idee.....quote:Op donderdag 16 december 2004 17:16 schreef ASSpirine het volgende:
Alexander Wierx van Rhijn
TSI = 2 020 , 30 jaar, zwak in vorm
Heeft matig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
en nu in het engels
Alexander Wierx van Rhijn
TSI = 2 020 , 30 years, weak form
Has inadequate experience and wretched leadership abilities
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: solid Passing: passable
Winger: solid Defending: inadequate
Scoring: passable Set Pieces: poor
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hoeveel denk je dat ik voor hem kan krijgen?
hij is dan wel oud, maar het is mijn beste speler
en heeft goede kwaliteiten
goed als vleugelspeler of voor het middenveld centraal
wat mij betreft mag je wel een herkansing krijgen, hehequote:Op donderdag 16 december 2004 17:40 schreef Joralf het volgende:
Trouwens, niet zoveel posts meer te gaan voordat het topic weer vol is.... mag ik een herkansing van vorige keer? Ik zal er nu wel het goeie deel bij zetten
Nee toch het is toch nr 44quote:Op donderdag 16 december 2004 17:45 schreef komrad het volgende:
[..]
wat mij betreft mag je wel een herkansing krijgen, hehe
Let op het volgende deel is nr 46
Ik doe mijn best maar ik ben ook een beetje door mijn stof heen.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:58 schreef Joralf het volgende:
dat volspammen gaat ook niet snel, waarom helpt er niemand mee? Ik moet over 15 minuten eten dus wel een beetje opschieten![]()
![]()
Jaja... kan er ook niks aan doen dat wij de enige 2 online zijn.....quote:Op donderdag 16 december 2004 18:00 schreef komrad het volgende:
schiet dan eens op Joralf
Jah sorry hoor... maar ik heb recht op een herkansing (daar maak ik altijd gebruik van, herkansingen..... zonder herkansingen had ik nu geen diploma gehadquote:Op donderdag 16 december 2004 18:02 schreef Lortnoc het volgende:
Dacht ik eindelijk eens een kansje te hebben
Maar goed, hecht er niet zo heel erg aan dus ga je gang.
Joralf wil het snel gefixed hebben ivm eten. Dit is idd wel een beetje erg.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:03 schreef Lortnoc het volgende:
Jullie beginnen trouwens wel erg vroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |